En Frits kent mensen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef ruud_fr het volgende:
voor Makaay is geld geen optie en gaat ie naar Spanje of Nederland (en dan is Feyenoord het meesst logisch)
zei Fritsie Barend
Schelden doet geen pijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:52 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Mag ik 'm volgend jaar 2x 90 minuten kapot schelden![]()
Stond vanmorgen al in de Telegraaf. Fritsie en zijn wel ingelichte bronnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef ruud_fr het volgende:
voor Makaay is geld geen optie en gaat ie naar Spanje of Nederland (en dan is Feyenoord het meest logisch)
zei Fritsie Barend
Is er nieuw nieuws ofzo ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:39 schreef rubbereend het volgende:
het zal toch niet, zitten wij opgescheept met Danko waar jullie ook nog bijna 2 miljoen van kregen en straks hebben jullie Makaay
alleen dat Makaay een terugkeer naar Nederland wel ziet zitten en zeker met Feyenoord wil praten als Klose komtquote:
Ja lees net dat barend dat zegtquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen dat Makaay een terugkeer naar Nederland wel ziet zitten en zeker met Feyenoord wil praten als Klose komt
PURE WINST!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:39 schreef rubbereend het volgende:
het zal toch niet, zitten wij opgescheept met Danko waar jullie ook nog bijna 2 miljoen van kregen en straks hebben jullie Makaay
laat klose maar naar bayern gaanquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:09 schreef Happel het volgende:
Makaay ontkracht zelf ook dat hij naar Feijenoord gaat. Zegt overigens niet dat hij niet wil
http://www.ad.nl/sport/article1435462.ece
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:09 schreef Happel het volgende:
Makaay ontkracht zelf ook dat hij naar Feijenoord gaat. Zegt overigens niet dat hij niet wil
http://www.ad.nl/sport/article1435462.ece
daar zie ik ze wel voor aanquote:,,Heb ik al met Feyenoord gesproken? Dat moet dan mijn tweelingbroer zijn geweest.’
Ik zit niet op jou te wachten, dacht eindelijk datr we van je af waren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zit totaal niet te wachten op komend seizoen. Echt niet gewoon
Als als als.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Als Kenneth Perez had gewild dat hij volgend seizoen voor Feyenoord zou spelen, was zijn overgang al lang rond geweest.
als Kolkka zou willen, had ie nu bij mijn amateurclubje in het 6e kunnen voetballenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:55 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als als als.
Dat is met wel meer spelers zo.
Inderdaad, we hebben die Perez helemaal niet nodig, gewoon royston op de linker flankquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:57 schreef PyTh het volgende:
Wat is die Drenthe trouwens een geweldenaar....
Dat komt ook weinig voor zeg, dat andere clubsupporters een speler van ons complimenteren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:57 schreef PyTh het volgende:
Wat is die Drenthe trouwens een geweldenaar....
klopt, de plaatselijke gyrosboer dan hčquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:01 schreef TerroRobbie het volgende:
De Griek is toch overal in den lande geliefd.
Drenthe op de linkerflank en Perez centraal zou ook niet zo verkeerd zijn voor jullie hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben die Perez helemaal niet nodig, gewoon royston op de linker flank
Centraal lopen Luigi en Jonathan al. En mits fit kan Nicky er lopen dus dat zit wel snor!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Drenthe op de linkerflank en Perez centraal zou ook niet zo verkeerd zijn voor jullie hoor.
Zijn ze een winterslaap aan het houden in het maasgebouw?quote:‘Feyenoord sprak met mijn tweelingbroer’
Roy Makaay heeft in het Algemeen Dagblad duidelijke taal gesproken over zijn toekomst bij Bayern München. De aanvaller liet namelijk weten dat in principe zijn vertrek bij de Zuid-Duitse club aanstaande is.
“Als ook Klose van Werder Bremen overkomt, voel ik er weinig voor bij Bayern te blijven”, benadrukte Makaay, die eerder al zag hoe Luca Toni en Jan Schlaudraff voor zijn positie werden aangetrokken. “In principe schuw ik die concurrentie niet. Maar je weet hoe dat gaat als een club als Bayern zich voor vele miljoenen versterkt met twee topaankopen.”
“Die moeten speeltijd krijgen, zo werkt dat. Ik pas ervoor mijn laatste contractjaar bij Bayern grotendeels op de bank door te brengen en zo mijn geld te verdienen. Ik heb de afgelopen vier seizoenen een hoofdrol gespeeld bij Bayern en wil niet opeens genoegen nemen met de kans op een bijrolletje.”
“Ik heb een aantal opties voor mezelf uitgesloten”, bekende de 39-voudig international. “Ik zie niets in een transfer naar een Franse of Turkse club. Olympique Lyon en Fenerbahįe hebben contact gezocht, maar dat zie ik niet zitten.” Ook een terugkeer naar Nederland sluit de 32-jarige aanvaller niet uit.
“Ik heb over belangstelling niet te klagen. Feyenoord? Hmm, dan hebben ze blijkbaar met mijn tweelingbroer gesproken. Ik heb nog helemaal met niemand gepraat, ook niet met Bert van Marwijk. Daar is het nog veel te vroeg voor.”
Is helaas ook je enige echt goede speler.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat komt ook weinig voor zeg, dat andere clubsupporters een speler van ons complimenteren.
Net als Gerrard, Carragher en Ronaldinho natuurlijk...................man denk nou eens naquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Die heeft al lang getekend natuurlijk
Komt nog een leuk oefenwedstrijdje aan tegen RSCAquote:
PSV-RSCA gaat niet door hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Komt nog een leuk oefenwedstrijdje aan tegen RSCA![]()
Que?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:23 schreef Snatsie het volgende:
Anderlecht is een joodse kutclub.
Antwerp is echter wel helemaal te gek.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:23 schreef Snatsie het volgende:
Anderlecht is een joodse kutclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |