bijna nooit aangezien vroege vluchters toch al voer voor de kat zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoevaak komt dat nou werkelijk uit?
De Roland Garros stream was uitstekend, deze nu doet het ook goed.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:19 schreef LionKing het volgende:
Hier draait hier ook als een trein. Eindelijk eens een NOS stream zonder buffering.
Het is niet te geloven, maar ik zap één keer naar de NOS en dit is direct het eerste wat ik hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoevaak komt dat nou werkelijk uit?
Het zit wel in de planning. Alleen heftige regenbuien en/of stevige valpartijen zouden nog roet in het eten kunnen gooien.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:23 schreef Eduard37 het volgende:
Het zal toch wel een massasprint worden of heeft het peleton vandaag geen zin....?
Dan doe ik dan ook 95% van de tijdquote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef Bartoli het volgende:
kun je beter naar Michel en Gans luisteren dan naar H.D. en M.D
Ik wou zeggen. 2/3 minuten in 10km is toch geen uitzondering?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is niet te geloven, maar ik zap één keer naar de NOS en dit is direct het eerste wat ik hoor![]()
![]()
En het komt nauwelijks uit, want als ze echt willen dan rijden ze veel meer dicht.
allleen als de koplopers muisdood zijn dan wel. Maar in een vlakke rit als vandaag kan 1.00 per 10 km wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. 2/3 minuten in 10km is toch geen uitzondering?
Als je echt een jagend peloton hebt?
Twee zielige Fransen die al 120 km tegen de wind in rijden verliezen in 10 km zo 4 minuten ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. 2/3 minuten in 10km is toch geen uitzondering?
Als je echt een jagend peloton hebt?
Komop, alleen al in de proloog waren er een bult die op 7,9 KM meer dan een minuut verloren. Dat moet het peloton tegen 3 renners toch makkelijk lukken.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
allleen als de koplopers muisdood zijn dan wel. Maar in een vlakke rit als vandaag kan 1.00 per 10 km wel.
een proloog is wat anders dan gaan ze niet allemaal voluit dat is geen waardemeter.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komop, alleen al in de proloog waren er een bult die op 7,9 KM meer dan een minuut verloren. Dat moet het peloton tegen 3 renners toch makkelijk lukken.
Ik weet dat het een gare vergelijking is, maar een vol jagend peloton tegen 3 renners die al de hele dag op kop zitten?.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een proloog is wat anders dan gaan ze niet allemaal voluit dat is geen waardemeter.
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:35 schreef Robar het volgende:
Ik kan niet wachten tot we in de bergen zijn en een rvier met kanoers tegenkomen
mja tussen de 1 en 2 minuten per 10 km als ze echt met een man of 10 ronddraaien op kop van de groep moet wel lukken.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet dat het een gare vergelijking is, maar een vol jagend peloton tegen 3 renners die al de hele dag op kop zitten?.
Wat een drama dat duo tochquote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef Bartoli het volgende:
Nee Maarten, Nuyens is niet ziek. Hij zit net als TD gewoon graag van achteren. Net als Van Petegem
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef Bartoli het volgende:
Nee Maarten, Nuyens is niet ziek. Hij zit net als TD gewoon graag van achteren. Net als Van Petegem
Is toch prachtig joh!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dit het centrale TDFafzeiktopic. Commentaar op iedereen en alles
.
Nee, het commentaar van Herbert en Maarten is schijnbaar weer briljant.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dit het centrale TDFafzeiktopic. Commentaar op iedereen en alles
.
Sporza was gisteren echt een verademing om naar te kijken.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:40 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nee, het commentaar van Herbert en Maarten is schijnbaar weer briljant.
(wat ik niet hoor omdat ik sporza kijk)
Zelfmoord inderdaad, in een rit met wat heuvels en een cruisend peloton moet je dat doen, niet nuquote:Op maandag 9 juli 2007 16:41 schreef Damzkieee het volgende:
Ja das slim zeg, demarreren uit een groeppie van 3
heb hem idd nog niet gehoord over Tom de hele etappe in vergelijking met andere koersenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
Wuyts, is het onderhand geen tijd om de kansen van Boonen te gaan bespreken?
Ja maar als hij gewoon ergens halvewege het peloton zit is het ook wel veiligquote:Op maandag 9 juli 2007 16:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoeft toch ook niet? één man in steun (Niermann) voor Menchov is al genoeg
met de regen is halverwege het peloton niet echt veiligquote:Op maandag 9 juli 2007 16:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar als hij gewoon ergens halvewege het peloton zit is het ook wel veilig
Lekker inderdaad halverwege, heerlijk dringen.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar als hij gewoon ergens halvewege het peloton zit is het ook wel veilig
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:46 schreef Cootz het volgende:
Nee, ze zijn aan het uitrekenen hoeveel hoogtemeters ze in de Pyreneeen moeten doen...
Als dit soort commentaar op de NOS wordt gegeven zit iederen te zeiken dat het slecht/onzinnig commentaar is.quote:"als dit F1 was, hadden we nu regenbanden moeten hebben"
nee dat is dan wel weer grappigquote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef vivelafete het volgende:
[..]
[..]
Als dit soort commentaar op de NOS wordt gegeven zit iederen te zeiken dat het slecht/onzinnig commentaar is.
Ik dacht even dat ik het verkeerd verstond.........quote:Op maandag 9 juli 2007 16:53 schreef Cootz het volgende:
Hahaha, suggereren dat Menchov op kop van het peloton rijdt....
Natuurlijk. Alles wat Herbert zegt is fout.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef vivelafete het volgende:
[..]
[..]
Als dit soort commentaar op de NOS wordt gegeven zit iederen te zeiken dat het slecht/onzinnig commentaar is.
Die laatste was toch ook op de NOS..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef vivelafete het volgende:
[..]
[..]
OMG, dat meen je niet. Die Maarten en Herbert worden steeds ergerquote:Op maandag 9 juli 2007 16:53 schreef Cootz het volgende:
Hahaha, suggereren dat Menchov op kop van het peloton rijdt....
op radio1, van Gio op de motor, ja dusquote:Op maandag 9 juli 2007 16:54 schreef Gitanki het volgende:
Die laatste was toch ook op de NOS..
Ik heb af en toe het idee dat ze gewoon de boel zitten te stangen.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
OMG, dat meen je niet. Die Maarten en Herbert worden steeds erger
Het was duidelijk Brammetje met zijn kapotte knie.
ow sorryquote:Op maandag 9 juli 2007 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
op radio1, van Gio op de motor, ja dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |