Hij heeft een extra jasje aan, net als een aantal andere renners duidelijk zichtbaar achterin het pelotonquote:Op maandag 9 juli 2007 16:19 schreef Dennus-F het volgende:
misschien/waarschijnlijk al eerder gevraagt maar waarom rijd rasmussen zonder nummer?
bijna nooit aangezien vroege vluchters toch al voer voor de kat zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoevaak komt dat nou werkelijk uit?
De Roland Garros stream was uitstekend, deze nu doet het ook goed.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:19 schreef LionKing het volgende:
Hier draait hier ook als een trein. Eindelijk eens een NOS stream zonder buffering.
Het is niet te geloven, maar ik zap één keer naar de NOS en dit is direct het eerste wat ik hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoevaak komt dat nou werkelijk uit?
Het zit wel in de planning. Alleen heftige regenbuien en/of stevige valpartijen zouden nog roet in het eten kunnen gooien.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:23 schreef Eduard37 het volgende:
Het zal toch wel een massasprint worden of heeft het peleton vandaag geen zin....?
Dan doe ik dan ook 95% van de tijdquote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef Bartoli het volgende:
kun je beter naar Michel en Gans luisteren dan naar H.D. en M.D
Ik wou zeggen. 2/3 minuten in 10km is toch geen uitzondering?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is niet te geloven, maar ik zap één keer naar de NOS en dit is direct het eerste wat ik hoor![]()
![]()
En het komt nauwelijks uit, want als ze echt willen dan rijden ze veel meer dicht.
allleen als de koplopers muisdood zijn dan wel. Maar in een vlakke rit als vandaag kan 1.00 per 10 km wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. 2/3 minuten in 10km is toch geen uitzondering?
Als je echt een jagend peloton hebt?
Twee zielige Fransen die al 120 km tegen de wind in rijden verliezen in 10 km zo 4 minuten ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. 2/3 minuten in 10km is toch geen uitzondering?
Als je echt een jagend peloton hebt?
Komop, alleen al in de proloog waren er een bult die op 7,9 KM meer dan een minuut verloren. Dat moet het peloton tegen 3 renners toch makkelijk lukken.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
allleen als de koplopers muisdood zijn dan wel. Maar in een vlakke rit als vandaag kan 1.00 per 10 km wel.
een proloog is wat anders dan gaan ze niet allemaal voluit dat is geen waardemeter.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komop, alleen al in de proloog waren er een bult die op 7,9 KM meer dan een minuut verloren. Dat moet het peloton tegen 3 renners toch makkelijk lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |