Ohw ik wist t nog nietquote:Op maandag 9 juli 2007 15:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat hadden ze gelukkig nog niet eerder vermeld
strakke actiequote:Op maandag 9 juli 2007 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, de prijs voor de laatste Belg die in Diksmuide (?) passeerde.
Gewoon de tijd dat iemand op kop rijdt meten . . .quote:Op maandag 9 juli 2007 15:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zeker handige informatie, maar er is nog niemand die me serieus heeft uitgelegd hoe ze dat doen.
Okay als het inderdaad de laatste 10 minuten is dan snap ik het. Ik dacht over de hele ontsnapping.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Gewoon de tijd dat iemand op kop rijdt meten . . .
Het gaat over de laatste 10 minuten.
Ik gok dat perez dus drie minuten en 48 seconden op kop heeft gereden de laatste 10 minuten.
De volgende heeft duidelijk drie minuten en 18 seconden op kop gereden en de laatste heeft twee minuten en 54 seconden op kop gereden. Voila.
Het is toch duidelijk dat de andere twee "hun snor drukken"
Alsof je dat zo kan stellen na een meting van 10 minuten.
Heeft iemand hier al gezegd wat een kutbaan dat is?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Okay als het inderdaad de laatste 10 minuten is dan snap ik het. Ik dacht over de hele tijd al.
Geloof het welquote:Op maandag 9 juli 2007 16:08 schreef Robar het volgende:
[..]
Heeft iemand hier al gezegd wat een kutbaan dat is?
http://www.myp2p.eu/Other.htmquote:Op maandag 9 juli 2007 16:14 schreef Eduard37 het volgende:
Zijn er nog andere steams bekend..............?
Bij mij doet ie het gewoon hoor...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:13 schreef Eduard37 het volgende:
Waarom doet de stream van de NOS het niet.............
Bah........!!!!
regenjackquote:Op maandag 9 juli 2007 16:19 schreef Dennus-F het volgende:
misschien/waarschijnlijk al eerder gevraagt maar waarom rijd rasmussen zonder nummer?
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |