Ik weet dat het een gare vergelijking is, maar een vol jagend peloton tegen 3 renners die al de hele dag op kop zitten?.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een proloog is wat anders dan gaan ze niet allemaal voluit dat is geen waardemeter.
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:35 schreef Robar het volgende:
Ik kan niet wachten tot we in de bergen zijn en een rvier met kanoers tegenkomen
mja tussen de 1 en 2 minuten per 10 km als ze echt met een man of 10 ronddraaien op kop van de groep moet wel lukken.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet dat het een gare vergelijking is, maar een vol jagend peloton tegen 3 renners die al de hele dag op kop zitten?.
Wat een drama dat duo tochquote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef Bartoli het volgende:
Nee Maarten, Nuyens is niet ziek. Hij zit net als TD gewoon graag van achteren. Net als Van Petegem
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef Bartoli het volgende:
Nee Maarten, Nuyens is niet ziek. Hij zit net als TD gewoon graag van achteren. Net als Van Petegem
Is toch prachtig joh!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dit het centrale TDFafzeiktopic. Commentaar op iedereen en alles
.
Nee, het commentaar van Herbert en Maarten is schijnbaar weer briljant.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dit het centrale TDFafzeiktopic. Commentaar op iedereen en alles
.
Sporza was gisteren echt een verademing om naar te kijken.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:40 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nee, het commentaar van Herbert en Maarten is schijnbaar weer briljant.
(wat ik niet hoor omdat ik sporza kijk)
Zelfmoord inderdaad, in een rit met wat heuvels en een cruisend peloton moet je dat doen, niet nuquote:Op maandag 9 juli 2007 16:41 schreef Damzkieee het volgende:
Ja das slim zeg, demarreren uit een groeppie van 3
heb hem idd nog niet gehoord over Tom de hele etappe in vergelijking met andere koersenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
Wuyts, is het onderhand geen tijd om de kansen van Boonen te gaan bespreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |