quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Er staat toch duidelijk 최고속도 hoor?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef ook_gek het volgende:
foto is een XKR8
sorry had mijn bril niet opquote:
Dat komt omdat de wind door de roestplekken naar binnen giert!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef BoJo het volgende:
m'n rug gek
kuipstoel erin na veel gekloot. Durf m'n pa amper te vertellen dat zelfs na het passen en kloten ik nog te dichtbij en rechtop zit![]()
Net rondje wezen rijden, met je neus tegen de vooruit aan lijkt 50 al eng hard![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef BoJo het volgende:
m'n rug gek
kuipstoel erin na veel gekloot. Durf m'n pa amper te vertellen dat zelfs na het passen en kloten ik nog te dichtbij en rechtop zit![]()
Net rondje wezen rijden, met je neus tegen de vooruit aan lijkt 50 al eng hard![]()
ah de man met ervaring.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat komt omdat de wind door de roestplekken naar binnen giert!
ik ben na een rondje van nog geen 5 minuten al gebroken... zo haal ik Gennep niet eens zondagquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik bemerk ook een heel verschil in snelheid nu ik veel hoger en verder van de ruit af zit mya... denken dat je 50 rijdt maar dan 70-80 gaan in de stad
En fix die stoel wel even voor je naar de ring gaat, rijdt wat plezieriger
Hoewel... op deze manier kan ik je nog enigszins bijhouden
wat heb jij gedan dan met je stoelquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik bemerk ook een heel verschil in snelheid nu ik veel hoger en verder van de ruit af zit mya... denken dat je 50 rijdt maar dan 70-80 gaan in de stad
Ik, niets... Voorloopauto enzo, Renaultquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat heb jij gedan dan met je stoel
en ben benieuwd op welke top je die mx5 gaat krijgen. Bij de 170 gaat de mijne trillen en heb hem wel makkelijk door gekregen naar de 180 maar toen moest ik remmen en hij werd erg onstabiel en begon licht te sturen aan de voorkant. Durfde daar niet verder te gaan
wat trouwens met dak open
die linker eruit en die rechter er inquote:
gekloot is dat hequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben na een rondje van nog geen 5 minuten al gebroken... zo haal ik Gennep niet eens zondag![]()
Patserquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat heb jij gedan dan met je stoel
en ben benieuwd op welke top je die mx5 gaat krijgen. Bij de 170 gaat de mijne trillen en heb hem wel makkelijk door gekregen naar de 180 maar toen moest ik remmen en hij werd erg onstabiel en begon licht te sturen aan de voorkant. Durfde daar niet verder te gaan
wat trouwens met dak open
ja we gaan hem maar ff kantelen morgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Staat wel heeel rechtop op die foto
ding hangt naar voren imoquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Staat wel heeel rechtop op die foto
ja zitten wel wat extra deuken in enzo, maar hij doet het nog perfectquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:40 schreef D-Devil het volgende:
Rij je nog steeds die vectra?
nee hij staat nu wel recht, misschien toen nog wel op de foto want toen zat ie nog niet vast.quote:
Nu lijk je net de moeder van een collega, met je neus tegen het raamquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee hij staat nu wel recht, misschien toen nog wel op de foto want toen zat ie nog niet vast.
Maar hij staat nu echt kaarsrecht, morgen maar ff voorkant stukje omhoog doen zodat ie kantelt. Zo is het niet te doen iig.
En ik moet ook een ander stuur, kan A. amper instappen en B. ding is net een hoepel![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
B kadett is trouwens bijna helemaal gestript, alleen de voorwielophanging nog en dat is bij deze auto echt een bitch om los te krijgen...
tieten door het stuur tegen je dashboardquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nu lijk je net de moeder van een collega, met je neus tegen het raam.
Opel Power stickersquote:
anders kom je nog geen 100km verder zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee hij staat nu wel recht, misschien toen nog wel op de foto want toen zat ie nog niet vast.
Maar hij staat nu echt kaarsrecht, morgen maar ff voorkant stukje omhoog doen zodat ie kantelt. Zo is het niet te doen iig.
En ik moet ook een ander stuur, kan A. amper instappen en B. ding is net een hoepel![]()
zie al wel een paar mooie stuurtjes van sparco en momo met een platte onderkantquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
anders kom je nog geen 100km verder zo![]()
afstand ziet er imo wel goed uit![]()
gewoon ergens bij autostyle halen ofzo zo'n stuurtje
verrot of ook netjes??quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef D-Devil het volgende:
Collega heeft ook een B kadett, geyl!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
zie al wel een paar mooie stuurtjes van sparco en momo met een platte onderkant![]()
Maar deze kan nog wel voor dit weekend.![]()
Puntgaaf ook, ziet er heel mooi uit !quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
verrot of ook netjes??
Die van ons is echt in ongelovelijke staat..
helemaal hard
met 160 hoor je de muziek ook nog perfect in de auto.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik, niets... Voorloopauto enzo, Renault
Je zit gewoon veel hoger en verder van je raam af dan in een MX-5.
Ik heb met mijn NA nog niet harder gereden dan 160 volgens mij, toen vond ik het nogal veel kabaal geven (met kap open, uiteraard). Veel meer dan mijn NC trouwens, daar kon ik ez 200+ mee met de muziek nog verstaanbaar
Behoorlijk veel werkquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Puntgaaf ook, ziet er heel mooi uit !
Hoi.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:41 schreef BoJo het volgende:
Moguh.
Loquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:41 schreef BoJo het volgende:
Moguh.
Klinkt als een chinese goldfarmer.quote:
Ding rijd niet heel verkeerd eigenlijk, alleen "beetje" underpowered. Maar dat krijg je als je eerst 1,5 jaar dagelijks met de V6 rond cruisedquote:
hier nog eentje...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:12 schreef Alfisti het volgende:
brak.
Mijn auto valt nog niet uit elkaar hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
hier nog eentje...
*paast de duct tape door naar Alfristi.
voor jezelfquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mijn auto valt nog niet uit elkaar hoor
Mooie quotequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:24 schreef D-Devil het volgende:
De slopel begint nu best goed te roesten btw.
wen er maar aan dat ik je altijd zo lief gedag ga zeggenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:15 schreef D-Devil het volgende:
ook_gek.
Wen er maar vast aan dat ik hier weer kom.
Corsa 1.6 World Cup ofwel 109 peekaa GSI blok zonder GSI looksquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat voor bak had je ook alweer, d-devil?
Post nog eens een foto van dat ding, kan me hem nog steeds slecht voor de geest halenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:46 schreef D-Devil het volgende:
Mja ik weet dat het een giller is, maar niet stopen met posten.
Moet ik straks ff doen, want heb niets online staan volgens mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Post nog eens een foto van dat ding, kan me hem nog steeds slecht voor de geest halen![]()
En nu, kukident?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
1 uur en 45 minuten in de tandartsstoel doorgebracht.
Was het lekker?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
1 uur en 45 minuten in de tandartsstoel doorgebracht.
Ik voel mijn tanden niet meerquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Was het lekker?![]()
Ik kreeg ook alweer een uitnodiging terwijl ik voor m'n gevoel net geweest ben![]()
Ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Was het lekker?![]()
Ik kreeg ook alweer een uitnodiging terwijl ik voor m'n gevoel net geweest ben![]()
wtf is dit dan en ik sta er ook op met een hele zooi lijnenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
Sta ik nou aan jou gelinkt, Alex?
http://fok.gmta.nl/images/relations/v1-large.png
Dat was het jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:33 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Corsa 1.6 World Cup ofwel 109 peekaa GSI blok zonder GSI looks.
sommige mensen hebben blijkbaar ook echt niets te doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wtf is dit dan en ik sta er ook op met een hele zooi lijnen
quote:Verder ben ik bezig om een grote usergrafiek te maken met daarin de 2000 sterkste 'relaties' tussen users (dit wordt gebaseerd op de 'userbuddies' statistiek). Sneak preview:
oke welk topic is dat dan ga ik het in de gaten houdenquote:
Anders klopt daar ook even geen fuck vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Anders klopt daar ook even geen fuck van
Whihi, ik sta niet met Herm en Hugo gelinktquote:
Ja, op de achterklep met namequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat was het ja
en die begint te rotten?
PTA for livequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie staan wel allemaal dicht bij elkaar.
Dan post je blijkbaar meer wanneer Alex ende zo posten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whihi, ik sta niet met Herm en Hugo gelinkt
En m'n lief staat niet eens op de grafiek, terwijl we boemlauw samen de Apple Sc vervuilenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan post je blijkbaar meer wanneer Alex ende zo posten.
Laat mij het nou maar gewoon een kutgrafiek vinden, zeiksnor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan post je blijkbaar meer wanneer Alex ende zo posten.
Ach, houd gewoon je smoel. Graftiet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laat mij het nou maar gewoon een kutgrafiek vinden, zeiksnor.
Rot zelf lekker opquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, houd gewoon je smoel. Graftiet.
Ik zou nog liever AIDS krijgen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef ook_gek het volgende:
geweld en rellen lossen niks op. Geef elkaar een kusje en het is over.
quote:
Ook? Doe jij dat danquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef Sjoewe het volgende:
Val je daar iedereen ook de hele dag lastig met nietszeggende bijdehandte one-liners?
Dan zou ik je eigen posts er nog maar eens op na slaan. Inclusief deze.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook? Doe jij dat dan? Ik niet namelijk.
Nee hoor. Anders zou ik wel zeggen dat ik liever TBC kreeg.quote:
Helemaal rechts. Met alleen NAdientje als lijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:56 schreef D-Devil het volgende:
[..].
Volgens mij sta ik er niet bij in die grafiek.
ja idd vandaar dequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helemaal rechts. Met alleen NAdientje als lijn
Love is in the Airquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee hoor. Anders zou ik wel zeggen dat ik liever TBC kreeg.
Die kan wel wegquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helemaal rechts. Met alleen NAdientje als lijn
Ik ook. Ik moet een paper schrijven: De rol van de geschiedwetenschap in de postmoderne samenleving.quote:
Tot volgende weekquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet een paper schrijven: De rol van de geschiedwetenschap in de postmoderne samenleving.
geweld en rellen is wel vermakelijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef ook_gek het volgende:
geweld en rellen lossen niks op. Geef elkaar een kusje en het is over.
Alleen als je de duivel bent jaquote:
Of satan!!! onderschat dat alles niet he.quote:
Dat is satanquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:11 schreef D-Devil het volgende:
Het begint hier opeens flink te onweren zeg.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:44 schreef BoJo het volgende:
hopelijk krijgen we die stoel goed vandaag anders moet ik eerst een massage salon vinden in Gennep voor zondag ochtend![]()
Lekker zonnetje hierquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:11 schreef D-Devil het volgende:
1 Duivel zijn jullie al rijker. Het begint hier opeens flink te onweren zeg
.
maar de rot is niet te erg?quote:
Whehehehequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar de rot is niet te erg?
OF moeten we straks weer een RIP site ala crazy reno express gaan maken?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
www.crazy-reno-express-tuning-club-team-holland-racing.tk
bestaat nog
loop je alleen met gewichten te smijten of neem je ook supplementen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:40 schreef Fugie het volgende:
krachttraining in dit klimaat is not done :x
ik heb altijd al whey (proteine) gebruikt en sinds deze week ook een creatine supplement. Was al sinds de wintersport een beetje aan het rondklooien dus ik vond het tijd om even hard er tegenaan te gaan. Vooral omdat ik nu nog alle tijd heb en als ik begin met mijn nieuwe baan denk ik dat het wat moeilijker gaat wordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
loop je alleen met gewichten te smijten of neem je ook supplementen?
Voor het slapen gaan een gepatenteerde fugie kwark shakequote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef BoJo het volgende:
Goed man![]()
En ohja niet alleen Whey gebruiken he, s'avonds voor het slapen gaan Caseine gebruiken![]()
Ik ben hoofdzakelijk aan het afvallen op het moment, maar daar helpt proteine ook bijquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan een gepatenteerde fugie kwark shake
Dan rij je ook gelijk zuinigerquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben hoofdzakelijk aan het afvallen op het moment, maar daar helpt proteine ook bij![]()
En ja voeding is erg belangrijk.
elke avond zak chipsquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben hoofdzakelijk aan het afvallen op het moment, maar daar helpt proteine ook bij![]()
En ja voeding is erg belangrijk.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
www.crazy-reno-express-tuning-club-team-holland-racing.tk
bestaat nog
Het was 1 van de laatste Expressjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]Dat ding is/was nog redelijk nieuw.
Die van m'n huisgenoot is echt een oud barrel, met roest overal enzo
Dat blijkt, dat blijktquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het was 1 van de laatste Expressjes
ik ga natuurlijk alleen voor goud
Toyota Hiace uit 78-89quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat blijkt, dat blijkt
Hij wil trouwens nu een soort busje waarbij je met z'n 3en voorin kan zitten, en met een redelijk laadruim... Heb jij/jullie een idee waar 'ie voor zou moeten gaan kijken. Niet te duur, het is en blijft een student natuurlijk
Tip: zoek in Afrikaquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota Hiace uit 78-89
Als je ze nog vind
Kosten minstens 3 ruggen....quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota Hiace uit 78-89
Als je ze nog vind
T3quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kosten minstens 3 ruggen....
Hij dacht zelf aan een T3
Hyundai H100quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat blijkt, dat blijkt
Hij wil trouwens nu een soort busje waarbij je met z'n 3en voorin kan zitten, en met een redelijk laadruim... Heb jij/jullie een idee waar 'ie voor zou moeten gaan kijken. Niet te duur, het is en blijft een student natuurlijk
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Er stond vandaag een prachtige tot ambulance omgebouwde G klasse op t werk trouwens![]()
![]()
Zo'n Pregio is echt een verschrikkelijke auto...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef vlad het volgende:
[..]
Hyundai H100
Hyundai H200
Mitsubishi L300
Kia Pregio
Fiat ducato
PWNDquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
Godverdommese KUT onweerbeestjes![]()
Zit er weer 1 achter m'n scherm en backlight![]()
Als dat tifusbeest dood gaat in m'n scherm zit er zo'n goor tifusbeest in je beeld![]()
quote:
absoluut helemaal waarquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zo'n Pregio is echt een verschrikkelijke auto...![]()
geldt voor die andere ookquote:
jij eerstquote:
heeft ie kabel tv aan boord?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga vanavond en morgen samen met m'n pa een luxe jacht van Raamsdonkveer naar Amsterdam varen
Juj!
scherm uit, felle lamp plaatsen bij een opening en afwachten maarquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
Godverdommese KUT onweerbeestjes![]()
Zit er weer 1 achter m'n scherm en backlight![]()
Als dat tifusbeest dood gaat in m'n scherm zit er zo'n goor tifusbeest in je beeld![]()
Ah ze komen op warmte af?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
scherm uit, felle lamp plaatsen bij een opening en afwachten maar![]()
maar geen kabel-tvquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:28 schreef Sjoewe het volgende:
Dat ding is loaded.
CV, parketvloer, wasmachine, noem het maar op.
Dus satelliet-tv zou zomaar kunnen
volgens mij op lichtquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah ze komen op warmte af?
Goed om te weten, hij is weer weg gekropen dus even afwachten![]()
3x raden waar ik in rijquote:
Hehehe wat was er aan de hand dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef Fugie het volgende:
zit ik even te browsen op got, kom ik toevallig wat topics tegen over bedrijven waar ik heb gesolliciteerd en die verhalenIk heb volgens mij echt de goeie keus gemaakt met deze werkgever
Ik geef wel toe dat ik dat niet zou kunnenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.heavy.com/video/9835?partner=aff07 Nondeju wat een partijtje driften![]()
slechte arbeidsvoorwaarden, bout cultuur, gewoon alles is absoluut niet zo rooskleurig als ze doen voorstellenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hehehe wat was er aan de hand dan?.
Volgens mij doen ze dat bij ons ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
slechte arbeidsvoorwaarden, bout cultuur, gewoon alles is absoluut niet zo rooskleurig als ze doen voorstellen
Mja en ik verdien nu redelijk veel als starter, zeker in vergelijking met veel andere en grote bedrijvenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:14 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat bij ons ook.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:14 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat bij ons ook.
jah hij was te groot om gewoon ff mee te nemen en hij was te beperkt om hele mooie fotos mee te makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef D-Devil het volgende:.
Ik had hem ook, maar inmiddels ook verkocht.
n00bquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:39 schreef PeuRac het volgende:
pfff, dit is de laatste keer dat ik zelf een pc voorzien heb van een ander besturings systeem, de hele dag bezig en nog doet de helft t niet
Wat kun je welquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:39 schreef PeuRac het volgende:
pfff, dit is de laatste keer dat ik zelf een pc voorzien heb van een ander besturings systeem, de hele dag bezig en nog doet de helft t niet
wat voor hardeware heb je want vista is redelijk zwaar als aero e.d. aanstaat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef PeuRac het volgende:
en volgens mij moet ik t over doen, wat ik heb een updat gedaan van XP naar Vista, maar nu is die heel sloom, dus volgens mij moet ik een clean install doen
Vroeg gok ik, hoe laat verwacht lip ons in Arnhem?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
als het goed is ben ik morgen niet veel online (date) , en best kans dat ik nu ook ineens weg ben, Paladijn, laat je ff weten hoe laat je hier zaterdag verwacht te zijn?
eeuh, goede vraag, maar ruim voldoende. ff checkequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor hardeware heb je want vista is redelijk zwaar als aero e.d. aanstaat.
ik heb er best zin in jongens, hopelijk blijft het droog en de 155 goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vroeg gok ik, hoe laat verwacht lip ons in Arnhem?
en heb je plek voor een hardtop?
ik heb een garage...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
waar zie ik dat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
992 mb ram?
wat voor video kaart en heb je 64 bit of 32 bit?
De Visa heeft toch al een permanente hardtop?quote:
mn ene visa stta buiten en de andere bij mn ouders. en de garage is aardig groter dan een visa.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Visa heeft toch al een permanente hardtop?Maar goed, we zien wel - als jij denkt dat je'm kwijt kunt in de garage zal't wel goedkomen.
Op de dvd en je licentieovereenkomst.quote:
ik heb 64bit geinstalleerd, waar kan ik die cijfer waardering vinden? Mn video kaart heb ik geen idee van hoe sterk die isquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Op de dvd en je licentieovereenkomst.
en anders bij je systeeminformatie.
wat voor "cijfer" geeft vista aan je machine?
bij systeem in het configscherm kan je je cijfertje vinden..quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb 64bit geinstalleerd, waar kan ik die cijfer waardering vinden? Mn video kaart heb ik geen idee van hoe sterk die is
wat een vreemde vista heb jij dan joh...quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef PeuRac het volgende:
graphics geeft hij na een nieuwe test 2.6, gaming 2.3 en de rest 4.6
Het is redelijk te doen..quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef D-Devil het volgende:
Ik wil er maar niet aan geloven aan Vista op dit moment.
een echte helpdeskmedewerker met kennisquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef BoJo het volgende:
ik denk dat ie even zijn CMOS moet resetten. En daarna zijn PCMCIA kaart in z'n MIC moet stoppen.
Mja, WoW draait eropquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het is redelijk te doen..
er zijn een paar weetjes.. maar opzich is het redelijk stabiel. (mits je hardware redelijk nieuw is).
Als je "gamer" bent kan je het beter laten trouwens, want sommige games draaien gewoon niet
Low-level format en daarna een harde RAM voor zijn ROM zodat hij via zijn modem en internet zo weer in Finland uitkomtquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef BoJo het volgende:
ik denk dat ie even zijn CMOS moet resetten. En daarna zijn PCMCIA kaart in z'n MIC moet stoppen.
"een harde RAM voor z'n ROM"quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Low-level format en daarna een harde RAM voor zijn ROM zodat hij via zijn modem en internet zo weer in Finland uitkomt![]()
Mja het staat nog steeds aan hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij deze, ik verbied je om weer aan WoW te beginnen.
LOOOOOOOLquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
And now, the end is near;
And so I face the final curtain.
My friend, Ill say it clear,
Ill state my case, of which Im certain.
Ive lived a life thats full.
Ive traveled each and evry highway;
And more, much more than this,
I did it my way.
Regrets, Ive had a few;
But then again, too few to mention.
I did what I had to do
And saw it through without exemption.
I planned each charted course;
Each careful step along the byway,
But more, much more than this,
I did it my way.
Yes, there were times, Im sure you knew
When I bit off more than I could chew.
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out.
I faced it all and I stood tall;
And did it my way.
Ive loved, Ive laughed and cried.
Ive had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
To think I did all that;
And may I say - not in a shy way,
No, oh no not me,
I did it my way.
For what is a man, what has he got?
If not himself, then he has naught.
To say the things he truly feels;
And not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows -
And did it my way!
Ik Elvis nu.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
LOOOOOOOL. Die stond net op van de party animals hierzo
.
Die laser muis is goed hèquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef D-Devil het volgende:
Orange hosting doet het niet, en imageshack mag niet.
Jaquote:
Je kan dat ding tenminste opladen, vind ik juist een groot voordeel t.o.v. de meeste setjes.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja. Hij is heel fijn, tenzij je een keer vergeet op te laden, dat is vervelend
.
Dat inderdaad in tegenstelling tot de speaker set, 5.1 waarbij de speakers ploppen als er een lamp ERGENS in huis aan of uit gaatquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je kan dat ding tenminste opladen, vind ik juist een groot voordeel t.o.v. de meeste setjes.
Technisch ook een goed setje van Logitech, eindelijk weer
Dat is een leuk liedje.. jeugdsentimentquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Het Dorp lyrics by Wim Sonneveld.
LyricsBox
Include this widget in your blog, profile, myspace, or facebook by copying the HTML code below:
<embed allowFullScreen="true" id="scroller" src="http://www.completealbumlyrics.com/gen/lyricsscroll.swf?id=75669&c=ffffff" width="238" height="272" quality="high" name="scroll" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" bgcolor="0066CC"></embed><br><a href="http://www.completealbumlyrics.com/lyric/75669/Wim+Sonneveld+-+Het+Dorp.html">Het Dorp lyrics</a>
Thuis heb ik nog een ansichtkaart
Waarop een kerk, een kar met paard
Een slagerij J. van der Ven
Een kroeg, een juffrouw op de fiets
Het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets
Maar het is waar ik geboren ben
Dit dorp, ik weet nog hoe ’t was
De boerenkinderen in de klas
Een kar die ratelt op de keien
Het raadhuis met een pomp ervoor
Een zandweg tussen koren door
Het vee, de lage boerderijen
En langs het tuinpad van mijn vader
Zag ik de hoge bomen staan
Ik was een kind en wist niet beter
Dan dat het nooit voorbij zou gaan
Wat leefden ze eenvoudig toen
In simp’le huizen tussen groen
Met boerenbloemen en een heg
Maar blijkbaar leefden ze verkeerd
Het dorp is gemoderniseerd
En nou zijn ze op de goeie weg
Want ziet, hoe rijk het leven is
Ze zien de televisiequiz
[ Het Dorp lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]
En wonen in betonnen dozen
Met flink veel glas, dan kun je zien
Hoe of het bankstel staat bij Mien
En d’r dressoir met plastic rozen
En langs het tuinpad van mijn vader
Zag ik de hoge bomen staan
Ik was een kind en wist niet beter
Dan dat het nooit voorbij zou gaan
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar
In mini rok en beatlehaar
En joelt wat mee met beatmuziek
Ik weet wel, ’t is hun goeie recht
De nieuwe tijd, net wat u zegt
Maar het maakt me wat melancholiek
Ik heb hun vaders nog gekend
Ze kochten zoethout voor een cent
Ik zag hun moeders touwtje springen
Dat dorp van toen het is voorbij
Dit is al wat er bleef voor mij
Een ansicht en herinneringen
Toen ‘k langs het tuinpad van mijn vader
De hoge bomen nog zag staan
Was ik een kind hoe kon ik weten
Dat dat voorgoed voorbij zou gaan
Klassiekerquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:03 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat inderdaad in tegenstelling tot de speaker set, 5.1 waarbij de speakers ploppen als er een lamp ERGENS in huis aan of uit gaat.
nee, op school mocht ik alleen over goede herders en halleluja zingen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook op school gezongen, als klein ventje?
ah zo'n schoolquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, op school mocht ik alleen over goede herders en halleluja zingen.
Friesland hèquote:
Hij heeft wel een punt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paal, hebben we nog ruimte voor een bijl in de MX-5, of moet ik een lifehammer gebruiken?
Tja dat vroeg ik jou ook in de mail. Maakt mij niet zoveel uit, beetje vroeg lijkt me wel prettig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paal, hebben we nog ruimte voor een bijl in de MX-5, of moet ik een lifehammer gebruiken?
kijk je uit? In zijn schuur ligt echt een bijl, verroest welliswaar maar hij ligt er welquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Kom je daarvoor hier langs rijden dan?
Alex is tukken, dus de sjips kan je achterwege latenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:54 schreef D-Devil het volgende:
*nieuw bier pakt
Hoe is het dan om in een kut te stappenquote:
Vochtig meestal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hoe is het dan om in een kut te stappen.
het is dat ik nu op m'n werk zit, maar anders wist ik nog wel een fotoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hoe is het dan om in een kut te stappen.
Hogeveen is echt kapot hèquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:14 schreef vlad het volgende:
[..]
het is dat ik nu op m'n werk zit, maar anders wist ik nog wel een foto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |