Maar maar maar,quote:
Jaja, maar ik mag niet toveren als er muggles bij zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar maar maar,
jij bent dat toch op je avatar
Lees 's een boek... Harry Potter bijvoorbeeldquote:
Lees de playboy alleenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Lees 's een boek... Harry Potter bijvoorbeeld.
idd, bijvoorbeeld jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan doe je het lekker thuis, als die tijd maar vooruit gaatquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jaja, maar ik mag niet toveren als er muggles bij zijn
Dat zijn geen boeken, maar dat is een verzameling bedrukt wc-papierquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Alsof er hier geen rondlopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan doe je het lekker thuis, als die tijd maar vooruit gaat
Tijd voor je eigen huis dan, met grote kelderquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef leonieke het volgende:
Ik ben de enige in de familie met magische krachten hoor
Het wordt maar een prefab kelderquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor je eigen huis dan, met grote kelder
Wel groot genoeg om alleen in te kunnen toverenquote:
3 op 3 ofzo...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel groot genoeg om alleen in te kunnen toveren
Nee, dat is niet overdreven groot, zeker niet als daar nog een trap in moet ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
3 op 3 ofzo...
Niet echt heel groot he
Dus geen plek om te toverenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet overdreven groot, zeker niet als daar nog een trap in moet ook.
Yeah, rightquote:
Dat maar doen danquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus geen plek om te toveren
Of ik moet de zolder inpalmen
Jij denkt dat zijn moeder zijn handje vasthoud als hij de playboy leest omdat er wel heel enge plaatjes in voorkomenquote:
Moeder + Playboy + handje... Da's op z'n minst een bizarre combinatiequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij denkt dat zijn moeder zijn handje vasthoud als hij de playboy leest omdat er wel heel enge plaatjes in voorkomen
Laterquote:
Maar dacht je daar ook aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Moeder + Playboy + handje... Da's op z'n minst een bizarre combinatie.
Liever eerder erin jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Later
Onze aannemer staat achter op een ander werf omdat een paar van de werkmannen ziek waren en aangezien we niet echt in de positie zijn om de aannemer veel op te jagen, moeten we dus wachten.
Heeft natuurlijk als voordeel dat we nog wat meer kunnen sparen en zo misschien toch redelijk vlug de garage kunnen bouwen, maar toch... de garage mocht wat mij betreft wel wat langer wachten
Ja iddquote:
En je zou geen steen nemenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja idd
Maar als het dan toch niet kan, misschien dan ook het nuttige eraan proberen te koppelen
We hebben trouwens onze steen definitief gekozen
Argentis en Platinum (of platina)quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je zou geen steen nemen
Wat is het geworden? Welke kleur?
Nee, ik geloof niet zo in het 'lezen' van de Playboy, denk dat het meer plaatjes kijken isquote:
Ale ale, ze zeggen toch dat er schone artikels instaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet zo in het 'lezen' van de Playboy, denk dat het meer plaatjes kijken is.
slaap zequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:41 schreef leonieke het volgende:
ik ga maar eens afsluiten.
Morgen weer vroeg op
Geslaagdenquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben rustig begonnen met het rondmailen van leuke mededelingen.
Nee, mijn verhuismededeling aan de collega's.quote:
Tjeequote:
Ja, dan stopt het vast wel met jankenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Geef d'r een lel!
T is al gestoptquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Geef d'r een lel!
Misschien even langs de Turkquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ga ook maar niet uit eten vanavond denk ik
Dan is ze 2 tellen stil van schrik.quote:
Niet als ik sla hoor, dan is het een stuk langer stilquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is ze 2 tellen stil van schrik.
Gij brutus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
Niet als ik sla hoor, dan is het een stuk langer stil
net geweestquote:
ducktapequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
En er is hier ergens een kind aan het janken
Jongetjes huilen niet. Die zijn stoerquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
Er wordt hier gelijk er vanuit gegaan dat een huilend kind een meisje is.sjandalig.
Goedenmiddag verder allemaal.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jongetjes huilen niet. Die zijn stoer.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zo etentje voor vanavond is er ook weer uit
Ah, daar heb je wel een punt B.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
Echt niet, dat zijn meestal de mamakindjes.
Heb toch een pokke humeur dus zo erg is het nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Uhh nee gemeen.
Wat sneu voor je, je had je er zo op verheugd.
Ervaring meequote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt niet, dat zijn meestal de mamakindjes.
Voor mijn bedquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Gereserveerd? Waarvoor es?
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:11 schreef es70 het volgende:
[..]Alleen een beetje jammer dat de belastingdienst ook geld van me wil hebben
.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Die graaiers moeten eens wat nuttigs gaan doen
Dat mogen ze idd lekker zelf uitzoeken, ik vind 'm goed zo, hadden ze dat er maar even bij moeten zettenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, dan zoeken ze dat maar uit, moet niet zo moeilijk zijn
En anders even bellen, dan zoeken ze het dan maar uitquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat mogen ze idd lekker zelf uitzoeken, ik vind 'm goed zo, hadden ze dat er maar even bij moeten zetten.
Eindelijk een beetje van dat plakkerige benauwde afquote:
niet als je er ruim een kwartier in moet lopenquote:
klacht indienenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben maar even in de lounge van mijn hotel gaan zitten, op mijn kamer werkt de wireless niet meer
Neuh waarom? Die repeater daar moet gewoon een schop hebbenquote:
Oh? Ga je wat leuks doen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh waarom? Die repeater daar moet gewoon een schop hebben
Daarenboven, ik hoef jullie na vanavond toch niet meer te spreken tot zondagochtend
Speedy!!quote:
Heerlijk juist, als je daarna maar een douche kan nemen en droge kleren aan kan. En iets warms te drinkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet als je er ruim een kwartier in moet lopen
Dan is het wel tof jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk juist, als je daarna maar een douche kan nemen en droge kleren aan kan. En iets warms te drinken
Ik kan er niks aan doen. Downbursten komen amper voor in NL, toevallig had Hoogeveen een rightmover inc supercel die voor een mogelijke downburst heeft gezorgt. Downbursten kunnen windstoten mee nemen die over komt met een kracht 10, in Amerika komen ze ruim over de 12 met cat tot 3 orkaan, kortom, NL begint de laatste tijd steeds meer Amerikaans te worden qua heftigheid van het weer. Windhoos is verder niet gezien, zover ik het tot nu toe heb kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speedy!!
Ik hoor dat er nu weer daken in Hoogeveen afgerukt worden van huizen en zo. Vorige week ook al een noodweer wat ik zelf van dichtbij heb mogen smaken (nee het was niet minder geworden eer het Luxemburg bereikte)
HOU DAAR EENS MEE OP JA
Dat zeggen ze allemaal, schavuitquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kan er niks aan doen.
Saffir-Simpson hebben we het dan over neem ik aan?quote:ruim over de 12 met cat tot 3 orkaan, kortom, NL begint de laatste tijd steeds meer Amerikaans te worden qua heftigheid van het weer.
mjaquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk juist, als je daarna maar een douche kan nemen en droge kleren aan kan. En iets warms te drinken
Dan wordt het wat minder iddquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja
ik helaas om 22.00 og een bijeenkomst, dus lekker uitgebreid douchen en da pitten zit er niet in![]()
en datdrinke ook al nietecht-O-
Nou op zich is het wel vet om er opDiscovery docuus over te zien en zoquote:
Juist jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, schavuit
[..]
Saffir-Simpson hebben we het dan over neem ik aan?
Ik wil er nog steeds 1 in het echt zien en er dan ook foto's van makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou op zich is het wel vet om er opDiscovery docuus over te zien en zo
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Juist jaCAT = afkorting van Catergorie
HOE LANG DAN?????quote:n Hoogeveen was de regenintensiteit 'heel uitzonderlijk', zei de woordvoerder van het KNMI. "Er viel 280 millimeter water per uur. Zelfs bij extreem zware buien is dat normaal gesproken niet meer dan 160 millimeter per uur."
Hier gaat het om Neerslagintensiteitquote:
Geen idee, reken wel dat dit pieken zijn, buiten om is het allemaal wat minder heftig maar toch, pieken duren meestal maar een paar sec tot hooguit een min, omdat de snelheid waarmee deze buien op dit moment trekken, veel sneller is dan die van vorige week, maar wel behoorlijk heftig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
HOE LANG DAN?????
al houdt dat maar 10 minuten aan, heb je al bijna 5 cm. En dat is dan al een GROOT probleem
ja, dat weet ik ook wel, anders had heel NL onder Sittard nu kunnen zwemmen ende roeienquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen idee, reken wel dat dit pieken zijn, buiten om is het allemaal wat minder heftig maar toch, pieken duren meestal maar een paar sec tot hooguit een min, omdat de snelheid waarmee deze buien op dit moment trekken, veel sneller is dan die van vorige week, maar wel behoorlijk heftig.
EEN F3quote:
Whaah die kende je toch wel, als weermaniak?quote:
Alle dagen van de week zijn vernoemd naar goden uit de Romeinse, Germaanse en Griekse mythologie. De zesde weekdag is genoemd naar Freia, de Scandinavische Godin voor de liefde en vruchtbaarheid. Een partner van haar was de Romeinse Godin Venus. Volgens de verhalen uit de mythologie rijdt Freia rond in een wagen die door evers of katten wordt getrokken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:43 schreef Pheno het volgende:
Waar komt dat "vrij" vandaan.
hoiquote:
Blegh, veel last van mijn keel. rokersluchtjes hier enz.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hoiHoe is het?
Ach jaT is weer vrijdag he
Schiet niet op danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blegh, veel last van mijn keel. rokersluchtjes hier enz.![]()
Tot hoelaat werk je vandaag?
Volgens mij moet je dan ergens bij DE in een stickie topic zijn en niet in een standaard kletsmaarraak topic als dit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef MosPos het volgende:
Hier iemand aanwezig die een TT in DE kan aanpassen?
Niet echt nee, en ben zo vreselijk moe, dat ik niet eens even nu een dutje kan doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schiet niet op dan
Uur of 5, misschien iets later, was niet echt vroeg vanochtend.
Op je bed gaan liggen even dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet echt nee, en ben zo vreselijk moe, dat ik niet eens even nu een dutje kan doen.![]()
Uitgeslapen vanochtend? Was trouwens vergeten dat gisteren house op tv was.
Nu heb ik die dus gemist, welk seizoen is nu eigenlijk bezig, weet jij dat?
Leonieke
Dat zou kunnen, maar is geen garantie dat ik even slaap.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op je bed gaan liggen even dan?
Ik kijk amper meer house, geen idee dus welk seizoen het is
Hoe is het met je oprit?
Proberen danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar is geen garantie dat ik even slaap.
O jammer tis echt een heule goeie serie.
Ver klaar.Alleen moet de trap verbeterd worden, dat is me nog een te grote stap tot boven.
Daar kan de hond niet op en mijn schoonmoeder ook niet.Ookal vonden hij en het bedrijf de trap wel ok, ik ging/ga er niet mee accoord dus het wordt verbeterd.
Misschien straks, P zou alleen met de jongens naar de verjaardag gaan van mijn pete kind.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Proberen dan
Mwah, begint wat te vervelen
Mooi zo, volgende week af dus
Dan kan jij mooi even een dutje doen ^^quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien straks, P zou alleen met de jongens naar de verjaardag gaan van mijn pete kind.
Heb er echt even geen puf voor die drukte.ik heb hem gisteren wel al een sms gestuurd onder werktijd om hem te feliciteren. Hij was gisteren jarig.
Ik vroeg me af wie hij nu ontslagen had van die drie die hem altijd helpen.![]()
Lijkt er wel op.![]()
ik kijk wel, nu is mijn schoonmoeder hier, dus ik ga even offline.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan jij mooi even een dutje doen ^^hij pakt het wel echt aan dus
Tot latersquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik kijk wel, nu is mijn schoonmoeder hier, dus ik ga even offline.
Misschien was ik wel erg duidelijk gisteren.
Tot later Marc.![]()
En hoelang geleden heeft hij ervoor gekozen om zijn dochter op de wereld te zettenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef leonieke het volgende:
Mijn pa komt dus niet naar ons huwelijk... Hij heeft vier jaar geleden voor zijn nieuwe partner gekozen en vindt dus dat hij het niet kan maken om haar voor die ene dag in de steek te laten...
Moet ik er nog bij zeggen dat ik zwaar pissig ben omwille van deze stomme reden?!?
GMTAquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
En hoelang geleden heeft hij ervoor gekozen om zijn dochter op de wereld te zetten.
Geen probleem, ik denk er hetzelfde over...quote:Wat een klootviool(sorry Leonieke
).
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef leonieke het volgende:
Mijn pa komt dus niet naar ons huwelijk... Hij heeft vier jaar geleden voor zijn nieuwe partner gekozen en vindt dus dat hij het niet kan maken om haar voor die ene dag in de steek te laten...
Moet ik er nog bij zeggen dat ik zwaar pissig ben omwille van deze stomme reden?!?
Ik hoop voor hem een pil waardoor hij er zich allemaal niets meer zal van aantrekken...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke pillen slikt hij? En als hij die niet slikt waarom niet, die zijn wel nodig blijkbaar
Niet meer?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:06 schreef leonieke het volgende:
Maar nu gaan we naar de notaris, ons krediet ondertekenen. Weten we sebiet ook direct waarvoor we precies gaan werken.
Trouwens net 840 euro vakantiegeld gekregenEen aangename verrassing aangezien ik anders maar rond de 200 euro heb
Extra steentjes kopen
Lekkerquote:
Beiden tof! Ik neem aan dat sebiet een vlaams woord is voor 'dan' ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:06 schreef leonieke het volgende:
Maar nu gaan we naar de notaris, ons krediet ondertekenen. Weten we sebiet ook direct waarvoor we precies gaan werken.
Trouwens net 840 euro vakantiegeld gekregenEen aangename verrassing aangezien ik anders maar rond de 200 euro heb
Extra steentjes kopen
sebiet = straks, maar dan iets naderbijquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Beiden tof! Ik neem aan dat sebiet een vlaams woord is voor 'dan' ofzo?
Is misschien geen slecht ideequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Is er hier nog wel wat leven? Of moeten we eens goed schokken oid?
Misschien geen slecht idee, bagger dusquote:
Je functioneert goed dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
Heb verhoging gehad trouwens op mijn bruto-loontje
Dat is leukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
Heb verhoging gehad trouwens op mijn bruto-loontje
Leuk tochquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Naar een jaarmis en dan morgenavond naar mijn ma.
Je zal er mij niet vinden iddquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is natuurlijk te zien wat jouw definitie van leuk isvooral voor het eerste deel
Voilaquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:12 schreef leonieke het volgende:
Het misboekje he, de hele viering dus. Hebben we zelf in elkaar gestoken
Best welquote:
Hoiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben ook weer thuis
Nou ja, @hotel dan
Wat heb je vandaag gezien/gedaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben ook weer thuis
Nou ja, @hotel dan
Dan is het helemaal goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Best welOnze huwelijksbeloftes hebben we zelf ineen geknutseld en dat vind ik het belangrijkste. Voor de rest hebben we voornamelijk teksten gezocht op internet.
En de liedjes vind ik heel goedNiet de standaardliedjes, maar toch een mooie tekst erbij.
Vanavond en morgen zo min mogelijk doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef leonieke het volgende:
Nog plannen, es?
Echtquote:
Ga er echt van genieten hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kijk er alleszins naar uit
(ook al zal het soms met een wrang gevoel zijn...)
Gooi die in het vervolg eens veel vroeger op bed dan. Begint de avond ook veel eerderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt. De kinderen liggen in bed, dus de avond is begonnen
.
Tot zover deze commerciële mededelingquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
'Jopen' bieren
Ze mogen Mythbusters kijken op vrijdag en zaterdag, normaal gesproken liggen ze allang alquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooi die in het vervolg eens veel vroeger op bed dan. Begint de avond ook veel eerder![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dan helaas over bij dezequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze mogen Mythbusters kijken op vrijdag en zaterdag, normaal gesproken liggen ze allang al.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot zover deze commerciële mededeling
Ik ben momenteel zo zwaar teleurgesteld. Echt waar... Ik heb hem al 4 jaar lang verdedigd, ik heb mijn nek heel zwaar uitgestoken door te zeggen dat ik hem er persé bij wou... En nu komt hij niet af. Ik voel me gewoon belachelijk gemaakt.quote:
Krijgen we zo ook de gebruiks-/genotservaring nogquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar gekregen heur. Nog 1 ander biertje staat in de koelkast, dus ben benieuwd
Zelfs ik kan dat niet volgen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zo zwaar teleurgesteld. Echt waar... Ik heb hem al 4 jaar lang verdedigd, ik heb mijn nek heel zwaar uitgestoken door te zeggen dat ik hem er persé bij wou... En nu komt hij niet af. Ik voel me gewoon belachelijk gemaakt.
En hij is van plan om een brief te schrijven naar al mijn tantes en nonkels om mijn ma zwart te maken aangezien hij niet wil dat ze zal triomferen op ons huwelijk.Alsof iemand nog zal triomferen...
Bijzonder volwassen houding welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zo zwaar teleurgesteld. Echt waar... Ik heb hem al 4 jaar lang verdedigd, ik heb mijn nek heel zwaar uitgestoken door te zeggen dat ik hem er persé bij wou... En nu komt hij niet af. Ik voel me gewoon belachelijk gemaakt.
En hij is van plan om een brief te schrijven naar al mijn tantes en nonkels om mijn ma zwart te maken aangezien hij niet wil dat ze zal triomferen op ons huwelijk.Alsof iemand nog zal triomferen...
Mijn ma is ook niet de onschuld zelve hoor. Maar zij is ook degene die alleen is achtergebleven. Ze kan er idd nog altijd niet over dat hij weg is, maar ze heeft er dit jaar geen enkel probleem van gemaakt dat ze samen op ons feest gingen zijn, terwijl ik weet hoe moeilijk het voor haar zou zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs ik kan dat niet volgen hoorEn dan al helemaal niet om de reden die hij geeft.
waarom moet hij perse je ma zwartmaken? Zit het allemaal zo diep dat hij niet verder kan met zijn eigen leven en het verleden kan accepteren?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn ma is ook niet de onschuld zelve hoor. Maar zij is ook degene die alleen is achtergebleven. Ze kan er idd nog altijd niet over dat hij weg is, maar ze heeft er dit jaar geen enkel probleem van gemaakt dat ze samen op ons feest gingen zijn, terwijl ik weet hoe moeilijk het voor haar zou zijn.
Hij heeft een nieuwe relatie (maar dat was al duidelijk door zijn motivatie om niet naar ons huwelijk te komen). Hij is vertrokken en moet het verleden dan maar accepteren.
Het enige wat we wilden was een écht feest en het enige dat hij vandaag heeft gedaan, is er een domper op zetten. Stel je maar voor dat hij echt die brief schrijft? Hij wil gewoon ruzie stoken op de één of andere manier en kan het waarschijnljik niet verdragen dat zijn kant nog steeds omgaat met ons (vergeet niet dat hij geen contact meer heeft gezocht met zijn familie...).
Ik vind het allemaal zo laf![]()
Hij is ook niet naar het doopsel van zijn kleinkind gekomen. Daar had hij gezegd dat hij er wel ging zijn en is hij zonder te verwittigen niet afgekomen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Bijzonder volwassen houding wel.
Is er niet iemand die 'm een goeie schop voor zijn kl*ten wil geven en hem in klare taal te kennen geven dat hij zich dient te gedragen en er voor zijn dochter te zijn.
Er is geen koe zo bont of er is een vlekje aan...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn ma is ook niet de onschuld zelve hoor.
Ik vind het allemaal zo laf![]()
Maar dat is nu net hetgeen ik niet begrijp. Hij zit altijd te zeggen dat hij zo gelukkig is, dat zijn wereld niet meer stuk kan. Misschien zie ik het te romantisch, maar hoe kun je nu echt gelukkig zijn als je je kinderen zo laat vallen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het gaat ook niet meer om de onschuld of schuld. Het is over, hij moet verder gaan met zijn leven en niet vergeten dat er nog iets over is uit het verleden. Dat accepteren en respecteren.
Klinkt wel of hij hulp nodig heeft en zijn nieuwe vriendin zal het ook niet fijn hebben, met iemand die zo met zijn vorige 'leven' bezig is.
Maar dan was het onderwerp van zijn mail wel: we hopen dat jullie nu niet boos zullen zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is geen koe zo bont of er is een vlekje aan...
Het is niet alleen laf, ik vind het intens gemeen.
Ik geloof het echt niet dat hij nu wel gelukkig isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dat is nu net hetgeen ik niet begrijp. Hij zit altijd te zeggen dat hij zo gelukkig is, dat zijn wereld niet meer stuk kan. Misschien zie ik het te romantisch, maar hoe kun je nu echt gelukkig zijn als je je kinderen zo laat vallen?
Voor hem is er ook helemaal niets meer uit het verleden... geen contact meer met zijn familie en nu zelfs niet naar het huwelijk van zijn dochter komen...
Ik begrijp het ook allemaal niet meer, hoor, als ik eerlijk moet zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik geloof het echt niet dat hij nu wel gelukkig is
En geen verleden? Toch moet er blijkbaar een brief uit om ruzie te maken
Als je echt geen verleden meer hebt zoals hij wil dan kan je ook naar een bruiloft zonder ruzie te maken want dan ben je er klaar mee (en niet voor gevlucht).
Niet boos zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dan was het onderwerp van zijn mail wel: we hopen dat jullie nu niet boos zullen zijn...
Hoe kan hij nu verwachten dat ik niet boos, teleurgesteld, razend, verdrietig zou zijn?
Dan maar nu boos, geschokt, verdrietig etc zijn en je bruiloft een leuke dag makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:15 schreef leonieke het volgende:
En daar gaat mijn goed voornemen van mij er allemaal niets van aan te trekken dit jaar als iemand niet kwam...
Bier, goed ideequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, nog 1 koud biertje en 1 half uurtje internet
Amstelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bier, goed idee
Welke merken hebben ze daar
Welterustenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef leonieke het volgende:
Ik ga maar even afsluiten. Hopelijk morgen met een fris hoofd opstaan.
Slaapwel allemaal
van jou kunnen we heel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:33 schreef leonieke het volgende:
En morgen hopelijk met een beter humeur
(sorry voor mijn gezeur trouwens)
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ik maak ook maar even de tijd vol
als ik zometeen ineens weg ben, dan zien jullie me zondagmiddag wel weer als het goed is
Dat bedoelde ik niet, ging meer over dat je al bijna 2 weken weg bentquote:
ja idd, snel gegaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ging meer over dat je al bijna 2 weken weg bent
Doen danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd, snel gegaanMaar goed, het is wel mooi geweest ook hoor
Ik moet echt eens tegen een vrouw aan blunderen, in je eentje is er eigenlijk geen donder aan
Doopiequote:
Ik ga helemaal niks leuks doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doopie
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Daar zal die auto zeker van schrikken jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks leuks doenik heb een extra zware accu gekocht voor mijn besturbare auto
deze zal over een maandje beschrikken over prof motor, dan zou die richting de 80 a 90km/h gaan
![]()
Ja hoor, met een paar veranderingen kan die dat zeker aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zal die auto zeker van schrikken ja
Kan ie dat wel aan
Goedemiddagquote:
Hoe hard kan hij nu?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja hoor, met een paar veranderingen kan die dat zeker aan![]()
[afbeelding]
Accu
[..]
Goedemiddag![]()
Hoe hard die nu gaat?quote:
Kijk maar eens goed wat je nog meer moet vervangen. Dit verschil is niet zomaar opgevangenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt als een busdus dat moet ik er dan maar even voor over hebben
ook komen er echte lagers in
moet ook wel, want met die snelheid gaan die plastice lagers gauw aan gort
Wordt nog veel meer dingen vervangen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed wat je nog meer moet vervangen. Dit verschil is niet zomaar opgevangen
Slaap lekkerquote:
KOmt het toch nog goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wordt nog veel meer dingen vervangen hoorechter wel minder
dit heeft te maken met de motor. Als ik nu een standard opgevoerde motor erin zet, dan zijn de draden snel gesmolten
want zelfs met deze motor komt al een flinke hitte vanaf
met de nieuwe motors en nieuwe technologie is het allemaal een stuk beter geworden
zo zou de nieuwe motors even heet worden als die ik nu heb, hoe en waarom, sla me iig neer, want dat zou ik zelf ook niet weten. Daarnaast zouden de tandwielen eventueel vervangen moeten worden, ik ga momenteel vanuit dat de kosten rond de 200 euro gaan liggen, dit even ruim geschat.
Oja ook de aandrijving natuurlijkhet is namelijk een 4 wiel aandrijving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |