Maar maar maar,quote:
Jaja, maar ik mag niet toveren als er muggles bij zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar maar maar,
jij bent dat toch op je avatar
Lees 's een boek... Harry Potter bijvoorbeeldquote:
Lees de playboy alleenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Lees 's een boek... Harry Potter bijvoorbeeld.
idd, bijvoorbeeld jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan doe je het lekker thuis, als die tijd maar vooruit gaatquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jaja, maar ik mag niet toveren als er muggles bij zijn
Dat zijn geen boeken, maar dat is een verzameling bedrukt wc-papierquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Alsof er hier geen rondlopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan doe je het lekker thuis, als die tijd maar vooruit gaat
Tijd voor je eigen huis dan, met grote kelderquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef leonieke het volgende:
Ik ben de enige in de familie met magische krachten hoor
Het wordt maar een prefab kelderquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor je eigen huis dan, met grote kelder
Wel groot genoeg om alleen in te kunnen toverenquote:
3 op 3 ofzo...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel groot genoeg om alleen in te kunnen toveren
Nee, dat is niet overdreven groot, zeker niet als daar nog een trap in moet ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
3 op 3 ofzo...
Niet echt heel groot he
Dus geen plek om te toverenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet overdreven groot, zeker niet als daar nog een trap in moet ook.
Yeah, rightquote:
Dat maar doen danquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus geen plek om te toveren
Of ik moet de zolder inpalmen
Jij denkt dat zijn moeder zijn handje vasthoud als hij de playboy leest omdat er wel heel enge plaatjes in voorkomenquote:
Moeder + Playboy + handje... Da's op z'n minst een bizarre combinatiequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij denkt dat zijn moeder zijn handje vasthoud als hij de playboy leest omdat er wel heel enge plaatjes in voorkomen
Laterquote:
Maar dacht je daar ook aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Moeder + Playboy + handje... Da's op z'n minst een bizarre combinatie.
Liever eerder erin jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Later
Onze aannemer staat achter op een ander werf omdat een paar van de werkmannen ziek waren en aangezien we niet echt in de positie zijn om de aannemer veel op te jagen, moeten we dus wachten.
Heeft natuurlijk als voordeel dat we nog wat meer kunnen sparen en zo misschien toch redelijk vlug de garage kunnen bouwen, maar toch... de garage mocht wat mij betreft wel wat langer wachten
Ja iddquote:
En je zou geen steen nemenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja idd
Maar als het dan toch niet kan, misschien dan ook het nuttige eraan proberen te koppelen
We hebben trouwens onze steen definitief gekozen
Argentis en Platinum (of platina)quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je zou geen steen nemen
Wat is het geworden? Welke kleur?
Nee, ik geloof niet zo in het 'lezen' van de Playboy, denk dat het meer plaatjes kijken isquote:
Ale ale, ze zeggen toch dat er schone artikels instaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet zo in het 'lezen' van de Playboy, denk dat het meer plaatjes kijken is.
slaap zequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:41 schreef leonieke het volgende:
ik ga maar eens afsluiten.
Morgen weer vroeg op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |