Ben je al door de decentrale loting voor dit topic heen dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef MediciBR het volgende:
Vandaag gehoord dat ik decentraal ben toegelaten!
Volgend jaar kom ik dit topic onveilig maken
Waar ben je toegelaten eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef MediciBR het volgende:
Ik helaas niet, nummer 91 van de 140 (UVA)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef MediciBR het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:52 schreef Kang-He het volgende:
Ik dacht dat je niet gelijkgesteld wilde worden met alle anderen.
Ongeveer 4 maanden. De arts heeft de Thyrax gegeven volgens de standaard doseerdosis. Dat is het nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:47 schreef gohan16 het volgende:
Hoelang loopt hij al met de klachten rond? Dat de arts de thyrax niet heeft op laten bouwen ligt erg vor de hand en is het niet.. (zou een saaie house aflevering zijn)
PS: is er nog wat gevonden bij het onderzoek van zijn huis?
Heel goed. Maar een deel van de vraag is hoe hij dan opeens aan de crise komt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:35 schreef intoxicated het volgende:
Addisoncrise. Internist had eerst de status van de HPA-as moeten bepalen en zonodig moeten starten met steroïden voordat hij thyrax gaf.
Ja bijna. Er is geen herstel van de bijnierschorsfunctie. Deze persoon heeft een (pan)hypopituitarisme. In de loop van de maanden is zijn bijnierschorsfunctie achteruit gegaan. Maar hij had nog wel een reserve. Door de hypothyreoidie neemt het metabolisme van je bijnierschorshormonen namelijk ook af. Hij had anamnestisch ook geen klachten van een insufficientie. Als je op Thyrax wordt gezet dan neemt het metabolisme van de bijnierschorshormonen ook toe. Dus je schiet acuut in een crise. Daarom is het belangrijk dat alvorens je begint met Thyrax de status van je bijnierschors-as te checken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:28 schreef gohan16 het volgende:
Onder invloed van T4/T3 neemt het metabolisme sneller toe dan het herstel van de bijnierschorsfunctie, waardoor er een Addison crisis kan optreden.
Hahaquote:Op zondag 1 juli 2007 13:07 schreef Nuna het volgende:
Ik zie het al voor me, DDM tegen een patient: ''Nee, uw kleine hersenen zijn alleen maar geowned. Vandaar dat uw coordinatie ook geowned is en u een beetje raar loopt.''
Lotingsuitslagdag vandaag?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:25 schreef Spyronius het volgende:
En het is vrijdag en niet heel fokkers zijn ingeloot blijkbaar, ach ja, ik ook niet, maar heb dan ook niet meer mee gedaan.
Welkomquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:47 schreef Heinekenner het volgende:
Heeuu!
ingelote studentGeneeskunde EUR meldt zich!
Ja inderdaad,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:30 schreef elby1988 het volgende:
nog iets.. .De site van de ib-groep is echt schandalig! 10 voor 5 ik inloggen.. kreeg ik NIETS te zien.. Geen uitslag. oid.. Met mij nog vele andere!.. Dus even bellen,, en toen kreeg ik het goede nieuws dat ik geselecteerd was voor Leiden (ja,, zo zei hij het;) )
Gelukkig is die van mij wel goedgekeurdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef Nuna het volgende:
[..]
Voordat je in dit topic mag posten moet je eerst je avatar maar eens veranderen
Als je hem niet stiekem gejat hebt van Sport_Life keur ik hem wel goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Gelukkig is die van mij wel goedgekeurd![]()
Puik! Nog meer leydsche studentenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:30 schreef elby1988 het volgende:
Jaaaa:D Mensen! ik hoor er nu ook bij.. na een jaar BMW te hebben MOETEN doen mag ik nu eindelij kgeneeskunde studeren in leiden!
.. Rondje van mij!
Oja,,, Vrijdag de 13e is echt geweldig!
nog iets.. .De site van de ib-groep is echt schandalig! 10 voor 5 ik inloggen.. kreeg ik NIETS te zien.. Geen uitslag. oid.. Met mij nog vele andere!.. Dus even bellen,, en toen kreeg ik het goede nieuws dat ik geselecteerd was voor Leiden (ja,, zo zei hij het;) )
Hij is goed gekeurd hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef Nuna het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef Nuna het volgende:
[..]
quote:
Nuna heeft hier recht van spreken. Zij is immers geneeskundestudent. Spyronius niet.quote:
Niet zo over je heen laten lopen hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef Crazykill het volgende:
Waarom niet
ff een andere zoeken dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |