Het ziet er inderdaad vrij heftig uit. Het lijkt er op dat hij een tik op z'n hoofd krijgt en dat z'n hersenen dus even een soort van schok effect ondergaat en daardoor oncontroleerbare bewegingen gaat maken.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:32 schreef Apekoek het volgende:doe er maar grappig over, maar het ziet er toch vrij ernstig uit!
quote:For all those asking if the guy's dead or not, here it is. The clip is from a match 3 years ago between two second division Saudi Arabian Football clubs, Al-Raed FC (in red) and Hajer FC (white), the Hajer player was hit in the side of the head (ear?) and suffered a seizure and had to be taken to hospital breifly, but he lived and actually played the very next game for Hajer..
Subject:Comment:
Dat is het.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad vrij heftig uit. Het lijkt er op dat hij een tik op z'n hoofd krijgt en dat z'n hersenen dus even een soort van schok effect ondergaat en daardoor oncontroleerbare bewegingen gaat maken.
Z'n hersens kregen opeens een vreemde "tik". Komt zeer zelden voor zoiets, maar het kan wel degelijk gebeuren.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar waarom zo raar achter uit lopen?
Hij had ook gewoon bewusteloos kunnen vallen namelijk!
Dat is toch wel wat gecontroleerder dan wat er bij deze kerel gebeurd.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:02 schreef Aasgier het volgende:
Misschien ook zo iets als je bijvoorbeeld heet water op je hand krijgt, dan ga je toch ook een beetje rennen en wapperen met je handen van de schrik? Zeg maar om de pijn te onder drukken door raar te gaan huppelen en springen..
Dat is echt engquote:Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef hydraulix het volgende:
Net zoiets als dit: Huang Bo accident.
Lijkt mij echt niet tof om mee te maken (of om te zien)![]()
Blijft me tot de dag van vandaag verbazen!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:55 schreef UZN het volgende:
Dit ziet er gewoon duivels uit. Ik kan me voorstellen dat een epileptische aanval of hersenbeschadigingen rare spiertrekkingen teweeg kan brengen maar dit ziet eruit and een scene uit the exorcist. Voor dergelijke bewegingen lijken mij eerder *zeer gecontroleerde* dan ongecontroleerde bewegingen nodig. Echt eng dit.
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:23 schreef Apekoek het volgende:
Deze vond ik laatst op internet, en ik vroeg me echt af wat er is gebeurt met deze kerel toen hij een trap kreeg:
http://www.Break.com/inde(...)out_during_game.html
dus voor de duidelijkheid, deze bewegingen die hij direct na de overtreding maakt zijn niet bewust!![]()
Kortom, iemand een idee wat er met hem gebeurt?
Oh dat klinkt inderdaad erg plausibelquote:Op maandag 18 juni 2007 19:54 schreef Xaverius1337 het volgende:
ik had ergens gelezen dat hij een klap tegen zijn borstkas had gekregen en dat er een puntige bot wat aan de achterkant van je borstkas zit, naar binnen was geklapt... en dat zijn lichaam zo ging doen omdat hij alle energie nog kwijt moest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |