Leuk, eerste jaar samen met Farmacie en Biologie vakken volgenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:17 schreef Haushofer het volgende:
Life Science and Technology
Da's in Grunn tenminste voor veel mensen een verkapte "kwil eigenlijk geneeskunde doen"-studie
je kan ook naar ib groep bellen en vragen of je ingeloot bent...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:34 schreef wiener8 het volgende:
nee dat klopt, want je lotnummer is pas sinds gister (geloof ik) bekend dus dat kon ook niet eerder gegeven worden. Mijn tip is om (nu) even de ib-groep te bellen en naar je lotnummer en volgnummer te vragen. Is op zo gebeurd! Succes!
Het gaat om naplaatsing, niet om loting slimmerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
je kan ook naar ib groep bellen en vragen of je ingeloot bent...![]()
excuusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:10 schreef EricT het volgende:
[..]
Het gaat om naplaatsing, niet om loting slimmerd![]()
Zie PM...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:19 schreef EricT het volgende:
Wie kan me vertellen wat bij de universiteit Groningen nu precies het verschil is tussen Biologie en Life Science and Techn. Ik heb hier de studiegidsen voor me liggen en de bachalors lijken mij identiek?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Zie PM...
Eerste half jaar maakt geen zak uit, beide studies worden parallel gegeven, met gemengde collegezalen (Ja, ook met Farmacie samen, waarom, beats me...) Je kan dus gerust LS&T of Biologie inschrijven. Na een half jaar kies je eigenlijk de studie pas.
Ironische woordspelingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef 7.Leonardo het volgende:
Voor mijn lotgenoten...
biomedische wetenschappen en dan planten en dieren? wat is dat voor knakenopleiding?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:19 schreef elby1988 het volgende:
Whaaik had gebeld en was ingeloot
.. (op internet kon ik niets vinden :/ kon ook de spanning zijn..
Maar goed, vorig jaar ben ik ook uitgeloot.. Zwaar klote!.. Heb toen BMW gedaan op de UVA... Begin is (als je cht geneeskunde wil doen) echt doorbijten.. Je krijgt planten dieren etc.. niet boeiend.. Laatste half jaar zit je op het AMC, en doe je oncologie, ontstekingen.. etc.. DAt is super interessant!
Weg uit dit topic jij en kom naar het geneeskundetopicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:39 schreef elby1988 het volgende:
Probleem is dat op de uva eerst een deel samen met Biologie en Psychobiologie krijgt.. daar zitten dan blokken in als celbiologie,, en ook dierenschema etc.... PLantjes is maar heel weinighaast niets...
Daarom is het 2e half jaar (Als je splitst) ook Way better!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |