Dat weet ik, de nieuwe nier zetten ze ergens onderin je buik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:44 schreef intoxicated het volgende:
Gewoon omdat dat makkelijker is, zeker omdat 'ie er na een jaartje of 5 à 10 toch weer uit moet![]()
De oude blijft meestal trouwens ook zitten![]()
toevallig net NTVG gelezen ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:38 schreef Repeat het volgende:
Ik zat me laatst af te vragen waarom ze bij niertransplantaties de opening in de buik maken? Volgens mij hadden ze mij altijd verteld dat ze dit via de rug deden
en?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:52 schreef ralfie het volgende:
[..]
toevallig net NTVG gelezen ?
Anyway, afgelopen donderdag mn eerste echte reanimatie gehad. Was wel spannend![]()
Ja, overleden. Was op cardiologie afdeling, had avonddienst dus jah, dan zijn der niet veel mensen. Hoewel, toen ik eenmaal op de kamer was er al minstens 15 man aanwezig. Ik liep met de cardioloog binnen, die het wel leuk leek dat ik me ook even in het zweet werktequote:
Heb je de lever weer links gepalpeerd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef Kang-He het volgende:
Vandaag stationstoetsen pathologie, lichamelijk onderzoek en medische communicatie gehad.
Pathologie en communicatie ingekopt, lichamelijk onderzoek een voldoende bijelkaar gekloot.
Heb je het nog nodig? Of heb je het al? Aangezien we al weer een paar dagen verder zijn?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:15 schreef darkie_blue het volgende:
Alle als het kan....Kost je maar een paar bytes
Mail kan naar sw237 at hotmail punt com
Heel erg bedankt alvast!
Tsss.... valt me nou weer van je tegen DDM.quote:
Dat zeg ik toch. Maar dan wel rechts in de hals en niet linksquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Tsss.... valt me nou weer van je tegen DDM.![]()
Iedereen weet dat je die palpeert door achter de zittende patiënt te staan en de hals te palperen terwijl de patiënt slikt![]()
Ja had je maar in Rotterdam moeten studeren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:00 schreef intoxicated het volgende:
Ik wil ook een cardio-keuzeblok net zoals Singa![]()
![]()
Heb al die artikels bij iemand gefixed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:51 schreef DDM het volgende:
[..]
Heb je het nog nodig? Of heb je het al? Aangezien we al weer een paar dagen verder zijn?
Oke mooi zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:26 schreef darkie_blue het volgende:
[..]
Heb al die artikels bij iemand gefixed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets hoorde ik laatst van iemand die het over GAS had. Overigens niet in beroepssetting.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:03 schreef gohan16 het volgende:Maar is het dan wel ethisch om het te quoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets hoorde ik laatst van iemand die het over GAS had. Overigens niet in beroepssetting.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |