Beaker en thecrook gefeliciteerd met Jetquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef thecrook het volgende:
Mag ik even komen patsen met het feit dat wij bij die 4% horen die op de uitgerekende datum bevallen?
Beaker is vanmorgen om 7:07 uur bevallen van een kerngezonde dochter, we hebben haar Jet genoemd
Foto's en bevallingsverhalen volgen als we zijn uitgerust, ik ben inmiddels 34 uur achtereen in touw en dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten![]()
We'll be back!
Was jij niet op vakantie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
Beaker en thecrook, gefeliciteerd met jullie dochter!
Op vakantie hebben ze ook internetquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Was jij niet op vakantie?
En waarom komen al die schaapjes en lammetjes voorbij? Heb ik even iets gemist?
Das een vlag (schotland??), geen schaap...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef Lois het volgende:
[..]
Op vakantie hebben ze ook internetEn waarom de schaapjes? Kijk maar eens naar Beakers avatar (usericon).
Beakers Avatar:quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:11 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Das een vlag (schotland??), geen schaap...
stttt dat is nou net de jongensnaam die wij in gedachten hebben.... maar we weten niet wat het wordquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:25 schreef Moonah het volgende:
Oh, en nu kunnen jullie best de jongensnaam verklappen.![]()
Ik ben zo benieuwd omdat ik ergens heb gelezen dat je eerst aan .... hebt gedacht...
Nee, tussen vier en zes wekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:11 schreef amaranta het volgende:
Nijna, het is toch gewoon óf 4 weken óf 6 weken?
Ik sluit me bij Memmel aan. Nog meer aanmoediging vanuit Den Haag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:01 schreef Memmel het volgende:
Marit, hoe ist nou? Zie je het nog een beetje zitten? Hierbij heel veel aanmoediginkjes vanuit Den Haag!
Och, ik wil mezelf geen expert noemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:25 schreef DeLiedje het volgende:
Vraagje aan de experts:
Mijn tepels jeuken vreselijk, als een paar dagen....
Is dat normaal? Ze vervellen ook een piep-klein-beetje....
Help!
begint er wel op te lijken hequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:42 schreef Memmel het volgende:
karin, heel veel succes! spannend hoor!
off-topic: woont iedereen hier in den haag eo ofzo?![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef Moonah het volgende:
Karin, ga je voor de zekerheid ook maar pannenkoeken eten?
Veel plezier morgen!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef marit1978 het volgende:
zeg dames...
ga nog eventjes door met al die 'knussels' !!!
ik voel sinds paar uur dingen die geheel nieuw voor me zijn...
maar zit nu in de fase van: 'géén hoop gaan hebben nu'
dus blijkbaar voel ik toch wel ergens dat het misschien een hoopgevend iets is.
We gaan nu met laptop in bed saampjes een film kijken...
tot morgen!
dank je, ik doe mn best met eten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Webkim, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
He ticootje, ik was in het begin ook veel misselijk. Maar zonder over te geven. Het enige wat bij mij echt hielp was meer eten. Dus echt een boterham/fruit/yoghurt erin proppen. En de dag ook goed beginnen met het ontbijt. Eventueel iets meer vloeibaars, zoals drinkontbijt of yoghurt met cruesli. Als je het ontbijt overslaat loopt je lichaam tegen een voedseltekort aan, en wordt je dus nog misselijker. Je kunt ook 's avonds laat nog een boterham (met pindakaas) eten, zodat je 's ochtends nog wat meer energie hebt en je minder misselijk bent.
Het klinkt alleen nogal wat makkelijker dan het is. Het valt niet mee om door de misselijkheid heen te eten. Ik ben ook een kilootje afgevallen in de eerste 3 maanden.
En als het echt te erg is, kun je misschien contact opnemen met je huisarts. Die hebben wel middeltjes tegen misselijkheid. Maar die geven ze vaak pas bij echt veel overgeven..
Uiteindelijk werd het rond week 13 steeds beter. En de misselijkheid was na 15 weken wel verdwenen..
Bij mij hielpen Smintjes tegen de ergste misselijkheid en ik had ook standaard een sultana in mijn tas zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:01 schreef Ticootje het volgende:
webkim!!! ook hier nog een keer gefeliciteerd..
Ik kan trouwens wel wat tips gebruiken tegen misselijkheid. Het is gelukkig nog geen overgeven (al sluit is dat niet uit in de nabije toekomst) maar ik ben echt de hele dag misselijk. Van 's morgens vroeg tot 's avonds als ik weer naar bed ga.
's ochtends lukt het me gewoon niet om te eten, dan krijg ik natuurlijk honger, maar ik krijg gewoon niets door mn keel. Ik probeer nu mn meloen weg te krijgen, maar ik moet de kokhalsneigingen echt onderdrukken.
Omdat ik dan weer zo weinig eet, heb ik 's morgens ook flink last van mn darmen.
dit wordt toch wel minder he?
En zo voel ik me nu:quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef Iksje het volgende:
En verder net gepraat met de studentendecaan die verantwoordelijk is voor de avondopleidingen. Mijn examen zaterdag was echt niet goed dus ik denk dat ik een herkansing nodig zal hebben. Blijkt dat tweede zittijd valt tussen 15 en 31 augustus. Ofwel ben ik dan net bevallen ofwel volop aan het aftellen... Ik kan toch moeilijk in mijn kraamtijd of hoogzwanger examen gaan afleggen?![]()
- Zwangerschapsgranules van VSM 'tegen ongemakken in de ochtend'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan trouwens wel wat tips gebruiken tegen misselijkheid. Het is gelukkig nog geen overgeven (al sluit is dat niet uit in de nabije toekomst) maar ik ben echt de hele dag misselijk. Van 's morgens vroeg tot 's avonds als ik weer naar bed ga.
's ochtends lukt het me gewoon niet om te eten, dan krijg ik natuurlijk honger, maar ik krijg gewoon niets door mn keel. Ik probeer nu mn meloen weg te krijgen, maar ik moet de kokhalsneigingen echt onderdrukken.
Omdat ik dan weer zo weinig eet, heb ik 's morgens ook flink last van mn darmen.
dit wordt toch wel minder he?
Jaaa, geweldig vooruitzicht!! Succes!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:19 schreef Karin het volgende:
Ik heb nog best redelijk geslapen. Vandaag is de dagOver een paar uurtjes hebben we ukkeltje gewoon in onze armen
Zo raar dit.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:00 schreef nebelung het volgende:
Nanalune, volgens mij ben jij net bevallen joh!Gefeliciteerd!
Hij heet Ruudquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:09 schreef DaviniaHR het volgende:NIeuwe zwangeren GEFELICITEERD!!
Ben net lekgeprikt tgv 30 weken. En het viel best mee, ondanks angst voor naalden en alles wat ermee te maken heeft... Dus dat geeft de burger weer moed!
Jet en Bram zijn echt hele mooie beebs! Het zet de standard wel hoog voor de rest van de mensen op FOK
Toch is het voorwerk, ik zou het niet uitvlakken, kan zomaar ineens doorzetten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:38 schreef marit1978 het volgende:
*marit houdt nog vol*
helaas blijven die krampen hetzelfde...vanmorgen leek het veelbelovend...nu alleen maar 'aanwezig'
Dat kan idd heb het zelf ook gehad of in een stevige hoestpartij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:16 schreef amaranta het volgende:
hmm het lijkt er op dat ik de controle over mijn blaas aan het verliezen ben. Is dat normaal? Ik moest net niezen en whoops, ik voelde een heel klein straaltje. Ben maar meteen naar de wc gerend. Moet zeggen dat mn onderbroek ook regelmatig wat aan de vochtige kant is...
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef Martineke het volgende:
nanalune en webkim gefeliciteerd![]()
nanalune hoe gaat het met Daniel? dat was de naam toch?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef CrazyMoon het volgende:
Nanalune, nogmaals gefeliciteerd! toch maar weer aan het posten in OUD? kun je niet zonder
webkim, ook van harte gefeliciteerd!!!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:11 schreef nanalune het volgende:
haha, wat die JIJ hier dan hé? alvast aan het inlezen ofzo?
![]()
De krampen zijn heel licht, niet erg gelukkig. Bloed verlies ik nog steeds wel wat. Mijn maandverband is nog niet vol in iedergeval. Afwachten, hopen dat het stopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:24 schreef poemojn het volgende:
Wat eng Randa, heb je veel last van krampen?
In 50% vd gevallen van bloedverlies zonder krampen is 't nl niet ernstig, met krampen weet ik jammer genoeg niet. Sterkte!
Hier sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:42 schreef PM-girl het volgende:
Marit, jij verdient het om straks ineens 8 cm te hebben ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |