Mama Beaker en Papa Crook, gefeliciteerd met jullie meisje!!!
![]()
Jet
Marit, balen dat er nog steeds geen vooruitgang in zit. Hopelijk besluit je humpie vandaag of morgen toch met het hoofdje netjes naar beneden te duiken. En dan gewoon voor maandag een lieve baby in je armen..
Gisteren weer naar de VK geweest, deze keer samen met mijn zusje. Die wilde graag de pok-pok eens horen. Alles was wel ok. Mijn bloeddruk was 105/75. ietsjes hoger, maar in de eerste weken had ik ook 75 onderdruk, dus ik ben mijn 2e trimester dip weer voorbij..
Ik moet volgende week nog wel een suikercurve laten prikken. Ze wilde toch zeker weten dat de waardes beter zijn met die dieet adviezen..
En de pok-pok deed het ook nog goed. Humpie ligt nog steeds met hoofdje onderaan, en bips aan de zijkant, en de beentjes boven aan de voorkant. Die bips en beentjes kun je dus steeds goed voelen.
Frutsel is nog wel een draaikont, want gisteren lag het bipsje nog rechts, maar nu ligt het links..
Gisteravond ook nog naar de voorlichtingsavond van het ziekenhuis geweest. Was wel nuttig. Wat dingen over de bevalling en borstvoeding, en over hoe het ziekenhuis dingen doet. En we hebben een rondleiding gehad over de kraamafdeling, en de verloskamers. Dan weten we in ieder geval waar we moeten zijn als het thuis niet wil..