abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2007 @ 08:50:47 #76
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_50438649
Beaker en Crook Gefeliciteerd!

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_50438920
Beaker en TheCrook hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Jet

Zo te lezen is alles snel en goed gegaan. Nu lekker uitrusten en daarna heel veel foto's plaatsen he
  Moderator donderdag 14 juni 2007 @ 09:06:08 #78
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_50438986
Beaker en Crook hartstikke gefeliciteerd met jullie meisjeswondertje Jet .

Geniet lekker van elkaar
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_50439120
Schaapvrouwtje en mannetje,van harte gefeliciteerd met het nieuwe lammetje Jet
Ga heerlijk genieten,eindelijk mamma en pappa!.

Groetjes,Minoes
pi_50439446
Beaker, wat leuk dat je je zelf ook al weer even meldt !
Heerlijk joh, zo verliefd en gelukkig !

ik meld me zelf..na vermoeiende nacht vol muggen, wakker liggen, piekeren

ga aan de koffie!
pi_50439449
Mama Beaker en Papa Crook, gefeliciteerd met jullie meisje!!!
Jet

Marit, balen dat er nog steeds geen vooruitgang in zit. Hopelijk besluit je humpie vandaag of morgen toch met het hoofdje netjes naar beneden te duiken. En dan gewoon voor maandag een lieve baby in je armen..

Gisteren weer naar de VK geweest, deze keer samen met mijn zusje. Die wilde graag de pok-pok eens horen. Alles was wel ok. Mijn bloeddruk was 105/75. ietsjes hoger, maar in de eerste weken had ik ook 75 onderdruk, dus ik ben mijn 2e trimester dip weer voorbij..
Ik moet volgende week nog wel een suikercurve laten prikken. Ze wilde toch zeker weten dat de waardes beter zijn met die dieet adviezen..
En de pok-pok deed het ook nog goed. Humpie ligt nog steeds met hoofdje onderaan, en bips aan de zijkant, en de beentjes boven aan de voorkant. Die bips en beentjes kun je dus steeds goed voelen.
Frutsel is nog wel een draaikont, want gisteren lag het bipsje nog rechts, maar nu ligt het links..

Gisteravond ook nog naar de voorlichtingsavond van het ziekenhuis geweest. Was wel nuttig. Wat dingen over de bevalling en borstvoeding, en over hoe het ziekenhuis dingen doet. En we hebben een rondleiding gehad over de kraamafdeling, en de verloskamers. Dan weten we in ieder geval waar we moeten zijn als het thuis niet wil..
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:27:50 #82
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50441231
Marit Ik hoop zo voor je dat het nog snel voor zondag allemaal spontaan gaat gebeuren en zonder doemscenario's van lastig liggende hoofdjes.

Deepfreeze, fijn dat alles goed was!
pi_50442771
Jet!! gefeliciteerd met je papa en je mama
Geniet maar lekker met z'n 3tjes!

En gauw een foto laten zien hoor!
pi_50445487
Beaker en The Crook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Echt een leuke naam!

donderdag 14 juni 2007 @ 14:01:38 #85
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50448753
Marit, hoe ist nou? Zie je het nog een beetje zitten? Hierbij heel veel aanmoediginkjes vanuit Den Haag!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_50449520
Beaker, wat een SUPERnaam zeg, Jet! Gefeliciteerd met jullie mooie meisje!

Marit, veel sterkte tijdens het wachten.
Jouw beebje is in elk geval heeeeeeeeeel mooi 'afgebakken' strakjes!
pi_50451065
Ik heb een afspraak gemaakt voor pretecho. Toch wel heel nieuwsgierig naar onze frummel, ook of ze misschien dan wel het geslacht duidelijk kunnen zien... .
Mijn moeder gaat mee!

Vandaag afgesproken wanneer ik met verlof ga, in principe 4 wk vantevoren, dus na de zomervakantie 4 weken werken en dan verlof . (7 sept laatste halve dag werken!).
Dus als ik alles even optel hoef ik nog maar 6 weken te werken in totaal (+ een halve dag, morgen).

Marit sterket met het wachten
Fake it till you make it...
pi_50452549
Nooit gedacht dat ik weer zo vermoeid zou zijn. Had ik de vorige zwangerschap ook last van, dat ik erg moe was en loopt Merlijn hier rond die het dus net vertikte om te gaan slapen. Nu hij slaapt kan ik ook weer even mijn rust pakken, pfff. Ben blij als die vemoeidheid er weer af is.

Marit hoop dat je ook binnenkort je kindje vast kan houden.
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:53:20 #89
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50453120
Randa, extra zwaar he, om zwanger te zijn met zo'n dreumes om je heen. Sterkte!!
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:02:02 #90
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50456067
beaker en crook gefeliciteerd met jet
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:13:00 #91
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_50456404
Randa; ik zie nu pas dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!!!
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:31:11 #92
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50457134
@Randa, ik voel met je mee, ik heb alleen de eerste zwangerschap overdag kunnen slapen en bij de derde heel af en toe (toen zaten de oudste twee al beiden op school, maar ik was zo bang dat ik door de wekker heen sliep en te laat bij school zou staan dat ik het bijna nooit durfde.) en dat hakt er zeker in. Ik ga nu maar 's avonds extra vroeg slapen, echt balen, want dat is het enige moment van de dag voor mezelf en ook niet echt gezellig, maar ja, is maar voor even hou ik mezelf dan maar voor!!
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:50:26 #93
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50457789
Nijna lekker dat je nog maar 6 weken hoeft, daarna kun je heerlijk relaxen!

Marit, ik hoop dat je snel je wondertje in je armen kunt houden.

hier hetzelfde, zo'n 2 tot 3 keer per week kan ik s'middags slapen, waarvan 2 in het weekend als manlief thuis is.
Gelukkig is michelle heel erg goed in het alleen spelen, en kan ik toch even op de bank wat dutten(ok echt slapen is het niet, maar na een uurtje rustig liggen voel ik me al veel beter)
S'avonds op tijd naar bed probeer ik ook, maar helaas ben ik elke dinsdag/donderdag en vrijdag avond pas rond 22:00 thuis eer je dan op bed ligt is het alweer 23:00. Maar goed, ik kom wel helemaal ontspannen thuis en dat is ook wel weer goed!

Maar behalve de vermoeidheid voel ik me helemaal goed, krijg van mensen te horen dat ik straal, en dat ik een mooie buik heb(zijn er vast twee zeggen ze dan)ha ha. Verbergen kan ik het ook niet echt, mijn gewone kleding past al niet meer, alle topjes kruipen omhoog, gelukkig heb ik een aantal rokken en jurken van stretch stof dus die passen nog wel en zijn heel wat lekkerder te dragen met het warme weer!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2007 @ 18:21:53 #94
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_50458804
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:01 schreef Memmel het volgende:
Marit, hoe ist nou? Zie je het nog een beetje zitten? Hierbij heel veel aanmoediginkjes vanuit Den Haag!
Ik sluit me bij Memmel aan. Nog meer aanmoediging vanuit Den Haag.
Ja, een Haagse aanmoedigingswave voor Marit
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_50458902
Vraagje aan de experts:

Mijn tepels jeuken vreselijk, als een paar dagen....
Is dat normaal? Ze vervellen ook een piep-klein-beetje....

Help!
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:29:11 #96
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50459040
ik had dat met michelle ook, mij is toen verteld dat het de hormonen/ontwikkelen van de melkklieren was, ik heb toen ze elke avond gewoon ingesmeert met vaseline, dat kan namelijk geen kwaad en werkt erg goed! je kan ook betapen(of zo iets, weet niet meer precies hoe je het schrijft) proberen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_50459292
Beaker van harte

Karin heel veel succes morgen joh
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_50459930
* Vicky doet mee met Memmel en Macka
tis dan wel Rijswijk, maar dat is dichtbij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50460002
lief dat jullie hier met de aanmoedigingen blijven komen !
wie weet ga ik het effect nog merken
Emotioneel gezien ben ik weer stuk stabieler dan gisteravond in ieder geval...dat is al mooi !

Karin; voor jullie is morgen gewoon dè dag !
Héél veel succes en vooral heel veel goed gewenst al
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:08:17 #100
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50460204
Owja! Karin morgen ga je je kleine kleine mannetje vasthouden.
Marit dat is weer een stapje dichterbij een bevalling, [zen-modus]innerlijke rust[/zen-modus].
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')