Lekker ruggetje hoorquote:
Ik ben gestopt met daten, sorryquote:
dit is zn linker bil.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:43 schreef Luco het volgende:
Op welk gedeelte van je lichaam zit die tatoeage nou???
rechter!quote:
ach, 2-5 of 1-5, alsof doelsaldo er toe doet in een competitiequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:44 schreef -DeJaap- het volgende:
Echt oerstom dat jullie Kenneth laten gaan.
Die gaat veel scoren en vooral tegen jullie.
quote:GUNNERS IN £6M BABEL BID TO KEEP HENRY HAPPY
.. BUT IF THIERRY DOES LEAVE, MILAN ARE NEW FAVOURITES
By John Cross & Martin Lipton 13/06/2007
THIERRY HENRY last night remained at the centre of the transfer saga of the summer by refusing to commit his long-term future to Arsenal.
Henry and his representatives have been quick to deny that he has already hammered out a deal with Spanish giants Barcelona.
But Mirror Sport can reveal it is AC Milan who currently stand a better chance of signing Henry if the French striker decides to leave Arsenal this summer.
Advertisement
Click here to find out more!
Gunners boss Arsene Wenger is determined to keep Henry as he steps up attempts to sign Ajax forward Ryan Babel in a £6million deal.
It leaves Henry, 29, at the centre of a three-way battle for his services and Arsenal still believe they can keep him.
Barca, who are ready to open the bidding for Henry at £15m and pay him £6m per year for a three-season deal with a 12-month option, have made no secret of their desire to sign the Gunners skipper.
And they have been regarded as the clear favourites to sign him. But the saga turned ugly this week when Henry was enraged by claims in the French media that a deal was already done.
That was an own goal on Barcelona's part which is likely to drive headstrong Henry towards Milan.
The Frenchman is a proud and honourable man and he was disappointed at what he sees as the Spanish club's underhand tactics.
Henry branded Barca's claims as "absolutely rubbish", but said he could do nothing to prevent "rumours" about his future escalating.
He admitted last week it was "great and nice" to hear Milan coach Carlo Ancelotti say he wanted to sign him.
But there is still a strong feeling Henry will stay at the Emirates as long as mentor Wenger remains at the club.
Yet, before boarding a flight to the USA, where he was watching pal Tony Parker play for San Antonio Spurs in the NBA play-offs at Cleveland today, Henry failed to take the opportunity to end the speculation. He said: "I've got nothing to say."
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:43 schreef borisz het volgende:
dat ajax er maar genoeg voor vangt
NOU DAT BLIJKT DUS WEL HEquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
ach, 2-5 of 1-5, alsof doelsaldo er toe doet in een competitie
quote:
Dus Arsenal wil Babel om Henry tevreden te houden?quote:
Toch wel een hoop geld.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:01 schreef F1Bas het volgende:
6 miljoen pond voor Babel? Doen?
150quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:10 schreef Ordinair het volgende:
Den, hoe duur was je tattootje? Ziet er wel mooi uit.
Ik had het via Ajax Netwerk, die hadden het uit Daily Mirrorquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:55 schreef kevin6188 het volgende:
Pff, welke krant komt dat uit?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:36 schreef EdAtTheBar het volgende:
Doei Perez, ik ga je niet missen
Ik zou me er in kunnen vinden mits er een gedegen linkerspits voor terug komt. Ik zou alleen niet weten wie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef Pritt het volgende:
Die verkering tussen Babel en Arsenal is al vaak langs geweest en ik zeg het nog maar eens: verkopen die jongen. Prima speler met een hoop potentie maar niet in het huidige systeem van Ajax. Het zijn een hoop centjes die Ajax kan gebruiken als het Sneijder en Huntelaar nog een jaar wil behouden.
Perez plus 2 miljoen voor Koné.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zou me er in kunnen vinden mits er een gedegen linkerspits voor terug komt. Ik zou alleen niet weten wie.
Dat arrogantje mannetje zou ik nog voor geen goud bij Ajax willen zien. Hij ziet PSV ook alleen maar als een opstapje naar een groter podium. Ooit gaf hij in een interview met de NOS ook aan dat hij zijn haar zo gekleurd heeft omdat hij graag wil opvallen op het veld. Doe dat lekker met je spel in plaats van met je kapsel.quote:
Hier ben ik het wel mee eens ja. Het is in potentie een hele goeie voetballer, maar bij ons komt het er niet uit. En ik denk niet dat dat volgend seizoen wel zal gebeuren (als we met dit systeem blijven spelen).quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef Pritt het volgende:
Die verkering tussen Babel en Arsenal is al vaak langs geweest en ik zeg het nog maar eens: verkopen die jongen. Prima speler met een hoop potentie maar niet in het huidige systeem van Ajax. Het zijn een hoop centjes die Ajax kan gebruiken als het Sneijder en Huntelaar nog een jaar wil behouden.
Was het maar alleen aids..quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Koné heeft aids.
Aides?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Koné heeft aids.
Alex of Gomes, rest mogen ze houden.quote:
Matties 4 lifequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef Blight het volgende:
Henk en Ryan zijn wel dikke matties trouwens. Ik zie 'm niet snel vertrekken.
Ja sorry maar ik was gelijk weg gegaan nadat ik dat had gepostquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:41 schreef denthemen het volgende:
Bonjovi, of jij voortaan wel even een nieuw topic wil openen als je de vorige afsluit, dank u , einde bericht
Hij is ook geblesseerd, let maar eens goed hoe hij over het veld loopt.. Daarnaast weet geen een Belg meer wat ie nou wel of niet mag van die scheidsquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef Blight het volgende:
Vermaelen speelt wat onzeker trouwens. Twijfelachtige actie daarnet weer.
En wat heeft dat met dit topic te maken? Jij bent echt een oetlul he.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef BonJovi het volgende:
Wel kut voor Belgie met 10 man, roden kaart was onterecht.
Daarom vroeg ik het ook even. Daily Mirror it isquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:38 schreef Blight het volgende:
Dat klinkt als een tabloid gerucht. Ik zou het niet al te serieus nemen.
Whehehe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
En wat heeft dat met dit topic te maken? Jij bent echt een oetlul he.
quote:MVV neemt Dustin Huisman over van Ajax
MVV kan de komende twee jaar beschikken over Dustin Huisman. De 22-jarige verdediger komt transfervrij over van Ajax, waar zijn aflopende contract niet werd verlengd. Alleen de medische keuring kan nog roet in het eten gooien.
De lange linkspoot (1,93 meter) doorliep de jeugdopleiding van Ajax maar haalde het eerste elftal niet. Bij Haarlem deed hij wel ervaring op in het betaalde voetbal. Huisman kwam in het seizoen 2004/2005 tot 24 duels in de Eerste Divisie. De Amstelvener scoorde één keer.
Ik hoop het maar. Ik vrees dat hij een terugslag krijgt, nu ook weer dat EK onder 21 enzo. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Ben trouwens allang blij dat Urby niet meedoet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:32 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb hoop dat Babel zich dit seizoen helemaal gaat ontpoppen. Paar keer voor KJH in de basis enzo.. Paar keer met 4-4-2 spelen. Komt helemaal juist.
vooral die camera rol die hij bij Jong-Oranje inneemt zal echt veel energie kostenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Ik vrees dat hij een terugslag krijgt, nu ook weer dat EK onder 21 enzo. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Ben trouwens allang blij dat Urby niet meedoet.
Hij moet henry "het heupschot" lerenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:55 schreef MaxC het volgende:
Wat heeft toch 'heel Europa' met Babel? Ik vind het een redelijke voetballer met veel potentie, maar dat Henry persoonlijk wil![]()
Idd wel een typische vermaealen actie met nog een sliding.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:35 schreef BonJovi het volgende:
Vermaelen wat een redding voor Belgie
Gister was die aflevering er inderdaad voor..quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:16 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Southpark van (eer)gisteren toch?
Het schijnt te heersen in Eindhoven.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Koné heeft aids.
Au.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef devv05 het volgende:
Het schijnt te heersen in Eindhoven.
heerst het daar ook?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef Ordinair het volgende:
Groningen anyone?
Ik weet het al weerquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen weken?
Koné kennelijk wel..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet het al weer
Maar ik ben niet zo van die feesten
Jup, te snel (te) belangrijk gemaakt/geweest voor het eerste elftal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef PLAE@ het volgende:
Babel scoort, Maduro brengt rust en kalmte op het middenveld (aldus de commentator).
Het wordt me ineens duidelijk, die jongens hadden eigenlijk nog een jaar of 2/3 in Jong Ajax moeten zitten.
Heel Europa ziet zijn potentie en beseft ook wat voor een speler, mits goed gebruikt!, het kan worden. Alleen in Amsterdam zitten ze te janken om elk foutje dat hij maaktquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:55 schreef MaxC het volgende:
Wat heeft toch 'heel Europa' met Babel? Ik vind het een redelijke voetballer met veel potentie, maar dat Henry persoonlijk wil![]()
Hij speelt ook niet in de spits vandaagquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef MaxC het volgende:
Vind Babel goede passes geven, maar in de spits nog niet gezien
Scherp!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef devv05 het volgende:
Babel is ook geen spits, al denkt ie zelf nog steeds van wel.
Maduro geblesseerd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef devv05 het volgende:
Wie weet. Hij heeft wel gescoord vandaag he
Maduro geblesseerd trouwens.
Zag je 'm na het laatste fluitsignaal niet bij zn ribben voelen met een moeilijk gezicht? Tijdens de wedstrijd ook al een keer.quote:
Niet opgemerkt nee, maar goed tegen Belgie kan ie rust pakkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zag je 'm na het laatste fluitsignaal niet bij zn ribben voelen met een moeilijk gezicht? Tijdens de wedstrijd ook al een keer.
Zou de perfecte opvolger zijn voor Davids. Misschien kunnen we hem overhalen als ie een bakkie koffie mag drinken met Edgarquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef devv05 het volgende:
Denk dat we Drenthe maar over moeten nemen, die is toch veel te goed voor fnoord. Ruilen voor Perez dan maar?
Ja zeg het niet graag over een feyenoorder maar die Drenthe is echt een goede linkermiddenvelder.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef devv05 het volgende:
Denk dat we Drenthe maar over moeten nemen, die is toch veel te goed voor fnoord. Ruilen voor Perez dan maar?
Van Vertonghen ben ik niet echt kapot. Is hij zo goed?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
We hebben met Vertonghen al een opvolger van Davids in huis.
Scoren kan ie in ieder geval, zouden jullie ajacieden toch moeten wetenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Vertonghen ben ik niet echt kapot. Is hij zo goed?
Vandaag was hij juist wel goed, goede passes en nuttig voor het elftal (penalty gescoord en belangrijk aandeel bij tweede doelpunt).. Alleen tegen het einde aan werd het wat minder, maar mag het na een lang seizoen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:59 schreef Gelderland het volgende:
WAt is babel (weer) slecht zeg... ongelovelijk; slechte aannames, slechte acties.. hopeloos
Heerlijke voetballer is het ja. Een echte bikkelaar die ook nog eens techniek en overzicht heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Vertonghen ben ik niet echt kapot. Is hij zo goed?
Allebei?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef BonJovi het volgende:
Babel speelden best goed.
Lekkere graadmeterquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen op Vertonghen gelet Kopenhagen thuis en toen vond ik hem niet sterk invallen.
Ja daarom vroeg ik of Vertonghen echt zo goed is omdat sommige gasten hier zeggen dat hij de opvolger van Davids is.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Is van der meyde al gekocht/gehuurd? Van geel koop em nou, als je verstand van voetbal hebt koop je em.
Als jij geen kloon bent eet ik m'n schoen op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef BonJovi het volgende:
Babel speelden best goed.
Vertonghen is nog niet zover in zijn ontwikkeling om dé opvolger van Davids te zijn, maar hij heeft het wel in zich. Belangrijk is dat hij volgend seizoen minuten pakt om dat te bereikenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik of Vertonghen echt zo goed is omdat sommige gasten hier zeggen dat hij de opvolger van Davids is.
Volgens mij is hij nog doodserieus ook die BonJoviquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef Nashje het volgende:
[..].
[..]
Als jij geen kloon bent eet ik m'n schoen op.
Als je scoort loop je 1 op 2 tot nu toequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:50 schreef devv05 het volgende:
Babel loopt wel 1 op 2 dit EK, prima rendement.
Oud Feyenoorder.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:12 schreef Messenga het volgende:
Nou, ik ben blij dat Vertonghen weer terugkomt. Maduro lijkt ook wel als nieuw. Zuiverloon mogen we ook wel halen van Heerenveen, met zo'n vorm.
Detailsquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je scoort loop je 1 op 2 tot nu toe![]()
Het jeugd-ek, er zijn geen spelers met 2 doelpuntenquote:
Dat zou me werkelijk geen flikker interesseren als beleidsbepaler bij Ajax. Als ik Van Geel was en de kans kreeg om Drenthe te halen in deze vorm, wist ik het ook wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oud Feyenoorder.Ligt gevoelig dat weet je.
Dus hij is ook nog eens topscorer van het EK?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het jeugd-ek, er zijn geen spelers met 2 doelpunten![]()
Ja echt goede spelers zijn op zich welkom maar spelers als Zuiverloon hoef ik niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zou me werkelijk geen flikker interesseren als beleidsbepaler bij Ajax. Als ik Van Geel was en de kans kreeg om Drenthe te halen in deze vorm, wist ik het ook wel.
Eens. Ongelooflijk eigenlijk dat Leo zo goed ontvangen werd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oud Feyenoorder.Ligt gevoelig dat weet je.
Tsjah ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat hij niet rechtstreeks van Feyenoord kwam maar van NAC.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:32 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Ongelooflijk eigenlijk dat Leo zo goed ontvangen werd.
Voor Davids de 2e maken we toch een uitzondering?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:33 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
GEEN kakkerlak in de Arena jah.
Och, als ie al meedeed, en speelde zoals vandaag, dan vergeet je het rotterdamse.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:33 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
GEEN kakkerlak in de Arena jah.
Daarom moet ie ook een back achter zich hebben, net als vandaag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:38 schreef manny het volgende:
Ik weet het niet hoor. Om nou te zeggen dat hij elke week tot de beste behoorde ( wat toch gemakkelijk zou moeten kunnen, met die prutsers om hem heen) afgelopen seizoen... volgens mij niet. In de eerste wedstrijd tegen Israel maakt ie bovendien een enorme dekkingsfout, die gelukkig niet werd afgestraft.
Inderdaad. Ze hadden 'm meteen keihard moeten uitfluiten. Ging ie vast ook beter van spelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:32 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Ongelooflijk eigenlijk dat Leo zo goed ontvangen werd.
Davids 2? Ik vond hem vandaag goed spelen, maar over het algemeen vind ik het maar een overrated talentje, waarschijnlijk ook door zijn kop, want hij ziet er altijd zo debiel uit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Voor Davids de 2e maken we toch een uitzondering?
tussen uitfluiten en hartelijk ontvangenh zit nog wel een verschil. Slechter speler gaat ie niet, want het blijft altijd een speler die het van 3 momenten in 5 wedstrijden moet hebben en waarbij je op elk moment het risico op een (rode)kaart loopt. Jammer voor hem persoonlijk dat ie geblesseerd is, Ajax is er niet slechter van geworden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden 'm meteen keihard moeten uitfluiten. Ging ie vast ook beter van spelen.
NOOITquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, als ie al meedeed, en speelde zoals vandaag, dan vergeet je het rotterdamse.
Goed Ajax, PSV mag flink dokken ook al vind ik dat Feyenoord dat ook mag doen!quote:14/6/2007 - Zaakwaarnemer Perez haalt uit naar Ajax
(Gepost door JN)
De zaakwaarnemer van Kenneth Perez haalde in De Telegraaf uit naar Ajax. "Henk ten Cate heeft gekregen wat hij wil. Ten Cate wil niet meer werken met Perez. Dit was geen verrassing meer voor ons. We wisten het al een half jaar. Dat moeten wij accepteren. Maar daarmee is de rol van Ten Cate uitgespeeld. Het is niet Ten Cate of Ajax die bepaalt waar Perez nu gaat spelen".
Volgens Van Geel hebben PSV en Ajax simpelweg nog geen akkoord bereikt. Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord en Ajax dat wel hebben. PSV zou haar bod al een aantal keer hebben verhoogd.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goed Ajax, PSV mag moet flink dokken ook al vind ik dat Feyenoord dat ook mag doen!
je bedoelt, die tegenstander deed hem na?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Niemand dat applausje van Vertonghen gezien toen zijn directe tegenstander een bal verprutste aan de zijlijn? Werkelijk geniaal.
Moet je niet tevaak doen vrees ik, volgende keer krijg je een doodschop te verwerken. Maar de actie was wel heerlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Niemand dat applausje van Vertonghen gezien toen zijn directe tegenstander een bal verprutste aan de zijlijn? Werkelijk geniaal.
Dat dacht ik dus ook al, die jochies zijn er gewoon te snel bij gehaald.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef PLAE@ het volgende:
Babel scoort, Maduro brengt rust en kalmte op het middenveld (aldus de commentator).
Het wordt me ineens duidelijk, die jongens hadden eigenlijk nog een jaar of 2/3 in Jong Ajax moeten zitten.
Drenthe is een super speler, maar al wilde AJAX hem kopen, ik denk niet dat hij dat zelf zou willen. Is zelf volgens mij al zijn hele leven fan van Feyenoord of heb ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja zeg het niet graag over een feyenoorder maar die Drenthe is echt een goede linkermiddenvelder.
Voetbal is oorlog. Als je niet tegen een paar flinke schoppen kan moet je gaan dammen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:16 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Moet je niet tevaak doen vrees ik, volgende keer krijg je een doodschop te verwerken. Maar de actie was wel heerlijk![]()
Als Drenthe zo'n Feyenoorder was zou 'ie weinig moeten met de handtekening van Davids.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Drenthe is een super speler, maar al wilde AJAX hem kopen, ik denk niet dat hij dat zelf zou willen. Is zelf volgens mij al zijn hele leven fan van Feyenoord of heb ik dat verkeerd?
Hij wil toch zo graag op Davids lijken.. laat hem dan meteen ook dat shirt dragenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al, die jochies zijn er gewoon te snel bij gehaald.
[..]
Drenthe is een super speler, maar al wilde AJAX hem kopen, ik denk niet dat hij dat zelf zou willen. Is zelf volgens mij al zijn hele leven fan van Feyenoord of heb ik dat verkeerd?
Sneijder heeft nog tot 31 Augustus de tijd om te vertrekken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:24 schreef Blight het volgende:
Ach, het middenveld is sowieso niet het gebied waar we momenteel een versterking nodig hebben, tenzij Sneijder nog vertrekt. Maar mocht Sneijder vertrekken zal Drenthe niet de man zijn om die plaats in te nemen.
Kom op zeg, ik ben Ajacied. Sneijder verterkt niet, volgend seizoen worden we kampioen en winnen we de Champions League.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sneijder heeft nog tot 31 Augustus de tijd om te vertrekken.
Ik zie hem persoonlijk dan ook liever pas eind Augustus vertrekken dan nu al![]()
Doe mij wat van dat spul.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:29 schreef Blight het volgende:
en winnen we de Champions League.
Dan is ie voorlopig nog niet weg inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Sneijder wil pas vertrekken met een landstitel, paar seizoenen geduld dus nog.
hou me vast... mhoehaha.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan is ie voorlopig nog niet weg inderdaad![]()
Dijenkletserquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan is ie voorlopig nog niet weg inderdaad![]()
Nee was een inkoppertjequote:
Vorig jaar wisten Sneijder en Huntelaar de voorronde van de CL niet eens door te komen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:35 schreef Nashje het volgende:
Denk dat we volgend seizoen toch best een grote kans maken om de CL te winnen als Sneijder en Huntelaar blijven.
Hadden wij maar 1 inkoppertje meer gemaakt afgelopen seizoenquote:
Laten we die Babel discussie vandaag even overslaan.. okay ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hadden wij maar 1 inkoppertje meer gemaakt afgelopen seizoen.
Of wij eentje minder...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hadden wij maar 1 inkoppertje meer gemaakt afgelopen seizoen.
Ach gut........komt ie weer aan hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja, of 1 plasma scherm minder aan Vitesse gegeven.....
Ja, ze hebben Lazovic ook in plasmaschermen betaald tochquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja, of 1 plasma scherm minder aan Vitesse gegeven.....
Klopt wij hebben het zelf laten liggen.... RKC uitquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach gut........komt ie weer aan hoor.
Dat PSV kampioen is geworden ligt enkel en alleen aan jullie zelf, huilie.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt wij hebben het zelf laten liggen.... RKC uit
Nogmaals bij Willem II heb je het niet laten liggen. 0-2 winnen in Tilburg is gewoon prima. Zeg dan Sparta thuis, waar je binnen 20 min al met 3-0 voorstaat en door tactisch gepruts van Ten Cate uiteindelijk maar met 5-2 wintquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef Luco het volgende:
Zullen we Excelsior, Heerenveen, Vitesse en Willem II er ook maar bijhalen?
Iedereen verliest punten, PSV net zoveel als ons.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef Luco het volgende:
Zullen we Excelsior, Heerenveen, Vitesse en Willem II er ook maar bijhalen?
Of gewoon de laatste wedstrijd natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:07 schreef manny het volgende:
RKC uihuit.... daar is het gebeurd.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Het Ajax topic is een vervelende cirkel geworden. Verschillende onderwerpen komen steeds terug, met steeds dezelfde reacties.
Voorbeelden:
- psv-supporter zegt dat Ajax het zelf heeft laten liggen
- minimaal zes reacties volgen met de strekking "RKC-uit"
- vervolgens zijn er mensen die vinden dat het al eerder fout is gegaan: "Excelsior, Heerenveen hadden we gewoon moeten winnen"
- vervolgens is het genoeg: "Maar volgend jaar worden wij kampioen!"
- steevast gecounterd door: "Dat roepen we al drie jaar..."
- "[speler] in beeld bij Ajax
- "Damn, die is echt goed bij FM!!!!!["/i]
- nog 10x hetzelfde bericht
- [i]"er staat niets op Ajax.nl, dus het is niet waar"
- rust keert weer nadat blijkt dat het weer onzin is
En zo heb je nog meer van die standaard dingen hier, die elk topic voorkomen. Kwam hier al zelden meer, maar denk dat dat nooit gaat worden...
neeheee... daar win je gewoon met 0-2. In Waalwijk wist je precies wat er moest gebeuren. De opdracht was duidelijk. Winnen, dat was alles dat er gevraagd werd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of gewoon de laatste wedstrijd natuurlijk.
Welkom in de wereld die voetbal heet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Het Ajax topic is een vervelende cirkel geworden. Verschillende onderwerpen komen steeds terug, met steeds dezelfde reacties.
Voorbeelden:
- vervolgens zijn er mensen die vinden dat het al eerder fout is gegaan: "Excelsior, Heerenveen hadden we gewoon moeten winnen"
- "[speler] in beeld bij Ajax"
- "Damn, die is echt goed bij FM!!!!!"
- "er staat niets op Ajax.nl, dus het is niet waar"
En zo heb je nog meer van die standaard dingen hier, die elk topic voorkomen. Kwam hier al zelden meer, maar denk dat dat nooit gaat worden...
Die had zelfs Gomes niet gehad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:23 schreef Robar het volgende:
Vermeer vond ik niet zo best bij die vrije trap, al was hij natuurlijk wel prima ingeschoten.
quote:Van Gaal schorste mij als ballenjongen'
14/6/2007 12:30
André Ooijer genoot zijn opleiding bij Ajax. Hoewel hij in Amsterdam nooit doorbrak, heeft de 32-jarige Oranje-international er genoeg meegemaakt.
Zoals zoveel jeugdspelers van Ajax deed ook Ooijer in zijn jonge jaren dienst als ballenjongen. 'Ik herinner me ook nog een wedstrijd in de kwartfinale om de UEFA Cup, met heel slecht weer', vertelt hij in de nieuwe Nummer 14.
Ooijer stond met zijn handen in zijn zakken toen een bal van Dennis Bergkamp zijn richting op kwam. In plaats van te vangen kopte hij de bal terug. 'De volgende dag moest ik bij Louis van Gaal op kantoor komen. Hij vertelde me dat dit écht niet kon. Werd ik voor de volgende wedstrijd geschorst als ballenjongen.'
Typisch.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.
Het Parool, mooi stukje.quote:Cadeautje van Babel voor Foppe
GRONINGEN - Ryan Babel had woensdagavond een groot aandeel in het verwezenlijken van de droom van Foppe de Haan: deelnemen aan de Olympische Spelen. ''Ik heb een lach gezien bij Foppe die ik nog niet eerder zag.''
De spits cijferde zichzelf tegen Portugal (2-1) weg voor het team. Hij koos zijn momenten om te flonkeren zorgvuldig uit. Twee maal stond hij aan de basis van een doelpunt, waarbij hij één keer zelf de trekker overhaalde, vanaf de penaltystip.
Het laatste fluitsignaal galmde nog na in stadion Euroborg of Babel liet zich door zijn knieën zakken. Nederland had zich gekwalificeerd voor de halve finales van het jeugd-EK en daarmee ook voor de Spelen van Peking, volgend jaar zomer.
Met de handen om zijn achterhoofd gevouwen en zijn neus bijna in het Groningse gras gedrukt, sloot hij zich een minuut af voor de wereld om hem heen. Hij sprak een dankwoord uit 'voor boven', zei Babel later. ''En voor degenen die mij motiveren en steunen.''
Monter en vol verwachtingen meldde Babel zich twee weken geleden, na een best seizoen bij Ajax, in het trainingskamp van Jong Oranje. Hij kwam binnen als dé spits, maar wel met de lastige opdracht om zijn succesvolle voorganger, Klaas-Jan Huntelaar, te doen vergeten.
Babel werd er meer dan eens op gewezen dat hij toch niet dezelfde effectiviteit aan de dag legt als zijn Ajax-collega. Bondscoach Foppe de Haan deed er nog een schepje bovenop; eens een leraar, altijd een leraar. Babel moest maar eens een videoband van Afonso Alves bekijken, de topscorer van de eredivisie. Om te zien hoe de Braziliaan van Heerenveen vrijloopt en voor het doel positie kiest.
En dan was er nog dat vermaledijde 'heupschot' van Babel. Afgekeken van een onbeduidende passant bij Ajax, de Argentijn Gaston Sangoy. Gek werd De Haan ervan. Het zag eruit als een golfer die zichzelf heeft leren golfen. Dinsdag nam De Haan zijn spits apart, voor schietoefeningen.
En Babel? Die bleef zijn kalme zelf, vertelde dat hij veel had opgestoken van de beelden van Alves en hij zei nog nét niet dat hij het betreurde dat hij Sangoy ooit was tegengekomen.
Hij schikte zich vol goede moed in de verrassende speelwijze van De Haan (4-4-2) en hij zocht niet naar eigen succes toen hij gisteravond tegen Portugal zelfs in een meer dienende rol áchter spits Maceo Rigters terechtkwam.
Babel belandde op delen van het veld waar Alves in zijn hele leven nog nooit is geweest, haalde plichtsgetrouw de angel uit de Portugese aanvalsopbouw en nam moeiteloos en zonder chagrijn de positie van Gianni Zuiverloon over als de rechtsback even aan de wandel was.
Eenmaal aan de bal liet hij oneindige soli of avontuurlijke dribbels achterwege, maar speelde hij zuinig als een middenvelder.
Het was zaak zijn momenten zorgvuldig te kiezen. Zoals in de 33ste minuut, met een scherpe steekpass op Maceo Rigters die het geluk had dat hij in een vrij kansloze positie licht werd getoucheerd door doelman Paulo Ribeiro.
Babel nam de penalty. ''Ik was daarvoor de eerst aangewezene en ik voelde me lekker.'' Dat bleek: de bal ging naar rechts, de keeper naar links. Was dat nou een 'heupschot'? Babel glimlachte en antwoordde met een knipoog.
Een offensiefje van Portugal kwam er pas na rust. ''Pas toen had ik het idee dat ik te ver naar achteren kwam te spelen,'' zei Ryan Babel. ''Ik kon niet meer op tijd aansluiten bij de spitsen als wij in de aanval waren. Dat moest anders.''
En het ging anders. In de 75ste minuut was hij even 'los' op de linkerflank. Babel zette een dribbel in, passeerde twee tegenstanders en werd toen geblokt. Maar de ruimte was gecreëerd voor Drenthe die de bal oppikte, doorliep naar de achterlijn en Rigters op maat bediende: 2-0.
Portugal scoorde nog wel tegen, uit een fraaie vrije trap van Miguel Veloso, maar Jong Oranje gaf de zege niet meer uit handen. En toen Babel na het laatste fluitsignaal in stilte 'iedereen bedankt had' zag hij een lach op het gezicht van Foppe de Haan die hij nog nooit eerder had gezien. Babel: ''Dit was een cadeautje voor hem.''
Iedereen die jou gaat missen mag nu zijn hand opsteken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo hard wil ik het niet stellen. Maar men post wat men posten wil, zo werkt het gewoon op een forum. En als men het voor de 100ste keer over "hoe verspeelden we het kampioenschap" wil hebben, wie houdt ze tegen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iedereen die jou gaat missen mag nu zijn hand opsteken.
Hey, de stiekeme Ajacied kan hier natuurlijk niet wegblijven hequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iedereen die jou gaat missen mag nu zijn hand opsteken.
"Men post wat men posten wil"?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo hard wil ik het niet stellen. Maar men post wat men posten wil, zo werkt het gewoon op een forum. En als men het voor de 100ste keer over "hoe verspeelden we het kampioenschap" wil hebben, wie houdt ze tegen?
Ik vond dat hij verkeerd stond, hij stond te ver voor zijn doel!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:30 schreef Madine het volgende:
Wat had Vermeer kunnen doen aan die goal tegen? Die lag er perfect in.
Mits binnen de policy, jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Men post wat men posten wil"?
Kan ik dat letterlijk nemen HW?
En als ie op de plek stond kwam ie in zn handen terecht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vond dat hij verkeerd stond, hij stond te ver voor zijn doel!
Let maar eens op zijn opstelling vlak voor de vrije trap, naar mijn mening volkomen verkeerd.
Hij had in ieder geval meer kans gehad, als hij gewoon dichter bij zijn doellijn had blijven staan.
Inderdaad niemand houdt ze tegen, maar dat wil niet zeggen dat het er hier leuker op wordt ofwel?quote:
z'n grote neef?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:42 schreef Longmen het volgende:
Kan Drenthe niet verlost worden van die vreselijke ploeg waar hij nu speelt en hem samen met zn grote neef in Amsterdam laten balen?![]()
Wat een lieverd is die Robbie tochquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hey, de stiekeme Ajacied kan hier natuurlijk niet wegblijven he.
Jij post ook in elke topic van elke club hier he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zie nog weinig handjes, kom op mensen.
Klopt, is dat verboden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij post ook in elke topic van elke club hier he?
Zou heel tof zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu naar Ajax?![]()
''Portsmouth striker Kanu is ready to move to Ajax on a two-year deal. (Daily Mail).''
Je bent welkom!
![]()
quote:
Daarom, bovendien heb ik overal verstand van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
"Men mag posten wat men wil posten"
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarom, bovendien heb pretendeer ik overal verstand van te hebben.
Als een gerucht over Babel naar Arsenal in dezelfde krant staat schieten we het af, dus juich niet te vroegquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu naar Ajax?![]()
''Portsmouth striker Kanu is ready to move to Ajax on a two-year deal. (Daily Mail).''
Je bent welkom!
![]()
In het kader van "geruchten en onderwerpen uit de vicieuze cirkel".quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu naar Ajax?![]()
Je bent welkom!
![]()
Dat de vrije trap perfect was, neemt niet weg dat Vermeer fout opgesteld stond.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
En als ie op de plek stond kwam ie in zn handen terecht.
Was gewoon een perfect genomen vrije trap met een muur die niet sprong.
grappig.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef ub40_bboy het volgende:
Altijd hetzelfde gelul hier op het fok forum:
"Er word hier altijd in cirkels gelult."
Met dan weer als reactie:
"Men mag posten wat ze willen."
Gek word ik ervan.
Inderdaad, verder was er niets op hem aan te merkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:11 schreef koningdavid het volgende:
Verder keepte Vermeer een puike partij.
Dat doe ik nu ook al bij hoge ballenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, verder was er niets op hem aan te merken![]()
Al zou ik toch met samengeknepen billen op de bank zitten, wanneer hij het doel van Ajax zou verdedigen . . .
Ach, dat deed men ook bij van der Sar in het begin en bij Stekelenburg enz. Komt wel goed met Vermeer heb ik het idee, als hij maar wat ervaring op kan doen komend seizoen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef Robar het volgende:
Al zou ik toch met samengeknepen billen op de bank zitten, wanneer hij het doel van Ajax zou verdedigen . . .
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Vraag maar aan Insider Robbie.
PuNani?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef toma het volgende:
die Portugezen waar Ajax intresse in heeft speelden die gisteren ook mee?
Pelé en Tiago Gomes. Volgens mij niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef toma het volgende:
die Portugezen waar Ajax intresse in heeft speelden die gisteren ook mee?
Die gaat toch voor een enorme zak met goud naar Man United?quote:
Klopt jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Die gaat toch voor een enorme zak met goud naar Man United?
Eens. Het ene topic gaat over waar we het kampioenschap hebben verneukt, daarna komen er weer wat geruchtjes en zeggen 20 man nog dat Drenthe moet worden gekocht en dan post iedereen z'n favoriete opstelling nog eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorbeelden:
- "[speler] in beeld bij Ajax"
- "Damn, die is echt goed bij FM!!!!!"
- "er staat niets op Ajax.nl, dus het is niet waar"
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:10 schreef Cyberia het volgende:
Ja en nu gaan alle posts over dat alle posts herhalend zijn....
Nou, hoe wil je het dan zien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. Het ene topic gaat over waar we het kampioenschap hebben verneukt, daarna komen er weer wat geruchtjes en zeggen 20 man nog dat Drenthe moet worden gekocht en dan post iedereen z'n favoriete opstelling nog eens.![]()
Oh en ondertussen heb je ook nog van dat slappe geouwehoer van Cyberia18 en BonJovi met z'n niet al te hoge IQ.
Die was ik vergeten erbij te zetten ja...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Nashje, wat is eigenlijk jouw favoriete opstelling?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Welk logo vinden julie nu eigenlijk mooier? Het nieuwe of het oude?
Persoonlijk vind ik dat het oude logo terug moet. Wat vinden jullie?
Nee man.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef Nashje het volgende:
Van der Sar
Reiziger - Blind - Rijkaard - De Boer
Seedorf - Litmanen - Davids
Finidi - Kluivert - Overmars
Dat jij optyft lijkt mij de beste oplossing...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie?
Dat is het helemaal niet hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig om te vinden hoor.
Nu haal je 2 dingen door elkaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef Sethje het volgende:
Robbie ga eens defragmenteerbommen vouwen voor als den haag bij jullie op bezoek komt volgend jaar
Kzalhetnooitmeerdoen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je het daarna snel edit niet nee.
Jullie bestoken die Hagenezen gewoon met harde schijven, ze weten niet wat ze meemakenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu haal je 2 dingen door elkaar
Je harde schijf kun je defragmenteren.
En je hebt fragmentatiebommen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef Nashje het volgende:
Ik vind dat logo dat voetballogo.nl heeft gemaakt het mooiste.
Strik eromquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens wat Ajax moet doen met Mitea en Manucharyan? Veel geblesseerd geweest en nog van weinig waarde geweest voor Ajax.
Lekker terug naar eigen land, kunnen ze daar verder lijmsnuiven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens wat Ajax moet doen met Mitea en Manucharyan? Veel geblesseerd geweest en nog van weinig waarde geweest voor Ajax.
Ik denk tegen Feyenoord, daar moet je gewoon thuis met 6-0 van winnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik denk trouwens dat we het kampioenschap in Tilburg hebben verprutst, wat jullie?
En dat schot van Babel, wat vinden jullie daarvan?
Dat schot van Babbel was me ook al opgevallen, het lijkt wel of hij een heupschot heeft. Moet ie maar vlug afleren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik denk trouwens dat we het kampioenschap in Tilburg hebben verprutst, wat jullie?
Wanneer ik trainer van Babbel zou zijn, zou ik er gek van worden.quote:
Van Gaalquote:André Ooijer genoot zijn opleiding bij Ajax. Hoewel hij in Amsterdam nooit doorbrak, heeft de 32-jarige Oranje-international er genoeg meegemaakt.
Zoals zoveel jeugdspelers van Ajax deed ook Ooijer in zijn jonge jaren dienst als ballenjongen. 'Ik herinner me ook nog een wedstrijd in de kwartfinale om de UEFA Cup, met heel slecht weer', vertelt hij in de nieuwe Nummer 14.
Ooijer stond met zijn handen in zijn zakken toen een bal van Dennis Bergkamp zijn richting op kwam. In plaats van te vangen kopte hij de bal terug. 'De volgende dag moest ik bij Louis van Gaal op kantoor komen. Hij vertelde me dat dit écht niet kon. Werd ik voor de volgende wedstrijd geschorst als ballenjongen.'
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:51 schreef Ordinair het volgende:
En hier istie dan!
*tromgeroffel*
Zuiverloon naar Ajax
Dan pikt ie veel nootjes ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer ik trainer van Babbel zou zijn, zou ik er gek van worden.
Maar daar is dan ook weinig voor nodig
Ik zei het gister nogquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:51 schreef Ordinair het volgende:
En hier istie dan!
*tromgeroffel*
Zuiverloon naar Ajax
Naah, doe me dan alleen Boulah en Motta dan maar.. En een spits.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef HeatWave het volgende:
We kopen gewoon de hele ere divisie!
6 posts boven je....quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef ajaxclub het volgende:
Henk ten Cate heeft onlangs in een interview gezegd een nieuwe rechtsback te willen. George Ogararu wordt nu te licht bevonden voor het echte werk en coach Henk ten Cate zou daarvoor graag een betere back willen aantrekken. Het zou hierbij gaan om SC Heerenveen-verdediger Gianni Zuiverloon.
De 20-jarige Zuiverloon kan op vele posities uit de voeten. Hij zou eventueel ook op de plek van verdedigende middenvelder kunnen spelen, maar zou worden gehaald als rechtsback. SC Heerenveen zou enkel wel de hoofdprijs willen vangen voor dit ruwe diamantje. Zuiverloon zou 2 á 3 miljoen euro moeten kosten, een hoop geld voor een verdediger.
Gianni Zuiverloon speelt op dit moment voor Jong Nederland. Gisteren speelde hij tegen Jong Portugal een puike wedstrijd en was samen met Royston Drenthe matchwinnaar van dit duel. Hij speelde de kersverse Manchester United aankoop Nani volledig uit de wedstrijd. Dit wel tot irritatie van Nani, die vervolgens nasloeg.
Ajax zou heel ver voor Zuiverloon willen gaan. Zuiverloon zou niet onwillig tegenover een overgang naar Ajax staan. Hij zegt zelf: ''Ik heb er nooit een geheim van gemaakt om graag te willen uitkomen voor een ploeg in de Champions League''. Ajax speelt volgend seizoen voorronde Champions League.
bron
1: spamquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef ajaxclub het volgende:
Henk ten Cate heeft onlangs in een interview gezegd een nieuwe rechtsback te willen. George Ogararu wordt nu te licht bevonden voor het echte werk en coach Henk ten Cate zou daarvoor graag een betere back willen aantrekken. Het zou hierbij gaan om SC Heerenveen-verdediger Gianni Zuiverloon.
De 20-jarige Zuiverloon kan op vele posities uit de voeten. Hij zou eventueel ook op de plek van verdedigende middenvelder kunnen spelen, maar zou worden gehaald als rechtsback. SC Heerenveen zou enkel wel de hoofdprijs willen vangen voor dit ruwe diamantje. Zuiverloon zou 2 á 3 miljoen euro moeten kosten, een hoop geld voor een verdediger.
Gianni Zuiverloon speelt op dit moment voor Jong Nederland. Gisteren speelde hij tegen Jong Portugal een puike wedstrijd en was samen met Royston Drenthe matchwinnaar van dit duel. Hij speelde de kersverse Manchester United aankoop Nani volledig uit de wedstrijd. Dit wel tot irritatie van Nani, die vervolgens nasloeg.
Ajax zou heel ver voor Zuiverloon willen gaan. Zuiverloon zou niet onwillig tegenover een overgang naar Ajax staan. Hij zegt zelf: ''Ik heb er nooit een geheim van gemaakt om graag te willen uitkomen voor een ploeg in de Champions League''. Ajax speelt volgend seizoen voorronde Champions League.
bron
Ik heb gehoord dat het hier om een heupschot blijkt te gaan, een nekschot lijkt me bij deze dus op zijn plaats.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef PizzaSalami het volgende:
En wat zeggen we danquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Dankzij de sig van Stefmans Jorien-gate weer eens teruggelezen. Was weer lachen![]()
![]()
Inderdaad, die zou ik ook liever zien dan Zuiverloon of een ander jonkie. Mits het een top talentje is natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef jna het volgende:
Had dan Melchiot gehaald als je een rechtsback wou hebben
Ik vind George altijd naar behoren spelen eigenlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef ajaxclub het volgende:
bron
We halen Dani Alvesquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Inderdaad, die zou ik ook liever zien dan Zuiverloon of een ander jonkie. Mits het een top talentje is natuurlijk.
Roberto Carlos en Vieira komen toch alquote:
sorry veel te snel getypt stukje. Balen ipv ballen stond er en neefquote:
Zuiverloon is echt nog niet beter idd...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik vind George altijd naar behoren spelen eigenlijk
Mischien in de war met Lorenzo Davids, dat is wel een neef van Davids en die speelde bij Feyenoord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
sorry veel te snel getypt stukje. Balen ipv ballen stond er en neefgeen idee waarom dat er stond...
![]()
Drenthe naar Ajax samen met Edgar ballen, zou leuk zijn.![]()
Het originele komt van V-bal.nl ofzo..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:11 schreef koningdavid het volgende:
Er wordt helemaal geen bron genoemd bij dat 'Zuiverloon-bericht'. Lijkt me onzin dus.
quote:AZ-voorzitter Scheringa: 'Martin van Geel heeft afgedaan voor mij'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 14-jun-2007 13:50
AZ-voorzitter Dirk Scheringa haalt in de nieuwste Sportweek uit naar Martin van Geel. Scheringa neemt het Van Geel nog steeds kwalijk dat hij in 2005 zijn baan als technisch directeur bij AZ inruilde voor dezelfde functie bij Ajax. “Als mens heeft hij afgedaan voor mij. (….) Als je drie jaar lang elke dag intensief met elkaar samenwerkt en je krijgt dan op een namiddag te horen dat hij de dag erop vertrekt naar de grootste concurrent, dan is dat….apart.”
Scheringa meent ook dat de rol van Van Geel in AZ’s opmars wordt overschat. “Hij vindt zelf dat ons succes mede aan hem te danken is geweest, maar van alle spelers die hij naar AZ heeft gehaald, speelt alleen Kew Jaliens nog in de basis.”
Van Geel wil niet reageren op de uitspraken van Scheringa. “Iedereen mag wat mij betreft zijn eigen conclusies trekken. Het verhaal AZ heb ik allang afgesloten.”
Ik bedoel meer dat die quotes van Ten Cate en Zuiverloon compleet uit de lucht gegrepen lijken. Er wordt gezegd dat Ten Cate in een interview zou hebben gezegd dat Ogararu tekort komt. Waarom zetten ze er niet bij van welk medium dat interview was? Buiten dat lijkt het me vrij onlogisch dat Ten Cate tegen de pers vertelt dat hij Ogararu niet goed genoeg vindt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:15 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Het originele komt van V-bal.nl ofzo..En dat is denk ik niet de meest betrouwbare bron.
Het was toch al gauw weer twee weken geleden dat scheringa zich negatief uitliet over Ajax, het werd inderdaad weer eens tijd....quote:
Zogauw een bericht al aankomt met een gedateerde quote weet ik al genoeg. Ze hebben gewoon geen bronnen, maar Zuiverloon heeft het ooit eens gezegd, dus quoten ze dat maar. Waardeloze sites, vooral omdat zoveel mensen er in trappen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:19 schreef koningdavid het volgende:
Ik bedoel meer dat die quotes van Ten Cate en Zuiverloon compleet uit de lucht gegrepen lijken. Er wordt gezegd dat Ten Cate in een interview zou hebben gezegd dat Ogararu tekort komt. Waarom zetten ze er niet bij van welk medium dat interview was? Buiten dat lijkt het me vrij onlogisch dat Ten Cate tegen de pers vertelt dat hij Ogararu niet goed genoeg vindt.
Die quote van Zuiverloon wordt ook niet 'gelokaliseerd'. Wanneer zei hij dat, waar zei hij dat, tegen wie zei hij dat?
Lijkte me bullshit allemaal.
Boehoe mama....quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:17 schreef F1Bas het volgende:
Als je drie jaar lang elke dag intensief met elkaar samenwerkt en je krijgt dan op een namiddag te horen dat hij de dag erop vertrekt naar de grootste concurrent, dan is dat….apart.”
Hierin heeft Scheringa toch wel een punt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:17 schreef F1Bas het volgende:
“Als mens heeft hij afgedaan voor mij. (….) Als je drie jaar lang elke dag intensief met elkaar samenwerkt en je krijgt dan op een namiddag te horen dat hij de dag erop vertrekt naar de grootste concurrent, dan is dat….apart.”
Mijn godquote:
Wat een kutkleuter is die dirk.quote:Scheringa meent ook dat de rol van Van Geel in AZ’s opmars wordt overschat. “Hij vindt zelf dat ons succes mede aan hem te danken is geweest, maar van alle spelers die hij naar AZ heeft gehaald, speelt alleen Kew Jaliens nog in de basis.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |