Jij post ook in elke topic van elke club hier he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zie nog weinig handjes, kom op mensen.
Klopt, is dat verboden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij post ook in elke topic van elke club hier he?
Zou heel tof zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu naar Ajax?![]()
''Portsmouth striker Kanu is ready to move to Ajax on a two-year deal. (Daily Mail).''
Je bent welkom!
![]()
quote:
Daarom, bovendien heb ik overal verstand van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
"Men mag posten wat men wil posten"
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarom, bovendien heb pretendeer ik overal verstand van te hebben.
Als een gerucht over Babel naar Arsenal in dezelfde krant staat schieten we het af, dus juich niet te vroegquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu naar Ajax?![]()
''Portsmouth striker Kanu is ready to move to Ajax on a two-year deal. (Daily Mail).''
Je bent welkom!
![]()
In het kader van "geruchten en onderwerpen uit de vicieuze cirkel".quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu naar Ajax?![]()
Je bent welkom!
![]()
Dat de vrije trap perfect was, neemt niet weg dat Vermeer fout opgesteld stond.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
En als ie op de plek stond kwam ie in zn handen terecht.
Was gewoon een perfect genomen vrije trap met een muur die niet sprong.
grappig.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef ub40_bboy het volgende:
Altijd hetzelfde gelul hier op het fok forum:
"Er word hier altijd in cirkels gelult."
Met dan weer als reactie:
"Men mag posten wat ze willen."
Gek word ik ervan.
Inderdaad, verder was er niets op hem aan te merkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:11 schreef koningdavid het volgende:
Verder keepte Vermeer een puike partij.
Dat doe ik nu ook al bij hoge ballenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, verder was er niets op hem aan te merken![]()
Al zou ik toch met samengeknepen billen op de bank zitten, wanneer hij het doel van Ajax zou verdedigen . . .
Ach, dat deed men ook bij van der Sar in het begin en bij Stekelenburg enz. Komt wel goed met Vermeer heb ik het idee, als hij maar wat ervaring op kan doen komend seizoen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef Robar het volgende:
Al zou ik toch met samengeknepen billen op de bank zitten, wanneer hij het doel van Ajax zou verdedigen . . .
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Vraag maar aan Insider Robbie.
PuNani?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef toma het volgende:
die Portugezen waar Ajax intresse in heeft speelden die gisteren ook mee?
Pelé en Tiago Gomes. Volgens mij niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef toma het volgende:
die Portugezen waar Ajax intresse in heeft speelden die gisteren ook mee?
Die gaat toch voor een enorme zak met goud naar Man United?quote:
Klopt jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Die gaat toch voor een enorme zak met goud naar Man United?
Eens. Het ene topic gaat over waar we het kampioenschap hebben verneukt, daarna komen er weer wat geruchtjes en zeggen 20 man nog dat Drenthe moet worden gekocht en dan post iedereen z'n favoriete opstelling nog eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Het Ajax topic is een vervelende cirkel geworden. Verschillende onderwerpen komen steeds terug, met steeds dezelfde reacties.
Voorbeelden:
- psv-supporter zegt dat Ajax het zelf heeft laten liggen
- minimaal zes reacties volgen met de strekking "RKC-uit"
- vervolgens zijn er mensen die vinden dat het al eerder fout is gegaan: "Excelsior, Heerenveen hadden we gewoon moeten winnen"
- vervolgens is het genoeg: "Maar volgend jaar worden wij kampioen!"
- steevast gecounterd door: "Dat roepen we al drie jaar..."
- "[speler] in beeld bij Ajax"
- "Damn, die is echt goed bij FM!!!!!"
- nog 10x hetzelfde bericht
- "er staat niets op Ajax.nl, dus het is niet waar"
- rust keert weer nadat blijkt dat het weer onzin is
En zo heb je nog meer van die standaard dingen hier, die elk topic voorkomen. Kwam hier al zelden meer, maar denk dat dat nooit gaat worden...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:10 schreef Cyberia het volgende:
Ja en nu gaan alle posts over dat alle posts herhalend zijn....
Nou, hoe wil je het dan zien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. Het ene topic gaat over waar we het kampioenschap hebben verneukt, daarna komen er weer wat geruchtjes en zeggen 20 man nog dat Drenthe moet worden gekocht en dan post iedereen z'n favoriete opstelling nog eens.![]()
Oh en ondertussen heb je ook nog van dat slappe geouwehoer van Cyberia18 en BonJovi met z'n niet al te hoge IQ.
Die was ik vergeten erbij te zetten ja...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Nashje, wat is eigenlijk jouw favoriete opstelling?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Welk logo vinden julie nu eigenlijk mooier? Het nieuwe of het oude?
Persoonlijk vind ik dat het oude logo terug moet. Wat vinden jullie?
Nee man.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef Nashje het volgende:
Van der Sar
Reiziger - Blind - Rijkaard - De Boer
Seedorf - Litmanen - Davids
Finidi - Kluivert - Overmars
Dat jij optyft lijkt mij de beste oplossing...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie?
Dat is het helemaal niet hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig om te vinden hoor.
Nu haal je 2 dingen door elkaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef Sethje het volgende:
Robbie ga eens defragmenteerbommen vouwen voor als den haag bij jullie op bezoek komt volgend jaar
Kzalhetnooitmeerdoen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je het daarna snel edit niet nee.
Jullie bestoken die Hagenezen gewoon met harde schijven, ze weten niet wat ze meemakenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu haal je 2 dingen door elkaar
Je harde schijf kun je defragmenteren.
En je hebt fragmentatiebommen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef Nashje het volgende:
Ik vind dat logo dat voetballogo.nl heeft gemaakt het mooiste.
Strik eromquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens wat Ajax moet doen met Mitea en Manucharyan? Veel geblesseerd geweest en nog van weinig waarde geweest voor Ajax.
Lekker terug naar eigen land, kunnen ze daar verder lijmsnuiven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens wat Ajax moet doen met Mitea en Manucharyan? Veel geblesseerd geweest en nog van weinig waarde geweest voor Ajax.
Ik denk tegen Feyenoord, daar moet je gewoon thuis met 6-0 van winnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik denk trouwens dat we het kampioenschap in Tilburg hebben verprutst, wat jullie?
En dat schot van Babel, wat vinden jullie daarvan?
Dat schot van Babbel was me ook al opgevallen, het lijkt wel of hij een heupschot heeft. Moet ie maar vlug afleren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik denk trouwens dat we het kampioenschap in Tilburg hebben verprutst, wat jullie?
Wanneer ik trainer van Babbel zou zijn, zou ik er gek van worden.quote:
Van Gaalquote:André Ooijer genoot zijn opleiding bij Ajax. Hoewel hij in Amsterdam nooit doorbrak, heeft de 32-jarige Oranje-international er genoeg meegemaakt.
Zoals zoveel jeugdspelers van Ajax deed ook Ooijer in zijn jonge jaren dienst als ballenjongen. 'Ik herinner me ook nog een wedstrijd in de kwartfinale om de UEFA Cup, met heel slecht weer', vertelt hij in de nieuwe Nummer 14.
Ooijer stond met zijn handen in zijn zakken toen een bal van Dennis Bergkamp zijn richting op kwam. In plaats van te vangen kopte hij de bal terug. 'De volgende dag moest ik bij Louis van Gaal op kantoor komen. Hij vertelde me dat dit écht niet kon. Werd ik voor de volgende wedstrijd geschorst als ballenjongen.'
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:51 schreef Ordinair het volgende:
En hier istie dan!
*tromgeroffel*
Zuiverloon naar Ajax
Dan pikt ie veel nootjes ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer ik trainer van Babbel zou zijn, zou ik er gek van worden.
Maar daar is dan ook weinig voor nodig
Ik zei het gister nogquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:51 schreef Ordinair het volgende:
En hier istie dan!
*tromgeroffel*
Zuiverloon naar Ajax
Naah, doe me dan alleen Boulah en Motta dan maar.. En een spits.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef HeatWave het volgende:
We kopen gewoon de hele ere divisie!
6 posts boven je....quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef ajaxclub het volgende:
Henk ten Cate heeft onlangs in een interview gezegd een nieuwe rechtsback te willen. George Ogararu wordt nu te licht bevonden voor het echte werk en coach Henk ten Cate zou daarvoor graag een betere back willen aantrekken. Het zou hierbij gaan om SC Heerenveen-verdediger Gianni Zuiverloon.
De 20-jarige Zuiverloon kan op vele posities uit de voeten. Hij zou eventueel ook op de plek van verdedigende middenvelder kunnen spelen, maar zou worden gehaald als rechtsback. SC Heerenveen zou enkel wel de hoofdprijs willen vangen voor dit ruwe diamantje. Zuiverloon zou 2 á 3 miljoen euro moeten kosten, een hoop geld voor een verdediger.
Gianni Zuiverloon speelt op dit moment voor Jong Nederland. Gisteren speelde hij tegen Jong Portugal een puike wedstrijd en was samen met Royston Drenthe matchwinnaar van dit duel. Hij speelde de kersverse Manchester United aankoop Nani volledig uit de wedstrijd. Dit wel tot irritatie van Nani, die vervolgens nasloeg.
Ajax zou heel ver voor Zuiverloon willen gaan. Zuiverloon zou niet onwillig tegenover een overgang naar Ajax staan. Hij zegt zelf: ''Ik heb er nooit een geheim van gemaakt om graag te willen uitkomen voor een ploeg in de Champions League''. Ajax speelt volgend seizoen voorronde Champions League.
bron
1: spamquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef ajaxclub het volgende:
Henk ten Cate heeft onlangs in een interview gezegd een nieuwe rechtsback te willen. George Ogararu wordt nu te licht bevonden voor het echte werk en coach Henk ten Cate zou daarvoor graag een betere back willen aantrekken. Het zou hierbij gaan om SC Heerenveen-verdediger Gianni Zuiverloon.
De 20-jarige Zuiverloon kan op vele posities uit de voeten. Hij zou eventueel ook op de plek van verdedigende middenvelder kunnen spelen, maar zou worden gehaald als rechtsback. SC Heerenveen zou enkel wel de hoofdprijs willen vangen voor dit ruwe diamantje. Zuiverloon zou 2 á 3 miljoen euro moeten kosten, een hoop geld voor een verdediger.
Gianni Zuiverloon speelt op dit moment voor Jong Nederland. Gisteren speelde hij tegen Jong Portugal een puike wedstrijd en was samen met Royston Drenthe matchwinnaar van dit duel. Hij speelde de kersverse Manchester United aankoop Nani volledig uit de wedstrijd. Dit wel tot irritatie van Nani, die vervolgens nasloeg.
Ajax zou heel ver voor Zuiverloon willen gaan. Zuiverloon zou niet onwillig tegenover een overgang naar Ajax staan. Hij zegt zelf: ''Ik heb er nooit een geheim van gemaakt om graag te willen uitkomen voor een ploeg in de Champions League''. Ajax speelt volgend seizoen voorronde Champions League.
bron
Ik heb gehoord dat het hier om een heupschot blijkt te gaan, een nekschot lijkt me bij deze dus op zijn plaats.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef PizzaSalami het volgende:
En wat zeggen we danquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Dankzij de sig van Stefmans Jorien-gate weer eens teruggelezen. Was weer lachen![]()
![]()
Inderdaad, die zou ik ook liever zien dan Zuiverloon of een ander jonkie. Mits het een top talentje is natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:05 schreef jna het volgende:
Had dan Melchiot gehaald als je een rechtsback wou hebben
Ik vind George altijd naar behoren spelen eigenlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef ajaxclub het volgende:
bron
We halen Dani Alvesquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Inderdaad, die zou ik ook liever zien dan Zuiverloon of een ander jonkie. Mits het een top talentje is natuurlijk.
Roberto Carlos en Vieira komen toch alquote:
sorry veel te snel getypt stukje. Balen ipv ballen stond er en neefquote:
Zuiverloon is echt nog niet beter idd...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik vind George altijd naar behoren spelen eigenlijk
Mischien in de war met Lorenzo Davids, dat is wel een neef van Davids en die speelde bij Feyenoord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
sorry veel te snel getypt stukje. Balen ipv ballen stond er en neefgeen idee waarom dat er stond...
![]()
Drenthe naar Ajax samen met Edgar ballen, zou leuk zijn.![]()
Het originele komt van V-bal.nl ofzo..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:11 schreef koningdavid het volgende:
Er wordt helemaal geen bron genoemd bij dat 'Zuiverloon-bericht'. Lijkt me onzin dus.
quote:AZ-voorzitter Scheringa: 'Martin van Geel heeft afgedaan voor mij'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 14-jun-2007 13:50
AZ-voorzitter Dirk Scheringa haalt in de nieuwste Sportweek uit naar Martin van Geel. Scheringa neemt het Van Geel nog steeds kwalijk dat hij in 2005 zijn baan als technisch directeur bij AZ inruilde voor dezelfde functie bij Ajax. “Als mens heeft hij afgedaan voor mij. (….) Als je drie jaar lang elke dag intensief met elkaar samenwerkt en je krijgt dan op een namiddag te horen dat hij de dag erop vertrekt naar de grootste concurrent, dan is dat….apart.”
Scheringa meent ook dat de rol van Van Geel in AZ’s opmars wordt overschat. “Hij vindt zelf dat ons succes mede aan hem te danken is geweest, maar van alle spelers die hij naar AZ heeft gehaald, speelt alleen Kew Jaliens nog in de basis.”
Van Geel wil niet reageren op de uitspraken van Scheringa. “Iedereen mag wat mij betreft zijn eigen conclusies trekken. Het verhaal AZ heb ik allang afgesloten.”
Ik bedoel meer dat die quotes van Ten Cate en Zuiverloon compleet uit de lucht gegrepen lijken. Er wordt gezegd dat Ten Cate in een interview zou hebben gezegd dat Ogararu tekort komt. Waarom zetten ze er niet bij van welk medium dat interview was? Buiten dat lijkt het me vrij onlogisch dat Ten Cate tegen de pers vertelt dat hij Ogararu niet goed genoeg vindt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:15 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Het originele komt van V-bal.nl ofzo..En dat is denk ik niet de meest betrouwbare bron.
Het was toch al gauw weer twee weken geleden dat scheringa zich negatief uitliet over Ajax, het werd inderdaad weer eens tijd....quote:
Zogauw een bericht al aankomt met een gedateerde quote weet ik al genoeg. Ze hebben gewoon geen bronnen, maar Zuiverloon heeft het ooit eens gezegd, dus quoten ze dat maar. Waardeloze sites, vooral omdat zoveel mensen er in trappen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:19 schreef koningdavid het volgende:
Ik bedoel meer dat die quotes van Ten Cate en Zuiverloon compleet uit de lucht gegrepen lijken. Er wordt gezegd dat Ten Cate in een interview zou hebben gezegd dat Ogararu tekort komt. Waarom zetten ze er niet bij van welk medium dat interview was? Buiten dat lijkt het me vrij onlogisch dat Ten Cate tegen de pers vertelt dat hij Ogararu niet goed genoeg vindt.
Die quote van Zuiverloon wordt ook niet 'gelokaliseerd'. Wanneer zei hij dat, waar zei hij dat, tegen wie zei hij dat?
Lijkte me bullshit allemaal.
Boehoe mama....quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:17 schreef F1Bas het volgende:
Als je drie jaar lang elke dag intensief met elkaar samenwerkt en je krijgt dan op een namiddag te horen dat hij de dag erop vertrekt naar de grootste concurrent, dan is dat….apart.”
Hierin heeft Scheringa toch wel een punt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:17 schreef F1Bas het volgende:
“Als mens heeft hij afgedaan voor mij. (….) Als je drie jaar lang elke dag intensief met elkaar samenwerkt en je krijgt dan op een namiddag te horen dat hij de dag erop vertrekt naar de grootste concurrent, dan is dat….apart.”
Mijn godquote:
Wat een kutkleuter is die dirk.quote:Scheringa meent ook dat de rol van Van Geel in AZ’s opmars wordt overschat. “Hij vindt zelf dat ons succes mede aan hem te danken is geweest, maar van alle spelers die hij naar AZ heeft gehaald, speelt alleen Kew Jaliens nog in de basis.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |