Mocht klöden de tour winnen, dan krijgt ie de tour van vorig jaar meteen erbijquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch net voor of tijdens de Tour?
Volgens de ethische code moet hij er toch ook nog eens 2 jaar verbod op een contract bij een PT team bijkrijgen ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:07 schreef flyck het volgende:
dus een jaar, vermits hij eigenlijk al een jaar geschorst is.
Vanaf vorig jaar voor de tour tot nu heeft ie eigenlijk geen protour race meegereden.
een regel anders hadden Lotz, Hondo en Hamilton ook wel betere ploegen gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Klopt, echter ik weet niet of dat echt een regel is of meer een gentlemens agreement tussen de Protour ploegen.
Tja, Bruyneel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Opvallend artikel met Johan Bruyneel in Het Laatste Nieuws hier. Hij vraagt zich af wat de bewijzen tegen Riis en Aldag zijn, het boek van Jef D'Hont moet vol leugens staan, en het moet afgelopen zijn met de heksenjacht op het wielrennen. Pat McQuaid is een dwaas en er is een tweespal bij de teams. Met aan de ene kant de Franse teams + Tmobile en aan de andere kant de rest. Als het van Bruyneel afhangt moet die eerste groep eruit. Omdat ze het wielrennen in een slecht daglicht willen brengen.
Triest ventje die Bruyneel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ik was nog de beste quote van Bruyneel in HLN vergeten : "Met Dessel hebben ze in Frankrijk een Fransman tamelijk hoog in de Touruitslag van vorig jaar. Als ze nog enkele renners in opspraak kunnen brengen kunnen ze hem als Tourwinnaar uitroepen. Let op mijn woorden, ze zijn daarmee bezig !"
![]()
Opvallend dat die co er weer tussen zit, elke keer weer opnieuw.quote:Di Luca en co alweer genoemd in dopingzaak
De Italiaanse wielerwebsite sportpro publiceerde gisteren uittreksels uit het rapport van de narcoticabrigade (Nas) omtrent de zogenaamde operatie Oil for Drugs. Volgens de site dreigen onderschepte telefoongesprekken in januari 2004 renners als Di Luca, Mazzoleni, Sacchi, Spezialetti, Muraglia (die vandaag wordt ondervraagd) en Marzoli zuur op te zullen breken als klanten van de gecontesteerde dokter Santuccione.
Benieuwd wat er uit die vergadering komtquote:Lefevere: "Ik wil weten wie ons bedriegt"
di 19/06/07 - Dinsdag vergaderen de grote wielerteams in Genève met de UCI. De strijd tegen doping is het onderwerp. Ook de ploegartsen zitten deze keer mee om de tafel. "Ik vind dat we eens als grote jongens onder elkaar moeten praten, achter gesloten deuren", zegt Patrick Lefevere.
De UCI stelt dat er belangrijke beslissingen aankomen. Wat denkt Quick-Step-manager Patrick Lefevere over het overleg. (Belga) "Ik vind dat we eens als grote jongens onder elkaar moeten praten, achter gesloten deuren", zegt hij in De Morgen.
"Er zijn te veel insinuaties en we weten niet wat waar is. Dus zeg ik dat de UCI ons moet melden welke van de ploegen volgens haar nog sjoemelen. Onder elkaar moet dat toch bespreekbaar zijn."
Patrick Lefevere wil vooral weten wie met ongelijke wapens strijdt. "Ik wil een onafhankelijke arbeidsgeneesheer in de koers. Iemand die op elk moment van de dag de bloedwaarden kan opvragen of zelf controles doen", zegt hij.
"Ik vind het zonde dat sommige ploegen grote budgetten uittrekken voor controles binnen de ploeg, maar dat niemand anders hun bevindingen ziet." "Ik ben geen dopingjager""Ik ben geen dopingjager, ik ben God niet. Ik wil niet dat enerzijds mensen eruitgewerkt worden op basis van vermoedens en dat anderen met onze voeten blijven spelen. Ik wil weten wie ons bedriegt."
floyd(phonak) en hamilton(CSC) reden anders veeeeel sterker buiten Us postal hoor. Heras eigenlijk ook. Vooral het jaar voor USP en zijn eerste jaar bij USP reed hij goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tja, Bruyneel.
Zowat alle ex-US Postals en Discovery's hebben al bekend ooit doping gebruikt te hebben of zijn gepakt. Die gepakt zijn dan wel meestal buiten hun US Postal/Discovery tijd gepakt, terwijl ze bij Bruyneel meestal beter reden dan met de doping. Maar ja, da's allemaal toeval natuurlijk en een conspirancy van de franse pers.
ik vind het een heel leuk interview. Hij is mss iets te goed voor zijn ploeg, maar als ploegleider word dat natuurlijk van hem verwacht. Voor de rest treft hij veel waarheden en vragen binnen het wielrennen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:14 schreef Ereinion het volgende:
Vandaag had de volkskrant ook een interview met Bruyneel.
http://www.volkskrant.nl/(...)n_moet_leren_zwijgen
Toch wel een interessant interview. Hij geloofd weinig van de schoonheid van T-Mobile, of dat Zabel maar 1 keer heeft gebruikt. Hij heeft ook wel wat sterke punten over bijvoorbeeld de hypocrisie omtrent het niet toelaten van Riis, en de ethische code.
quote:Discovery Channel stapt uit de AIGCP, de Internationale Vereniging van Professionele Wielerploegen. Het Amerikaanse team is het geruzie kotsbeu. "Ik heb er geen vertrouwen meer in dat deze vereniging onze sport en onze belangen op een positieve manier kan verdedigen", verklaart Discovery-manager Johan Bruyneel op de website van Discovery Channel. Er heerst een grote onenigheid over Discovery binnen de AIGCP, omdat het Ivan Basso in het begin van het seizoen had aangetrokken. "We moeten een blok vormen om de sport naar een hoger niveau te tillen. Niet iedereen bij AIGCP is daar voorstander van, voorzitter Patrick Lefevere valt niets te verwijten", aldus een ontgoochelde Bruyneel. (hln)
je mag riis er aan toevoegen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:15 schreef Ericr het volgende:
Bruyneel is een hypocriete kerel, maar goed de Rooy is dat ook. Ze willen alles het liefst binnenskamers houden en bij een vermoeden van doping een renner dan uit koers houden maar naar de buitenwacht doen alsof een renner ziek of gebleseerd is. Enige wat er dan komt is speculatie, iedere zieke renner wordt dan direct van dopinggebruik verdacht.
De Bruyneels, de Rooy's, Lefevere's etc moeten gewoon uit de wielersport verdwijnen. Ze lopen al te lang mee en ze heben hun geloofwaardigheid al lang geleden verloren.
Ben zelf overigens ook van mening dat Astana als ploeg een verkeerd signaal is naar buiten toe. Die ploeg had nooit toegelaten mogen worden. Na het Saiz-fiasco en het vertrekken van een groot gedeelte van zijn ploeg naar Astana kan ik bij die renners nooit een warm gevoel krijgen. Ze rijden daarvoor ook te opvallend goed. Het gaat er bij mij niet in dat Saiz alleen voor de mindere goden bij Liberty doping aan het regelen was.
Doeiquote:**T-Mobile heeft renner Sergej Gontsjar
met onmiddellijke ingang ontslagen.De
Duitse formatie had de Oekraïner in mei
reeds op non-actief gezet nadat bij een
dopingcontrole in de Ronde van Romandië
een afwijkende bloedspiegel bij hem was
aangetroffen.
Sindsdien zijn er bij Gontsjar door een
onafhankelijk commissie meerdere testen
gedaan."De uitkomsten daarvan zijn de
basis voor zijn ontslag",zo heeft
teammanager Bob Stapleton verklaard.
Je moet nu ook niet overdrijven, er zijn maar 7 renners van Liberty die bij Astana rijden eigenlijk. Op een totaal van 29 renners.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:15 schreef Ericr het volgende:
Ben zelf overigens ook van mening dat Astana als ploeg een verkeerd signaal is naar buiten toe. Die ploeg had nooit toegelaten mogen worden. Na het Saiz-fiasco en het vertrekken van een groot gedeelte van zijn ploeg naar Astana kan ik bij die renners nooit een warm gevoel krijgen. Ze rijden daarvoor ook te opvallend goed. Het gaat er bij mij niet in dat Saiz alleen voor de mindere goden bij Liberty doping aan het regelen was.
quote:Armstrong opnieuw onder vuur in boek
DUBLIN - De Ierse schrijver David Walsh neemt andermaal Lance Armstrong op de korrel in een boek. De auteur van 'LA Confidential' komt volgende week met de opvolger, getiteld 'Van Lance tot Landis'. Daarin beschuldigt hij de Amerikaanse oud-wielrenner opnieuw van dopegebruik.
Zevenvoudig Tourwinnaar Armstrong heeft doping altijd ontkend. „Ik heb de Tour zeven keer gewonnen. Niet door doping, maar omdat ik de talentvolste wielrenner van dat tijdperk was”, reageert Armstrong bij voorbaat op de nieuwe uitgave.
Walsh betrekt in zijn boek ook de omstreden Tourzege van de Amerikaan Floyd Landis in 2006. Landis werd op doping betrapt en dreigt zijn eindzege kwijt te raken.
quote:Di Luca en co alweer genoemd in dopingzaak
De Italiaanse wielerwebsite sportpro publiceerde gisteren uittreksels uit het rapport van de narcoticabrigade (Nas) omtrent de zogenaamde operatie Oil for Drugs. Volgens de site dreigen onderschepte telefoongesprekken in januari 2004 renners als Di Luca, Mazzoleni, Sacchi, Spezialetti, Muraglia (die vandaag wordt ondervraagd) en Marzoli zuur op te zullen breken als klanten van de gecontesteerde dokter Santuccione. (pdk)
quote:UCI zet nieuwe stap in dopingstrijd
De internationale wielerunie UCI heeft dinsdag op een vergadering in Genève een nieuwe stap gezet in de strijd tegen doping. De UCI laat renners een verklaring ondertekenen waarin staat dat ze niet betrokken zijn in een dopingschandaal, dat ze 'schoon' fietsen en dna-materiaal zullen afstaan. Een renner die de verklaring heeft getekend maar toch wordt betrapt op het gebruik van doping, krijgt een schorsing van twee jaar en een boete ter hoogte van het jaarsalaris van 2007.
Sandy Casar (Française des Jeux) en Mark Cavendish (T-Mobile) waren de eersten die, in bijzijn van UCI-voorzitter Pat McQuaid, de verklaring ondertekenden. De UCI zal ook de namen van alle andere renners die hun handtekening zetten onder de voorwaarden publiceren.
De tekst van het charter luidt:
"Ik zweer mijn ploeg, mijn collega's, de UCI, de wielerwereld en het publiek dat ik niet betrokken ben in de zaak-Fuentes of in een andere dopingzaak."
Ook werd medegedeeld dat de Spaanse justitie het dossier van de Operacion Puerto heeft overgedragen aan de UCI. Renners die de verklaring ondertekenend hebben geven toestemming tot het afnemen van dna. Dat kan vervolgens worden vergeleken met het dna van de bloedzakken die bij Fuentes zijn gevonden.
Wedden dat het nooit zover zal komen ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:35 schreef Ericr het volgende:
Afstaan DNA-materiaal, als daarom gevraagd wordt, vind ik toch wel een belangrijke stap. Als nu een heel zwikkie dat charter tekent en sommigen toch weigeren geeft dat te denken over de weigeraars.
Die vergadering is allang voorbij hoor. de UCI heeft beslist dat de renners een charter tegen doping moeten ondertekenen en Bruyneel is opgestapt en zegt uit het AIGCP te gaan stappen. Voor de rest is daar niks gebeurd vandaag;quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:46 schreef Gitanki het volgende:
Ben benieuwd of die "vergadering" die ze vandaag zouden houden nog iets oplevert.
(waarschijnlijk een sisser na wat spaanse steekpenningen)
Hun naam op de UCI website, dat zal ze afschrikken ...quote:"Charter moet helpen in de dopingstrijd"
di 19/06/07 - Vandaag heeft de Internationale Wielerunie (UCI) met de profploegen vergaderd in Genève. Onderwerp was de strijd tegen doping. De UCI vraagt alle profs om een antidopingcharter te ondertekenen.
Hier en daar werd voorspeld dat de UCI renners die in het Spaanse dopingdossier voorkomen een startverbod zou geven voor de Tour, maar zover kwam het niet.
(Belga)
Maar de UCI heeft wel een antidopingcharter opgesteld. De Fransman Sandy Casar (La Française des Jeux) en de Brit Mark Cavendish (T-Mobile) hebben het document als eerste renners ondertekend.
"Met het charter willen we de strijd tegen doping opvoeren", zegt UCI-voorzitter Pat McQuaid (foto). "De UCI kan niet aanvaarden dat een individu of een organisatie de sport schade berokkent."
De renners móéten het charter niet ondertekenen. De UCI gaat op haar website wel een lijst publiceren met de namen die getekend hebben en die niet getekend hebben.
Renners die getekend hebben en toch doping gebruiken, worden minstens twee jaar geschorst. Ze moeten ook een jaarloon boete betalen. Dat geld gaat naar de strijd tegen doping van de UCI.
Pat McQuaid las het charter voor:
"Ik zweer mijn ploeg, mijn collega's, de UCI, de wielerwereld en het publiek dat ik niet betrokken ben in de zaak-Fuentes of in een andere dopingzaak."
Haha idd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hun naam op de UCI website, dat zal ze afschrikken ...![]()
U vraagt, UCI draait:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Haha idd.
Gewoon tekenen en anders niet starten![]()
quote:Wielerploegen stemmen voor zuivere Tour
Uitgegeven: 19 juni 2007 17:15
Laatst gewijzigd: 19 juni 2007 17:15
GENEVE - De wielerploegen met de ProTour-status hebben er dinsdag mee ingestemd alleen renners die de speciale antidopingverklaring ondertekenen te laten starten in de Ronde van Frankrijk. De wielerunie UCI kwam dinsdag met het initatief renners te laten verklaren dat ze niets te maken hebben met dopingzaken.
Renners die de verklaring tekenen, worden flink gestraft als ze alsnog op doping betrapt worden. In dat geval worden ze ten minste twee jaar geschorst en moeten ze hun jaarsalaris van 2007 inleveren. Dat geld wordt vervolgens besteed aan de bestrijding van doping in de wielersport.
Wielrenners die hun handtekening niet zetten, gaan niet mee naar de Tour. De UCI heeft geen juridische middelen om hen te straffen, maar de bond heeft de teamleiders opgeroepen dergelijke renners niet op te nemen in de wedstrijdselecties
dan zie ik wel een paar man falen volgend jaar :squote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:32 schreef wimderon het volgende:
Heb ik het nou verkeerd gehoord, of zei Michel net dat bestloten is dat de banden met verdachte doktoren als Cecchini verbroken moeten worden?
Als ze nou ook nog het bloed uit Spanje vergeleken hebben met de DNA-stalen, voor de Tour begint zou dat natuurlijk helemaal mooi zijn.quote:
Van dit soort boeken ga ik letterlijk over m'n nek. Sleep dan Armstrong voor het gerecht maar dit is een laffe manier van geld verdienen. Ik weet nog dat ik naar Frankrijk moest ten tijde dat het boek LA Confidential uit kwam.. de boekwinkel zag er zwart van op Nice Airport.. heb t ook links laten liggen, al die fictieverhalenquote:
Hoe kun je Armstrong voor het gerecht slepen als ze in de VS blijkbaar zelfs moeite hebben om de glasheldere betrapte Landis te veroordelen ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:47 schreef kawotski het volgende:
[..]
Van dit soort boeken ga ik letterlijk over m'n nek. Sleep dan Armstrong voor het gerecht maar dit is een laffe manier van geld verdienen. Ik weet nog dat ik naar Frankrijk moest ten tijde dat het boek LA Confidential uit kwam.. de boekwinkel zag er zwart van op Nice Airport.. heb t ook links laten liggen, al die fictieverhalen
De 58 namen die we al kennen. Geen Valverde dus? Stel dat blijkt dat hij gewoon niks met deze zaak te maken heeft, het is die man compleet onmogelijk gemaakt om zich voor te bereiden op de Tour.quote:UCI KREEG AL STUK UIT DOPINGDOSSIER
De UCI heeft al 1.000 pagina's uit
het dopingdossier rond dokter Fuentes
gekregen. Volgens voorzitter McQuaid
staat er geen nieuwe informatie in.
Over enkele dagen volgen de overige
5.000 pagina's, maar McQuaid verwacht
geen verrassingen. "Onze advocaat in
Spanje heeft het dossier al ingekeken.
Hij denkt dat er geen andere namen in
staan dan de 58 die we kennen. Andere
sporten zouden niet betrokken zijn."
Samen met Tourdirecteur Christian Prud-
homme en Patrick Lefevere, voorzitter
van de profploegen, wil McQuaid een
groep advocaten aanstellen in de zaak.
Valverde is uiteraard even onschuldig als O.J. en dat is even overduidelijk, maar laat ons dan nog stellen dat dat het geval zou zijn -> er staat ook dat andere sporten niet betrokken zijn, dat IS gewoon bullshit, dat heeft Fuentes zelf al bij herhaling verteld. Ik geloof er weinig van.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:53 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De 58 namen die we al kennen. Geen Valverde dus? Stel dat blijkt dat hij gewoon niks met deze zaak te maken heeft, het is die man compleet onmogelijk gemaakt om zich voor te bereiden op de Tour.
Is dit stukje geschreven door het 8 jarige neefje van Hein Verbruggen? Wat een grap.quote:CH 1860 Aigle / Switzerland
)+41 24 468 58 11 fax +41 24 468 58 12
www.uci.ch
INTERNATIONAL CYCLING UNION
Riders’ commitment to a new cycling
The Puerto affair highlighted the serious problem of doping in cycling. This, like all other
doping cases, greatly harms my sport and me personally.
The uncertainty surrounding the identity of riders and other people who could be involved in
the Puerto affair is also very harmful and will continue to be until the case is closed.
Currently, there is a climate of suspicion. It is undermining the credibility of my sport and is
eroding the trust of the public, authorities, organisers and my colleagues.
For these reasons, I want to make a contribution to putting the situation right and making
cycling clean by signing the statement below, to demonstrate that I fully adhere to the
principles defended by the International Cycling Union (UCI).
«I do solemnly declare, to my team, my colleagues, the UCI, the cycling movement and
the public that I am not involved in the Puerto affair nor in any other doping case and
that I will not commit any infringement to the UCI anti-doping rules. As proof of my
commitment, I accept, if it should happen that I violate the rules and am granted a
standard sanction of a two-year suspension or more, in the Puerto affair or in any
other anti-doping proceedings, to pay the UCI, in addition to the standard sanctions,
an amount equal to my annual salary for 2007 as a contribution to the fight against
doping.
At the same time, I declare to the Spanish Law, that my DNA is at its disposal, so that
it can be compared with the blood samples seized in the Puerto affair. I appeal to the
Spanish Law to organise this test as soon as possible or allow the UCI to organise it.
Finally, I accept the UCI’s wish to make my statement public».
Done in..................................................... on ..................................................... 2007
Surname and first name: ........................................................................... .................
Signature: ........................................................................... .......................................
Het nieuwe charter opgesteld door de UCI in samenspraak met de wielerploegen is inderdaad ziekmakend. Het is wederom een voorbeeld hoe de elite de wielersport als pilot project (voorbeeld) neemt, hoe ver men kan gaan in het controleren en besturen van individuen. De sponsoren (veelal multinationals of in sommige gevallen schatrijke individuen), de top bestuursleden van de centrale organen zoals de UCI, de IOC en nationale bonden in samenhang met de malafide doktoren die miljoenen op de bank hebben staan en de koersdirecteuren van de grotere wedstrijden, maken allen deel uit om deze ontwikkelingen kracht bij te zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:53 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De 58 namen die we al kennen. Geen Valverde dus? Stel dat blijkt dat hij gewoon niks met deze zaak te maken heeft, het is die man compleet onmogelijk gemaakt om zich voor te bereiden op de Tour.
Dat nieuwe charter is trouwens de grap van de eeuw.Het wielrennen is niet geloofwaardig meer met al die verdachtmakingen, dus wat doen we? We maken een nieuw lijstje met verdachte renners. Nu mag je al niet meer starten in de Tour als je het zoveelste charter niet ondertekend. In elke andere sport zou geen enkele sporter er ook maar een seconde over denken om dit gedrocht te ondertekenen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:32 schreef EuropeSantana het volgende:
[..]
Het nieuwe charter opgesteld door de UCI in samenspraak met de wielerploegen is inderdaad ziekmakend. Het is wederom een voorbeeld hoe de elite de wielersport als pilot project (voorbeeld) neemt, hoe ver men kan gaan in het controleren en besturen van individuen. De sponsoren (veelal multinationals of in sommige gevallen schatrijke individuen), de top bestuursleden van de centrale organen zoals de UCI, de IOC en nationale bonden in samenhang met de malafide doktoren die miljoenen op de bank hebben staan en de koersdirecteuren van de grotere wedstrijden, maken allen deel uit om deze ontwikkelingen kracht bij te zetten.
De ploegdirecteuren en de lagere echelons binnen de ploeg zoals ploegleiders werken hier aan mee ten eerste omdat ze zeer grote ego’s hebben en ten tweede omdat ze willen blijven eten uit de ruif van de wielrensport.
En zoals altijd wordt de stelling gehanteerd, van dat; als je niets te verbergen hebt wat heb je dan tegen het ondertekenen van dit charter en alles wat hier mee gepaard gaat. Dezelfde redenering worden ook gebruikt bij het plaatsen van camera’s op de snelweg, bij publieke gelegenheden in de straten, of bij het fouilleren van mensen op straat of in de wijken (dit zijn nog maar enkele voorbeelden van het repressieve gevoerde beleid).
Dus in feite geldt voor de wielrenners hetzelfde argument dat hier gebruikt wordt als; wat heb je tegen het inleveren van je privacy als je zodoende de veiligheid van het collectief als wel jezelf op deze manier bevordert? Terwijl de staat (belangenbehartiger van de elite) vaak genoeg zelf veroorzaker van de problemen zijn en de oplossing allang klaar heeft liggen, en maar 1 doel heeft de vrijheden van de mensen (het volk) af te pakken, omdat de mensen (het volk) het volgens de elite niet waard is om over onbeperkte mogelijkheden te kunnen beschikken. En vaak wordt er in samenhang met de mainstream media (de leidinggevenden komen voort uit deze zelf elitaire kliek en behartigen tevens de belangen van de elite) zondebokken (al dan niet zelf gefabriceerd) naar voren worden geschoven die zodoende de publieke opinie op een zodanige manier moet beïnvloeden om de oplossingen zoals die misschien al jaren soms al zelfs decennia in het voren zijn bedacht, nu door te gaan drukken.
Om terug te komen op de bovengenoemde stelling waarom dit nieuwe charter de ziekte ten top is, wordt wel duidelijk in het onderstaande stuk zeker als men de intenties van het bovenstaande in het achterhoofd houdt.
Met DNA/RNA gegevens kun je niet alleen de fysieke karakteristieken van een individu bekijken, maar het brengt ook de karaktereigenschappen van een individu in beeld, het is eigenlijk een soort van sterkte/zwakte analyse van een individu. Deze gegevens kan men op 2 manieren bekijken; men kan het individu in hokjes plaatsen en in een groep van individuen “onderbrengen”die ongeveer dezelfde karakteristieken bevatten als wel is de mogelijkheid er om het individueel te gaan bekijken. Het belangrijkste hierbij zijn de ware intenties van de personen/instituten die deze waardevolle informatie in handen krijgen, want indien men geen zuivere intenties hierbij heeft bestaat er de mogelijkheid dat individuen gemanipuleerd kunnen worden op collectieve schaal (hierbij wordt bedoeld een target groep die ongeveer dezelfde DNA/RNA karakter karakteristieken hebben), ofwel het laten breken van het individu door bijvoorbeeld een voorbeeld te stellen als wel om de voortgang van de “agenda van de elite” te dienen, dit gebeurd trouwens al veel langer bij bijvoorbeeld gedetineerden of zogenaamde psychiatrische patiënten.
Kan je voortaan in TRUTH posten. Mat je DNA iemands karaktereigenschappen bepalenquote:Met DNA/RNA gegevens kun je niet alleen de fysieke karakteristieken van een individu bekijken, maar het brengt ook de karaktereigenschappen van een individu in beeld, het is eigenlijk een soort van sterkte/zwakte analyse van een individu.
Sevilla ook van T-Mobile. Tja, blijkbaar wordt er niet structureel aan doping gebruikt gedaan in die ploegen, waarom zouden ze anders nog naar Fuentes gaan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:44 schreef flyck het volgende:
wel opvallend dat janneke en ivanneke ertussen zitten, maar voor de rest niemand van die hun ploegen :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |