Dat is geen land maar een continentquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Groningen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef BossFight het volgende:
[..]
Gek! Oostblok chicks zijn kenker lekker.
Het is maar hoe je je standaards legt natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2007 21:56 schreef Mopst3r het volgende:
Wat zeikt iedereen zo op finland? Ik zit er nu en werkelijk waar elk wijf is sexy...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef jpg97 het volgende:
Uit Legoland
Allemaal van diezelfde gele koppen en zo'n stomme grijns op dat gezicht...
Oh ja en ik vind ze ook allemaal op elkaar lijken
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:54 schreef hamkaastosti het volgende:
alle landen waar ze tussen RAL 8000 en RAL 8028 zitten
Omg, wat hebben we hier?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Je vraagt erom...
[spoiler]Ik ben 2 keer in Rusland geweest, Bulgarije, Polen, ontelbaar vaak in Tsjechie, ik ga over een week naar Oekraine, ik heb een Tsjechische ex, een Kazachstaanse ex, 2 Bulgaarse exen, een Russische ex en een hoop scharrels gehad uit Tsjechie, Slowakije, Polen, Rusland, Oekraine, Bulgarije, Macedonie, Servie, Montenegro & Bosnie. Verder heb ik mensen ontmoet uit Kroatie, Slovenie, Wit-Rusland, Letland, Estland, Hongarije, Kirgizie, Oezbekistan, en Roemenie.
Uhm, ja ik ken dat soort mensen wel goed en slecht gehumeurd heeft verder niets met lelijk te maken.
Zucht...
Gast!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef IJzerzaag het volgende:
Lelijke mensen komen trouwens uit Friesland
Ik denk opgedroogd spermaquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:51 schreef Mopst3r het volgende:
Die laatste is sexy, maar wat is dat op d´r benen, pigmentvlekken?
Waarschijnlijk liggen er van die zilveren glitters op de catwalk, en zie je dus weerkaatst licht op haar been.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:51 schreef Mopst3r het volgende:
Die laatste is sexy, maar wat is dat op d´r benen, pigmentvlekken?
Vanwege hun karakter ???quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Japan, maar meer vanwege hun karakter.
Moet ik nog meer posten?
[afbeelding]
Jaaa, dirty-talkquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:59 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
Vanwege hun karakter ???
In Japan wonen wel de beleefste mensen van de wereld.
En waarom kiezen jullie allemaal Aziaten ???
Zouden jullie ook blij zijn als jullie worden uitgescholden door hun ?
Engelandquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:03 schreef Toeps het volgende:
Eerste zoekresultaat op "british girl"
[afbeelding]
Owned!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef jpg97 het volgende:
Uit Legoland
[afbeelding]
Mss zou je het merken dat k zelf eentje ben ???quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:27 schreef katerwater het volgende:
[..]
Jaaa, dirty-talk![]()
Ze hebben hier al veel belgie gezegd, zie je mij hier klagen?![]()
Zweden niet!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Rusland, Zweden, Finland, Denemarken, Polen, Turkije
Toen ik in Zweden was waren ze anders erg leuk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ook!![]()
Maar alle jongens vinden die wijven daar wel geil![]()
Pics!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ook!![]()
Maar alle jongens vinden die wijven daar wel geil![]()
whaa....gaapquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef jpg97 het volgende:
Uit Legoland
[afbeelding]
ahahaquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:03 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Owned!
heb je wel eens van die zuid-azische vrouwen gezien?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:40 schreef StefanP het volgende:
Ik ga eigenlijk ook voor een Aziatisch land... de meeste negerinnen zijn niet knap, maar er zitten er tussen, nou!
Een mooie Aziatische kom ik echter nooit tegen... zelfs de zogenaamde modellen e.d. doen me niets. Er zit hier en daar een leuk koppie bij, maar dan zit er zoals bij al die vrouwen daar weer het lichaam van een 10-jarig jongetje aan vast. Vrouwen die zo dun als een plank zijn, die zich niet scheren en die er allemaal hetzelfde uitzien.... daar pas ik voor.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:03 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Owned!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:02 schreef en_door_slecht het volgende:
Nou, de Hollandse glow-in-the-dark zeekoe komt een eind, maar ik denk dat de Britse vrouw het toch wint. Of de Afghaanse. Samen met de eerder genoemd Aboriginals.
Hoezo hun karakter ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Japan, maar meer vanwege hun karakter.
Moet ik nog meer posten?
[afbeelding]
Bij dezequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef Tommmm het volgende:
maak liever iets over : uit welk land komen de lekkerste mensen?
haha en daar betaal je ook nog voorquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:03 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Owned!
Dat noem ik idd géén mensenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:25 schreef SnowCockroach het volgende:
India en Pakistan. Van die mannen met lelijke snorren en vrouwen met scheve tanden en knokkelige handen die irritant doen. Vaak hebben ze ook zo'n huidskleur die tussen oranje en bruin in zit. Een beetje vies vind ik het.Over het algemeen zijn ze ook vrij harig, de mannen én vrouwen.
En maar voortplanten he.
![]()
Ze zijn waarschijnlijk meer mens dan jou.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat noem ik idd géén mensen![]()
kijk eens eerst naar jezelf hoor ben JIJ zo lekker dan??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:51 schreef RickoKun het volgende:
De lelijkste komen uit afrika vind ik.
Somalië
[ afbeelding ]
piczquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:37 schreef Amriie het volgende:
[..]
kijk eens eerst naar jezelf hoor ben JIJ zo lekker dan??![]()
Iedereen heeft wel wat moois![]()
En ik zelf ben somalisch en als jij mij LELIJK vind zou k het geneens erg vinden ..
Leugens!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zou denk ik de helft van wat er rond loopt op die bierfeesten wel even doen.!
Ik ga voor Japan of China !
dat ben ik 100% oneens met je ....quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef Snien het volgende:
Engeland, zeker weten. Toen ik in Londen was heb ik werkelijk GEEN mooie mannen gezien
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:01 schreef RMD het volgende:
turkije/marocco
de dames:
[ afbeelding ]
de heren:
[ afbeelding ]
Je hebt ook mensen die een lange neus hebben en knap zijn zoals deze bijv.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:33 schreef misteriks het volgende:
Alvast zijn de Britse vrouwen in het algemeen de lelijkste onder de europeaantjes hoor ...
In macedonie (fyrom) is me iets bijzonders opgevallen... Op zich veel leuke meiden, maar ineens viel op dat een overgrote meerderheid een ongelooflijke laaaaaaaange neus heeft.![]()
pretty weirdiemand een verklaring?
Noem jij dat een lange neus? Jij bent meer van de tribal-afrikaanse platte stopcontact neus?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die een lange neus hebben en knap zijn zoals deze bijv.
[ afbeelding ]
Nee hoor, geen lange neus maar ook geen lange oren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:16 schreef P8 het volgende:
[..]
Noem jij dat een lange neus? Jij bent meer van de tribal-afrikaanse platte stopcontact neus?
Lange oren heeft deze dame dan weer wel
En een steenpuist tussen dr wenkbrauwenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:16 schreef P8 het volgende:
[..]
Noem jij dat een lange neus? Jij bent meer van de tribal-afrikaanse platte stopcontact neus?
Lange oren heeft deze dame dan weer wel
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Ambo het volgende:
lelijke mensen komen niet uit een land.. die werken bij de c1000 of zitten in een zweefmolen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |