quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef Pietklaaso het volgende:
Bulgarije
Zo ongeveer qua 'ras'' de landen die het westerse schoonheidsideaal hebben voortgebracht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef Keios het volgende:
Duitsland, Engeland, Nederland
Hebben we niet het Griekse schoonheidsideaal overgenomen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:33 schreef Zyggie het volgende:
Zo ongeveer qua 'ras'' de landen die het westerse schoonheidsideaal hebben voortgebracht.
is Anna Kournikova niet van oekraiense afkomsts? tevens als Vicotria Koblenko? Russische wijven krijg ik echt een harde plasser van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:01 schreef Smart_ass het volgende:
Eigenlijk uit alle landen ten oosten van Duitsland. Oostbloklanden dus.
Anna is een rus.. Milla Jovovich is een Oekrainerquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef IJzerzaag het volgende:
[..]
is Anna Kournikova niet van oekraiense afkomsts? tevens als Vicotria Koblenko? Russische wijven krijg ik echt een harde plasser van.
Lelijke mensen komen trouwens uit Friesland
Maria Sharapova is ook niet mis, maar volgens mij moet het hier over lelijke mensen gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:36 schreef KENJIJDEZE het volgende:
[..]
Anna is een rus.. Milla Jovovich is een Oekrainer![]()
zweefmolen? wat bedoel je daarmeequote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Ambo het volgende:
lelijke mensen komen niet uit een land.. die werken bij de c1000 of zitten in een zweefmolen![]()
heb je er geen foto vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:04 schreef Ambo het volgende:
ja een beetje net als een zeefmolen.. maar dan met een w![]()
een zweefmolen en een of ander gedrochtquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef PeZu het volgende:
aaaaah was dat!!!!!!
Ooit eens naar Californië geweestquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:00 schreef katerwater het volgende:
Gek dat nog niemand AMERIKAAAAAA heeft gepost.
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef La_Vita het volgende:
Finland. Heb nog nooit een knappe fin gezien
Kan samenhangen met het feit dat ik nog nooit een fin gezien heb natuurlijkquote:
Mario!! Luigi!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:59 schreef Biogarde het volgende:
Spanje en Italie! Die wij op tv zien zijn lekker idd, maar als je in die landen op straat loopt hebben ze allemaal rughaar en snorren![]()
quote:
Jij hebt poep in je ogen. Dat moge duidelijk zijn.quote:
De mannen ja, de vrouwen nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef Pietklaaso het volgende:
Bulgarije
Ben je er wel eens geweest?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jij hebt poep in je ogen. Dat moge duidelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |