Oostbloklandquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef BossFight het volgende:
[..]
Gek! Oostblok chicks zijn kenker lekker.
Dan ken je er toch echt de verkeerde mensen!!!quote:
Die schatjes die daar in een kooi staan te dansenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:47 schreef thatsme het volgende:
[..]
Dan ken je er toch echt de verkeerde mensen!!!
Ohh kan niet wachten tot de zomer en me schatjes weer te zien![]()
ik denk dat je zelf aan de verkeerde kant van de tralies zit zodat alles in een kooi lijkt te zitten!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef vroutje het volgende:
[..]
Die schatjes die daar in een kooi staan te dansen![]()
Jah, het zou wel heel erg zijn als je niet een paar lekker duitse wijven kan vinden tussen de 80 miljoen inwoners.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Duitsland?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ja... ga je vol verwachtingen naar dit land, je hoopt op een hoog blond gehalte (net als in Zweden) maar dat valt VIES tegen, die mensen geven totaal geen zak om hun uiterlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef je_oma het volgende:
Finland!!!
Je ziet ze ook 9 mnd in het jaar niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef Harry4 het volgende:
[..]
Ja... ga je vol verwachtingen naar dit land, je hoopt op een hoog blond gehalte (net als in Zweden) maar dat valt VIES tegen, die mensen geven totaal geen zak om hun uiterlijk![]()
ZIT JE ME NU TE DISCRIMINEREN?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Niet discriminerend, maar de lelijkste mensen op de aarde zijn de native-Australians, aka Aboriginals:
[afbeelding]
Ben jij een aboriginal?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ZIT JE ME NU TE DISCRIMINEREN?
Die hebben geen land.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Maagdeke het volgende:
Joden zijn leuk
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ben jij een aboriginal?
of ben je lelijk![]()
NO WAYquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Duidelijk marocco
Nederland was al genoemdquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Duidelijk marocco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |