whaa....gaapquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef jpg97 het volgende:
Uit Legoland
Allemaal van diezelfde gele koppen en zo'n stomme grijns op dat gezicht...
Oh ja en ik vind ze ook allemaal op elkaar lijken
[afbeelding]
ahahaquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:03 schreef Toeps het volgende:
Eerste zoekresultaat op "british girl"
[afbeelding]
Owned!
heb je wel eens van die zuid-azische vrouwen gezien?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:40 schreef StefanP het volgende:
Ik ga eigenlijk ook voor een Aziatisch land... de meeste negerinnen zijn niet knap, maar er zitten er tussen, nou!
Een mooie Aziatische kom ik echter nooit tegen... zelfs de zogenaamde modellen e.d. doen me niets. Er zit hier en daar een leuk koppie bij, maar dan zit er zoals bij al die vrouwen daar weer het lichaam van een 10-jarig jongetje aan vast. Vrouwen die zo dun als een plank zijn, die zich niet scheren en die er allemaal hetzelfde uitzien.... daar pas ik voor.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:03 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Owned!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:02 schreef en_door_slecht het volgende:
Nou, de Hollandse glow-in-the-dark zeekoe komt een eind, maar ik denk dat de Britse vrouw het toch wint. Of de Afghaanse. Samen met de eerder genoemd Aboriginals.
Hoezo hun karakter ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Japan, maar meer vanwege hun karakter.
Moet ik nog meer posten?
[afbeelding]
Bij dezequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef Tommmm het volgende:
maak liever iets over : uit welk land komen de lekkerste mensen?
haha en daar betaal je ook nog voorquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:03 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Owned!
Dat noem ik idd géén mensenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:25 schreef SnowCockroach het volgende:
India en Pakistan. Van die mannen met lelijke snorren en vrouwen met scheve tanden en knokkelige handen die irritant doen. Vaak hebben ze ook zo'n huidskleur die tussen oranje en bruin in zit. Een beetje vies vind ik het.Over het algemeen zijn ze ook vrij harig, de mannen én vrouwen.
En maar voortplanten he.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |