Ze zijn waarschijnlijk meer mens dan jou.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat noem ik idd géén mensen![]()
kijk eens eerst naar jezelf hoor ben JIJ zo lekker dan??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:51 schreef RickoKun het volgende:
De lelijkste komen uit afrika vind ik.
Somalië
[ afbeelding ]
piczquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:37 schreef Amriie het volgende:
[..]
kijk eens eerst naar jezelf hoor ben JIJ zo lekker dan??![]()
Iedereen heeft wel wat moois![]()
En ik zelf ben somalisch en als jij mij LELIJK vind zou k het geneens erg vinden ..
Leugens!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zou denk ik de helft van wat er rond loopt op die bierfeesten wel even doen.!
Ik ga voor Japan of China !
dat ben ik 100% oneens met je ....quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef Snien het volgende:
Engeland, zeker weten. Toen ik in Londen was heb ik werkelijk GEEN mooie mannen gezien
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:01 schreef RMD het volgende:
turkije/marocco
de dames:
[ afbeelding ]
de heren:
[ afbeelding ]
Je hebt ook mensen die een lange neus hebben en knap zijn zoals deze bijv.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:33 schreef misteriks het volgende:
Alvast zijn de Britse vrouwen in het algemeen de lelijkste onder de europeaantjes hoor ...
In macedonie (fyrom) is me iets bijzonders opgevallen... Op zich veel leuke meiden, maar ineens viel op dat een overgrote meerderheid een ongelooflijke laaaaaaaange neus heeft.![]()
pretty weirdiemand een verklaring?
Noem jij dat een lange neus? Jij bent meer van de tribal-afrikaanse platte stopcontact neus?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die een lange neus hebben en knap zijn zoals deze bijv.
[ afbeelding ]
Nee hoor, geen lange neus maar ook geen lange oren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:16 schreef P8 het volgende:
[..]
Noem jij dat een lange neus? Jij bent meer van de tribal-afrikaanse platte stopcontact neus?
Lange oren heeft deze dame dan weer wel
En een steenpuist tussen dr wenkbrauwenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:16 schreef P8 het volgende:
[..]
Noem jij dat een lange neus? Jij bent meer van de tribal-afrikaanse platte stopcontact neus?
Lange oren heeft deze dame dan weer wel
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Ambo het volgende:
lelijke mensen komen niet uit een land.. die werken bij de c1000 of zitten in een zweefmolen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |