Whahaha, dat idee had ik dus ook gisteraafquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Misschien een leuk ideetje.
Kunnen we niet een doorgeefwagen aanmaken.
Gewoon 1 wagen kopen, daar ff iets opzetten bv: je nickname, je avatar, iets wat typisch van jouw is.
En dan doorsturen naar iemand uit je vriendenlijst.
Persoon moet wel van fok zijn (duh)
De wagen die we hiervoor gaan gebruiken en wat we er na afloop meedoen bepalen we hier wel.
De regels/richtlijnen komen hier ook te staan, dit is gewoon ff een animocheck.
Ik zat er al een week mee in mn kop, maar was te lui om een topic aan te maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:29 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Whahaha, dat idee had ik dus ook gisteraaf![]()
Mercedes CLK55quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Scarface2004 het volgende:
Als er minder mensen mee doen, kunnen die signatures ook groter.
Als er meer mensen mee doen, stijft de car rarity.
Misschien maar een tijdslimiet meegeven?
Ik zat trouwens aan een Shelby GT500 (of iets in die richting) te denken.
B klasse wagen, lekker groot..dus veel ruimte.
Wat denken jullie?
Het zou wel makkelijk zijn als je in de OP gelijk iemand zijn gamertag zet tussen haakjes.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:53 schreef Scarface2004 het volgende:
De mensen waarom ik duidelijk heb begrepen dat ze mee doen, staan in de OP.
Als ik jouw er niet bij heb gezet, post even een berichtje.
De auto opties tot nu toe:
Shelby GT500
Mercedes CLK55
Ferrari F430
Ook een prima plan!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:15 schreef Heintje het volgende:
Anders kiest iedereen een auto.
Die stuurt hij naar iemand, die zet er een (hand)tekening op en stuurt hem terug.
Dan heeft iedereen aan het einde een auto met alle handtekeningen.
Je hoeft die handtekening toch maar 1 keer te maken dus hem op een andere auto plakken is simpel.
Van Magneet weet ik het welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef kepler het volgende:
ik doe wel mee
nu ff nadenken over mijn tekening
Ieder zijn eigen wagen een idee?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb iig al een design...ik ben rond 2 uur online...gooi ik het design erop en stuur hem door naar Robhimself??
Of iemand anders die dan net online is.
Nog suggesties voor de wagen die we gaan nemen?
Probeer gewoon eens je design op 1 van je andere auto's te zetten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Ok mijn design is af.
Ik denk trouwens dat er wel verschil in zit qua design overzetten.
Ik heb mij signature op de motorkap gezet.
Sommige kappen hebben er gaten inzitten, dus kan het zijn dat iemands design gedeeltelijk wegvalt.
Nouja, zie maar wat hoe het eruit komt te zien, het liefst zoveel mogelijk de standaard wagen aanhouden.
Het is een Mazda Roadster
quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Misschien een leuk ideetje.
Kunnen we niet een doorgeefwagen aanmaken.
Gewoon 1 wagen kopen, daar ff iets opzetten bv: je nickname, je avatar, iets wat typisch van jouw is.
En dan doorsturen naar iemand uit je vriendenlijst.
Persoon moet wel van fok zijn (duh)
De wagen die we hiervoor gaan gebruiken en wat we er na afloop meedoen bepalen we hier wel.
De regels/richtlijnen komen hier ook te staan, dit is gewoon ff een animocheck.
Rules:
- Hou het compact, ga niet zijkant volproppen met jou design
- 1 Design per persoon plaatsen.
- Verneuk elkaars design niet![]()
Mensen die meedoen:
Scarface2004 - TheGodfatherNL
Robhimself.2 - Stig NL
Bastard - Butch NL
Heintje - Heintje1
ErwinEHVNL - Erwin EHV NL
meisijs - Icegirl87
Mister_T - Anormius
Un4 - Un4 NL
SToRM81 - NL SToRM
Magneet - Magneet NL
Volgens mij moet je in het orginele design al de layers van je sig selecteren en dan opslaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Heintje, lukt niet.
Als ik mn design op een Hyundai wil importeren zegt tie "There are no designs in the design catalog for this car"
Doe ik iets fout, of kan dat wat ik wil gewoon niet?
als ik uit me werk kom, ga ik weer aan de slagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef Scarface2004 het volgende:
Ok gevonden...gewoon al die layers highlighten en save as group.
Ik zie dat de rest uit mn lijst Gears aan het doen is.
Is er iemand die nu Forza 2 doet/gaat doen?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:08 schreef Scarface2004 het volgende:
In career mode op LB drukken....krijg je een uitklap schermpje met een bericht dat ik je een auto hebt gedoneerd.
quote:
Dat kunnen we later nog wel doen. Dan maken we wat screenies en dan zetten we er met pijltjes bij "Dis van <nick>, das van <nick>". Tochquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:15 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Moeten we trouwens hier ook melden wat we er op hebben gezet?
Of is dan de verassing er vanaf?
Melden waar de auto is trouwens wel handig...soort tracktrace.
edit... mogguh rivaltje....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet niet eens waar ik de auto kan vinden![]()
![]()
.
Ik hoef hem niet na elke verandering terugquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef ijsmeis het volgende:
Ow.. Te laat. Ik heb 'm weer terug naar Scarface gestuurd. Ik dacht dat dat de bedoeling was. Sorry!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:44 schreef ijsmeis het volgende:
Als ie 'af' is, of in ieder geval voller, plempen we hem gewoon weer op FOK!games.
dan delete ik diequote:Op zondag 17 juni 2007 21:12 schreef existenz het volgende:
Als ik mee doe en er een piemel op teken, wat dan?
nog bij mij, wist niet wara die heen moest. vanavond stuur ik em naar iemand uit het topic!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij wie is de wagen nu eigelijk?
Geen layers van andere verneuken.quote:
Ah! Dus jij bent die gast die me wel eens een invite stuurtquote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Leonos het volgende:
Je kan hem ook naar mij sturen,
zmokerz is me gamertag
ik heb ook een invite gestuurd laast horquote:Op maandag 18 juni 2007 20:55 schreef ijsmeis het volgende:
En? Naar wie is ie?
[..]
Ah! Dus jij bent die gast die me wel eens een invite stuurt.
doe ik ook niet was gewoon een grapjequote:Op maandag 18 juni 2007 09:48 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Geen layers van andere verneuken.
Maar waarom zou je er een lul erop willen zetten? je hebt toch gen fetish ofzo he?
Een friend-request bedoel jequote:Op maandag 18 juni 2007 20:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik heb ook een invite gestuurd laast hor
Hij komt er toch niet zo groot op hèquote:Op maandag 18 juni 2007 22:15 schreef Heintje het volgende:
Ik heb net ff mijn logotje gemaakt.
Dus de wagen mag naar mij gestuurt worden. Dan kan ik hem voorzien van 39 lagen vinyl.
Dit geeft julie wel een beetje een idee wat het gaat worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ongeveer net zo groot als de dingen die er dan al op zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
Jup, geaccepteerd!
[..]
Hij komt er toch niet zo groot op hè![]()
?
Maar ik ben ook pas heel laat thuisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Heintje is er vanavond niet.
Ik wist niet naar wie ik hem moest sturen dus heb ik hem maar terug gestuurt naar jou.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:15 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en Heintje? Misschien kun jij wat screenies maken en hier neerzetten?
Ik heb hem gisteren namelijk door iemand anders laten versturen, dus heb de auto ook niet meer gezien en kon er dus ook geen ploatjes van maken.
hij was zwartquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:54 schreef Heintje het volgende:
Gewoon neutraal wit of zwart is veel mooier.
Okequote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Scarface2004 het volgende:
De donkerste zwart moet je kiezen.
Op het kleurenpallet helemaal links zijn 4 bolletjes... 2 x wit en 2 x zwart (de onderste moet je hebben)
is et niet de bovenste?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Scarface2004 het volgende:
De donkerste zwart moet je kiezen.
Op het kleurenpallet helemaal links zijn 4 bolletjes... 2 x wit en 2 x zwart (de onderste moet je hebben)
me3 vandaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Het is de bovenste zwart idd...foutje!
Ach je ziet het vanzelfwel...gewoon de donkerste van de twee.
Ik heb namelijk net als heintje wat zwarte layers gebruikt
Screens maak je door er foto's van te maken (en uploaden) , vervolgens log je met je gamertag in op: http://forzamotorsport.net/default.htm dan kun je je foto's zien en downloaden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zal 'm wel weer zwart maken. En ik zal eens screenies maken als ik weet hoe dat moet.
Maar wanneer, dat weet ik niet. Ik ga niet speciaal op en neer rijden om Forza te halen zodat ik de auto kan versturen. Dus dat wordt óf vandaag óf morgen pas. Sorry!
Thanks! Er even bij gezetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:20 schreef Magneet het volgende:
Bastard ook even niet doen zijn 360 is naar z'n grootje
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:45 schreef Harmen1984 het volgende:
Van wie is die "zaadcel" naast Nijntje Pluis??
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:20 schreef Magneet het volgende:
Same herequote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:20 schreef Magneet het volgende:
https://live.xbox.com/nl-(...)ment.aspx?Check=truequote:Op maandag 25 juni 2007 20:59 schreef RvdLinden het volgende:
Hey mensen, ff een vraagje
Ik heb bij het aanmelden voor Xbox live gekozen voor Family lobby...
Daar waar je ook voor Pro en underground kunt kiezen,
Wie weet waar ik deze keuze kan verranderen?
Danku! En zal ik doen!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
https://live.xbox.com/nl-(...)ment.aspx?Check=true
Daar. En de volgende keer graag even vragen in het centrale Xbox-360 topic.
forza 2 cd is beetje zoek men broer heeft hem geloof ik ergens maar kon hem steeds niet vindenquote:
nee zet vandaag men naam der op en stuur hem weer verder doorquote:Op woensdag 27 juni 2007 06:28 schreef ijsmeis het volgende:
Nu dan gelukt?
nog steeds bij mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef Mister_T het volgende:
Waar is de auto inmiddels?
@ ijsmeis :quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
En nu in het Nederlands?.
Ik heb overigens gisteren in feedback gevraagd of de mods een Push-PM willen sturen. Maar ze zijn nog niet online geweest I guess.
Kan wel, maar ik heb hem ook niet in mijn lijstquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:09 schreef dekkered het volgende:
hij moet eerst mijn friend request accepten
kan ik hem neit naar jou toe sturen ijsmeis
ja maar jij zit meer achter je xdoos als mij nu maar stuur hem wel naar jou toe dan regel je het maar verder okejquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik heb hem ook niet in mijn lijst. Zie maar wat je doet.
Lees mijn post eens even goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:02 schreef dekkered het volgende:
pardon viro
Hoe kan je al een design maken dan? Het lukt me alleen op een andere auto (ingame) of doe ik nu compleet iets verkeerd? Of kan je via je pc ook een design maken en dan uppen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef Scarface2004 het volgende:
Eens.
Maak alvast een design en sla hem op, zodra je die auto hebt kun je hem erop plakken en door sturen.
Dus van van 27 juli tot en met 18 augustus niet versturen? Of nog later?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:14 schreef existenz het volgende:
Ik wil er wel op. Exis is mijn tag. Maar wel of komende week sturen, of over 3 weken (of later). Tussentijd ben ik op vakantie
sonyquote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Jeej, auto is binnen.
Maar alsnog krijgt Sony de schuld!
dan kan je ze gebruiken online. heb je uiteindelijk weinig aan (behalve dan die R1 auto's natuurlijk)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:52 schreef DJ_ het volgende:
heb bijna alle arcade races goud gewonnen maar ik die auto's die ik win staan niet in mijn garage .
unlock je ze meschien bij de dealer ofzo ?
en de snelste is daar 6:05quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:10 schreef DJ_ het volgende:
nu overal goud gehaald maar omg wat die die laatste baan lang zeg duurde gewoon 9 minuten voor 1 rondje
die reed hem ook vast niet met een gold gti R32quote:
Dit is niet het centrale Forza 2 topic hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:54 schreef Bas321 het volgende:
Is dit spel te vergelijken met gt4? Vond die namelijk best kut om te spelen, omdat hij moeilijk was.
Oe, dan zit ik verkeerd, wat is dit dan voor topic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef existenz het volgende:
[..]
Dit is niet het centrale Forza 2 topic hoorMaar het antwoord is ja, maar je kunt ook op easy spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |