Maar ik ben ook pas heel laat thuisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Heintje is er vanavond niet.
Ik wist niet naar wie ik hem moest sturen dus heb ik hem maar terug gestuurt naar jou.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:15 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en Heintje? Misschien kun jij wat screenies maken en hier neerzetten?
Ik heb hem gisteren namelijk door iemand anders laten versturen, dus heb de auto ook niet meer gezien en kon er dus ook geen ploatjes van maken.
hij was zwartquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:54 schreef Heintje het volgende:
Gewoon neutraal wit of zwart is veel mooier.
Okequote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Scarface2004 het volgende:
De donkerste zwart moet je kiezen.
Op het kleurenpallet helemaal links zijn 4 bolletjes... 2 x wit en 2 x zwart (de onderste moet je hebben)
is et niet de bovenste?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Scarface2004 het volgende:
De donkerste zwart moet je kiezen.
Op het kleurenpallet helemaal links zijn 4 bolletjes... 2 x wit en 2 x zwart (de onderste moet je hebben)
me3 vandaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Het is de bovenste zwart idd...foutje!
Ach je ziet het vanzelfwel...gewoon de donkerste van de twee.
Ik heb namelijk net als heintje wat zwarte layers gebruikt
Screens maak je door er foto's van te maken (en uploaden) , vervolgens log je met je gamertag in op: http://forzamotorsport.net/default.htm dan kun je je foto's zien en downloaden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zal 'm wel weer zwart maken. En ik zal eens screenies maken als ik weet hoe dat moet.
Maar wanneer, dat weet ik niet. Ik ga niet speciaal op en neer rijden om Forza te halen zodat ik de auto kan versturen. Dus dat wordt óf vandaag óf morgen pas. Sorry!
Thanks! Er even bij gezetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:20 schreef Magneet het volgende:
Bastard ook even niet doen zijn 360 is naar z'n grootje
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:45 schreef Harmen1984 het volgende:
Van wie is die "zaadcel" naast Nijntje Pluis??
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:20 schreef Magneet het volgende:
Same herequote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:20 schreef Magneet het volgende:
https://live.xbox.com/nl-(...)ment.aspx?Check=truequote:Op maandag 25 juni 2007 20:59 schreef RvdLinden het volgende:
Hey mensen, ff een vraagje
Ik heb bij het aanmelden voor Xbox live gekozen voor Family lobby...
Daar waar je ook voor Pro en underground kunt kiezen,
Wie weet waar ik deze keuze kan verranderen?
Danku! En zal ik doen!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
https://live.xbox.com/nl-(...)ment.aspx?Check=true
Daar. En de volgende keer graag even vragen in het centrale Xbox-360 topic.
forza 2 cd is beetje zoek men broer heeft hem geloof ik ergens maar kon hem steeds niet vindenquote:
nee zet vandaag men naam der op en stuur hem weer verder doorquote:Op woensdag 27 juni 2007 06:28 schreef ijsmeis het volgende:
Nu dan gelukt?
nog steeds bij mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef Mister_T het volgende:
Waar is de auto inmiddels?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |