@ ijsmeis :quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
En nu in het Nederlands?.
Ik heb overigens gisteren in feedback gevraagd of de mods een Push-PM willen sturen. Maar ze zijn nog niet online geweest I guess.
Kan wel, maar ik heb hem ook niet in mijn lijstquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:09 schreef dekkered het volgende:
hij moet eerst mijn friend request accepten
kan ik hem neit naar jou toe sturen ijsmeis
ja maar jij zit meer achter je xdoos als mij nu maar stuur hem wel naar jou toe dan regel je het maar verder okejquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik heb hem ook niet in mijn lijst. Zie maar wat je doet.
Lees mijn post eens even goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:02 schreef dekkered het volgende:
pardon viro
Hoe kan je al een design maken dan? Het lukt me alleen op een andere auto (ingame) of doe ik nu compleet iets verkeerd? Of kan je via je pc ook een design maken en dan uppen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef Scarface2004 het volgende:
Eens.
Maak alvast een design en sla hem op, zodra je die auto hebt kun je hem erop plakken en door sturen.
Dus van van 27 juli tot en met 18 augustus niet versturen? Of nog later?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:14 schreef existenz het volgende:
Ik wil er wel op. Exis is mijn tag. Maar wel of komende week sturen, of over 3 weken (of later). Tussentijd ben ik op vakantie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |