heb jij zo een lekker bekkie dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zou er nu in zijn walgelijke kutkop omgaan: "Ik ben vreselijk goed met mijn gepest en met mijn onterechte bans en met mijn mooi geformuleerde zinnetjes".
Huub, je bent een kleuter met een alcoholrestrictie.
Fysieke leeftijd: 15
Denkniveau: 12
Leverfunctieniveau: 55
Het aantal procenten bepaalt hoeveel contactpunten ze krijgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:41 schreef Haunter het volgende:
Wat is er ook al weer precies te verdienen met die poll? (Ik volg het nog niet zooooo heel lang)
Ik hoop, als slachtoffer van onduidelijke COS regels die pas naderhand bekend werden, dat jullie hier eens duidelijke afspraken over maken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
Oei, Avonne, had net die andere dichtgegooid.
Hier maar verder, stel ik voor..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou me niets verbazen als Eric verrassende derde wordt.
Niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop, als slachtoffer van onduidelijke COS regels die pas naderhand bekend werden, dat jullie hier eens duidelijke afspraken over maken?![]()
Onder Lieke dus?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:47 schreef Marieke_B het volgende:
Narasia is een na laatste!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Die andere was al aangekondigd, smiecht. En jij snel een topic openen.
In die andere verder.
Mooi, zo'n klein verschil!quote:
Top!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
3% Amanda
4% Natasia
7% Lieke
8% Eric
19% Jaap
18% Brian
41% Huub
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:42 schreef Soury het volgende:
Kut zooi
Neeu, ik begrijp dat primaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Japiooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo 2e plek.![]()
Maar werkelijk onbegrijpelijk dat Huub 41 procent krijgt.
Helemaal goed, die uitslag. Nog beter was geweest als Lieke's en Erics percentages waren omgedraaid, maar ook met deze uitslag ben ik een tevreden mensch.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef avonne het volgende:
Huub - 41 %
Jaap - 19 %
Brian - 18 %
Eric - neerwaartse spiraal, met weemoed moet u terug denken aan vroeger 8 %
Lieke - 7 % = rijzende ster
Natasia - 4%
Amanda - 3 %
Je vraagt je af wie die mensen zijn...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef petraa het volgende:
Brian 18%
Touché!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef mootie het volgende:
Hahahah Lieke: Wie is de populairste vrouw in de villa?
Mooi, zo'n groot verschil op de minimale procenten!quote:
De onderwereldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vraagt je af wie die mensen zijn...
flensje en haar achterbanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef petraa het volgende:
Brian 18%
Ik ook. Hij heeft een horde idolate fans, die hem nog zouden steunen als hij kleine meisjes verkracht.quote:
En, hoe reageerden de andere drie vrouwen daarop?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef mazaru het volgende:
Lieke: En wie is de populairste vrouw in de villa
En verdiendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef Kinga het volgende:
weeeeeeer die kolere arrogantie
Oh god..... komt Brian weer met een kankerverhaalquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef getl0st het volgende:
N: Ik zit hier voor mezelf.. ik vind de popo helemaal niet belangrijkkkkkkk..
Maar ze is zo blij met 'al' die media aandacht
Mens....... die jongen is gewoon blij, laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef klarelucht het volgende:
niet te geloven dat Huub weer wint...
en wat je nu zegt over Jaap...dom hoor...Jaap heeft aandacht gevraagd, sms 1010...en hij niet...winnen en dan nog zo praten...typisch Huub
Hij weet dat er nu iig een stream op hem staanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh god..... komt Brian weer met een kankerverhaal![]()
Natasja zei dat de populariteitspoll helemaal niet belangrijk isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, hoe reageerden de andere drie vrouwen daarop?
Wat een leuk subtiel voorbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. Hij heeft een horde idolate fans, die hem nog zouden steunen als hij kleine meisjes verkracht.![]()
Nee meneer.quote:
Ik kan dominee Brian wel schieten...... over tv-momentjes pakken gesproken....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef Meganog het volgende:
Wel mooi hoor al die zure reacties van de tegenstanders van Huub.
als je blij bent reageer je normaal anders hoor...win en heb respect voor de verliezersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Mens....... die jongen is gewoon blij, laat lekker gaan.
Wat is dat nu weer voor een domme opmerking? Zou ik me al laten leiden* door het gebruik van het woordje kanker, dan zou ik hier meer aanstoot aan nemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef Meganog het volgende:
Brain denkt dat 41% van de mensen ook veel met kanker te maken hebben.
Nee....ik laat het doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef klarelucht het volgende:
smsen jullie eigenlijk?
Je kan zeggen wat je wil, maar dat doet hij altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef klarelucht het volgende:
[..]
als je blij bent reageer je normaal anders hoor...win en heb respect voor de verliezers
Die lul zei een en al kanker en is daar op aangesproken. Zou een snor groeien (goed doel) maar dat heeft die lafbek never nooit gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Brian denkt TV minuten te kunnen scoren met het kankerverhaal
Niet in de gouden kooi, ze zijn daar om een spel te spelen. Niet om een sociaal mens te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef klarelucht het volgende:
[..]
als je blij bent reageer je normaal anders hoor...win en heb respect voor de verliezers
Komt hij ook zowat elke dagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een mislukkeling ..... denken dat hij op TV gaat komen
[afbeelding]
Het mooie is dat Huub niet bewust dingen doet voor de popu... hij doet vaak genoeg acties of zegt dingen die niet hem niet bepaald populair maken. Maar hij blijft dicht bij zichzelf.. durft zijn fouten toe te geven en speelt een spel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
N: "Jij doet er alles voor"
Mooi .ZO zuur.
Volgens mij geeft hij fouten toe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Een woordenstroom van Huub.
Zelfreflectie en fouten toegeven is niet zijn sterkste punt.
zou ze nu eindelijk doorhebben dat ze de verkeerde dekhengstmier heeft uitgezocht?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef riri het volgende:
Wat gaat die Erik af zeg.....en Amanda op de laagste plaats
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef PC eend het volgende:
WEL GVD
Ik wou die popo zien, heb ik eindelijk betaald, zat ik te kloten met die code, was ik te laat
Tot overmaat van ramp staat hij nog op 1![]()
Ik heb nu al spijt
Vandaar dat hij zich al 2349028342 keer heeft verantwoord wanneer dominee Brian er weer over begint.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Sterf, en stoephoer is ook niet liefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Huubs grens ligt tussen kanker en typhus.
liften, liften, liftenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
Natasia en Amanda zijn samen net zo populair als Lieke in dr uppie dus![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef klarelucht het volgende:
[..]
noem je dit agressief? vandaar al die onzin over Brian
Nee, en ook niet over autobommen, en spugen in het etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef Meganog het volgende:
Gaat BAN het nog hebben over het 'baarmoederloze kuthoer' richting Lieke?
Ze laten zich weer heeeeeeeerlijk kennen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef getl0st het volgende:
WAAROM?! zetten ze nu allemaal de aanval in tegen huub..
Volgens mij echt pure jaloezie
Gecondoleerd met de populariteit van je "engeltje"quote:
Voor de gelegenheid had hij een snor op zijn bovenlip getekent, de lul.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die lul zei een en al kanker en is daar op aangesproken. Zou een snor groeien (goed doel) maar dat heeft die lafbek never nooit gedaan.![]()
alsof Huub begon met praten?.....reken maar alles voor Huub....niemand wordt para....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet in de gouden kooi, ze zijn daar om een spel te spelen. Niet om een sociaal mens te zijn.
Brrrrr wordt al weer aardig para, dus het werkt![]()
Pas maar op hoor, voor je het weet wordt je voor zeikerd uitgemaakt en krijg je een ban ipv excuses.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Na lang zoeken, door het COS bugje, kom ik tot de conclusie dat Polonium de eerste was die de COS opende. Kz nummer 7831 en Polonium 7830. Ik protesteer.
Het klinkt nogal ingestudeerd allemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef getl0st het volgende:
iedereen wil opeens wat zeggen.. is dit een ontslagronde of popo
Ik vind dat toch zo'n mooie eigenschap: goed tegen je verlies kunnen en vervolgens wat zelfreflectie toepassenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
Natasia: je moeder, je zuster, je neefjes zijn een hoer.![]()
Mens, lul toch niet zo uit je nek!
Heeft 1010 naar Jaap niet geholpen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, zielig mannetje met je stomme zonnebril.
Die 41% had ik hem niet gegund, arrogant kutkwalletje. Loopt hij weer een tijd naast zijn schoenen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, zielig mannetje met je stomme zonnebril.
Maakt me geen fuck uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, voor je het weet wordt je voor zeikerd uitgemaakt en krijg je een ban ipv excuses.
Maar goed, dan kunnen we weer een maandje van je "scherpe" opmerkingen genietenquote:
Dat is makkelijk scorenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef Ning het volgende:
Brian staat op spits, als hij het woordje kanker hoort
inderdaad, ik ook. hij is niet zo diep gezakt als ik had gehooptquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef schatje het volgende:
Ik baal dat Eric de aanrander niet gezakt is.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Na lang zoeken, door het COS bugje, kom ik tot de conclusie dat Polonium de eerste was die de COS opende. Kz nummer 7831 en Polonium 7830. Ik protesteer.
Ben je ook voor brianquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar goed, dan kunnen we weer een maandje van je "scherpe" opmerkingen genieten![]()
Ja, die had nog meer moeten zaken, maar het is alweer 10% minder dan vorige keer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef schatje het volgende:
Hij mag daar eigenlijk niets over zeggen. Hij is een tijd geleden ook gebeld door de bond van het vloeken oid over het vloeken van Brian. Ze vroegen of hij zijn snor een maand wilde laten staan als tegenprestatie. Hij ging hiermee accoord en de volgende dag dat hij samen met Bart naar de Zebra-Lounge ging, stond hij zich alweer te scheren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha..
'Elke keer als ik het woord hoor, sta ik op spits'
Hoe bedoel je, hij is sterk gezakt. De plasmaboy had het ook over een neerwaartse spiraal waar hij zich in bevindtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef schatje het volgende:
Ja, leuk hè!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef riri het volgende:
Moet je die hoofden van Erik en Amand zien....
Schrep Donnyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef pullup het volgende:
Een nichtje van Brian heeft een hizi hair arrangement gewonnen
Itsme je bent betrapt![]()
Daar schreeuwen zijn discussiepartners toch keihard overheen met "<insert alles en iedereen in de omgeving van Huub> is een HOERRRR!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
Waarom Huub niet gewoon in de tegenaanval gaat op die beschuldigingen dat hij scheld snap ik eigenlijk niet.
Denkt Natasia nu echt dat er bij haar slecht zoetgevooisde woordjes uit haar mond komen
Ik had verwacht en gehoopt dat hij wat van Huub zou hebben afgesnoept.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
En Jaap, werk aan de winkel. Het wordt weer tijd voor terror.
En dan nu eindelijk eens tegen de juiste personen gerichtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
En Jaap, werk aan de winkel. Het wordt weer tijd voor terror.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De Homo's steunen me ook al niet.
Waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef getl0st het volgende:
buffer?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef klarelucht het volgende:
ja ja je hebt niets afgesproken? ik weet zeker van wel....geld gegeven om te smsen voor hem..........offfffff de meerderheid van de mensen die smsen hebben geen moraal
dat had ik ook gehoopt en eigenlijk verwacht...want Huub was de laatste tijd echt zeeeer zwak etc.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had verwacht en gehoopt dat hij wat van Huub zou hebben afgesnoept.
Jaap kakt sowieso erg in de laatste tijd.
Brian 3e is ook NIET OK. Maar ja.. wie dán op die plek.![]()
Je nummer klopt nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Ik verwacht toch een reactie van de Moderatie op mijn commentaar betreffende de nummeing van de COS.
Te veel homo's doen dat kennelijk nog wel. Die vinden het kennelijk zinnig om een homohoer, die een verkrachter en een jankerd is, te steunen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De Homo's steunen me ook al niet.
heb jij echt niks beters te doen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Ik verwacht toch een reactie van de Moderatie op mijn commentaar betreffende de nummering van de COS.
Auwwwwwwwwquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Te veel homo's doen dat kennelijk nog wel. Die vinden het kennelijk zinnig om een homohoer, die een verkrachter en een jankerd is, te steunen.
Ja, heb haar net nog gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
Is Disana hier nog, anders ga ik ook weer weg.
het heeft niets met zuur zijn te maken .......het is onbegrijpelijk, echt waar ik geloof het bijna niet....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Nog zo'n zuurtje![]()
En trouwens, als de rest wat manieren had gehad en hem gewoon had gefeliciteerd? Geen vuiltje aan de lucht.
Disana werkt even kip en een salade naar binnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
De kerstboom valt nu al uitquote:
Ik hoop echt dat Japio weer gaat beginnen met terror.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dan nu eindelijk eens tegen de juiste personen gericht![]()
Ik wacht op een knakje te ver.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef Clank het volgende:
Brian zit de hele tijd zenuwachtig met zijn hoofd/nek te 'knakken.
Nee, op dit moment niet.quote:
He! Wat jammer, die is er nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn kan het nu dan weer ontopicquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Disana werkt even kip en een salade naar binnen![]()
Probeer Feedback.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Ik verwacht toch een reactie van de Moderatie op mijn commentaar betreffende de nummering van de COS.
Pas maar op met je zuur...voor je het weet heb je blaasontsteking...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef klarelucht het volgende:
[..]
het heeft niets met zuur zijn te maken .......het is onbegrijpelijk, echt waar ik geloof het bijna niet....
Ik denk dat die antiliaanse stinkrat een nog veel betere target isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Japio weer gaat beginnen met terror.
Maar ik ben bang dat hij voor Natasia bang is geworden.
OK.quote:
Jaap richt zich teveel op de zwakkeren met z`n terror (Amanda, Eric en Lieke). Hij zal pas goed gaan scoren in de popi-poll als hij Brainless en Natasja ook eens gaat aanpakken, tot die tijd moet hij blij zijn dat ie nog 19% heeft kunnen halen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Suikeroom het volgende:
ik had het al voorspeld maar toch valt het tegen dat Jaap zo slecht scoort.. Huub fans zijn gewoon te fanatiek.. de sms poll is verre van spannend
zijn mijn voorspellingen toch uitgekomenquote:
Get a life.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Iets vriendelijk mag wel voor een mod, Gert. Ik heb gewoon gelijk: de regels veranderen waar je bij staat en dat overkwam mij dus ook.quote:
Niet weer hoor !!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets vriendelijk mag wel voor een mod, Gert. Ik heb gewoon gelijk: de regels veranderen waar je bij staat en dat overkwam mij dus ook.
Huub heeft ook alweer een speech.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef Kinga het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHHH BRIAN, GORE HUICHELAAR
Die weet precies wanneer de tv momentjes zijn he.... FUCKER
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
De reden om:
- niet te pijpen
- niet te roken
- geen drugs te gebruiken
- niet te veel thee te drinken
- geen koffie te drinken
........ ik wil graag witte tanden
Moet je bij Gert zijn, die heeft hem op slot gegooid, omdat deze aangekondigd was.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap richt zich teveel op de zwakkeren met z`n terror (Amanda, Eric en Lieke). Hij zal pas goed gaan scoren in de popi-poll als hij Brainless en Natasja ook eens gaat aanpakken, tot die tijd moet hij blij zijn dat ie nog 19% heeft kunnen halen...
Wie had huub nog steeds op 1 voorspeldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zijn mijn voorspellingen toch uitgekomen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Poll-dinsdag 15 mei
45%-225 cpt-Huub
19%--95 cpt-Brian
12%--60 cpt-Jaap
-8%--40 cpt-Eric
-7%--35 cpt-Natasia
-4%--20 cpt-lieke
-3%--15 cpt-Amanda
-2%--10 cpt-Nicolaas
Poll- Dinsdag 12 juni
41%- 410 cpt- Huub
19%- 190 cpt- Japio
18%- 180 cpt- Brian
8% -- 80 cpt- Erik
7% - -70 cpt- Lieke
4% -- 40 cpt- Natasia
3% -- 30 cpt -Amanda
Huub van 45 procent naar 41
Brian van 19 % naar 18
Lieke van 4 naar 7 %
Amanda op 3 % blijven staan.
Eric blijft op 8%
Jaap van 12 naar 19%
Natasia van 7 naar 4 %
komt goed,. komt goed!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef SiRojK het volgende:
Huub niet dit gezeik, stamp hem de grond in, zodat die domme boodschap zijn uitwerking niet kan hebben
Denk dat pannekoek er ook gek van wordtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie had huub nog steeds op 1 voorspelt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |