Mens....... die jongen is gewoon blij, laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef klarelucht het volgende:
niet te geloven dat Huub weer wint...
en wat je nu zegt over Jaap...dom hoor...Jaap heeft aandacht gevraagd, sms 1010...en hij niet...winnen en dan nog zo praten...typisch Huub
Hij weet dat er nu iig een stream op hem staanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh god..... komt Brian weer met een kankerverhaal![]()
Natasja zei dat de populariteitspoll helemaal niet belangrijk isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, hoe reageerden de andere drie vrouwen daarop?
Wat een leuk subtiel voorbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. Hij heeft een horde idolate fans, die hem nog zouden steunen als hij kleine meisjes verkracht.![]()
Nee meneer.quote:
Ik kan dominee Brian wel schieten...... over tv-momentjes pakken gesproken....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef Meganog het volgende:
Wel mooi hoor al die zure reacties van de tegenstanders van Huub.
als je blij bent reageer je normaal anders hoor...win en heb respect voor de verliezersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Mens....... die jongen is gewoon blij, laat lekker gaan.
Wat is dat nu weer voor een domme opmerking? Zou ik me al laten leiden* door het gebruik van het woordje kanker, dan zou ik hier meer aanstoot aan nemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef Meganog het volgende:
Brain denkt dat 41% van de mensen ook veel met kanker te maken hebben.
Nee....ik laat het doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef klarelucht het volgende:
smsen jullie eigenlijk?
Je kan zeggen wat je wil, maar dat doet hij altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef klarelucht het volgende:
[..]
als je blij bent reageer je normaal anders hoor...win en heb respect voor de verliezers
Die lul zei een en al kanker en is daar op aangesproken. Zou een snor groeien (goed doel) maar dat heeft die lafbek never nooit gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Brian denkt TV minuten te kunnen scoren met het kankerverhaal
Niet in de gouden kooi, ze zijn daar om een spel te spelen. Niet om een sociaal mens te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef klarelucht het volgende:
[..]
als je blij bent reageer je normaal anders hoor...win en heb respect voor de verliezers
Komt hij ook zowat elke dagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een mislukkeling ..... denken dat hij op TV gaat komen
[afbeelding]
Het mooie is dat Huub niet bewust dingen doet voor de popu... hij doet vaak genoeg acties of zegt dingen die niet hem niet bepaald populair maken. Maar hij blijft dicht bij zichzelf.. durft zijn fouten toe te geven en speelt een spel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
N: "Jij doet er alles voor"
Mooi .ZO zuur.
Volgens mij geeft hij fouten toe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Een woordenstroom van Huub.
Zelfreflectie en fouten toegeven is niet zijn sterkste punt.
zou ze nu eindelijk doorhebben dat ze de verkeerde dekhengstmier heeft uitgezocht?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef riri het volgende:
Wat gaat die Erik af zeg.....en Amanda op de laagste plaats
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef PC eend het volgende:
WEL GVD
Ik wou die popo zien, heb ik eindelijk betaald, zat ik te kloten met die code, was ik te laat
Tot overmaat van ramp staat hij nog op 1![]()
Ik heb nu al spijt
Vandaar dat hij zich al 2349028342 keer heeft verantwoord wanneer dominee Brian er weer over begint.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Sterf, en stoephoer is ook niet liefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Huubs grens ligt tussen kanker en typhus.
liften, liften, liftenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
Natasia en Amanda zijn samen net zo populair als Lieke in dr uppie dus![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef klarelucht het volgende:
[..]
noem je dit agressief? vandaar al die onzin over Brian
Nee, en ook niet over autobommen, en spugen in het etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef Meganog het volgende:
Gaat BAN het nog hebben over het 'baarmoederloze kuthoer' richting Lieke?
Ze laten zich weer heeeeeeeerlijk kennen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef getl0st het volgende:
WAAROM?! zetten ze nu allemaal de aanval in tegen huub..
Volgens mij echt pure jaloezie
Gecondoleerd met de populariteit van je "engeltje"quote:
Voor de gelegenheid had hij een snor op zijn bovenlip getekent, de lul.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die lul zei een en al kanker en is daar op aangesproken. Zou een snor groeien (goed doel) maar dat heeft die lafbek never nooit gedaan.![]()
alsof Huub begon met praten?.....reken maar alles voor Huub....niemand wordt para....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet in de gouden kooi, ze zijn daar om een spel te spelen. Niet om een sociaal mens te zijn.
Brrrrr wordt al weer aardig para, dus het werkt![]()
Pas maar op hoor, voor je het weet wordt je voor zeikerd uitgemaakt en krijg je een ban ipv excuses.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Na lang zoeken, door het COS bugje, kom ik tot de conclusie dat Polonium de eerste was die de COS opende. Kz nummer 7831 en Polonium 7830. Ik protesteer.
Het klinkt nogal ingestudeerd allemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef getl0st het volgende:
iedereen wil opeens wat zeggen.. is dit een ontslagronde of popo
Ik vind dat toch zo'n mooie eigenschap: goed tegen je verlies kunnen en vervolgens wat zelfreflectie toepassenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
Natasia: je moeder, je zuster, je neefjes zijn een hoer.![]()
Mens, lul toch niet zo uit je nek!
Heeft 1010 naar Jaap niet geholpen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, zielig mannetje met je stomme zonnebril.
Die 41% had ik hem niet gegund, arrogant kutkwalletje. Loopt hij weer een tijd naast zijn schoenen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, zielig mannetje met je stomme zonnebril.
Maakt me geen fuck uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, voor je het weet wordt je voor zeikerd uitgemaakt en krijg je een ban ipv excuses.
Maar goed, dan kunnen we weer een maandje van je "scherpe" opmerkingen genietenquote:
Dat is makkelijk scorenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef Ning het volgende:
Brian staat op spits, als hij het woordje kanker hoort
inderdaad, ik ook. hij is niet zo diep gezakt als ik had gehooptquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef schatje het volgende:
Ik baal dat Eric de aanrander niet gezakt is.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Na lang zoeken, door het COS bugje, kom ik tot de conclusie dat Polonium de eerste was die de COS opende. Kz nummer 7831 en Polonium 7830. Ik protesteer.
Ben je ook voor brianquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar goed, dan kunnen we weer een maandje van je "scherpe" opmerkingen genieten![]()
Ja, die had nog meer moeten zaken, maar het is alweer 10% minder dan vorige keer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef schatje het volgende:
Ik baal dat Eric de aanrander niet gezakt is.
Hij mag daar eigenlijk niets over zeggen. Hij is een tijd geleden ook gebeld door de bond van het vloeken oid over het vloeken van Brian. Ze vroegen of hij zijn snor een maand wilde laten staan als tegenprestatie. Hij ging hiermee accoord en de volgende dag dat hij samen met Bart naar de Zebra-Lounge ging, stond hij zich alweer te scheren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha..
'Elke keer als ik het woord hoor, sta ik op spits'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |