Je kan zeggen wat je wil, maar dat doet hij altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef klarelucht het volgende:
[..]
als je blij bent reageer je normaal anders hoor...win en heb respect voor de verliezers
Die lul zei een en al kanker en is daar op aangesproken. Zou een snor groeien (goed doel) maar dat heeft die lafbek never nooit gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Brian denkt TV minuten te kunnen scoren met het kankerverhaal
Niet in de gouden kooi, ze zijn daar om een spel te spelen. Niet om een sociaal mens te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef klarelucht het volgende:
[..]
als je blij bent reageer je normaal anders hoor...win en heb respect voor de verliezers
Komt hij ook zowat elke dagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een mislukkeling ..... denken dat hij op TV gaat komen
[afbeelding]
Het mooie is dat Huub niet bewust dingen doet voor de popu... hij doet vaak genoeg acties of zegt dingen die niet hem niet bepaald populair maken. Maar hij blijft dicht bij zichzelf.. durft zijn fouten toe te geven en speelt een spel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
N: "Jij doet er alles voor"
Mooi .ZO zuur.
Volgens mij geeft hij fouten toe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Een woordenstroom van Huub.
Zelfreflectie en fouten toegeven is niet zijn sterkste punt.
zou ze nu eindelijk doorhebben dat ze de verkeerde dekhengstmier heeft uitgezocht?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef riri het volgende:
Wat gaat die Erik af zeg.....en Amanda op de laagste plaats
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef PC eend het volgende:
WEL GVD
Ik wou die popo zien, heb ik eindelijk betaald, zat ik te kloten met die code, was ik te laat
Tot overmaat van ramp staat hij nog op 1![]()
Ik heb nu al spijt
Vandaar dat hij zich al 2349028342 keer heeft verantwoord wanneer dominee Brian er weer over begint.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Een woordenstroom van Huub.
Zelfreflectie en fouten toegeven is niet zijn sterkste punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |