Mens....... die jongen is gewoon blij, laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef klarelucht het volgende:
niet te geloven dat Huub weer wint...
en wat je nu zegt over Jaap...dom hoor...Jaap heeft aandacht gevraagd, sms 1010...en hij niet...winnen en dan nog zo praten...typisch Huub
Hij weet dat er nu iig een stream op hem staanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh god..... komt Brian weer met een kankerverhaal![]()
Natasja zei dat de populariteitspoll helemaal niet belangrijk isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, hoe reageerden de andere drie vrouwen daarop?
Wat een leuk subtiel voorbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. Hij heeft een horde idolate fans, die hem nog zouden steunen als hij kleine meisjes verkracht.![]()
Nee meneer.quote:
Ik kan dominee Brian wel schieten...... over tv-momentjes pakken gesproken....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef Meganog het volgende:
Wel mooi hoor al die zure reacties van de tegenstanders van Huub.
als je blij bent reageer je normaal anders hoor...win en heb respect voor de verliezersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Mens....... die jongen is gewoon blij, laat lekker gaan.
Wat is dat nu weer voor een domme opmerking? Zou ik me al laten leiden* door het gebruik van het woordje kanker, dan zou ik hier meer aanstoot aan nemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef Meganog het volgende:
Brain denkt dat 41% van de mensen ook veel met kanker te maken hebben.
Nee....ik laat het doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef klarelucht het volgende:
smsen jullie eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |