abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:00:40 #1
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_50384028
Zie TT

Leef jij wat je altijd al had willen doen? Jaag jij je droom achterna? Zo nee, wat is je droom of wat ga je nog doen?

TS begint:

Nee ik niet, nog niet, ben bezig om een bedrijf op te zetten waar ik de touwtjes in handen heb. Waar ik baasje kan spelen.

Game on.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_50384062
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef DoimeN het volgende:

Nee ik niet, nog niet, ben bezig om een bedrijf op te zetten waar ik de touwtjes in handen heb. Waar ik baasje kan spelen.
Toffe droom.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:02:21 #3
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_50384099
Ja ik vind van wel. Het gaat niet alleen om baasje spelen hoor Maar wat had jij willen done dan?
--------------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:03:37 #4
182345 television
schering & inslag
pi_50384157
Ik ben eigenlijk al klaar met wat ik graag wou doen, dus ik ben een beetje mijn tijd aan het uitzitten, zeg maar.
Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
Ze weten niet waar ze het over hebben, jouw genialiteit kan alleen maar een bron van inspiratie zijn voor de JAMen van deze wereld.
pi_50384220
Ik leef niet mijn droom maar ben wel blij met mijn leven

Een bedrijfje hebben wij al,dat is echt geen baasje spelen.Hard werken en met minder dan 8 uur per dag werken hou je je bedrijfje niet lang in de samenleving
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:06:31 #6
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_50384296
Ik wil heel graag heel mooi muziek willen spelen
Ik ben net begonnen aan een piano. En ik wil graag dokter worden, mensjes helpen.
And all the things you do with it
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:21:03 #7
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_50384979
Ik ben bezig mijn droom achterna te gaan. Wil graag investment banker worden in London, ga hopelijk na de zomer aan mijn Master beginnen. Ben al op uitnodiging langs geweest bij Goldman Sachs in London, ik ga de grond kussen als ik ooit bij dat bedrijf mag werken. Echt mijn ultieme droom.

Conclusie, ik leef zeker wel mijn gedroomde leven, is alleen nog in een ontwikkeling.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_50385003
Ik heb wel dromen over bepaalde mensen, maar die komen (hoop ik) ook uit
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:36:07 #9
145297 MagiLune
....Believe....
pi_50385545
Mijn grootste droom was om leerkracht in het basisonderwijs te worden, dat viel me toch even hard tegen. Die droom is niet meer hihi.

Een nieuwe droom is in ontwikkeling en bijna in uitvoering. Een (naschoolse)opvang voor kinderen (met leer/gedragsproblemen).

verder heb ik veel dromen, maar die laat ik nu voor wat ze zijn, ze moeten wel realistisch zijn
Aa' lasser en lle coia orn n' omenta gurtha
pi_50385712
Vanaf september leef ik mijn droom en tot nu toe ben ik erg tevreden. Maar in september begint mijn echte leven want dan vertrek ik naar Brussel! Kan ik mijn wilde haren verliezen, studeren en daarna begint mijn echte carriére.

Edit: ik vergeet een andere droom, ik wil mijn duikbrevet halen en een buitenlandstage doen in USA of een ander interessant westers land.

[ Bericht 23% gewijzigd door Whoopsydaisy op 12-06-2007 20:46:27 ]
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:44:17 #11
37305 BushRanger
in Wellington
pi_50385830
De meeste mensen hier dromen dus over carriere...

Ik wilde van het hoogste puntje van Alaska naar het laagste stukje van Panama rijden, dat heb ik gedaan, dus nu ga ik weer wat nieuws bedenken.

Mijn droom is om over anderhalf/twee jaar van nu op een motor van het noorden van Columbia naar Tierra del Fuego te rijden, liefst met een leuk meisje haha!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:48:25 #12
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_50385973
Mijn droom was om rijk te zijn, eigen baas. Hopelijk zou geluk eruitvolgen. Nu heb ik wat vermogen maar ik ben nog steeds niet gelukkig. Mijn nieuwe droom (wat nog kan, ben nog jong) is om gelukkig te worden. Dat ik wat rust in mijn leven krijg en dat ik weer wat blije momenten in mijn leven ken.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:59:14 #13
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_50386340
Al rukkend de dromen van andere lezen in "Leef jij je droom" mijn droom is iig uitgeKomen..

Mijn dank is groot ts,, nu ga ik een andere droom verzinnen, iets met een eigen bedrijfje, reizen, veel geld hebben, gelukkig zijn, lekker wijfie bangen je weet wel dat soort dingen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_50386360
Moeten de dromen over carriere enzo gaan.. of ook over Relaties ?
pi_50386625
Lets see, alle werelddelen een beetje verkennen, een hutje op de hei in frankrijk waar ik een jaar lang alleen maar zal schilderen als een bezetene, veel contacten leggen, een statement binnen de kunstwereld maken, mensen iets mee kunnen geven, dmv het maken van beeld, in feite gewoon zoveel mogelijk mee maken, en zoveel mogelijk kansen aangrijpen om levenservaring op te doen. Daar komt het in t kort dan ook op neer, in alles een doel zoeken, en het voor jezelf leuk proberen te maken. Overal de positieve kanten van in kunnen zien.
pi_50386641
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:44 schreef BushRanger het volgende:
De meeste mensen hier dromen dus over carriere...

Ik wilde van het hoogste puntje van Alaska naar het laagste stukje van Panama rijden, dat heb ik gedaan, dus nu ga ik weer wat nieuws bedenken.

Mijn droom is om over anderhalf/twee jaar van nu op een motor van het noorden van Columbia naar Tierra del Fuego te rijden, liefst met een leuk meisje haha!
Vet.
pi_50388682
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef television het volgende:
Ik ben eigenlijk al klaar met wat ik graag wou doen, dus ik ben een beetje mijn tijd aan het uitzitten, zeg maar.
heb je een bank beroofd en nu zit je in de bak ofzoiets?
Peace through power!!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:01:42 #18
137079 Chowi
Lonerism.
pi_50388980
Mijn droom is artistieke perfectie. En aangezien perfectie niet na te streven is, ben ik daar nog wel even mee bezig.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_50388987
Ik heb eigenlijk geen schokkende dromen. Mijn dromen zijn zo gewoontjes dat ik het niet eens durf neer te zetten Maar het zijn wel haalbare dingen, en ik zit er momenteel middenin

Wat wel nog een - vooralsnog onbereikbare - droom is, is om te reizen (maar ook daar ben ik niet shocking vernieuwend in geloof ik). Dat ga ik zeker nog doen als ik ouder ben en ik mij andere prioriteiten kan veroorloven.

pi_50389098
wat ik altijd nog wil doen is een straaljager vlucht mee maken (en nee ik bedoel niet dat ik dan op de grond sta en dan kan zeggen "goh wat gaat ie hard hé" ). maar dat zal er ook wel niet in zitten
Peace through power!!
pi_50389176
Goeie vraag... weet ik eigenlijk niet. Heb wel 1 vurige wens, maar of die uitkomt, zal de tijd uitwijzen.

[edit:]
Dit zijn mijn 3 dromen voor het komende half jaar:
- dat ik niet opnieuw gekwetst wordt door de persoon die mij het laatst gekwetst heeft en het vertrouwen en de relatie tussen ons hersteld wordt;
- dat de laatste nieuwe persoon die mijn leven binnen is gelopen, nog jarenlang in mijn leven blijft;
- mijn afstudeeropdracht met dik succes en met een gevoel van voldoening afronden!

[ Bericht 34% gewijzigd door MNR op 12-06-2007 22:26:56 ]
You're never fully dressed until you wear a smile
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:08:20 #22
137079 Chowi
Lonerism.
pi_50389296
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef Chowi het volgende:
Mijn droom is artistieke perfectie. En aangezien perfectie niet na te streven is, ben ik daar nog wel even mee bezig.
Oh ja. Ik vergat haast dat ik heel graag beroemd schrijfster wil worden. Met een Nobelprijs voor de Literatuur in mijn glazen kast om het af te toppen, uiteraard.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_50389597
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:21 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben bezig mijn droom achterna te gaan. Wil graag investment banker worden in London, ga hopelijk na de zomer aan mijn Master beginnen. Ben al op uitnodiging langs geweest bij Goldman Sachs in London, ik ga de grond kussen als ik ooit bij dat bedrijf mag werken. Echt mijn ultieme droom.

Conclusie, ik leef zeker wel mijn gedroomde leven, is alleen nog in een ontwikkeling.
Dat is misschien één jaartje leuk, want je hebt zero vrije tijd. (werkweken van zeventig uur zijn niet overdreven)
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_50390360
You must live your dreams, at least one of your dreams. Pick your deepest desire, and make it come true. If not, you will live forever like a small child, caught in self-pity. Be a man, face the world, stop crying. Make one dream come true.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:48:59 #25
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_50391196
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Dat is misschien één jaartje leuk, want je hebt zero vrije tijd. (werkweken van zeventig uur zijn niet overdreven)
Dat weet ik als geen ander, mijn maten werkten ook allemaal in die branche toen ik nog in London woonde/werkte. Het is eigenlijk geen werk maar een way of life...
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_50391345
Het belangrijkste lijkt me dat je ook echt actie onderneemt, of iets van een plan nastreeft. Te veel mensen die ik hoor praten over hun droom, houden het daarbij - of hebben zoiets van "dat komt nog wel".
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:52:28 #27
182345 television
schering & inslag
pi_50391363
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

heb je een bank beroofd en nu zit je in de bak ofzoiets?
Nee, nee, niets van dat al. Maar ik vind het allemaal wel best zo, zeg maar. D'r hoeft wat mij betreft niets meer bij, zo te zeggen. Ik ben voldaan, zo lijkt het. Men gaat zijn gang maar.
Ze weten niet waar ze het over hebben, jouw genialiteit kan alleen maar een bron van inspiratie zijn voor de JAMen van deze wereld.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:32:49 #28
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_50393109
Eerst mijn studie maar eens afronden.

Daarna kijken of het mogelijk is om binnen 5 jaar in Japan te kunnen gaan werken in een medisch lab of bij een ander medisch gerelateerd bedrijf. En anders wordt het gewoon een lange vakantie.

En ik heb nog wel een heel lijstje met dingen die ik nog eens wil gaan doen, maar dat is niet een droom te noemen: bungee jumpen, parachute springen, hang-gliden, luchtballon, vlucht in een zweefvliegtuigje, noem maar op. Gewoon niet alledagelijkse dingen waar je over kunt dagdromen, maar nog genoeg tijd hebt om die te verwezenlijken. En de nodige reisjes naar de VS, Nieuw Zeeland, etc, de wereld zien dus. Lijkt me geweldig.
pi_50395764
Mijn carriëredroom moet nog van de grond komen. Ik wil kinderen in probleemgezinnen helpen, en begin binnenkort hopelijk écht met m'n Pedagogiek-studie. Maar jullie kennen vast wel het concept van de vrouw/man die je nooit zal kunnen krijgen en eigenlijk ook weet dat het nooit zou werken tussen jullie, maar tóch vraag je je af 'wat als...' Geneeskunde studeren en kinderarts worden is mijn carriëreversie daarvan. Ik wéét dat het tegen zou vallen als ik het zou doen, maar het blijft een droom.

Qua persoonlijke situatie leef ik op bepaalde punten in een nachtmerrie, maar ik hou vol dat die droom van een gelukkig gezin nog wel uit gaat komen. Ik heb in ieder geval al de juiste vent.
pi_50395825
Genoeg dromen, ga wel de goede kant op. Ik post wel over 10 jaar of het nog steeds goed is. En wat het is? Niet boeiend om te weten.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:59:08 #31
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50395877
Mijn droom is om ergens aan te komen aan het einde van mijn leven en blij zijn dat alles zo gelopen is zoals het is! Dat gaat tot nu toe geweldig

Vanacht droomde ik over spiderman in een anime (naruto). apart.
Thinking about thinking of you. ♫
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:11:12 #32
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_50396175
Het gaat eigenlijk best wel de goede kant op...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_50397205
mijn droom is om een droom te krijgen en deze te realiseren
  woensdag 13 juni 2007 @ 02:25:32 #34
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_50397313
Zolang je droom nog een droom is, ben je óf op de verkeerde weg, óf je hebt je eisen te hoog gesteld.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 13 juni 2007 @ 02:27:24 #35
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_50397331
Ja, ik doe precies wat ik wil. Mijn leven zou volmaakt zijn, als ik niet iedere dag moest poepen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 03:18:22 #36
136780 Nosh
hurpdurp
pi_50397695
Ik zou nu kunnen zeggen dat ik mijn bijbaantje, opleiding VWO en de universitaire studie daarna een hele puike carrieremove vind, en het me vast dichter bij het ideaal van een twee-slaapkamer appartement in de binnenstad en een degelijke Ford voor de deur brengt, maar nee.

Mijn droom is totale vrijheid om te gaan en staan waar ik wil, zoals iedere naieve puber die voor zijn 30ste zijn midlifecrisis al gehad heeft, en ik heb het gevoel dat ik met iedere stap die ik nu zet, daar verder van af raak.

Dus nee, ik leef mijn droom niet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 13 juni 2007 @ 08:49:03 #37
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_50399530
nee voorlopig nog niet
ik wil eerst de zekerheid van een afgeronde opleiding hebben

daarna wil ik veel reizen, de wereld zien, en vrijheid in de ruimste zin van het woord beleven

als ik daar genoeg van heb zien we wel weer verder
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:04:16 #38
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50403181
zoveel mogelijk... Als t goed is wordt mn muziek over niet al te lang uitgegeven, het DJ-en op feesten
gaat van klein-groter-grootst en heb simpelweg zoveel mogelijk lol en doe waar k zin in heb zonder
al te veel op de centjes te hoeven letten... Het enige wat nog mist is de hardware die k wil gebruiken
voor Live-sets wat dan wel met geld (en dus tijd) te maken heeft...

"Only fools and kings make real their wildest dreams" en ik ben definately geen koning...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:10:00 #39
146730 R81
Ech wel...
pi_50403348
Ik ben in ieder geval goed op weg... Mijn relatie (gisteren 2 jaar ) gaat geweldig, vorig jaar oktober hebben we samen een huis gekocht waar we met veel plezier in wonen. Met mijn carrière gaat het ook goed, ik zou alleen 1 van mijn 2 banen wat dichterbij willen hebben.
Er zijn een paar dingen die ik nu nog mis maar dat komt wel goed. Reizen bijvoorbeeld, we willen allebei heel veel van de wereld zien. En... Kindjes
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_50403358
Emigreren naar ergens heul ver weg. Nieuw Zeeland ofzo. Maar daar is veel geld voor nodig. Dus daarom werken en sparen, en er nog goed over nadenken uiteraard.
I am the Alpha and the Omega
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:10:25 #41
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_50403362
een uitkering krijgen + geen slaap nodig hebben

Dan zou ik echt 24/7 kunnen fokken
pi_50403625
Not even close

Aangezien ik nu niet met laptop op de Maladiven lig te zonnen en er een prive-butler naast me staat die mijn cocktail klaarmaakt
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:21:12 #43
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50403704
Mijn droom is nog een heel eind weg, maar ik denk dat ik het wel ga doen, als ik hier geen dingen meer heb die me tegenhouden.
En anders gewoon veel op vakantie, dat is ook wel heel lekker en een eigen droom waard.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_50403706
Ik droom niet; ik geniet van elke dag en zie wel wat de toekomst mij brengt. Ik heb wat dat betreft geen doel in het leven...ik zie wel waar mijn pad naar toe leid. Carriere, huisje, boompje, beestje, status, etc. doet mij allemaal niks.

Dus ja, in zekere zin kun je eigenlijk wel zeggen dat ik "mijn droom" naleef.
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:22:32 #45
164931 Houtspeer
pi_50403752
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik droom niet; ik geniet van elke dag en zie wel wat de toekomst mij brengt. Ik heb wat dat betreft geen doel in het leven...ik zie wel waar mijn pad naar toe leid. Carriere, huisje, boompje, beestje, status, etc. doet mij allemaal niks.

best saai dan.
pi_50403757
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:

verwacht niks, dan kan het ook niet tegenvallen
pi_50403968
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:22 schreef Houtspeer het volgende:
best saai dan.
Laat ik het anders zeggen: ik heb voor mezelf niet het idee dat ik iets moet doen in mijn leven. Als ik een eigen bedrijf wil beginnen, dan doe ik er zeker wel fikse moeite voor om er één te beginnen en te continueren. Máár mislukt alles, dan zal dat geen grote klap voor mijn gemoedsrust zijn. Morgen is een nieuwe dag met nieuwe kansen; dan proberen we toch gewoon wat nieuws?
pi_50404212
Mijn droom is in een grote wereldstad te gaan wonen en daar mijn carriere uitbouwen als fotograaf. Dit via hard werken en hard amuseren! Als het kan zou ik natuurlijk vor volledige artistieke vrijheid opteren.

Verder zou ik graag gelukkig willen zijn met een vrouw, die mij accepteert zoals ik ben

Ik heb ook nog erg wacko dromen waarmee ik mezelf graag tease Zoals er zijn:

Een soulzanger worden!
Reizen maken naar landen waar geen fuck te doen valt (op mijn lijst staan: kirzigstan, malawi, papoea, tonga en noord-siberie )
Een gedichtenbundel uitgeven.
Het ideeenteam van apple dirigeren.
enz...
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:00:11 #49
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_50405096
Ik wil graag dictator worden en studeer nu politicologie. We zijn bezig, we zijn bezig..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:08:34 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50405400
Ik stel mijn doelen altijd bij naar boven. Wees nooit te vreden met dat geen wat je hebt.
Het kan altijd nog beter
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:13:23 #51
164931 Houtspeer
pi_50405591
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:08 schreef ook_gek het volgende:
Ik stel mijn doelen altijd bij naar boven. Wees nooit te vreden met dat geen wat je hebt.
Het kan altijd nog beter
Zo is de mens van nature, altijd meer willen. Alleen sommige mensen doen alsof ze niet zo zijn.
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:14:45 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50405642
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Zo is de mens van nature, altijd meer willen. Alleen sommige mensen doen alsof ze niet zo zijn.
De bodem van de bevolking in Nederland neemt genoegen met een minimum inkomen en een oud huis in een achterstand wijk. Die zijn daar "gelukkig"

Die zullen de lat nooit hoger leggen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:17:09 #53
164931 Houtspeer
pi_50405726
Omdat ze het niet kunnen, niet omdat ze het niet willen
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:18:40 #54
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_50405790
Leuke vraag!

Ik kom er steeds meer achter dat voor mij de weg naar de droom ook heel belangrijk is! Ik ben heel lang bezig geweest met zoeken naar de perfecte baan voor mij. Ik wilde heel graag in de ontwikkelingssamenwerking werken (dat zat een beetje dieper dan alleen "werk hebben" of "carriere maken") en veel reizen voor mijn werk. Nu heb ik die baan en hoewel ik er heel blij mee ben, moet ik me nu wel voor het eerst afvragen: En nu? Ik ben er de persoon niet naar om voor eeuwig op dezelfde stoel te blijven zitten, dus het peinzen over nieuwe dromen (volgende reizen, iets voor jezelf gaan doen, wereldverberingsacties, in het buitenland wonen....) begon al toen ik deze baan kreeg... Wat het niet eenvoudiger maakt, is na je 30e dan ook nog een relatie krijgen met iemand, die natuurlijk ook zo z'n eigen dromen heeft... en dat dan te combineren, zonder dat één van beiden het idee heeft teveel op te geven... Het valt niet mee allemaal...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:23:51 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50405956
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:17 schreef Houtspeer het volgende:
Omdat ze het niet kunnen, niet omdat ze het niet willen
Alles kan als je het zelf maar wil. Ze hebben zich er bij neer gelegt. Even sparen nette kleren kopen en gaan solliciteren voor een baan. Doe goed je best en je klimt van onder naar boven in een bedrijf. Zorg dat je meer doet dan je moet doen. Zorg dat je goed op valt. Durf verrantwoordelijkheden te nemen durf rissico's te nemen.

Dan ben je al heel goed op weg. Maar die mensen hebben daar het lef niet voor. En zullen voor alles een excuus vinden om het niet te hoeven doen
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:28:20 #56
164931 Houtspeer
pi_50406109
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alles kan als je het zelf maar wil. Ze hebben zich er bij neer gelegt. Even sparen nette kleren kopen en gaan solliciteren voor een baan. Doe goed je best en je klimt van onder naar boven in een bedrijf. Zorg dat je meer doet dan je moet doen. Zorg dat je goed op valt. Durf verrantwoordelijkheden te nemen durf rissico's te nemen.

Dan ben je al heel goed op weg. Maar die mensen hebben daar het lef niet voor. En zullen voor alles een excuus vinden om het niet te hoeven doen
Ik snap je hoor, maar zoals je zei: Ze hebben het opgegeven. Dus ze kunnen het niet meer, of het door een ziekte komt of door iets anders wat leidt tot (volgens henzelf) hun uitzichtloze bestaan.

Maar bied iemand een villa aan en een mens wilt na een maandje toch nog een verdieping erbij. En daarna een auto, een schommel etc. Als je maar goed op gang komt en dan moet je jouw advies gebruiken
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:32:50 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50406259
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Ik snap je hoor, maar zoals je zei: Ze hebben het opgegeven. Dus ze kunnen het niet meer, of het door een ziekte komt of door iets anders wat leidt tot (volgens henzelf) hun uitzichtloze bestaan.

Maar bied iemand een villa aan en een mens wilt na een maandje toch nog een verdieping erbij. En daarna een auto, een schommel etc. Als je maar goed op gang komt en dan moet je jouw advies gebruiken
klopt betreft de vila verhaal ja
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:35:53 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50406360
Ik leef dromerig, dat is ook leuk. Geen toekomstplannen hebben en tevreden zijn met hoe je leven gaat op het moment gaat is bepaald geen straf .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_50407832
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef television het volgende:
Dat heb ik nou ook.

Oh nee, ik moet alleen nog even een boek schrijven, dan ben ik klaar.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_50408103
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef DoimeN het volgende:
Zie TT

Leef jij wat je altijd al had willen doen? Jaag jij je droom achterna? Zo nee, wat is je droom of wat ga je nog doen?

TS begint:

Game on.
Ik leef mijn droom nog niet, maar ben wel opweg daarheen....

Ik heb een bepaald doel voor ogen, daar werk ik naartoe, met een klein beetje geluk ga ik het halen, anders kom ik een heel erg groot eind die richting op en ach, het is de reis die uiteindelijk het belangerijkste is.

Mijn doel, mijn droom, een eigen wolvenopvang hebben, neem genoegen met een groot stuk land ergens heel rustig waar ik heerlijk in alle stilte mezelf kan zijn, dieren zullen er deel van uitmaken, of als opvang, of als keuterboertje.

Binnen nu en 5 jaar zit ik met mijn gatje in het buitenland op een groot stuk land, dat stuk is eigenlijk al wel zeker, de rest is kijken waar we gaan komen.

Wbt de rest van mijn leven, ik heb gedaan wat ik wilde doen, in mijn prille tienerjaren wel geprobeert me aan de maatschappij te confermeren, maar dat is gewoon niets voor mij, mijn heden leef ik dus zoals ik dat wil.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50408306
mijn droom is om hartstikke goed te worden in mijn werk. Daar ben ik nu goed mee bezig. Mijn carriere ontwikkelt zich vlot
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_50412473
Nee, anders zou het geen droom meer zijn.
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:28:59 #63
37305 BushRanger
in Wellington
pi_50412851
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef Hik het volgende:
Leuke vraag!

Ik kom er steeds meer achter dat voor mij de weg naar de droom ook heel belangrijk is! Ik ben heel lang bezig geweest met zoeken naar de perfecte baan voor mij. Ik wilde heel graag in de ontwikkelingssamenwerking werken (dat zat een beetje dieper dan alleen "werk hebben" of "carriere maken") en veel reizen voor mijn werk. Nu heb ik die baan en hoewel ik er heel blij mee ben, moet ik me nu wel voor het eerst afvragen: En nu? Ik ben er de persoon niet naar om voor eeuwig op dezelfde stoel te blijven zitten, dus het peinzen over nieuwe dromen (volgende reizen, iets voor jezelf gaan doen, wereldverberingsacties, in het buitenland wonen....) begon al toen ik deze baan kreeg... Wat het niet eenvoudiger maakt, is na je 30e dan ook nog een relatie krijgen met iemand, die natuurlijk ook zo z'n eigen dromen heeft... en dat dan te combineren, zonder dat één van beiden het idee heeft teveel op te geven... Het valt niet mee allemaal...
Telkens als ik jou ergens zie reageren dan zijn het altijd van die wijze antwoorden! Ben het hier helemaal mee eens, het traject naar de droom is zeker zo belangrijk. Misschien hebben sommige mensen ook wel meerdere dromen. Anders heb je helemaal geen uitdagingen meer als je je droom bereikt hebt. Toch vind ik het wel opvallend dat bijna iedereen alleen maar over carriere praat als het over droom gaat. Zijn er dan zoveel mensen die alleen dromen over werk? Misschien ben ik wel een dromer...
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:01:30 #64
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_50416098
Leuk topic!
IK ben de afgelopen winter een beetje depressief geweest. (heb ik wel eens vaker als het donker en koud is)
Afgelopen week realiseerde ik me ineens dat ik alles doe wat ik altijd had willen doen (nouja, niet álles maar wel een behoorlijk gedeelte)
Ik wilde een grote vriendengroep van heel veel verschillende mensen die allemaal een andere achtergrond hebben maar toch heel close zijn. Dat heb ik nu echt en daar ben ik heel blij mee.
Ik wilde ooit eens vooraan op een podium staan met een band en een microfoon in mijn handen en zingen (en dat het dan goed zou klinken ) Dat ik muziek zou kunnen maken.
Ook gelukt! Ik leef dus absoluut mijn droom qua vrienden en dingen die niet carriere-gericht zijn.
Wat betreft werk heb ik nog niet helemaal gevonden wat ik het allerleukst vind, ik heb ook geen relatie op het moment en ik zoek een leuk huisje. Maar doordat ik dingen bereikt heb waarvan ik nooit gedacht had dat ik het ooit zou hebben of durven, heb ik er het volste vertrouwen in dat er nog wel meer voor me inzit.
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:03:51 #65
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50416181
Nog niet... over een klein jaartje mijn diploma binnen en dan begint het er aardig op te lijken. Een klein fortuin opbouwen en dan naar Italie.
pi_50416280
Qua werk zou ik absoluut niets anders willen. Ik vind het echt superleuk.

Het enige dat af en toe een beetje irritant is is dat ik de juiste vrouw niet weet te vinden, maar ernaar zoeken is ook leuk.
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:14:54 #67
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_50416569
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:28 schreef BushRanger het volgende:

[..]

Telkens als ik jou ergens zie reageren dan zijn het altijd van die wijze antwoorden! Ben het hier helemaal mee eens, het traject naar de droom is zeker zo belangrijk. Misschien hebben sommige mensen ook wel meerdere dromen. Anders heb je helemaal geen uitdagingen meer als je je droom bereikt hebt. Toch vind ik het wel opvallend dat bijna iedereen alleen maar over carriere praat als het over droom gaat. Zijn er dan zoveel mensen die alleen dromen over werk? Misschien ben ik wel een dromer...

Heel gek is dat... ik ken iemand die op z'n 22ste al landde in zijn droombaan. Die is nu af en toe hevig in de war, want je weet natuurlijk wel dat je daar niet toch je 65ste gaat zitten... dus wat dan?!

Mijn grote-niet-gevormde-droom gaat ook wel over werk. Maar vooral omdat voor mij hetgeen ik dagelijks wil doen ook echt "iets moet bijdragen". Ja, ik beken, ik ben een wereldverbeteraar... Van daar mijn keuze voor dit werk en mijn ambitie/droom om daar meer mee te doen. Niet zozeer vanuit carriére-oogpunt (dus niet omdat ik secretaris-generaal van de VN wil worden ofzo ), maar meer omdat ik iets wil doen met mijn dagen wat echt ZIN heeft (en ja, vuilnis ophalen is ook zinvol, maar is iets minder mijn ding). Naast die motivatie is er nog het feit dat ik hier waanzinnig veel van leer. Ik denk dat er weinig momenten zijn dat je zo geconfronteerd wordt met jezelf als wanner je (dagelijks) werkt/leeft met mensen met een compleet andere achtergrond. Vandaar mijn liefde voor reizen en mijn voorkeur om dat ook (dagelijks) in mijn werk te doen.

Mijn dromen op werk gebied zijn dus mijn dromen op persoonlijk gebied. Niet zozeer omdat ik geen privé leven heb, maar omdat het bij mij gewoon door elkaar loopt: ik ontwikkel me persoonlijk door het werk wat ik doe en de reizen die ik maak (al dan niet voor werk) en dat is erg belangrijk voor mij. En door mijn werk (en hopelijk nog meer in de toekomst) krijg ik de mogelijkheid "iets bij te dragen". Ook weer belangrijk voor mij.

Op het moment heb ik, naast persoonlijke (en wereldlijke ) ontwikkeling, wat minder privédromen in het huisje-boompje-beestje-veld, noch in het materiele veld (hoewel: een grachtenpandje in de Jordaan en een leuk appartementje met zicht op één van de parken in Buenos Aires is niet verkeerd natuurlijk... ). Komt nog wel... dromen veranderen ook!

Ik ben ook een dromer trouwens... doe niet anders...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:27:43 #68
182345 television
schering & inslag
pi_50417039
Soms word ik wakker en denk ik; "Gòh, nog een dag? Waarom dat in hemelsnaam? Nouja, het zal wel."
En dan ga ik onder het prieel tussen de rozen met een pot thee wat strijkkwartetten zitten schrijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door television op 13-06-2007 19:50:29 ]
pi_50417110
ik heb mijn droombaan al, nu mijn droomman nog
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:35:06 #70
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_50419165
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:29 schreef Emel het volgende:
ik heb mijn droombaan al, nu mijn droomman nog
Hou je van rode wijn, ruziemaken en bedluieren tot 14:00u op zondag?
pi_50419202
Ik leefde mn droom. En toen wer ze verliefd op een ander. Nu ben ik een burgerlul die snel weer zn droom hoopt te kunnen leven.
pi_50419216
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hou je van rode wijn, ruziemaken en bedluieren tot 14:00u op zondag?
nee, nee en nee
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:37:55 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_50419264
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:36 schreef Emel het volgende:

[..]

nee, nee en nee
Hm, dan wordt het lastig.
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:39:49 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50419332
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:27 schreef television het volgende:
Soms word ik wakker en denk ik; "Gòh, nog een dag? Waarom dat in hemelsnaam? Nouja, het zal wel."
Whehe, wel enigszins herkenbaar. En dan toch niet suicidaal worden. Het is een wonder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_50419406
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:36 schreef Emel het volgende:

[..]

nee, nee en nee
Je vind Gabberhead tof. Ik ook. Dat schept een band.

Hoi
pi_50419670
Is het raar dat ik geen droom heb? Daar ben ik echt veel te wisselvallig voor. Ik snap eigenlijk niet dat mensen zo specifiek een doel kunnen hebben. Ik zou eigenlijk willen dat ik het had.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_50420242
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Je vind Gabberhead tof. Ik ook. Dat schept een band.

Hoi
jij kent Gabberhead?????

euh hoi
pi_50420261
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hm, dan wordt het lastig.
komt goed
pi_50420291
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef Emel het volgende:

[..]

jij kent Gabberhead?????

euh hoi
Heb hem een paar keer mogen ontmoeten ja.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:04:49 #80
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_50420312
Niet echt
pi_50420371
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Heb hem een paar keer mogen ontmoeten ja.
hoe weet je dat ik hem ken?
hij is een van mijn beste vrienden
pi_50420649
Ik ben van mijzelf een impulsief persoon.
Ik kan 's morgens op een vrije dag goed opstaan met een of ander raar plan in mijn kop en dan doe ik dat ook gewoon. Ik zit ook wel in de situatie dat ik kan doen en laten wat ik wil omdat ik aan niemand gebonden ben (ondanks dat ik dat soms best zou willen).

Dus dingen die je in korte tijd kunt verwezenlijken.. dat doe ik gewoon.
Maar soms hebben dingen tijd nodig, dingen die ik graag wil. Dan wordt mijn geduld behoorlijk op de proef gesteld.. maar uiteindelijk bereik ik dan toch wat ik een paar weken, maanden, jaren eerder heb bedacht
pi_50421526
Ik heb een goede baan, een nog betere relatie, een leuk leven, kan in principe een hoop doen. Of ik mijn droom leef? Geen idee eigenlijk wat mijn droom is...
Ik wil mijn rijbewijs halen, daar begin ik vrijdag mee, ik wil een huis kopen, dat gaat ook prima lukken. Maar voor de rest? Over een aantal jaar misschien wel emigreren, maar dat moet ook geen probleem zijn...
Eigenlijk zijn mijn wensen (want dromen doe ik alleen 's nachts en dan heel raar) prima te realiseren.
Proud property of hollander172
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:52:11 #84
182345 television
schering & inslag
pi_50422213
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Whehe, wel enigszins herkenbaar. En dan toch niet suicidaal worden. Het is een wonder.
Nee, er is niets suicidaals aan. Eerder puur en sereen. .
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:58:15 #85
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_50425280
Ik heb geen dromen of materiale wensen.
Because they will last that long.
pi_50426246
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:48 schreef Avani het volgende:
Is het raar dat ik geen droom heb? Daar ben ik echt veel te wisselvallig voor. Ik snap eigenlijk niet dat mensen zo specifiek een doel kunnen hebben. Ik zou eigenlijk willen dat ik het had.
Wat ik heb neergezet wilde ik als heel klein kind al, toen ik de eerste dag naar de kleuterschool ging heb ik tegen mijn moeder gezegd nu ga ik leren om met dieren te werken
Wolven zijn altijd al mijn lievelingsdieren geweest en mijn droom is altijd geweest daarin echt wat te betekenen.

Ben wel een tijdje afgedwaalt geweest, het is niet een kleine droom ofzo en een hele grote lap land ergens waar je dat zo kan doen is niet niets, tussendoor heb ik andere droompjes en dingen gedaan waar ik zin in had, maar nu komt deze droom toch weer een beetje boven als in de mogelijkheid ligt er, het zou maar zo kunnen lukken.

Lukt het niet dan heb ik altijd nog mijn stuk land, mijn stilte en wat andere dingen waarmee ik mijn dagen wel wil slijten, zoals bv een complete, echt goede kruidenkennis(dat is een berg, dat wil je niet weten)samen met een zeer uitgebreide kruidentuin, het leren van sumerisch en keltisch oa, bestuderen van geschriften uit de oudheid, lekker een beetje zweefteven dus, wat meer verdieping in de oude keltische kunsten, die trekken me toch het meeste, maar het is zoveel om te onderzoeken, ook op andere gebieden.

Ik heb een lang, lang leven nodig om dat allemaal nog voor elkaar te krijgen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:48:20 #87
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_50427686
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:58 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb geen dromen of materiale wensen.
Heb je dan geen saai leven?!

Ik heb bijvoorbeeld van die vrienden die totáál ambitieloos zijn, gare banen hebben, beter kunnen maar niet willen. (te lui om te studeren) Ik kan me er echt dood aan ergeren, omdat ik zelf graag het hoogst mogelijk wil (en ga proberen) te bereiken.

Maarja, misschien ligt het wel aan mij. Ik wil graag self-made zijn, en ik zal me later ook niet schuldig voelen t.o.v. van hen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:50:16 #88
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_50430852
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Heb je dan geen saai leven?!

Ik heb bijvoorbeeld van die vrienden die totáál ambitieloos zijn, gare banen hebben, beter kunnen maar niet willen. (te lui om te studeren) Ik kan me er echt dood aan ergeren, omdat ik zelf graag het hoogst mogelijk wil (en ga proberen) te bereiken.

Maarja, misschien ligt het wel aan mij. Ik wil graag self-made zijn, en ik zal me later ook niet schuldig voelen t.o.v. van hen.
Nope integendeel,

Ik heb helemaal geen zin om alles te gaan plannen om alles al vast te leggen of net zoals een vriend van mij 45.000 te hebben gespaard voor een audi s3, ik ben nu al gelukig alhoewel een vaste vaste relatie welkom zou zijn maar het zou niet mijn geluk bepalen
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:13:07 #89
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_50431904
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Nope integendeel,

Ik heb helemaal geen zin om alles te gaan plannen om alles al vast te leggen of net zoals een vriend van mij 45.000 te hebben gespaard voor een audi s3, ik ben nu al gelukig alhoewel een vaste vaste relatie welkom zou zijn maar het zou niet mijn geluk bepalen
Oké, ik relateer dromen heel erg aan toekomstvisie. Hoe zie jij jezelf in de toekomst dan? Ik ben misschien ook niet doorsnee, ik heb echt een uitdaging nodig, zeg maar iets om naar toe te leven. Ik ben ook een stuk extremer/grilliger dan mijn vrienden... Ik hoef niet altijd de veilige route te kiezen.
pi_50433031
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:13 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Oké, ik relateer dromen heel erg aan toekomstvisie. Hoe zie jij jezelf in de toekomst dan? Ik ben misschien ook niet doorsnee, ik heb echt een uitdaging nodig, zeg maar iets om naar toe te leven. Ik ben ook een stuk extremer/grilliger dan mijn vrienden... Ik hoef niet altijd de veilige route te kiezen.
Toekomstvisie vind ik iets anders dan een droom. Een droom is iets wat je niet los kunt laten, waar je elke keer weer aan herinnert wordt als iets wat je móet gaan doen. Een droom is voor mij misschien dan ook meer iets soortgelijks als een passie.
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:41:23 #91
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_50433199
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:36 schreef Avani het volgende:

[..]

Toekomstvisie vind ik iets anders dan een droom. Een droom is iets wat je niet los kunt laten, waar je elke keer weer aan herinnert wordt als iets wat je móet gaan doen. Een droom is voor mij misschien dan ook meer iets soortgelijks als een passie.
Oké, voor mij zijn mijn dromen dingen die ik echt kan verwezenlijken, dus is het ook echt mijn toekomstvisie. Ik heb dat dus heel erg met mijn toekomstige carriere, dat kan ik ook echt niet los laten.
pi_50433839
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:41 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Oké, voor mij zijn mijn dromen dingen die ik echt kan verwezenlijken, dus is het ook echt mijn toekomstvisie. Ik heb dat dus heel erg met mijn toekomstige carriere, dat kan ik ook echt niet los laten.
Ik denk dat je dan wel goed bezig bent. Op zich ben ik wel heel erg met m'n toekomst bezig, maar ik weet gewoon niet wat ik ermee wil. Ondertussen ben ik wel druk bezig, want anders weet ik natuurlijk nooit wat mij nou écht leuk lijkt.
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:22:09 #93
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_50434622
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:13 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Daar denk ik juist niet over na, tuurlijk heb ik wel een aantal richlijnen maar of je dat nou dromen zou kunnen noemen.

ik zou graag kinderen willen, maar mocht het niet kunnen om 1 of andere manier dan zou dat voor mij niets uitmaken
  donderdag 14 juni 2007 @ 01:06:33 #94
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_50435769
Ik probeer en doe mijn best.... soms slaag ik en soms faal ik hopeloos....
Hmmm als ik faal, maakt dat de weg wel weer vrij voor nieuwe dromen om waar te maken.

Misschien moet ik dat weer eens doen ook.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:57:09 #95
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_50442146
Ik had een droom. Wou graag mijn eigen zaak starten als juwelenontwerpster. Heb dit verwezenlijkt, en ben nu 2 jaar zelfstandig... Spijtig genoeg is die droom stillaan een nachtmerrie aant worden. Ik droom nu van andere dingen... Ik wil naar het buitenland verhuizen, daar een klein hotelletje starten... Maar net omdat ik mijn droom liet uitkomen kan ik mijn droom van vandaag niet volbrengen. Financieel blijf ik in België vastgekluisterd
En oh ja, ook nog een lieve man vinden en een gezinnetje starten... maar dat komt wel...
  maandag 18 juni 2007 @ 00:24:03 #96
57434 Marloes
Digital Love
pi_50563710
Ik wil nu eerst studeren, dat afmaken.
Daarna leuke baan, eventueel later bedrijf opvolgen.
Ik wil een leuk huisje (kinderen weet ik nog niet )
En ik wil gewoon een leuk leven, ik hoef niet heel rijk te worden maar ik wil wel genoeg geld hebben om de dingen te doen/kopen die ik leuk vind (en die kunnen wel duur zijn ).
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_50588383
Ik weet niet eens wat mijn dromen zijn
pi_50588825
Toen ik klein was wilde ik altijd al snowboarden, watersporten doen, mountainbiken etc. Tot 2 jaar geleden deed ik dat ook, veel sportklimmen indoor, zowat elke maand naar het buitenland voor klimmen, de hele zomer naar het buitenland, 's winters paar weken boarden/skien. Ben inmiddels gestopt met klimmen, maar wil dat wel weer oppakken na de zomer en dan komen ze weekendjes buitensport ook wel weer terug!

Echte droom die ik al heel lang heb is om met vrienden (of alleen) door California te rijden met een snowboard, surfplank, etc en 3 of 4 maanden daar rondreizen, veel zien en vooral: veel boarden/surfen!! . Staat gepland als ik afgestudeerd ben..

Andere droom is een half jaar stage lopen + reizen in Zuid Afrika, waarschijnlijk over 2 jaar! .

Qua carriere heb ik nog helemaal geen droom, dan voel ik me gelijk zo vast, ik wil vrijheid! Laat mij maar lekker gezellig werk doen waarbij ik lekker veel weg kan zijn, mezelf binden aan de samenleving doe ik wel ver na mn 30e. Met alle bagage en ervaring uit het buitenland + enkele studies (ben nu al met mn derde bezig en weet nog niet wat ik wil ) moet wel een concreet plan uitvloeien

[ Bericht 11% gewijzigd door Sport_Life op 18-06-2007 20:02:25 ]
  maandag 18 juni 2007 @ 20:01:01 #99
183375 Qasi
Love me for a reason
pi_50588977
Ik wilde altijd graag een half jaar naar het buitenland om te studeren en wat van het land te zien :
Februari 2008 -- 5 maanden ZuidAfrika!
Dan ben je een hoer met een doek om je kop
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:35:12 #100
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_50614508
mijn droom is dat ik afgestudeerd ben in farmacie, werk, goed verdien, getrouwd ben met een leuk persoon en natuurlijk mijn life long dream, een lambo kopen
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_50615503
Ik heb nooit gedroomd over werk. Maar ik heb wel de droombaan: Unix beheerder (heerlijk. Geen werkdruk, je bent er omdat het fout kan gaan en jij alleen alles op kan lossen).

Wat betreft mijn dromen... Nou... niet echt duidelijk...
Ik ben begonnen met het kweken van kruiden en zelf kruidenthee en licht medische mengsels.
Iets waar ik mij altijd al voor interesseerde.

Mijn echte dromen zijn onbereikbaar
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:26:19 #102
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_50616478
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:01 schreef Rune het volgende:
Ik heb nooit gedroomd over werk. Maar ik heb wel de droombaan: Unix beheerder (heerlijk. Geen werkdruk, je bent er omdat het fout kan gaan en jij alleen alles op kan lossen).
Same here, SAP consultant Hobby is nu werk geworden.

Verder heb ik gewoon een to-do list waar o.a. op staan:
- Slayer live zien spelen (gedaan 16-06-07)
- Cyborg leger bouwen / Doomsday device bouwen (work in progress)
- Wereld overnemen
- Bovengrondse waterstofbom (>10MT) explosie van minimale veilige afstand meemaken (niet in een oorlogssituatie)
- Aston Martin / Jaguar E-Type bezitten
etc. etc. etc.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:26:31 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50616488
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:01 schreef Rune het volgende:

Mijn echte dromen zijn onbereikbaar
waarom als ik vragen mag?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:28:47 #104
94617 Ps2K
pi_50616574
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

waarom als ik vragen mag?
Omdat je na je 25e al te laat bent om een carriere als dictator te beginnen. Carriere dictators zijn rond hun 30e al aan de macht.
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:30:50 #105
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_50616641
Ja, ik heb altijd al ambtenaar willen worden en zo geschiedde.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_50616835
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Same here, SAP consultant Hobby is nu werk geworden.

Verder heb ik gewoon een to-do list waar o.a. op staan:
- Slayer live zien spelen (gedaan 16-06-07)
- Cyborg leger bouwen / Doomsday device bouwen (work in progress)
- Wereld overnemen
- Bovengrondse waterstofbom (>10MT) explosie van minimale veilige afstand meemaken (niet in een oorlogssituatie)
- Aston Martin / Jaguar E-Type bezitten
etc. etc. etc.
Die waterstofbom zou ik zo ver mogelijk onderaan op je lijstje zetten
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:42:03 #107
94617 Ps2K
pi_50617073
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Die waterstofbom zou ik zo ver mogelijk onderaan op je lijstje zetten
Zolang de wind maar goed staat
pi_50681887
Mijn leven is mijn droom
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50682068
Mijn droom? Heb een super lieve vriend waar ik ontzettend gelukkig mee ben. Straks lekker op vakantie naar Isla Margarita, daarna nog een week naar Parijs. We hebben beide werk waar we het erg naar onze zin hebben. Het enige waar we op zitten te wachten is ons huisje maar ook dat komt goed. Mochten we kinderen kunnen krijgen dan gaan die er ook zeker komen. En verder zien we het wel wat er komen gaat.
pi_50683337
Mijn droom bestaat uit het huisje, boompje en beestje verhaal. Ik hoop alleen maar dat die droom op een dag uit mag komen. Uiteraard zal ik er alles aan doen om daar voor te zorgen.
Girls just want to have fun...
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:34:18 #111
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_50683754
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn leven is mijn droom
Nou vertel? Was jij niet die jongeman die koste wat het kost rijk zou worden?
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:13:45 #112
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_50688688
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef Lili_5678 het volgende:
Mijn droom bestaat uit het huisje, boompje en beestje verhaal. Ik hoop alleen maar dat die droom op een dag uit mag komen. Uiteraard zal ik er alles aan doen om daar voor te zorgen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:35:20 #113
81237 releaze
best of both worlds
pi_50691668
ik heb al een aantal dromen geleefd. Momenteel ben ik bezig met de droom 'studie doen' hoewel ik daar nu lang niet meer zo enthousiast over ben als 3 jaar geleden Dus nu is de droom afstuderen
En dan hopelijk, hoooopelijk nog wat meer reizen voordat ik een kind uitwerp
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:45:44 #114
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_50692125
ik denk dat je je droom leeft, als je je voortdurend realiseert dat iedere dag je laatste droom kan zijn.
pi_50693206
Ik leef niet bepaalt mij droom, maar inmiddels heb ik wel een droomleven..

Koophuisje, harem, leuke job én een paar eigen bedrijfjes, werken wanneer ik wil en als ik zin heb, onbeperkt feesten; Zelfs op m'n werk.. Goed salaris, wat heb ik nog te klagen?

Elke dag uitslapen, beginnen met een potje bier op je werk, eigen chauffeur omdat ze het tijdverspilling vinden als ik ga fietsen, terwijl ik een kwartier fietsen van m'n werk af woon..

Zelfs m'n vakantiedagen op m'n werk krijg ik niet op, want elke keer als ik een dag vrij neem vinden ze dat ik zoveel meerwaarde heb voor het bedrijf en zoveel toevoeg dat ze de vrije dagen gewoon doorbetalen..

Ik haat m'n leven Ik heb gewoon niets om op te zeiken
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:19:15 #116
57434 Marloes
Digital Love
pi_50693567
Owja ik wil een mercedes.
Het ultieme gevoel van vrijheid
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_50693579
eva longoria bangen.
pi_50693997
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:34 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Nou vertel? Was jij niet die jongeman die koste wat het kost rijk zou worden?
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50694312
Mijn droom is dat ik kan vliegen, superrijk word en ben, een eilandje voor mezelf heb zoals de Malediven, geen kopzorgen, een goede vent, mijn poes nog steeds bij mij, mijn familie in het buitenland nog eeuwenlang blijft leven en die hier ook, leuke mensen om mij heen, beetje bourgondisch leventje, het gevoel van vrijheid maar ook kan studeren/leren en werken, en vooral een super groot mooi huis met een of zo'n torenkamertje waar ik dan alleen naar buiten kan gaan zitten staren naar de wolken, mijmeren en af en toe tot rust kan komen.

Ik denk dat ik nog wel even kan blijven dromen
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:49:43 #120
71919 wonderer
pi_50694790
Ik heb een nieuwe droom maar het ziet er niet naar uit dat ie uit gaat komen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:31:56 #121
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50698001
Ik ben de laatste tijd te nuchter om te dromen dus vanzelf geloof ik niet meer zo in dromen en het leven van dromen. In mijn ogen is er altijd wel een keerzijde aan de medaille en gaat het leven nooit helemaal over rozen.

Uitgaande dat het leven een grote droom kan zijn zorgt hier alleen maar voor teleurstelling omdat ik het niet altijd zo ervaar.

Dat de meeste dromen bedrog zijn daar sta ik steeds meer achter. Hoewel er altijd wel mooie kanten aan het leven kleven.

Je droomt bijvoorbeeld van een ideale baan en komt daarna erachter dat het niet helemaal is waarvan je droomde. Niets is perfect in mijn ogen. Denk ik vervolgens aan een droom dan komt dat over als perfecte situatie.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 21 juni 2007 @ 18:45:44 #122
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_50700019
Goeie topic! Ik heb alleen geen echte droom. Tenminste, niet 1 ultieme. Ik hoop gewoon dat ik gezond en gelukkig blijf. Enige wat mij echt leuk zou lijken is een meid tegenkomen om 't allemaal mee te delen.

Levensvreugde zit wat mij betreft in kleine dingen; en ik zorg ook heel bewust dat ik ervan geniet: een vogel die mooi zingt, de zon die schijnt (nu... even... niet...) en ook de iets grotere dingen als (vooruitzicht op) vakanties.

Wat bij mij sowieso helpt om gelukkig te blijven/zijn (niet helemaal hetzelfde als "leef jij je droom", maar wel gerelateerd m.i.) is niet te lang naar gras van de buren te kijken wat groen lijkt. It ain't. Really.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_50712420
Gerzocht: dromen.
Ik zal ze vast wel hebben maar ben ze altijd vergeten als ik wakker ben. Vraag dus niet wat ik wil worden, zijn of hebben...... want ik weet het niet. En dat kan af en toe best frusterend zijn.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:30:48 #124
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_50713591
een wereldreis voor de rest van m'n leven
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_50715217
Mijn droom was vroeger astronaut worden, maar dat is niet zo heel erg realistisch. Echter, een meer realistische droom die ik heb is F16-vlieger te worden of later in de burgerkuchtvaart te werken als piloot. Ik ben nog 23, dus alle kansen nog.....

Maar eerst maar eens mijn Master Aerospace Engineering halen volgend jaar en dan centjes verdienen. Daarna wil ik een modulaire PPL (private pilot license) gaan volgen, en misschien zelfs een ATPL.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 01:42:20 #126
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715402
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:42 schreef BillGates het volgende:
vrede op aarde
Illusie.

Ik jaag momenteel m'n droom na met m'n studie.
Na m'n studie wil ik een eigen poppodium opzetten .

Een andere droom was langer dan 2 maand een vriendje te behouden en die droom is werkelijkheid geworden .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 01:48:20 #128
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715433
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Illusie.

been there, done that..
_dat_ is pas een illusie, geloof me!
pi_50715471
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:42 schreef BillGates het volgende:
vrede op aarde
BS! Leg jij mij eens uit wat vrede is als je niet weet wat oorlog is of dat nooit gekend heb.
pi_50715497
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef BillGates het volgende:

[..]

been there, done that..
_dat_ is pas een illusie, geloof me!
_dat_? .
  vrijdag 22 juni 2007 @ 01:53:26 #131
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715521
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:50 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

BS! Leg jij mij eens uit wat vrede is als je niet weet wat oorlog is of dat nooit gekend heb.
Stoere bikkel dat je bent! Nog meer wijze ingevingen voor vannacht, of ben je al opgedroogd?
pi_50715539
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:53 schreef BillGates het volgende:

[..]

Stoere bikkel dat je bent! Nog meer wijze ingevingen voor vannacht, of ben je al opgedroogd?
Hij wilt alleen dat je je nader verklaart.
pi_50715560
quote:

[..]

Nee, Tullamore Dew houdt mij vannacht wakker.
pi_50715629
quote:

[..]

Vooruit dan maar, een wijze les Levensbeschouwing:

Leven en dood, zwart en wit, goed en kwaad, hard en zacht, warm en koud, man en vrouw, links en rechts, communisten en kapitalisten, VREDE en OORLOG.

ITS ALL PART OF LIFE!!!! Ik heb daarom een grafhekel aan mensen die de ultieme wens hebben van "Vrede op aarde". Als je eens logisch nadenkt gaan dit soort dingen hand in hand, and one cannot exist without the other! Snap je? Maar leef jij maar lekker verder in je UTOPIE (die uiteraard nooit werkelijkheid worden)

Nu weer OT plz.....
  vrijdag 22 juni 2007 @ 02:00:18 #135
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715630
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:54 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Hij wilt alleen dat je je nader verklaart.
Ach welnee, dat was gewoon een standaard dogmaatje van krassers en emofiguren, die rondlopen met weltschmerz, en dientengevolge denken te weten dat je alleen ergens over mag oordelen als je alle details en feiten kent.

Over je poppodium: ik ben er aan 2 begonnen in mijn leventje, en allebei roemloos ten onder gegaan. Daarnaast gewerkt in 2 die matig succesvol zijn, en wat je daar aan geldshit en regelgeving tegenkomt.. poeh... Je moet al rijk zijn (of eerst je ziel verkopen) voordat je maar kan beginnen met je plannetjes op papier zetten (helaas). Nederland is een prutsland wat muziek betreft in deze.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 02:00:44 #136
71919 wonderer
pi_50715637
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een nieuwe droom maar het ziet er niet naar uit dat ie uit gaat komen
Toch grappig hoe snel dat soort dingen kunnen veranderen...
pi_50715656
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef BillGates het volgende:

[..]

Over je poppodium: ik ben er aan 2 begonnen in mijn leventje, en allebei roemloos ten onder gegaan. Daarnaast gewerkt in 2 die matig succesvol zijn, en wat je daar aan geldshit en regelgeving tegenkomt.. poeh... Je moet al rijk zijn (of eerst je ziel verkopen) voordat je maar kan beginnen met je plannetjes op papier zetten (helaas). Nederland is een prutsland wat muziek betreft in deze.
Of jij hebt gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen en wilskracht om je dromen te verwezenlijken?

oei, dat komt hard aan....
pi_50715671
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef BillGates het volgende:

[..]

Ach welnee, dat was gewoon een standaard dogmaatje van krassers en emofiguren, die rondlopen met weltschmerz, en dientengevolge denken te weten dat je alleen ergens over mag oordelen als je alle details en feiten kent.

Je zal het ongetwijfeld verkeerd hebben aangepakt . Maar maakt niet uit, ik zal het beter doen.
pi_50715691
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:02 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Je zal het ongetwijfeld verkeerd hebben aangepakt . Maar maakt niet uit, ik zal het beter doen.
Kijk, dat is de juiste denkwijze....
  vrijdag 22 juni 2007 @ 02:10:39 #140
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715789
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Of jij hebt gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen en wilskracht om je dromen te verwezenlijken?

Heb ik gezegd dat dat een droom van me was dan? Nee, gewoon 1 van mijn bij-activiteiten.. leuk om te doen en mee te maken. punt.
Niks wereldschokkends, niet alles in het leven hoeft perfect te zijn. Ik geloof niet zo in dat 'maakt niet uit wat je doet, als je het maar goed doet' principe. Mij te eng en narrowminded.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 02:14:52 #141
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715835
quote:

[..]

naief van je, maar maakt niet uit.. als je maar lol hebt
  vrijdag 22 juni 2007 @ 02:21:10 #142
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715915
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Vooruit dan maar, een wijze les Levensbeschouwing:

Leven en dood, zwart en wit, goed en kwaad, hard en zacht, warm en koud, man en vrouw, links en rechts, communisten en kapitalisten, VREDE en OORLOG.

ITS ALL PART OF LIFE!!!! Ik heb daarom een grafhekel aan mensen die de ultieme wens hebben van "Vrede op aarde". Als je eens logisch nadenkt gaan dit soort dingen hand in hand, and one cannot exist without the other! Snap je? Maar leef jij maar lekker verder in je UTOPIE (die uiteraard nooit werkelijkheid worden)
achterhaalde dogma;s die onwaar bewezen zijn door de geschiedenis heen. Daarnaast kun je 'vrede op aarde' ook zien in een breder perspectief, een leidraad voor het leven. Helemaal niks mis mee, tenzij je als een lethargisch misantroopje door het leven wil gaan. Niet mijn kopje thee.
pi_50719246
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:21 schreef BillGates het volgende:

[..]

achterhaalde dogma;s die onwaar bewezen zijn door de geschiedenis heen. Daarnaast kun je 'vrede op aarde' ook zien in een breder perspectief, een leidraad voor het leven. Helemaal niks mis mee, tenzij je als een lethargisch misantroopje door het leven wil gaan. Niet mijn kopje thee.
Gebruik is niet zo moeilijke woorden man

Maar serieus, je komt op mij over als een ENG en VERBITTERD mannetje die nergens het nut van inziet en niet durft te dromen. Daar bereik je helemaal niets mee. You only live once; make the best of it.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:07:23 #144
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_50721607
quote:

[..]

heb je je uberhaupt al in de markt verdiept?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_50723602
Tja, mijn dromen.
Er zijn wel dingen die me op dit moment gelukkig maken, mijn man, ons sociaal leven, onze vrienden.
Op dit moment is onze droom ons huis, alleen moeten we daarvoor nog een ander huis verkopen!!
En dat wil nou niet echt lukken. Dat is mijn droom van dit moment: verkopen en aan ons nieuw huis/leven beginnen.
Van daaruit komt de rest vanzelf wel.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:26:44 #146
154704 Bicks
Neemt nog een hijs van zijn jo
pi_50851518
Op een podium staan als leadzanger van een band met duizende uitzinnige mensen voor je die genieten van de muziek die je maakt!!!!

Oh ja, momenteel ben ik ambtenaar.... maar hoop doet gekken in vreugde leven he?!?
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:29:52 #147
177242 Irien
Innit though
pi_50921032
Mijn dromen: in de journalistiek iets bereiken waar ik echt trots op ben.
In de loop van mijn leven nog een paar mensen ontmoeten waarmee ik een hechte, diepgaande band krijg. Duidelijker aanvoelen en/of weten wat ik wil, nu en in de toekomst.
Iets moois maken van mijn huidige relatie.
Ooit eens leren surfen
Kortere termijn: weer een muziekinstrument leren spelen
Droombestemmingen: Brazilie, Argentinie, Zuid Afrika, Japan, Polynesie, Canada

Veel mensen realiseren hun dromen nooit en het is ook moeilijk! Je moet werken, in je levensonderhoud voorzien...

quote][ niet te lang naar gras van de buren te kijken wat groen lijkt. It ain't. Really. [/quote]

So true! Ik probeer het af te leren...
Between the click of the light and the start of the dream
pi_51153463
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Illusie.

Een andere droom was langer dan 2 maand een vriendje te behouden en die droom is werkelijkheid geworden .
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_51158510
heb eigenlijk maar 1 droom, ik wil naar nieuw zeeland/australie. hoop over 2 jaar daar een stage te kunnen regelen en aansluitend wat rondreizen
Too much is never enough!
pi_51159652
ja inmiddels wel
Ja doei.
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:43:13 #151
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_51171840
Mijn droom is dat mn boek word uitgegeven (ik zal het eerst moeten afmaken )
En volledig vrij zijn, gaan en staan waar je maar wilt en wanneer je maar wilt gewoon omdat je het wilt.

Met mijn boek ben ik bezig, ik stuurde een paar weken terug een paar hoofdstukjes naar een paar uitgevers voor een beetje feedback en 3 zeiden er contact met ze op te nemen als het af is.

Voor zover mogelijk doe ik precies waar ik zin in heb gewoon omdat ik daar zin in heb. Helaas komt er toch vaak wel iets tussen waardoor ik dat ene dingetje wat ik die ochtend heb bedacht niet op korte termijn gaat lukken, maar wat nu niet kan kan later wel.
Kom ik er niet door een korte route, dan neem ik de langere route wat ook een avontuur op zich kan zijn.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 02:02:33 #152
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51452479
tvp
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_51456255
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Met alle doorzettingsvermogen en wilskracht van de wereld ga jij nog niet door de psychologische test voor F-16 vlieger heenkomen vrees ik.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_51456664
Ik probeer mijn droom te leven, geldt dat ook:

Mijn droom was altijd naar de filmacademie te gaan, maar dat is er nog niet van gekomen. Ik ben pas 21, dus het zou eventueel nog kunnen (heb wel mijn atheneumdiploma). Maar ik raakte ongepland zwanger en dit verstoorde mijn studieplannen. Ik ben wel ontzettend blij met mijn kleine meisje, maar dit was niet echt mijn droom, op mijn 20e moeder worden.

In plaats van regisseuse of scenarioschrijfster in wording ben ik telefoniste en planner bij een escortbureau. Leuke baan, gevarieerd, goed salaris, maar weer niet waar ik altijd al van gedroomd had.

Maar ik heb nog wel tijd, ik ben nog jong, en met een beetje geluk kan ik mijn droom alsnog verwezelijken.
pi_51457510
Mijn droom is bijna niet te verwezelijken omdat daar te veel geld voor nodig is
Maar dat is een beetje het standaard grote villa-dikke auto-lekkere vriendin-veel bier verhaal
pi_51465173
Meestal droom ik over mijn leven. Maar ja, over het algemeen doe ik wel wat ik wil doen ja...behalve dan op forums zitten...dat is mss een beetje vreemd
  zaterdag 14 juli 2007 @ 20:00:37 #157
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_51469064
Ik droom van emigreren naar het buitenland om vervolgens daar eerst wat carriere te maken voordat ik een leuk klein eigen bedrijfje begin (ook in het buitenland). Ben al aan het voorbereiden om die droom te verwezenlijken, ga volgend jaar naar NYC om te studeren, en ik kijk wel hoe ver ik kom. Hoop daar iig veel leuke mensen tegen te komen, en een netwerk op te bouwen waardoor ik daar makkelijker aan een baan kan komen.
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')