Same here, SAP consultantquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:01 schreef Rune het volgende:
Ik heb nooit gedroomd over werk. Maar ik heb wel de droombaan: Unix beheerder (heerlijk. Geen werkdruk, je bent er omdat het fout kan gaan en jij alleen alles op kan lossen).
waarom als ik vragen mag?quote:
Omdat je na je 25e al te laat bent om een carriere als dictator te beginnen. Carriere dictators zijn rond hun 30e al aan de macht.quote:
Die waterstofbom zou ik zo ver mogelijk onderaan op je lijstje zettenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Same here, SAP consultantHobby is nu werk geworden.
Verder heb ik gewoon een to-do list waar o.a. op staan:
- Slayer live zien spelen (gedaan 16-06-07)
- Cyborg leger bouwen / Doomsday device bouwen (work in progress)
- Wereld overnemen
- Bovengrondse waterstofbom (>10MT) explosie van minimale veilige afstand meemaken (niet in een oorlogssituatie)
- Aston Martin / Jaguar E-Type bezitten
etc. etc. etc.
Zolang de wind maar goed staatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die waterstofbom zou ik zo ver mogelijk onderaan op je lijstje zetten
Nou vertel? Was jij niet die jongeman die koste wat het kost rijk zou worden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn leven is mijn droom
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef Lili_5678 het volgende:
Mijn droom bestaat uit het huisje, boompje en beestje verhaal. Ik hoop alleen maar dat die droom op een dag uit mag komen. Uiteraard zal ik er alles aan doen om daar voor te zorgen.
Neequote:Op donderdag 21 juni 2007 10:34 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Nou vertel? Was jij niet die jongeman die koste wat het kost rijk zou worden?
Illusie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:42 schreef BillGates het volgende:
vrede op aarde
been there, done that..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Illusie.
Ik jaag momenteel m'n droom na met m'n studie.
Na m'n studie wil ik een eigen poppodium opzetten.
BS! Leg jij mij eens uit wat vrede is als je niet weet wat oorlog is of dat nooit gekend heb.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:42 schreef BillGates het volgende:
vrede op aarde
_dat_?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef BillGates het volgende:
[..]
been there, done that..
_dat_ is pas een illusie, geloof me!
Stoere bikkel dat je bent! Nog meer wijze ingevingen voor vannacht, of ben je al opgedroogd?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:50 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
BS! Leg jij mij eens uit wat vrede is als je niet weet wat oorlog is of dat nooit gekend heb.
Hij wilt alleen dat je je nader verklaart.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:53 schreef BillGates het volgende:
[..]
Stoere bikkel dat je bent! Nog meer wijze ingevingen voor vannacht, of ben je al opgedroogd?
Nee, Tullamore Dew houdt mij vannacht wakker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:53 schreef BillGates het volgende:
[..]
Stoere bikkel dat je bent! Nog meer wijze ingevingen voor vannacht, of ben je al opgedroogd?
Vooruit dan maar, een wijze les Levensbeschouwing:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:53 schreef BillGates het volgende:
[..]
Ach welnee, dat was gewoon een standaard dogmaatje van krassers en emofiguren, die rondlopen met weltschmerz, en dientengevolge denken te weten dat je alleen ergens over mag oordelen als je alle details en feiten kent.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hij wilt alleen dat je je nader verklaart.
Toch grappig hoe snel dat soort dingen kunnen veranderen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een nieuwe droom maar het ziet er niet naar uit dat ie uit gaat komen
Of jij hebt gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen en wilskracht om je dromen te verwezenlijken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef BillGates het volgende:
[..]
Over je poppodium: ik ben er aan 2 begonnen in mijn leventje, en allebei roemloos ten onder gegaan. Daarnaast gewerkt in 2 die matig succesvol zijn, en wat je daar aan geldshit en regelgeving tegenkomt.. poeh... Je moet al rijk zijn (of eerst je ziel verkopen) voordat je maar kan beginnen met je plannetjes op papier zetten (helaas). Nederland is een prutsland wat muziek betreft in deze.
Je zal het ongetwijfeld verkeerd hebben aangepaktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef BillGates het volgende:
[..]
Ach welnee, dat was gewoon een standaard dogmaatje van krassers en emofiguren, die rondlopen met weltschmerz, en dientengevolge denken te weten dat je alleen ergens over mag oordelen als je alle details en feiten kent.
Over je poppodium: ik ben er aan 2 begonnen in mijn leventje, en allebei roemloos ten onder gegaan. Daarnaast gewerkt in 2 die matig succesvol zijn, en wat je daar aan geldshit en regelgeving tegenkomt.. poeh... Je moet al rijk zijn (of eerst je ziel verkopen) voordat je maar kan beginnen met je plannetjes op papier zetten (helaas). Nederland is een prutsland wat muziek betreft in deze.
Kijk, dat is de juiste denkwijze....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je zal het ongetwijfeld verkeerd hebben aangepakt. Maar maakt niet uit, ik zal het beter doen.
Heb ik gezegd dat dat een droom van me was dan? Nee, gewoon 1 van mijn bij-activiteiten.. leuk om te doen en mee te maken. punt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen en wilskracht om je dromen te verwezenlijken?
oei, dat komt hard aan....
naief van je, maar maakt niet uit.. als je maar lol hebtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je zal het ongetwijfeld verkeerd hebben aangepakt. Maar maakt niet uit, ik zal het beter doen.
achterhaalde dogma;s die onwaar bewezen zijn door de geschiedenis heen. Daarnaast kun je 'vrede op aarde' ook zien in een breder perspectief, een leidraad voor het leven. Helemaal niks mis mee, tenzij je als een lethargisch misantroopje door het leven wil gaan. Niet mijn kopje thee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, een wijze les Levensbeschouwing:
Leven en dood, zwart en wit, goed en kwaad, hard en zacht, warm en koud, man en vrouw, links en rechts, communisten en kapitalisten, VREDE en OORLOG.
ITS ALL PART OF LIFE!!!! Ik heb daarom een grafhekel aan mensen die de ultieme wens hebben van "Vrede op aarde". Als je eens logisch nadenkt gaan dit soort dingen hand in hand, and one cannot exist without the other! Snap je? Maar leef jij maar lekker verder in je UTOPIE (die uiteraard nooit werkelijkheid worden)
Gebruik is niet zo moeilijke woorden manquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:21 schreef BillGates het volgende:
[..]
achterhaalde dogma;s die onwaar bewezen zijn door de geschiedenis heen. Daarnaast kun je 'vrede op aarde' ook zien in een breder perspectief, een leidraad voor het leven. Helemaal niks mis mee, tenzij je als een lethargisch misantroopje door het leven wil gaan. Niet mijn kopje thee.
heb je je uberhaupt al in de markt verdiept?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Illusie.
Ik jaag momenteel m'n droom na met m'n studie.
Na m'n studie wil ik een eigen poppodium opzetten.
Een andere droom was langer dan 2 maand een vriendje te behouden en die droom is werkelijkheid geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |