abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50615503
Ik heb nooit gedroomd over werk. Maar ik heb wel de droombaan: Unix beheerder (heerlijk. Geen werkdruk, je bent er omdat het fout kan gaan en jij alleen alles op kan lossen).

Wat betreft mijn dromen... Nou... niet echt duidelijk...
Ik ben begonnen met het kweken van kruiden en zelf kruidenthee en licht medische mengsels.
Iets waar ik mij altijd al voor interesseerde.

Mijn echte dromen zijn onbereikbaar
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:26:19 #102
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_50616478
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:01 schreef Rune het volgende:
Ik heb nooit gedroomd over werk. Maar ik heb wel de droombaan: Unix beheerder (heerlijk. Geen werkdruk, je bent er omdat het fout kan gaan en jij alleen alles op kan lossen).
Same here, SAP consultant Hobby is nu werk geworden.

Verder heb ik gewoon een to-do list waar o.a. op staan:
- Slayer live zien spelen (gedaan 16-06-07)
- Cyborg leger bouwen / Doomsday device bouwen (work in progress)
- Wereld overnemen
- Bovengrondse waterstofbom (>10MT) explosie van minimale veilige afstand meemaken (niet in een oorlogssituatie)
- Aston Martin / Jaguar E-Type bezitten
etc. etc. etc.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:26:31 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50616488
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:01 schreef Rune het volgende:

Mijn echte dromen zijn onbereikbaar
waarom als ik vragen mag?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:28:47 #104
94617 Ps2K
pi_50616574
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

waarom als ik vragen mag?
Omdat je na je 25e al te laat bent om een carriere als dictator te beginnen. Carriere dictators zijn rond hun 30e al aan de macht.
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:30:50 #105
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_50616641
Ja, ik heb altijd al ambtenaar willen worden en zo geschiedde.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_50616835
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Same here, SAP consultant Hobby is nu werk geworden.

Verder heb ik gewoon een to-do list waar o.a. op staan:
- Slayer live zien spelen (gedaan 16-06-07)
- Cyborg leger bouwen / Doomsday device bouwen (work in progress)
- Wereld overnemen
- Bovengrondse waterstofbom (>10MT) explosie van minimale veilige afstand meemaken (niet in een oorlogssituatie)
- Aston Martin / Jaguar E-Type bezitten
etc. etc. etc.
Die waterstofbom zou ik zo ver mogelijk onderaan op je lijstje zetten
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:42:03 #107
94617 Ps2K
pi_50617073
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Die waterstofbom zou ik zo ver mogelijk onderaan op je lijstje zetten
Zolang de wind maar goed staat
pi_50681887
Mijn leven is mijn droom
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50682068
Mijn droom? Heb een super lieve vriend waar ik ontzettend gelukkig mee ben. Straks lekker op vakantie naar Isla Margarita, daarna nog een week naar Parijs. We hebben beide werk waar we het erg naar onze zin hebben. Het enige waar we op zitten te wachten is ons huisje maar ook dat komt goed. Mochten we kinderen kunnen krijgen dan gaan die er ook zeker komen. En verder zien we het wel wat er komen gaat.
pi_50683337
Mijn droom bestaat uit het huisje, boompje en beestje verhaal. Ik hoop alleen maar dat die droom op een dag uit mag komen. Uiteraard zal ik er alles aan doen om daar voor te zorgen.
Girls just want to have fun...
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:34:18 #111
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_50683754
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn leven is mijn droom
Nou vertel? Was jij niet die jongeman die koste wat het kost rijk zou worden?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:13:45 #112
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_50688688
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef Lili_5678 het volgende:
Mijn droom bestaat uit het huisje, boompje en beestje verhaal. Ik hoop alleen maar dat die droom op een dag uit mag komen. Uiteraard zal ik er alles aan doen om daar voor te zorgen.
Because they will last that long.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:35:20 #113
81237 releaze
best of both worlds
pi_50691668
ik heb al een aantal dromen geleefd. Momenteel ben ik bezig met de droom 'studie doen' hoewel ik daar nu lang niet meer zo enthousiast over ben als 3 jaar geleden Dus nu is de droom afstuderen
En dan hopelijk, hoooopelijk nog wat meer reizen voordat ik een kind uitwerp
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:45:44 #114
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_50692125
ik denk dat je je droom leeft, als je je voortdurend realiseert dat iedere dag je laatste droom kan zijn.
pi_50693206
Ik leef niet bepaalt mij droom, maar inmiddels heb ik wel een droomleven..

Koophuisje, harem, leuke job én een paar eigen bedrijfjes, werken wanneer ik wil en als ik zin heb, onbeperkt feesten; Zelfs op m'n werk.. Goed salaris, wat heb ik nog te klagen?

Elke dag uitslapen, beginnen met een potje bier op je werk, eigen chauffeur omdat ze het tijdverspilling vinden als ik ga fietsen, terwijl ik een kwartier fietsen van m'n werk af woon..

Zelfs m'n vakantiedagen op m'n werk krijg ik niet op, want elke keer als ik een dag vrij neem vinden ze dat ik zoveel meerwaarde heb voor het bedrijf en zoveel toevoeg dat ze de vrije dagen gewoon doorbetalen..

Ik haat m'n leven Ik heb gewoon niets om op te zeiken
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:19:15 #116
57434 Marloes
Digital Love
pi_50693567
Owja ik wil een mercedes.
Het ultieme gevoel van vrijheid
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_50693579
eva longoria bangen.
pi_50693997
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:34 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Nou vertel? Was jij niet die jongeman die koste wat het kost rijk zou worden?
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50694312
Mijn droom is dat ik kan vliegen, superrijk word en ben, een eilandje voor mezelf heb zoals de Malediven, geen kopzorgen, een goede vent, mijn poes nog steeds bij mij, mijn familie in het buitenland nog eeuwenlang blijft leven en die hier ook, leuke mensen om mij heen, beetje bourgondisch leventje, het gevoel van vrijheid maar ook kan studeren/leren en werken, en vooral een super groot mooi huis met een of zo'n torenkamertje waar ik dan alleen naar buiten kan gaan zitten staren naar de wolken, mijmeren en af en toe tot rust kan komen.

Ik denk dat ik nog wel even kan blijven dromen
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:49:43 #120
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_50694790
Ik heb een nieuwe droom maar het ziet er niet naar uit dat ie uit gaat komen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:31:56 #121
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50698001
Ik ben de laatste tijd te nuchter om te dromen dus vanzelf geloof ik niet meer zo in dromen en het leven van dromen. In mijn ogen is er altijd wel een keerzijde aan de medaille en gaat het leven nooit helemaal over rozen.

Uitgaande dat het leven een grote droom kan zijn zorgt hier alleen maar voor teleurstelling omdat ik het niet altijd zo ervaar.

Dat de meeste dromen bedrog zijn daar sta ik steeds meer achter. Hoewel er altijd wel mooie kanten aan het leven kleven.

Je droomt bijvoorbeeld van een ideale baan en komt daarna erachter dat het niet helemaal is waarvan je droomde. Niets is perfect in mijn ogen. Denk ik vervolgens aan een droom dan komt dat over als perfecte situatie.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 21 juni 2007 @ 18:45:44 #122
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_50700019
Goeie topic! Ik heb alleen geen echte droom. Tenminste, niet 1 ultieme. Ik hoop gewoon dat ik gezond en gelukkig blijf. Enige wat mij echt leuk zou lijken is een meid tegenkomen om 't allemaal mee te delen.

Levensvreugde zit wat mij betreft in kleine dingen; en ik zorg ook heel bewust dat ik ervan geniet: een vogel die mooi zingt, de zon die schijnt (nu... even... niet...) en ook de iets grotere dingen als (vooruitzicht op) vakanties.

Wat bij mij sowieso helpt om gelukkig te blijven/zijn (niet helemaal hetzelfde als "leef jij je droom", maar wel gerelateerd m.i.) is niet te lang naar gras van de buren te kijken wat groen lijkt. It ain't. Really.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_50712420
Gerzocht: dromen.
Ik zal ze vast wel hebben maar ben ze altijd vergeten als ik wakker ben. Vraag dus niet wat ik wil worden, zijn of hebben...... want ik weet het niet. En dat kan af en toe best frusterend zijn.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:30:48 #124
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_50713591
een wereldreis voor de rest van m'n leven
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_50715217
Mijn droom was vroeger astronaut worden, maar dat is niet zo heel erg realistisch. Echter, een meer realistische droom die ik heb is F16-vlieger te worden of later in de burgerkuchtvaart te werken als piloot. Ik ben nog 23, dus alle kansen nog.....

Maar eerst maar eens mijn Master Aerospace Engineering halen volgend jaar en dan centjes verdienen. Daarna wil ik een modulaire PPL (private pilot license) gaan volgen, en misschien zelfs een ATPL.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 01:42:20 #126
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715402
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:42 schreef BillGates het volgende:
vrede op aarde
Illusie.

Ik jaag momenteel m'n droom na met m'n studie.
Na m'n studie wil ik een eigen poppodium opzetten .

Een andere droom was langer dan 2 maand een vriendje te behouden en die droom is werkelijkheid geworden .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 01:48:20 #128
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715433
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Illusie.

been there, done that..
_dat_ is pas een illusie, geloof me!
pi_50715471
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:42 schreef BillGates het volgende:
vrede op aarde
BS! Leg jij mij eens uit wat vrede is als je niet weet wat oorlog is of dat nooit gekend heb.
pi_50715497
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef BillGates het volgende:

[..]

been there, done that..
_dat_ is pas een illusie, geloof me!
_dat_? .
  vrijdag 22 juni 2007 @ 01:53:26 #131
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715521
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:50 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

BS! Leg jij mij eens uit wat vrede is als je niet weet wat oorlog is of dat nooit gekend heb.
Stoere bikkel dat je bent! Nog meer wijze ingevingen voor vannacht, of ben je al opgedroogd?
pi_50715539
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:53 schreef BillGates het volgende:

[..]

Stoere bikkel dat je bent! Nog meer wijze ingevingen voor vannacht, of ben je al opgedroogd?
Hij wilt alleen dat je je nader verklaart.
pi_50715560
quote:

[..]

Nee, Tullamore Dew houdt mij vannacht wakker.
pi_50715629
quote:

[..]

Vooruit dan maar, een wijze les Levensbeschouwing:

Leven en dood, zwart en wit, goed en kwaad, hard en zacht, warm en koud, man en vrouw, links en rechts, communisten en kapitalisten, VREDE en OORLOG.

ITS ALL PART OF LIFE!!!! Ik heb daarom een grafhekel aan mensen die de ultieme wens hebben van "Vrede op aarde". Als je eens logisch nadenkt gaan dit soort dingen hand in hand, and one cannot exist without the other! Snap je? Maar leef jij maar lekker verder in je UTOPIE (die uiteraard nooit werkelijkheid worden)

Nu weer OT plz.....
  vrijdag 22 juni 2007 @ 02:00:18 #135
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715630
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:54 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Hij wilt alleen dat je je nader verklaart.
Ach welnee, dat was gewoon een standaard dogmaatje van krassers en emofiguren, die rondlopen met weltschmerz, en dientengevolge denken te weten dat je alleen ergens over mag oordelen als je alle details en feiten kent.

Over je poppodium: ik ben er aan 2 begonnen in mijn leventje, en allebei roemloos ten onder gegaan. Daarnaast gewerkt in 2 die matig succesvol zijn, en wat je daar aan geldshit en regelgeving tegenkomt.. poeh... Je moet al rijk zijn (of eerst je ziel verkopen) voordat je maar kan beginnen met je plannetjes op papier zetten (helaas). Nederland is een prutsland wat muziek betreft in deze.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 02:00:44 #136
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_50715637
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een nieuwe droom maar het ziet er niet naar uit dat ie uit gaat komen
Toch grappig hoe snel dat soort dingen kunnen veranderen...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_50715656
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef BillGates het volgende:

[..]

Over je poppodium: ik ben er aan 2 begonnen in mijn leventje, en allebei roemloos ten onder gegaan. Daarnaast gewerkt in 2 die matig succesvol zijn, en wat je daar aan geldshit en regelgeving tegenkomt.. poeh... Je moet al rijk zijn (of eerst je ziel verkopen) voordat je maar kan beginnen met je plannetjes op papier zetten (helaas). Nederland is een prutsland wat muziek betreft in deze.
Of jij hebt gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen en wilskracht om je dromen te verwezenlijken?

oei, dat komt hard aan....
pi_50715671
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef BillGates het volgende:

[..]

Ach welnee, dat was gewoon een standaard dogmaatje van krassers en emofiguren, die rondlopen met weltschmerz, en dientengevolge denken te weten dat je alleen ergens over mag oordelen als je alle details en feiten kent.

Je zal het ongetwijfeld verkeerd hebben aangepakt . Maar maakt niet uit, ik zal het beter doen.
pi_50715691
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:02 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Je zal het ongetwijfeld verkeerd hebben aangepakt . Maar maakt niet uit, ik zal het beter doen.
Kijk, dat is de juiste denkwijze....
  vrijdag 22 juni 2007 @ 02:10:39 #140
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715789
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Of jij hebt gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen en wilskracht om je dromen te verwezenlijken?

oei, dat komt hard aan....
Heb ik gezegd dat dat een droom van me was dan? Nee, gewoon 1 van mijn bij-activiteiten.. leuk om te doen en mee te maken. punt.
Niks wereldschokkends, niet alles in het leven hoeft perfect te zijn. Ik geloof niet zo in dat 'maakt niet uit wat je doet, als je het maar goed doet' principe. Mij te eng en narrowminded.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 02:14:52 #141
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715835
quote:

[..]

naief van je, maar maakt niet uit.. als je maar lol hebt
  vrijdag 22 juni 2007 @ 02:21:10 #142
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50715915
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Vooruit dan maar, een wijze les Levensbeschouwing:

Leven en dood, zwart en wit, goed en kwaad, hard en zacht, warm en koud, man en vrouw, links en rechts, communisten en kapitalisten, VREDE en OORLOG.

ITS ALL PART OF LIFE!!!! Ik heb daarom een grafhekel aan mensen die de ultieme wens hebben van "Vrede op aarde". Als je eens logisch nadenkt gaan dit soort dingen hand in hand, and one cannot exist without the other! Snap je? Maar leef jij maar lekker verder in je UTOPIE (die uiteraard nooit werkelijkheid worden)
achterhaalde dogma;s die onwaar bewezen zijn door de geschiedenis heen. Daarnaast kun je 'vrede op aarde' ook zien in een breder perspectief, een leidraad voor het leven. Helemaal niks mis mee, tenzij je als een lethargisch misantroopje door het leven wil gaan. Niet mijn kopje thee.
pi_50719246
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:21 schreef BillGates het volgende:

[..]

achterhaalde dogma;s die onwaar bewezen zijn door de geschiedenis heen. Daarnaast kun je 'vrede op aarde' ook zien in een breder perspectief, een leidraad voor het leven. Helemaal niks mis mee, tenzij je als een lethargisch misantroopje door het leven wil gaan. Niet mijn kopje thee.
Gebruik is niet zo moeilijke woorden man

Maar serieus, je komt op mij over als een ENG en VERBITTERD mannetje die nergens het nut van inziet en niet durft te dromen. Daar bereik je helemaal niets mee. You only live once; make the best of it.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:07:23 #144
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_50721607
quote:

[..]

heb je je uberhaupt al in de markt verdiept?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_50723602
Tja, mijn dromen.
Er zijn wel dingen die me op dit moment gelukkig maken, mijn man, ons sociaal leven, onze vrienden.
Op dit moment is onze droom ons huis, alleen moeten we daarvoor nog een ander huis verkopen!!
En dat wil nou niet echt lukken. Dat is mijn droom van dit moment: verkopen en aan ons nieuw huis/leven beginnen.
Van daaruit komt de rest vanzelf wel.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:26:44 #146
154704 Bicks
Neemt nog een hijs van zijn jo
pi_50851518
Op een podium staan als leadzanger van een band met duizende uitzinnige mensen voor je die genieten van de muziek die je maakt!!!!

Oh ja, momenteel ben ik ambtenaar.... maar hoop doet gekken in vreugde leven he?!?
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:29:52 #147
177242 Irien
Innit though
pi_50921032
Mijn dromen: in de journalistiek iets bereiken waar ik echt trots op ben.
In de loop van mijn leven nog een paar mensen ontmoeten waarmee ik een hechte, diepgaande band krijg. Duidelijker aanvoelen en/of weten wat ik wil, nu en in de toekomst.
Iets moois maken van mijn huidige relatie.
Ooit eens leren surfen
Kortere termijn: weer een muziekinstrument leren spelen
Droombestemmingen: Brazilie, Argentinie, Zuid Afrika, Japan, Polynesie, Canada

Veel mensen realiseren hun dromen nooit en het is ook moeilijk! Je moet werken, in je levensonderhoud voorzien...

quote][ niet te lang naar gras van de buren te kijken wat groen lijkt. It ain't. Really. [/quote]

So true! Ik probeer het af te leren...
Between the click of the light and the start of the dream
pi_51153463
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Illusie.

Een andere droom was langer dan 2 maand een vriendje te behouden en die droom is werkelijkheid geworden .
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_51158510
heb eigenlijk maar 1 droom, ik wil naar nieuw zeeland/australie. hoop over 2 jaar daar een stage te kunnen regelen en aansluitend wat rondreizen
Too much is never enough!
pi_51159652
ja inmiddels wel
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')