Linkje?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren vreselijk misdragen en was in een kapotte kutbui. IK wil weer heel graag knuffelen met Mootie
![]()
PM HiDiHo even voor hulpquote:
Ik zag in de COS dat KZ een probleempje van Mokum in de SC zou oplossen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:52 schreef Mike1964 het volgende:
helldesk?
Ik zou er niet al te veel mee pimpen hier, voor je het weet kan het niet meer!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
PM HiDiHo even voor hulp( hij is er weer na Deal or no Deal)
![]()
Heb je nog een licentie ? dan is het een eitje
Zo niet dan kun je voor 1 dag betalen en is het daarna een eitje
Klik wel even op zn advertenties/ ads google( zie sig)
Oké maat! Op je knieën!quote:
Alles al uitgezocht! Voor een appel en een ei!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag in de COS dat KZ een probleempje van Mokum in de SC zou oplossen...
En m'n vrienden van UPCnoem ik altijd de helldesk
![]()
Lieve schat.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
dank jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lieve schat.....
ik twijfel alleen of ik weer ga betalen omdat mijn maand om is...
hoe het moet heb ik geen problemen mee...
maar je bent lief!![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zou er niet al te veel mee pimpen hier, voor je het weet kan het niet meer!
Jij bent ook lief..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag in de COS dat KZ een probleempje van Mokum in de SC zou oplossen...
En m'n vrienden van UPCnoem ik altijd de helldesk
![]()
Mootie wil je mn vriendinnetje weer zijn ? Ik vind je ( soms) zo liefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles al uitgezocht! Voor een appel en een ei!
ik ben altijd heus wel liefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mootie wil je mn vriendinnetje weer zijn ? Ik vind je ( soms) zo lief![]()
HiDiHo is okayquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
En z'n dinnetje kwam onverwachts langs, dus die heeft wel andere dingen te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:02 schreef Mike1964 het volgende:
Eerste keer dat ik Ian Nick niet zie hier.... Zal hij dan toch af en toe werken en slapen?
Waar was je toen Natasia jou nadeed gisteren....quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor
Damn, die VOL-modus blijft maar hangen hè![]()
Input, output, uploaden... ik weet niet hoor, gaat het nog steeds over avatars???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
HiDiHo is okay![]()
* nachtzuster kijkt ook al weekje special streams![]()
@ Leandra: eend is weer groter gegroeid, dus uploaden zit er niet meer in vandaag![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, das toevallig, ik log nèt in.
Je bent toch niet dat enge medium he.
Die is keihard aan het uploaden dus....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En z'n dinnetje kwam onverwachts langs, dus die heeft wel andere dingen te doen![]()
![]()
Ik snap er geen reet meer vanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
HiDiHo is okay![]()
* nachtzuster kijkt ook al weekje special streams![]()
@ Leandra: eend is weer groter gegroeid, dus uploaden zit er niet meer in vandaag![]()
Hyhaaaa gevonden. Ik heb zelfs de berging overhoop gehaald.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat je privé wilt houden moet je iig niet online gebruiken... voor je het weet heeft iemand in Timboektoe jouw avatar
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Input, output, uploaden... ik weet niet hoor, gaat het nog steeds over avatars???![]()
Hé....je avatar! Wat doe je!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, das toevallig, ik log nèt in.
Je bent toch niet dat enge medium he.
Zal ik je helpen ?quote:
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]![]()
Groeien van andere onderdelen heb ik niet in de hand![]()
Ah!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is Iris, de vriendin van Casper.
Heb jij mijn hondquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben jij Iris de Boer van 3 hoog achter??
Casper is wel heul leuk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Casper ligt op de grond, en Iris is dat hondje met die strijkplankovertrek.
Maar hij heeft vreselijke dingen gedaanquote:
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben jij Iris de Boer van 3 hoog achter??
Ehh... laat ik het tactisch zeggen, ik hou niet zo erg van dat soort hondjes....quote:
quote:
Ga nou maar eens rap aan de slagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, op deze manier haal ik de 30.000 posts nog wel.
Ben aan het zoeken naar een disigner prada schepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
heb je die schijt op je balkon al opgeruimd ?
Nog 9.609.... peanutsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, op deze manier haal ik de 30.000 posts nog wel.
Ik zag hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken naar een disiger prada schep![]()
Ik vind nog een 'last shot' oid van mijn SL avontuur, kan dat ook ipv een schilderij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga nou maar eens rap aan de slag![]()
Ik wacht al de hele dag![]()
Mookquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind nog een 'last shot' oid van mijn SL avontuur, kan dat ook ipv een schilderij?
Okay.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Maar wel een beetje persoonlijk graag![]()
Nou daar kan ik wel een leuke Avater uithalenquote:
Nah theb hard geregend eergisterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Moet ik stront komen scheppen? Ben het gewend...![]()
Dat kost je wel LInden Dollars oid.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar kan ik wel een leuke Avater uithalen![]()
Dan hou ik mijn gratis puntmuts nog maar evenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat kost je wel LInden Dollars oid.
Prachtigquote:
Kweet het ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
Wat is het hier stil? Zit ik iets op tv te missen?
http://www.tvgids.nl/nustraks/quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
Wat is het hier stil? Zit ik iets op tv te missen?
srtaks aks aks aks ks ksquote:
ik was even weg ... maar moet ook zo kokenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef Soury het volgende:
Piep iep ie ie pppppuh
Ik ook nog , maar heb geen trekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik was even weg ... maar moet ook zo koken![]()
*ff voor de verslaafden een nieuw topic gemaaktquote:
Beetje laatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*ff voor de verslaafden een nieuw topic gemaakt![]()
Een hele zin volquote:
neeequote:
Banquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
neeeik was eerder maar kleinzusje werd voorgetrokken
Hoi ging er even vanuit dat het pol was sorryquote:
ik doe aan liefdadigheidswerkquote:
Komt er nu een vette rel in FB?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
neeeik was eerder maar kleinzusje werd voorgetrokken
Persoonlijk vind ik dat het absoluut niet door de beugel kanquote:
inderdaad,... jij laat je de kaas toch ook niet van je brood etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat het absoluut niet door de beugel kan![]()
Jij heb een lelijke Op dus kansloosquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
inderdaad,... jij laat je de kaas toch ook niet van je brood eten![]()
Ik wel, zullen wij nu rellenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat het absoluut niet door de beugel kan![]()
Doe mijn beugel uitquote:
Niet gezienquote:
en ik maar denken dat disana een kipsalade... ach... relluhquote:
Daar sta je dan....quote:
Ik hoop dat ze een salmonella vergiftiging krijgtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat disana een kipsalade... ach... relluh![]()
![]()
![]()
H5N1 is erg in tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een salmonella vergiftiging krijgt![]()
bel de klachtenlijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef klarelucht het volgende:
waar kan ik mijn verhaal kwijt over de streams..het ging lekker en opeens was de topic vol en weg help help ik heb commentaar
In de volgende cosquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef klarelucht het volgende:
waar kan ik mijn verhaal kwijt over de streams..het ging lekker en opeens was de topic vol en weg help help ik heb commentaar
you naild itquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
In de volgende cos
Als het een zieke misplaatste opmerking is mag het ook hier
[COS # 1688] BEAN ziek van de popipoll![]()
Hee een normaal mensquote:
Maar gelukkig kunnen we de FB weer F5'en... het gaat over je gesloten COS Poloquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met zo'n titel heb je geen OP nodig![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar gelukkig kunnen we de FB weer F5'en... het gaat over je gesloten COS Polo
Ach de ziektes gaan over een weer op de cos. Jij bent nu ff een verademing "kuch"quote:
Rauwe erwrtenquote:
Ik ben een verademing!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach de ziektes gaan over een weer op de cos. Jij bent nu ff een verademing "kuch"
![]()
Is dat een lijkkist.. (je Avater) is wel passendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:59 schreef sander89 het volgende:
Is er een overzicht van de aantal contact punten die iedereen heeft? Of ben ik weer zo blind.
Volgens mij heeft Huub er aardig wat ik zie hem steeds heel wat krijgen maar geeft weinig uit.
Roggelquote:
nee joh... is een urinoir....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een lijkkist.. (je Avater) is wel passend
Toch ff checken: opende je nou snel een topic om te zieken of niet?quote:
Ons kotskind is heel erg kwaad!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch ff checken: opende je nou snel een topic om te zieken of niet?
Nee volgens mij is het de Thalys op volle 350 km snelheid en Amada bovenop zonder ondergoedquote:
Of om disana wakker te schuddenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben aan het stikken dus komt nu niet zo goed uit.
Wie is kotskind?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ons kotskind is heel erg kwaad!![]()
Edit: Hij geeft je het boze oog!
En vanwaar die schattige bijnaam?quote:
Wel op tijd kappen hoor, soms loopt het fout afquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben aan het stikken dus komt nu niet zo goed uit.
Lekker zo'n zuurstof-rushquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel op tijd kappen hoor, soms loopt het fout af![]()
O ja. Verdrongen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... zijn originele avatar natuurlijk![]()
[afbeelding]
Is toch andersomquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
ik dacht dat het een strontvlieg wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee volgens mij is het de Thalys op volle 350 km snelheid en Amada bovenop zonder ondergoed
Ducklingquote:
Ik lees veelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar meer ervaring dan ik?![]()
Welke OP ????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
Ja en nu ff on topic. En de Op is super ruk
Opmerkelijke Prutszooiquote:
Neuhquote:
Eenddddddd ga jij nu ook al voor jezelf juichen ????quote:
Neuhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Eenddddddd ga jij nu ook al voor jezelf juichen ????![]()
Hmmm ik lees daar altijd alleen de SV en op heel zeldzame momenten geef ik daar commentaar, maar ze draven mij te erg door daar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef Talitha het volgende:
De VOL-mood is volgens mij een beetje aan het inzakken.![]()
Nah das nog wel liefquote:
Glibber-eendtjuh is toch altijd liefquote:
Ik ga gelukkig en happy mijn bed in ...quote:
Pffff, alsof dat hier nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmm ik lees daar altijd alleen de SV en op heel zeldzame momenten geef ik daar commentaar, maar ze draven mij te erg door daar.
Trusten muis.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig en happy mijn bed in ...![]()
Ohhh jawel, maar daar net iets erger, maar dat is mijn bescheiden meningquote:
Souryquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zei eendtjuh! Eigen schuld, dikke bult.
Eendquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef PC eend het volgende:
Voor iedereen die gaat
![]()
En een heel warm hartelijk welkom voor veulentje![]()
NOOIT , HOOR JE ME, NOOOOOOIT!!!quote:
Het is weer een grote rokende puinhoop, een klein berichtje tussendoor valt vast niet opquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eend![]()
Durf ik een opmerking te maken in de FB of zou dat stoken zijn??
Paar regels maarquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:15 schreef PC eend het volgende:
Het is weer een grote rokende puinhoop, een klein berichtje tussendoor valt vast niet op
Of heb je weer een boekwerk in gedachte?
Als ik zeg: GO GO GO....quote:
Al donequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
Als ik zeg: GO GO GO....
Ben ik dan aan het stoken?![]()
Vond in het boekwerk ook zinnige dingenquote:
Van het boekwerk was iedereen een beetje stilquote:
Slijmzwoerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vond in het boekwerk ook zinnige dingen
Dan moeten ze jou maar mod makenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Van het boekwerk was iedereen een beetje stil![]()
No way, ik zou het niet zeggen als ik het niet vondquote:
Niks, maar iedereen stil krijgen, is een prima eigenschap voor een modquote:
Juist niet, dan blijft er niks over om te modden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:48 schreef PC eend het volgende:
Niks, maar iedereen stil krijgen, is een prima eigenschap voor een mod
Je kan altijd nog cijfertjes rechtzettenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Juist niet, dan blijft er niks over om te modden.![]()
Als i kdat had gewild was ik wel accountant gewordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
Je kan altijd nog cijfertjes rechtzetten
Theraquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:19 schreef TherAngelina het volgende:
Hoihoi!!
Gaat wel langzaam zeg, die SC.
Leuke dag gehad?
Heerlijk ja, dat weer vandaagquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Thera![]()
Best aardig. Heb genoten van het verfrissende weer.![]()
Zat net perongeluk het Ave Maria te downloadenWat 1 muisklikje verkeerd al kan veroorzaken zeg
Dagje koelte tussendoor is toch ook niet slecht?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:26 schreef TherAngelina het volgende:
Heerlijk ja, dat weer vandaag![]()
.
Hoe gaat het inmiddels met je been trouwens?
Ja, erg lekker, ik weet me geen draai te geven in die hittequote:Op woensdag 13 juni 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dagje koelte tussendoor is toch ook niet slecht?
Me been is rood, maar gelukkig doet het geen zeer meer. Af en toe voel ik het nog trekken.
Ik heb trouwens het Ave heel vlug weggegooid toen ik er achterkwam![]()
Ik speel voor kind vandaag. Ik zit kinderen voor kinderen te downloadenquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, erg lekker, ik weet me geen draai te geven in die hitte.
Hmm, ik luister de laatste tijd alleen maar zielige, romantische liedjes.
Wil je erover praten? Je weet wat m'n lijfspreuk is.quote:
Ohh, daar heb ik ook heul veel vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik speel voor kind vandaag. Ik zit kinderen voor kinderen te downloaden![]()
Ik heb eindelijk een keer voor de streams betaald, omdat ik de uitslag van de popo wou zien... was ik te laatquote:
Hoor ik daar kinderenquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik speel voor kind vandaag. Ik zit kinderen voor kinderen te downloaden![]()
Het voordeel is wel dat je nu alle andere dingen live kunt zien voorlopigquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een keer voor de streams betaald, omdat ik de uitslag van de popo wou zien... was ik te laat![]()
Zonder te kijken denk ik: "Ik krijg tieten". Nu eens kijken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dit wel een geil nummer![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UWURkD7pXYM
Kreeg plotseling de ondringbare behoefte daaraan. Maar helaas wil niemand die om 1 uur 's nachts met me share. Morgen nog maar is proberen. Voorlopig zing ik gewoon vrolijk "Op een onbewoond eiland".quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:36 schreef TherAngelina het volgende:
Ohh, daar heb ik ook heul veel van. Ik vind die van "Ik ben toch zeker Sinterklaas niet" leuk
.
Oh, wacht, da's andere koekquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:41 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zonder te kijken denk ik: "Ik krijg tieten". Nu eens kijken...
Jááá, die heb ik ook. "Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot, je wordt van-zelluf groot"quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kreeg plotseling de ondringbare behoefte daaraan. Maar helaas wil niemand die om 1 uur 's nachts met me share. Morgen nog maar is proberen. Voorlopig zing ik gewoon vrolijk "Op een onbewoond eiland".
Als ik het had zou ik het met je sharenquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kreeg plotseling de ondringbare behoefte daaraan. Maar helaas wil niemand die om 1 uur 's nachts met me share. Morgen nog maar is proberen. Voorlopig zing ik gewoon vrolijk "Op een onbewoond eiland".
Heb jij een jongere versie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oh, wacht, da's andere koek. Da's toch netjes van je dat het gezongen wordt door een oudere vrouw (ouder dan die kindjes dus)
.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:45 schreef TherAngelina het volgende:
Jááá, die heb ik ook. "Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot, je wordt van-zelluf groot".
Daar vrolijkt een mens toch meteen van op hequote:
LP... Zeg opa wat doet u nou zo laat nog wakker?quote:
Zijn er ook CD's van??quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
LP... Zeg opa wat doet u nou zo laat nog wakker?
Moeten ze wel willen sharen, dan is youtube toch beterquote:
Youtube is gewoon niks voor mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:00 schreef PC eend het volgende:
Moeten ze wel willen sharen, dan is youtube toch beter
Maar dat doet het bij jou zeker ook niet?![]()
Niet zo visueel ingesteld dus?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Youtube is gewoon niks voor mij.
Ik download het, dump het op een cd en duw het in me stereo of ik pleur het op me mp3 speler. Ik draai eigenlijk maar zelden muziek met me pc.
Ik kan het je wel mailen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Youtube is gewoon niks voor mij.
Ik download het, dump het op een cd en duw het in me stereo of ik pleur het op me mp3 speler. Ik draai eigenlijk maar zelden muziek met me pc.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet zo visueel ingesteld dus?
I like that in a woman![]()
Hoe groot is dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:06 schreef TherAngelina het volgende:
Ik kan het je wel mailen?
Hoezo? Omdat het dan niet opvalt hoe lelijk je bent?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
Niet zo visueel ingesteld dus?
I like that in a woman![]()
Nou ja zegquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat het dan niet opvalt hoe lelijk je bent?![]()
Jij hierquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh!
Dag lobasca...quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh!
That never stopped them beforequote:Op woensdag 13 juni 2007 03:13 schreef noucky het volgende:
COS heeft geen zin meer, allen slapen.
En dus kom je ons vervelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:13 schreef noucky het volgende:
COS heeft geen zin meer, allen slapen.
'Op een Onbewoond Eiland' is 2,41 MB.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe groot is dat?
Kijkt een beetje twijfelachtig naar d'r server
Die heb ik. Die en ik heb zo waanzinnig gedroomd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:14 schreef TherAngelina het volgende:
'Op een Onbewoond Eiland' is 2,41 MB.
Hai Veulen, jeemig daar zou ik het benauwd van krijgen. Heb je een lange dag voor de boeg?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dag lobasca...
Zat net te overwegen of ik niet eens richting me bed moest gaan. Moet over een kleine 4 uur al weer op![]()
Ik wou nog wel even weten of Noucky jouw kat is, en of z/hij een beetje lief isquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Als ik stoor ga ik graag weg. Zoek ik nog een chat, slapen is toch nog niet aan de orde.
Je stoort heul niet! Gesjellug!quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Als ik stoor ga ik graag weg. Zoek ik nog een chat, slapen is toch nog niet aan de orde.
Welneeh joh, pak eeen stoel en blijf staan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Je laat je toch niet wegjagen door een of ander stom paardquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Noucky is mijn kat en mijn nickname. Hij is erg lief en aanhankelijk, banjert me alleen soms over het toetsenbord en dat is minder :-)quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou nog wel even weten of Noucky jouw kat is, en of z/hij een beetje lief is![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:18 schreef noucky het volgende:
Trusten jullie voor straks.
Neeh hoor, ik heb belooft van 8 tot 12 een paar uurtjes te helpen mesten enzo. Daarna kan ik gewoon heerlijk niksen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
Hai Veulen, jeemig daar zou ik het benauwd van krijgen. Heb je een lange dag voor de boeg?
Leuke naam. Mijn nick is samengesteld uit 3 kattennamen (maar ik heb er 4 en ze zijn echt niet altijd lief).quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Noucky is mijn kat en mijn nickname. Hij is erg lief en aanhankelijk, banjert me alleen soms over het toetsenbord en dat is minder :-)
Jij ook hier?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou nog wel even weten of Noucky jouw kat is, en of z/hij een beetje lief is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |