Souryquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zei eendtjuh! Eigen schuld, dikke bult.
Eendquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef PC eend het volgende:
Voor iedereen die gaat
![]()
En een heel warm hartelijk welkom voor veulentje![]()
NOOIT , HOOR JE ME, NOOOOOOIT!!!quote:
Het is weer een grote rokende puinhoop, een klein berichtje tussendoor valt vast niet opquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eend![]()
Durf ik een opmerking te maken in de FB of zou dat stoken zijn??
Paar regels maarquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:15 schreef PC eend het volgende:
Het is weer een grote rokende puinhoop, een klein berichtje tussendoor valt vast niet op
Of heb je weer een boekwerk in gedachte?
Als ik zeg: GO GO GO....quote:
Al donequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
Als ik zeg: GO GO GO....
Ben ik dan aan het stoken?![]()
Vond in het boekwerk ook zinnige dingenquote:
Van het boekwerk was iedereen een beetje stilquote:
Slijmzwoerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vond in het boekwerk ook zinnige dingen
Dan moeten ze jou maar mod makenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Van het boekwerk was iedereen een beetje stil![]()
No way, ik zou het niet zeggen als ik het niet vondquote:
Niks, maar iedereen stil krijgen, is een prima eigenschap voor een modquote:
Juist niet, dan blijft er niks over om te modden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:48 schreef PC eend het volgende:
Niks, maar iedereen stil krijgen, is een prima eigenschap voor een mod
Je kan altijd nog cijfertjes rechtzettenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Juist niet, dan blijft er niks over om te modden.![]()
Als i kdat had gewild was ik wel accountant gewordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
Je kan altijd nog cijfertjes rechtzetten
Theraquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:19 schreef TherAngelina het volgende:
Hoihoi!!
Gaat wel langzaam zeg, die SC.
Leuke dag gehad?
Heerlijk ja, dat weer vandaagquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Thera![]()
Best aardig. Heb genoten van het verfrissende weer.![]()
Zat net perongeluk het Ave Maria te downloadenWat 1 muisklikje verkeerd al kan veroorzaken zeg
Dagje koelte tussendoor is toch ook niet slecht?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:26 schreef TherAngelina het volgende:
Heerlijk ja, dat weer vandaag![]()
.
Hoe gaat het inmiddels met je been trouwens?
Ja, erg lekker, ik weet me geen draai te geven in die hittequote:Op woensdag 13 juni 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dagje koelte tussendoor is toch ook niet slecht?
Me been is rood, maar gelukkig doet het geen zeer meer. Af en toe voel ik het nog trekken.
Ik heb trouwens het Ave heel vlug weggegooid toen ik er achterkwam![]()
Ik speel voor kind vandaag. Ik zit kinderen voor kinderen te downloadenquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, erg lekker, ik weet me geen draai te geven in die hitte.
Hmm, ik luister de laatste tijd alleen maar zielige, romantische liedjes.
Wil je erover praten? Je weet wat m'n lijfspreuk is.quote:
Ohh, daar heb ik ook heul veel vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik speel voor kind vandaag. Ik zit kinderen voor kinderen te downloaden![]()
Ik heb eindelijk een keer voor de streams betaald, omdat ik de uitslag van de popo wou zien... was ik te laatquote:
Hoor ik daar kinderenquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik speel voor kind vandaag. Ik zit kinderen voor kinderen te downloaden![]()
Het voordeel is wel dat je nu alle andere dingen live kunt zien voorlopigquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een keer voor de streams betaald, omdat ik de uitslag van de popo wou zien... was ik te laat![]()
Zonder te kijken denk ik: "Ik krijg tieten". Nu eens kijken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dit wel een geil nummer![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UWURkD7pXYM
Kreeg plotseling de ondringbare behoefte daaraan. Maar helaas wil niemand die om 1 uur 's nachts met me share. Morgen nog maar is proberen. Voorlopig zing ik gewoon vrolijk "Op een onbewoond eiland".quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:36 schreef TherAngelina het volgende:
Ohh, daar heb ik ook heul veel van. Ik vind die van "Ik ben toch zeker Sinterklaas niet" leuk
.
Oh, wacht, da's andere koekquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:41 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zonder te kijken denk ik: "Ik krijg tieten". Nu eens kijken...
Jááá, die heb ik ook. "Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot, je wordt van-zelluf groot"quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kreeg plotseling de ondringbare behoefte daaraan. Maar helaas wil niemand die om 1 uur 's nachts met me share. Morgen nog maar is proberen. Voorlopig zing ik gewoon vrolijk "Op een onbewoond eiland".
Als ik het had zou ik het met je sharenquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kreeg plotseling de ondringbare behoefte daaraan. Maar helaas wil niemand die om 1 uur 's nachts met me share. Morgen nog maar is proberen. Voorlopig zing ik gewoon vrolijk "Op een onbewoond eiland".
Heb jij een jongere versie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oh, wacht, da's andere koek. Da's toch netjes van je dat het gezongen wordt door een oudere vrouw (ouder dan die kindjes dus)
.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:45 schreef TherAngelina het volgende:
Jááá, die heb ik ook. "Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot, je wordt van-zelluf groot".
Daar vrolijkt een mens toch meteen van op hequote:
LP... Zeg opa wat doet u nou zo laat nog wakker?quote:
Zijn er ook CD's van??quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
LP... Zeg opa wat doet u nou zo laat nog wakker?
Moeten ze wel willen sharen, dan is youtube toch beterquote:
Youtube is gewoon niks voor mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:00 schreef PC eend het volgende:
Moeten ze wel willen sharen, dan is youtube toch beter
Maar dat doet het bij jou zeker ook niet?![]()
Niet zo visueel ingesteld dus?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Youtube is gewoon niks voor mij.
Ik download het, dump het op een cd en duw het in me stereo of ik pleur het op me mp3 speler. Ik draai eigenlijk maar zelden muziek met me pc.
Ik kan het je wel mailen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Youtube is gewoon niks voor mij.
Ik download het, dump het op een cd en duw het in me stereo of ik pleur het op me mp3 speler. Ik draai eigenlijk maar zelden muziek met me pc.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet zo visueel ingesteld dus?
I like that in a woman![]()
Hoe groot is dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:06 schreef TherAngelina het volgende:
Ik kan het je wel mailen?
Hoezo? Omdat het dan niet opvalt hoe lelijk je bent?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
Niet zo visueel ingesteld dus?
I like that in a woman![]()
Nou ja zegquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat het dan niet opvalt hoe lelijk je bent?![]()
Jij hierquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh!
Dag lobasca...quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh!
That never stopped them beforequote:Op woensdag 13 juni 2007 03:13 schreef noucky het volgende:
COS heeft geen zin meer, allen slapen.
En dus kom je ons vervelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:13 schreef noucky het volgende:
COS heeft geen zin meer, allen slapen.
'Op een Onbewoond Eiland' is 2,41 MB.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe groot is dat?
Kijkt een beetje twijfelachtig naar d'r server
Die heb ik. Die en ik heb zo waanzinnig gedroomd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:14 schreef TherAngelina het volgende:
'Op een Onbewoond Eiland' is 2,41 MB.
Hai Veulen, jeemig daar zou ik het benauwd van krijgen. Heb je een lange dag voor de boeg?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dag lobasca...
Zat net te overwegen of ik niet eens richting me bed moest gaan. Moet over een kleine 4 uur al weer op![]()
Ik wou nog wel even weten of Noucky jouw kat is, en of z/hij een beetje lief isquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Als ik stoor ga ik graag weg. Zoek ik nog een chat, slapen is toch nog niet aan de orde.
Je stoort heul niet! Gesjellug!quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Als ik stoor ga ik graag weg. Zoek ik nog een chat, slapen is toch nog niet aan de orde.
Welneeh joh, pak eeen stoel en blijf staan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Je laat je toch niet wegjagen door een of ander stom paardquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
Noucky is mijn kat en mijn nickname. Hij is erg lief en aanhankelijk, banjert me alleen soms over het toetsenbord en dat is minder :-)quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou nog wel even weten of Noucky jouw kat is, en of z/hij een beetje lief is![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:18 schreef noucky het volgende:
Trusten jullie voor straks.
Neeh hoor, ik heb belooft van 8 tot 12 een paar uurtjes te helpen mesten enzo. Daarna kan ik gewoon heerlijk niksen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
Hai Veulen, jeemig daar zou ik het benauwd van krijgen. Heb je een lange dag voor de boeg?
Leuke naam. Mijn nick is samengesteld uit 3 kattennamen (maar ik heb er 4 en ze zijn echt niet altijd lief).quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Noucky is mijn kat en mijn nickname. Hij is erg lief en aanhankelijk, banjert me alleen soms over het toetsenbord en dat is minder :-)
Jij ook hier?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou nog wel even weten of Noucky jouw kat is, en of z/hij een beetje lief is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |