Prachtigquote:
Kweet het ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
Wat is het hier stil? Zit ik iets op tv te missen?
http://www.tvgids.nl/nustraks/quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
Wat is het hier stil? Zit ik iets op tv te missen?
srtaks aks aks aks ks ksquote:
ik was even weg ... maar moet ook zo kokenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef Soury het volgende:
Piep iep ie ie pppppuh
Ik ook nog , maar heb geen trekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik was even weg ... maar moet ook zo koken![]()
*ff voor de verslaafden een nieuw topic gemaaktquote:
Beetje laatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*ff voor de verslaafden een nieuw topic gemaakt![]()
Een hele zin volquote:
neeequote:
Banquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
neeeik was eerder maar kleinzusje werd voorgetrokken
Hoi ging er even vanuit dat het pol was sorryquote:
ik doe aan liefdadigheidswerkquote:
Komt er nu een vette rel in FB?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
neeeik was eerder maar kleinzusje werd voorgetrokken
Persoonlijk vind ik dat het absoluut niet door de beugel kanquote:
inderdaad,... jij laat je de kaas toch ook niet van je brood etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat het absoluut niet door de beugel kan![]()
Jij heb een lelijke Op dus kansloosquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
inderdaad,... jij laat je de kaas toch ook niet van je brood eten![]()
Ik wel, zullen wij nu rellenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat het absoluut niet door de beugel kan![]()
Doe mijn beugel uitquote:
Niet gezienquote:
en ik maar denken dat disana een kipsalade... ach... relluhquote:
Daar sta je dan....quote:
Ik hoop dat ze een salmonella vergiftiging krijgtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat disana een kipsalade... ach... relluh![]()
![]()
![]()
H5N1 is erg in tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een salmonella vergiftiging krijgt![]()
bel de klachtenlijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef klarelucht het volgende:
waar kan ik mijn verhaal kwijt over de streams..het ging lekker en opeens was de topic vol en weg help help ik heb commentaar
In de volgende cosquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef klarelucht het volgende:
waar kan ik mijn verhaal kwijt over de streams..het ging lekker en opeens was de topic vol en weg help help ik heb commentaar
you naild itquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
In de volgende cos
Als het een zieke misplaatste opmerking is mag het ook hier
[COS # 1688] BEAN ziek van de popipoll![]()
Hee een normaal mensquote:
Maar gelukkig kunnen we de FB weer F5'en... het gaat over je gesloten COS Poloquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met zo'n titel heb je geen OP nodig![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar gelukkig kunnen we de FB weer F5'en... het gaat over je gesloten COS Polo
Ach de ziektes gaan over een weer op de cos. Jij bent nu ff een verademing "kuch"quote:
Rauwe erwrtenquote:
Ik ben een verademing!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach de ziektes gaan over een weer op de cos. Jij bent nu ff een verademing "kuch"
![]()
Is dat een lijkkist.. (je Avater) is wel passendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:59 schreef sander89 het volgende:
Is er een overzicht van de aantal contact punten die iedereen heeft? Of ben ik weer zo blind.
Volgens mij heeft Huub er aardig wat ik zie hem steeds heel wat krijgen maar geeft weinig uit.
Roggelquote:
nee joh... is een urinoir....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een lijkkist.. (je Avater) is wel passend
Toch ff checken: opende je nou snel een topic om te zieken of niet?quote:
Ons kotskind is heel erg kwaad!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch ff checken: opende je nou snel een topic om te zieken of niet?
Nee volgens mij is het de Thalys op volle 350 km snelheid en Amada bovenop zonder ondergoedquote:
Of om disana wakker te schuddenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch ff checken: opende je nou snel een topic om te zieken of niet?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben aan het stikken dus komt nu niet zo goed uit.
Wie is kotskind?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ons kotskind is heel erg kwaad!![]()
Edit: Hij geeft je het boze oog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |