je controleert een keer en zet haar daarna in een van de buitenwereld afgesloten kamertje met videobewaking om te zorgen dat er niet gespiekt word .. klaar is kees ..quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Maar om er je surveillancerooster op af te stemmen. Nja, moet RUG zelf lekker weten natuurlijk....
Je zult elke keer moeten controleren of dezelfde vrouw in die tent zit...en een videobewakinscamera inrichten voor een studentquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:32 schreef moussie het volgende:
[..]
je controleert een keer en zet haar daarna in een van de buitenwereld afgesloten kamertje met videobewaking om te zorgen dat er niet gespiekt word .. klaar is kees ..
jij wil geïsoleerd in dat kledingstuk, best .. kan je krijgen .. ietsje anders dan je dacht maar alsjeblieft
Het is veel simpeler om deze dame naar huis te sturen onder het mom "wenst zich niet te legitimeren". Als je 5 keer naar huis bent gestuurd gaat het wel vervelen hoor...quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:32 schreef moussie het volgende:
je controleert een keer en zet haar daarna in een van de buitenwereld afgesloten kamertje met videobewaking om te zorgen dat er niet gespiekt word .. klaar is kees ..
jij wil geïsoleerd in dat kledingstuk, best .. kan je krijgen .. ietsje anders dan je dacht maar alsjeblieft
Ach bull. Je weet dat als iemand in een SS-Gruppensturmbahnfuhrer-pakje zou lopen, wat ook shoqeert, dat ook niet geaccepteerd zou worden. Er is een grens hoor, aan alles maar afdoen met 'laat maar waaien'.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:19 schreef moussie het volgende:
[..]
precies .. en daarom zeg ik dus ook dat je die dingen niet moet verbieden .. als die dames met hun pas aangenomen boerka of whatever zich zo nodig willen isoleren in zo'n gewaad, best .. mij shockeer je daar niet mee, en als iedereen het zo zou bekijken is de lol er snel genoeg van af toch
Gewoon geen examen doen dan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Maar om er je surveillancerooster op af te stemmen. Nja, moet RUG zelf lekker weten natuurlijk....
Is die net zo oer-Hollands als de vorige week in de UK aangeklaagde Bouchra El-Hor?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:00 schreef milagro het volgende:
De Nederlandse rechtenstudente
Wedden dat dit wijf nu naar de CGB gaat stappen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens, als je je anders wil gedragen als de rest ok, zolang je zelf maar voor geld zorgt en niet van de staat leeft.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Goed punt. En ja, die mogen van mij ook van de lijst af. Als je de malloot uit wil hangen, prima. Maar niet op kosten van de maatschappij.
toevallig wel en wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel eens van jurisprudentie gehoord?
wat denk je zelf?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:14 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
toevallig wel en wat wil je daarmee zeggen?
anders zou ik het toch niet vragenquote:
sorryquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:25 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
anders zou ik het toch niet vragen, beantwoord mijn vraag als je zin hebt en ga niet zo dwaas doen. Want jouw commentaar op mijn post snap ik niet.
dwaas, onzinnig gebrabbel (wat natuurlijk gekrabbel had moeten zijn) nee, je nodigt wel uit om fijn mee te discussiëren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:31 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
aangezien je het dus niet gaat uitleggen neem ik aan dat het onzinnig gebrabbel is.
ik ben er al achter dat jij het toch niet gaat toelichten, maar bewijs jij maar het tegendeelquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dwaas, onzinnig gebrabbel (wat natuurlijk gekrabbel had moeten zijn) nee, je nodigt wel uit om fijn mee te discussiëren.![]()
idd, er is een grens, en die grens trekken wij .. als we die grens nou vrij laten valt het hele shock-effect weg en heeft het dragen van welk uniform dan ook geen enkele betekenis meerquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach bull. Je weet dat als iemand in een SS-Gruppensturmbahnfuhrer-pakje zou lopen, wat ook shoqeert, dat ook niet geaccepteerd zou worden. Er is een grens hoor, aan alles maar afdoen met 'laat maar waaien'.
Ja en als we allemaal bloemetjes in ons haar gaan doen, het geld waardeloos verklaren en van alle wapens ploegijzers maken dan wordt de hele wereld vriendjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:42 schreef moussie het volgende:
[..]
idd, er is een grens, en die grens trekken wij .. als we die grens nou vrij laten valt het hele shock-effect weg en heeft het dragen van welk uniform dan ook geen enkele betekenis meer
Vrijspraak van dragen racistische symbolenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach bull. Je weet dat als iemand in een SS-Gruppensturmbahnfuhrer-pakje zou lopen, wat ook shoqeert, dat ook niet geaccepteerd zou worden. Er is een grens hoor, aan alles maar afdoen met 'laat maar waaien'.
ja en met een tent aan mag je ook over straat, je kan je enkel niet legitimeren, dus kun je niet met een abo het OV in, en geen examens afleggen, of fatsoenlijk solliciteren en dus ook geen werk vinden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef Re het volgende:
[..]
Vrijspraak van dragen racistische symbolen
mwah, als je alle wapens om zou smeden tot ploegijzers heb je idd niets meer om nog oorlog mee te voeren, dus op zich niet zo'n slecht idee .. maar of je dan ook meteen vriendjes wordt ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en als we allemaal bloemetjes in ons haar gaan doen, het geld waardeloos verklaren en van alle wapens ploegijzers maken dan wordt de hele wereld vriendjes![]()
Ik heb dat wel eens gehoord en gelezen, dat met name jonge moslima's boerka's dragen om zich af te zetten tegen vooral hun inmiddels 'aangepaste' ouders. Maar mochten oudere moslima's boerka's dragen om o.a. te stangen om wat voor reden dan ook is dat helemaal natuurlijk een reden omdat niet serieus te nemen en op te leggen deze balen stof uit te doen bij sollicitaties en bij weigering de uitkering te korten cq stop te zetten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef moussie het volgende:
maar volgens mij begrijp jij heel goed wat ik probeer te zeggen .. op een enkeling na hebben de boerka/niqaab-draagsters in Nederland dat ding aangenomen puur om te stangen .. en jij laat je nog stangen ook, om zoiets belachelijks als een kledingstuk
Helaas, dat bleek te ingewikkeld...quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef SteveBallmer het volgende:
Nu nog even het pootje stijf houden..
quote:Gesluierde studente mag toch tentamen doen
GRONINGEN - De Rijksuniversiteit Groningen wil een studente die zich kleedt met een gezichtssluier (niqaab) niet weren van tentamens. Ze mag gesluierd tentamen doen, maar moet dan wel eerst een aan te stellen surveillante haar identiteit laten vaststellen. Dat heeft een woordvoerder van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG) donderdag bevestigd.
De niqaab is niet verboden op de RuG, maar tijdens tentamens moet de studente zich kunnen identificeren. Woensdag ontstond er een conflct over het dragen van de sluier tijdens examens.
Het bestuur van de rechtenfaculteit beslist binnenkort of in het reglement het dragen van een gezichtssluier of andere gezichtsbedekkende kleding verboden gaat worden.
Bron.
Verkopen ze bij Christine le Duc geen zwarte kousen danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Basp1 het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je een zwarte kouse vrouw verplicht te werk wilt stellen in een christine le duc.![]()
even voor de record he...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en met een tent aan mag je ook over straat, je kan je enkel niet legitimeren, dus kun je niet met een abo het OV in, en geen examens afleggen, of fatsoenlijk solliciteren en dus ook geen werk vinden.
met een hakenkruis op je voorhoofd getattoëerd krijg je ook vrijwel nergens werk, zelfs niet als prullenbakkenleger in een blindeninstituut.
Lafbekken en landverraders. Niets anders te noemen die gasten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:16 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Helaas, dat bleek te ingewikkeld...
[..]
Jazeker, met EN zonder kruis.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Verkopen ze bij Christine le Duc geen zwarte kousen dan
V.
Dat programma word toch s'nachts herhaald?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Mr_Memory het volgende:
Heeft iemand net Wat Heet! gezien op ned3?
Daar werdt het thema voorgelegd aan de uitleen Moslim, ja je leest het goed "Uitleen Moslim".![]()
Deze zeer gelovige Moslim kan je lenen als je vragen hebt over de Islam, hij sprak vloeiend Nederlands en was zeer wel bespraaakt, best wel lachen.![]()
Nou er bestaat geen wet wat betreft het dragen van een Burka, het is iets extra wat een Moslima kan doen, om haar vroomheid tegenover Allah te bewijzen.
Iig ze moet zich wel tegenover bv de Politie kunnen identetificeren, dus ook bij het afleggen van een examen!
Martin Bril (zat er ook) had zo tezien erg zijn bedenkingen over deze man.![]()
Yup, om 00:35 op Ned3quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat programma word toch s'nachts herhaald?
Het was een vuile fundamentalistische eikel met een smerige baard. Gatverdamme wat ben ik dit soort gasten spuug- en spuugzatquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Mr_Memory het volgende:
Daar werdt het thema voorgelegd aan de uitleen Moslim, ja je leest het goed "Uitleen Moslim".![]()
Deze zeer gelovige Moslim kan je lenen als je vragen hebt over de Islam, hij sprak vloeiend Nederlands en was zeer wel bespraaakt, best wel lachen.![]()
Nou er bestaat geen wet wat betreft het dragen van een Burka, het is iets extra wat een Moslima kan doen, om haar vroomheid tegenover Allah te bewijzen.
Iig ze moet zich wel tegenover bv de Politie kunnen identetificeren, dus ook bij het afleggen van een examen!
dito.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het was een vuile fundamentalistische eikel met een smerige baard. Gatverdamme wat ben ik dit soort gasten spuug- en spuugzat
nee. het electoraat in europa wordt zo ziek van moslims en hun gelul dat het straks niks meer tolerant is. dat hebben de moslims op hun eigen geweten. europa wordt geen moslimcommunity omdat ze in het midden-oosten thuishoren met hun geneuzel over mohamed, de koran en allah.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou vergeet het maar. NL doet er helemaal niets tegen en gaat 'de dialoog' aan met die honden en ze krijgen alle ruimte die ze maar willen. Man, in Marokko kan je allahverdomme niet eens met een burqa aan examen doen
Die extreme naieviteit van het gros, niet te geloven. Heeft niemand ze ooit wakker gemaakt uit hun kleutertijd of zo?
Wat betreft het eerste deel heeft de uitleenmoslim gelijk: in de qor'an staat niet dat een vrouw een burqa moet dragen. Ze mag zoveel kleren dragen als normaal is voor haar werk, ze moet haar boezem bedekken en mag haar sieraden maar aan een beperkte groep mensen laten zien. Met "sieraden" worden ook sieraden bedoeld: ringen, oorbellen, tegenwoordig piercings en tatoeages.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Mr_Memory het volgende:
quote:
Waarom moet ze dan zoveel en mag ze zo weinig?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:12 schreef Kees22 het volgende:
Dat ze haar vroomheid tegenover Allah moet bewijzen lijkt me godslastering
dat zijn panty's man .. kousen zijn die dingen die je met jarretels hoort te dragen ..quote:
Emigreer dan, frustriquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou vergeet het maar. NL doet er helemaal niets tegen en gaat 'de dialoog' aan met die honden en ze krijgen alle ruimte die ze maar willen. Man, in Marokko kan je allahverdomme niet eens met een burqa aan examen doen
Die extreme naieviteit van het gros, niet te geloven. Heeft niemand ze ooit wakker gemaakt uit hun kleutertijd of zo?
Hoezo moet hij emigreren wanneer hij moeite heeft met vrouwen die een Boerka dragen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:06 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Emigreer dan, frustriniemand zal je missen, echt niet.
LOL dat wist ik niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:25 schreef Suko het volgende:
In sommige Bieb's kun je allerlei mensen even lenen, aan een tafel is dan gelegenheid tot het stellen van vragen. Bestaat al een tijdje: In de bieb mensen lenen![]()
Man, je maakt het je leven wel moeilijk hé, ze zijn er nou eenmaal, op één op andere manier moet je er mee leren leven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het was een vuile fundamentalistische eikel met een smerige baard. Gatverdamme wat ben ik dit soort gasten spuug- en spuugzat
Maar dan nog hou je het identificatie probleem.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:40 schreef Marseille het volgende:
Terechte uitspraak! Nederlanders moeten zich maar eens aanpassen. Een burqa is iemand haar eigen keus. Wel altijd een grote mond over Iran die een hijaab verplicht. maar jullie willen eigenlijk hetzelfde, maar dan verbieden..
nonnen worden toch ook toegestaan? En waarom zou je iemand's gezicht moeten zien? Alsof er 24 uur op de dag een dreigende situatie is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:44 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Maar dan nog hou je het identificatie probleem.
En dan nog, we leven hier natuurlijk niet in Iran.![]()
Nee maar wel als de politie daar omvraagt, of om dit geval, om examen tedoen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef Marseille het volgende:
[..]
nonnen worden toch ook toegestaan? En waarom zou je iemand's gezicht moeten zien? Alsof er 24 uur op de dag een dreigende situatie is.
Hoezo moeten Nederlanders zich aanpassen? Zijn ze iemand iets verschuldigd ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:40 schreef Marseille het volgende:
Terechte uitspraak! Nederlanders moeten zich maar eens aanpassen. Een burqa is iemand haar eigen keus. Wel altijd een grote mond over Iran die een hijaab verplicht. maar jullie willen eigenlijk hetzelfde, maar dan verbieden..
als je ook maar een klein beetje had opgelet ipv alleen maar te steigeren, dan had je gehoord dat die man zowat bijna hetzelfde zei als jij nu doet .. wij laten ons met onze onkennis van hun geloof al gauw iets wijsmaken dat nergens op slaatquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou vergeet het maar. NL doet er helemaal niets tegen en gaat 'de dialoog' aan met die hondenmensen en ze krijgen alle ruimte die ze maar willen. Man, in Marokko kan je allahverdomme niet eens met een burqa aan examen doen
idd .. en net als het lange haar, de hanekam, het gabberkoppie en de rest van de symboliek waarmee de jongeren zich afzetten tegen de oudere generatie verdwijnt het tzt vanzelf wel .. hoe harder je ertegen aan schopt des te langer zal het blijven ..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef CLM het volgende:
Wat ik me nou afvraag, he?
Zijn dit nou ook werkelijk als Moslims geboren meiden? Want ik zag laatst ook zo'n Boerka vrouwmens, en die was toch het zo Hollands als dat ze komen. Ik heb namelijk het idee dat Hollandse meisjes die vroeger niet zo populair waren, nu graag doorslaan omdat ze een Marokkaans/Islamitisch vriendje hebben.
Zich dus lekker afzetten, zoals je vroeger punk werd wordt je nu radicaal Moslim.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |