abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50443054
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat denk je zelf?
anders zou ik het toch niet vragen , beantwoord mijn vraag als je zin hebt en ga niet zo dwaas doen. Want jouw commentaar op mijn post snap ik niet.
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:26:18 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50443080
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:25 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

anders zou ik het toch niet vragen , beantwoord mijn vraag als je zin hebt en ga niet zo dwaas doen. Want jouw commentaar op mijn post snap ik niet.
sorry
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_50443242
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sorry
aangezien je het dus niet gaat uitleggen neem ik aan dat het onzinnig gebrabbel is.
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:39:23 #264
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50443526
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:31 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

aangezien je het dus niet gaat uitleggen neem ik aan dat het onzinnig gebrabbel is.
dwaas, onzinnig gebrabbel (wat natuurlijk gekrabbel had moeten zijn) nee, je nodigt wel uit om fijn mee te discussiëren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_50443573
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dwaas, onzinnig gebrabbel (wat natuurlijk gekrabbel had moeten zijn) nee, je nodigt wel uit om fijn mee te discussiëren.
ik ben er al achter dat jij het toch niet gaat toelichten, maar bewijs jij maar het tegendeel
pi_50443625
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ach bull. Je weet dat als iemand in een SS-Gruppensturmbahnfuhrer-pakje zou lopen, wat ook shoqeert, dat ook niet geaccepteerd zou worden. Er is een grens hoor, aan alles maar afdoen met 'laat maar waaien'.
idd, er is een grens, en die grens trekken wij .. als we die grens nou vrij laten valt het hele shock-effect weg en heeft het dragen van welk uniform dan ook geen enkele betekenis meer
pleased to meet you
pi_50445771
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:42 schreef moussie het volgende:

[..]

idd, er is een grens, en die grens trekken wij .. als we die grens nou vrij laten valt het hele shock-effect weg en heeft het dragen van welk uniform dan ook geen enkele betekenis meer
Ja en als we allemaal bloemetjes in ons haar gaan doen, het geld waardeloos verklaren en van alle wapens ploegijzers maken dan wordt de hele wereld vriendjes
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:55:43 #268
262 Re
Kiss & Swallow
pi_50446176
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ach bull. Je weet dat als iemand in een SS-Gruppensturmbahnfuhrer-pakje zou lopen, wat ook shoqeert, dat ook niet geaccepteerd zou worden. Er is een grens hoor, aan alles maar afdoen met 'laat maar waaien'.
Vrijspraak van dragen racistische symbolen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_50448053
quote:
ja en met een tent aan mag je ook over straat, je kan je enkel niet legitimeren, dus kun je niet met een abo het OV in, en geen examens afleggen, of fatsoenlijk solliciteren en dus ook geen werk vinden.

met een hakenkruis op je voorhoofd getattoëerd krijg je ook vrijwel nergens werk, zelfs niet als prullenbakkenleger in een blindeninstituut.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_50448385
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja en als we allemaal bloemetjes in ons haar gaan doen, het geld waardeloos verklaren en van alle wapens ploegijzers maken dan wordt de hele wereld vriendjes
mwah, als je alle wapens om zou smeden tot ploegijzers heb je idd niets meer om nog oorlog mee te voeren, dus op zich niet zo'n slecht idee .. maar of je dan ook meteen vriendjes wordt ?
en bloemetjes in het haar zijn iig wel een stuk mooier om naar te kijken dan zo'n boerka ..

maar volgens mij begrijp jij heel goed wat ik probeer te zeggen .. op een enkeling na hebben de boerka/niqaab-draagsters in Nederland dat ding aangenomen puur om te stangen .. en jij laat je nog stangen ook, om zoiets belachelijks als een kledingstuk
pleased to meet you
pi_50448844
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef moussie het volgende:
maar volgens mij begrijp jij heel goed wat ik probeer te zeggen .. op een enkeling na hebben de boerka/niqaab-draagsters in Nederland dat ding aangenomen puur om te stangen .. en jij laat je nog stangen ook, om zoiets belachelijks als een kledingstuk
Ik heb dat wel eens gehoord en gelezen, dat met name jonge moslima's boerka's dragen om zich af te zetten tegen vooral hun inmiddels 'aangepaste' ouders. Maar mochten oudere moslima's boerka's dragen om o.a. te stangen om wat voor reden dan ook is dat helemaal natuurlijk een reden omdat niet serieus te nemen en op te leggen deze balen stof uit te doen bij sollicitaties en bij weigering de uitkering te korten cq stop te zetten.
pi_50453962
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef SteveBallmer het volgende:
Nu nog even het pootje stijf houden..
Helaas, dat bleek te ingewikkeld...
quote:
Gesluierde studente mag toch tentamen doen

GRONINGEN - De Rijksuniversiteit Groningen wil een studente die zich kleedt met een gezichtssluier (niqaab) niet weren van tentamens. Ze mag gesluierd tentamen doen, maar moet dan wel eerst een aan te stellen surveillante haar identiteit laten vaststellen. Dat heeft een woordvoerder van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG) donderdag bevestigd.

De niqaab is niet verboden op de RuG, maar tijdens tentamens moet de studente zich kunnen identificeren. Woensdag ontstond er een conflct over het dragen van de sluier tijdens examens.

Het bestuur van de rechtenfaculteit beslist binnenkort of in het reglement het dragen van een gezichtssluier of andere gezichtsbedekkende kleding verboden gaat worden.
Bron.
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:19:15 #273
136 V.
Like tears in rain...
pi_50454125
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Basp1 het volgende:

Ik kan me ook niet voorstellen dat je een zwarte kouse vrouw verplicht te werk wilt stellen in een christine le duc.
Verkopen ze bij Christine le Duc geen zwarte kousen dan

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:20:19 #274
262 Re
Kiss & Swallow
pi_50454176
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:41 schreef milagro het volgende:

[..]

ja en met een tent aan mag je ook over straat, je kan je enkel niet legitimeren, dus kun je niet met een abo het OV in, en geen examens afleggen, of fatsoenlijk solliciteren en dus ook geen werk vinden.

met een hakenkruis op je voorhoofd getattoëerd krijg je ook vrijwel nergens werk, zelfs niet als prullenbakkenleger in een blindeninstituut.
even voor de record he...

vrouwen die zich genoodzaakt voelen om burka's te dragen mogen van mij part alleen strippenkaarten kopen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_50460514
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:16 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Helaas, dat bleek te ingewikkeld...
[..]
Lafbekken en landverraders. Niets anders te noemen die gasten.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50465209
Heeft iemand net Wat Heet! gezien op ned3?
Daar werdt het thema voorgelegd aan de uitleen Moslim, ja je leest het goed "Uitleen Moslim".

Deze zeer gelovige Moslim kan je lenen als je vragen hebt over de Islam, hij sprak vloeiend Nederlands en was zeer wel bespraaakt, best wel lachen.

Nou er bestaat geen wet wat betreft het dragen van een Burka, het is iets extra wat een Moslima kan doen, om haar vroomheid tegenover Allah te bewijzen.
Iig ze moet zich wel tegenover bv de Politie kunnen identetificeren, dus ook bij het afleggen van een examen!

Martin Bril (zat er ook) had zo tezien erg zijn bedenkingen over deze man.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:55:53 #277
117098 Hathor
Effe niet
pi_50466393
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef Verbal het volgende:

[..]

Verkopen ze bij Christine le Duc geen zwarte kousen dan

V.
Jazeker, met EN zonder kruis.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:57:15 #278
117098 Hathor
Effe niet
pi_50466465
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef Mr_Memory het volgende:
Heeft iemand net Wat Heet! gezien op ned3?
Daar werdt het thema voorgelegd aan de uitleen Moslim, ja je leest het goed "Uitleen Moslim".

Deze zeer gelovige Moslim kan je lenen als je vragen hebt over de Islam, hij sprak vloeiend Nederlands en was zeer wel bespraaakt, best wel lachen.

Nou er bestaat geen wet wat betreft het dragen van een Burka, het is iets extra wat een Moslima kan doen, om haar vroomheid tegenover Allah te bewijzen.
Iig ze moet zich wel tegenover bv de Politie kunnen identetificeren, dus ook bij het afleggen van een examen!

Martin Bril (zat er ook) had zo tezien erg zijn bedenkingen over deze man.
Dat programma word toch s'nachts herhaald?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_50466857
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat programma word toch s'nachts herhaald?
Yup, om 00:35 op Ned3
Gasten: Martin Bril, Liesbeth List en voor een deel de uitleen Moslim.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_50470253
In sommige Bieb's kun je allerlei mensen even lenen, aan een tafel is dan gelegenheid tot het stellen van vragen. Bestaat al een tijdje: In de bieb mensen lenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')