abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:00:08 #126
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50611147
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een bepaald werk wat je aan kan raden?
http://www.ingentaconnect(...)37/00000002/art00002
quote:
En volgens mij bedoel je "quarks", toch?
Nee ik bedoelde quirks in quarks.... wijsneus.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:01:53 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50611191
Ok, verder in het andere topic mensen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_50611672
edit, verder in dat andere topic.

[ Bericht 95% gewijzigd door jogy op 19-06-2007 13:20:35 ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50620131
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat jullie gewoon iets gelezen hebben over fysica en daar zelf een boel bij zijn gaan fantaseren, correct me if I'm wrong.
Sterker nog, dat weet ik wel zeker
pi_50620606
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
edit, verder in dat andere topic.
Als ik zou weten waar dat topic was zou ik het misschien wel doen.

Al lijkt het me vrij relevant als er serieuze theorieën zouden bestaan over micro-universa ed. Vooralsnog lijkt het iig onzin
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:35:52 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50621341
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ik zou weten waar dat topic was zou ik het misschien wel doen.

Al lijkt het me vrij relevant als er serieuze theorieën zouden bestaan over micro-universa ed. Vooralsnog lijkt het iig onzin
*uche*
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:57 schreef jogy het volgende:
Een universum binnen een universum? Graag gedaan .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_50621495
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:35 schreef jogy het volgende:

[..]

*uche*
[..]
Ja, zo'n one-liner onder aan de pagina, die zie ik natuurlijk niet .
pi_50760478
Wat ik me wel eens afvraag is:
We zijn nu druk bezig met ruimtevaart enzo, de ontwikkelingen gaan vrij hard in de ruimtevaart. Over 10.000 jaar is ruimtevaart voor iedereen beschikbaar. Dat houd dus in dat iedereen in zn eigen schip even ergens heen kan reizen in het heelal waar hij wil. Dit kan natuurlijk ook zo met aliens zijn. Dat betekend dat als wezens ons komen bezoeken ze helemaal geen doel hoeven te hebben (zoals ons onderzoeken ofzo) Het kunnen net zo goed toeristen zijn of jonge wezens die net een hun ruimtevaartbewijs hebben gehaald en een einde door de ruimte gaan vliegen...
Zo zal het met de mens tenslotte ook gaan (als er niks gebeurd) Wij zullen over zoveel jaar ook gewoon beschikking hebben over een ding wat de even de ruimte in kan vliegen net zoals iedereen een auto heeft nu( dat was vroeger ook totaal ondenkbaar)
pi_50760536
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:47 schreef Unrealist- het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag is:
We zijn nu druk bezig met ruimtevaart enzo, de ontwikkelingen gaan vrij hard in de ruimtevaart. Over 10.000 jaar is ruimtevaart voor iedereen beschikbaar. Dat houd dus in dat iedereen in zn eigen schip even ergens heen kan reizen in het heelal waar hij wil. Dit kan natuurlijk ook zo met aliens zijn. Dat betekend dat als wezens ons komen bezoeken ze helemaal geen doel hoeven te hebben (zoals ons onderzoeken ofzo) Het kunnen net zo goed toeristen zijn of jonge wezens die net een hun ruimtevaartbewijs hebben gehaald en een einde door de ruimte gaan vliegen...
Zo zal het met de mens tenslotte ook gaan (als er niks gebeurd) Wij zullen over zoveel jaar ook gewoon beschikking hebben over een ding wat de even de ruimte in kan vliegen net zoals iedereen een auto heeft nu( dat was vroeger ook totaal ondenkbaar)
Ja, als dat zo zou zijn dan zou dit in fasen of stappen gaan, denk ik, een pionier fase. Er gaat natuurlijk een fase vooraf aan het moment dat jij en ik 'gewoon' de ruimte in kunnen waarin die pioneers verder gaan dan jij en ik kunnen gaan. Net zoiets als columbus die amerika ontdekt.
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:48:37 #135
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_50921924
Mischien is het wel niet iets wat buiten ons om gebeurd en dat we de tv aanzetten en het is inene zo ver en het overkomt ons uit het niks . misschien zijn we er al onderdeel van en is het niet iets wat ons van buitenaf overkomt , maar iets wat innerlijk gebeurd en tegelijkertijd ook aan de buitenkant , dat het iets is waar we in groeien ipv het word ons opgedrongen . ..misschien hebben we de tv niet nodig of andere mensen die het ons vertellen dat het ons gebeurd maar weten we dat al omdat we er al onderdeel van zijn zonder dat we dat nu weten of beseffen .. waarom zou de waarheid negatief en naar zijn en niet positief en geweldig ? why not .....
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_51030393
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Cudles het volgende:
Ik koop gelijk een ruimteschip van de Aliens met mijn spaargeld en ga handel drijven. Ik doop mezelf Han Solo en Bokito wordt mijn co-piloot. Samen zullen wij flink gaan cashen dmv de grondstoffen die de aliens van de aarde willen hebben, en die ik voor ze vervoer.

Ik zal verheugd reageren iig
#winning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')