Klinkt wel lekker!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:46 schreef teigan het volgende:
ik heb nog wel een pot bosbessen in de koelkast staan..
ik blijf eten zo zeg...
Zit je onder de plak?! Of is het een bedrijf dat Bert kent en waarvan hij weet dat het bedrijf totaal niet geschikt is voor jou?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef Troel het volgende:
Bert vindt het onverstandig om te solliciteren, dus ik doe het maar niet.
Jah schokkend hè? Lig je opeens om 7 uur in het zwembadquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat ben je tegenwoordig toch geweldig fanatiek en gezond bezig, freecell
(en zo vroeg)
Dat klinkt ook niet heel erg motiverendquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:50 schreef Marloes het volgende:
Kennen jullie het boek ''Dagboek van een doorzetter''? Is ook een boek over dieeten die niet lukken enzo, is wel leuk, ben er gister in begonnen
Nee hoor, mosterd is helemaal niet slecht voor je. Geloof zelfs dat er gezonde bestanddelen in mosterdzaadjes zitten. Weet even niet uit mijn hoofd hoe & wat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:56 schreef Ymke het volgende:
Mosterd is toch niet slecht voor je?
Ja , heb een temazepam 10 genomen , kan geen kwaad en heb werkelijk als een blok geslapen , heerlijk verder praat ik er alleen nog maar over op het andere forum , ga ik hier verder over mn lijnen pratenquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, mosterd is helemaal niet slecht voor je. Geloof zelfs dat er gezonde bestanddelen in mosterdzaadjes zitten. Weet even niet uit mijn hoofd hoe & wat.
Heb je vannacht een beetje goed geslapen?
Ik ben ook lui, daarom spreek ik ook altijd met iemand af bij het zwembad. Er zijn iig drie mensen uit het Groningentopic die 's morgens zwemmen wel lekker vinden, dus dan gaat er altijd wel één mee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet heel erg motiverendDe hele dieetclub is bijna een "Dagboek van een doorzetter" geworden, dus het is misschien wel leuk om andermans worsteling met lijnen te lezen.
Freecell: ik ben lui. Ik zou ook veel eerder op kunnen staan en ik doe het niet. Dom eigenlijk, maar daarom heb ik des te meer waardering voor wat jij doet
Nah, er spelen wat andere dingen mee waarin hij eigenlijk wel gelijk heeftquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zit je onder de plak?! Of is het een bedrijf dat Bert kent en waarvan hij weet dat het bedrijf totaal niet geschikt is voor jou?
Alleen op woensdagochtend is MSN beschikbaar, dan heeft Warcraft tot 11 am een updatequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:03 schreef Isabeau het volgende:
MSN? Nee, dat warcraft zo moeilijk....
quote:Eierkoek niet aan te slepen
AMSTERDAM - Dankzij Sonja Bakker is de eierkoek niet meer aan te slepen in dit land. Het grootste bedrijf dat de koeken verkoopt zag de omzet in korte tijd vertienvoudigen, in het zuiden steeg de verkoop met 3000 procent.
De verkoopcijfers zijn als een raket gestegen vanaf het moment dat de dieetgoeroe in haar nieuwste boek de eierkoek als 'verantword tussendoortje' aanprees, zo schrijft de Stentor.
In de magazijnen van de Gulden Krakeling in Zwolle hebben de werknemers de koek omgedoopt tot vliegende schotel. „Want ze vliegen de loodsen uit”, zegt verkoopleider Jan van Gerner tegen de regiokrant. De eierkoekproducenten draaien op volle toeren, en toch moeten veel winkels 'nee' verkopen. In een eierkoek zitten slechts 85 kilocalorieën - en in een gewoon ei al 82 - en dus is het niet verwonderlijk dat de koek zich in een grote populariteit kan verheugen.
Zeeuwen zijn overigens de grootste eierkoeketers. Besmeerd met boter, dat weer wel. Laat Sonja Bakker het maar niet horen.
quote:
lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:55 schreef gothic-blackie het volgende:
nog 11 dagen, en dan zit ik in de bus richting spanjeheb er echt zo'n zin in
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:22 schreef Ymke het volgende:
Ik heb 2 boterhammen op vanmorgen en ze zitten er nog steeds in![]()
Ik eet nu even niks meer . gisteren een broodje falafel geprobeerd en heb er zo'n pijn in maag van gehad de hele avond. Was net iets te zwaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:26 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en strakjes weer een boterham? of nu even rustig aan doen en lekker gaan verzinnen wat voor een lekkers je vanavond op tafel gaat zetten?
anders neem je straks een cup-a-soupje is toch dat je iets binnen krijgt zeg maar. want gok dat je vanavond ook last krijgt van de biefstuk (is toch zwaar om te verteren volgens mij, maar pin me er niet op vast)quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik eet nu even niks meer . gisteren een broodje falafel geprobeerd en heb er zo'n pijn in maag van gehad de hele avond. Was net iets te zwaar
Vanavond maak ik voor de kleine biefstuk met gebakken aardappelen en ik eet een licht salade
Softballen , wat lijkt me dat een leuke sport om te doen ,maar wel vreselijk vermoeiend. enne is de paps lang weggeweest?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:56 schreef Jojogirl het volgende:
Goed dat je weer wat kan eten en het ook binnenhoudt Ymke.
* Jojogirl heeft hier een minimannetje dat papa lijkt me missen. Finn is heel mopperig, ik mag niet uit het zicht verdwijnen en als hij een foto van papa op de pc ziet dan gaat ie ineens heel breed lachen
Gelukkig gaan we papa straks ophalen.
Vanavond trouwens weer softballen (als het weer mee wil werken) dus nu maar vast veel brood gegeten, want van warm eten komt dan niets.
Ik ga geen biefstuk eten maar mijn zoonquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:04 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
anders neem je straks een cup-a-soupje is toch dat je iets binnen krijgt zeg maar. want gok dat je vanavond ook last krijgt van de biefstuk (is toch zwaar om te verteren volgens mij, maar pin me er niet op vast)
Vermoeiend? Dat valt reuze mee hoor, je staat soms best veel stil in het veld. Aan slag ook trouwens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Softballen , wat lijkt me dat een leuke sport om te doen ,maar wel vreselijk vermoeiend. enne is de paps lang weggeweest?
Wow!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:24 schreef Ymke het volgende:
Kijk dit waren mijn laatse 2 fotos en nu kan ik al een tijd niks , grrrrrrrrrrrrr
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is eigenlijk een kwestie van heel veel geduld hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:29 schreef freecell het volgende:
Supermooi
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?
quote:Daken afgewaaid door noodweer
DE BILT - Het zware onweer dat over Nederland trekt, heeft in de Drentse plaats Hoogeveen voor grote overlast gezorgd. Volgens een woordvoerder van de politie zijn daken afgewaaid.
Ook werden bomen geveld door de harde wind die met het noodweer gepaard gaat.
Ik heb ook een 300D, nou ja twee zelfsquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:47 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een eos300d , ja leuk is het he? Waarom kom jij nooit meer in Fot Rewimo?
Jij hebt er 2 en ik geen?????quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook een 300D, nou ja twee zelfsIk heb een beetje onenigheid gehad met FOT, ze hebben me niet zo netjes behandeld toen ik wilde stoppen met de wedstrijdcoördinatie. Sindsdien zit ik lekker op ons eigen fotofanforum
knuf ymke, ik hoop dat je vanavond lekker kan slapen, ik stuur in ieder geval vanaf de pc een dikke knuffel naar je toe.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:31 schreef Ymke het volgende:
Oof weer even dikke taren hier , weg ben
Slecht rewimo echt heel erg slechtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:52 schreef Rewimo het volgende:
g-b, dat klinkt leuk! Succes met schrijven
Isa, leef je nog?
Ymke, hoe gaat het nu?
Ik ga eerst peter uit bed halen en naar school sturenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:11 schreef Rewimo het volgende:
Hè meid tochMisschien even uitblazen op dieetweb?
Ook spierpijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:10 schreef Liejannuh het volgende:
Fijne vakantie Yppy!
Ik heb gister de hele avond staan dansen op een feest op mijn werk en nu werd ik toch stiekem wel een beetje blij van de weegschaal vanochtend!
Nee!quote:
Ik ga over een tijdje ook maar weer eens een avondje dansen , kan me niet heugen wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan .quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee!Dat fiets ik er altijd wel uit.
Maar het was erg gezellig.![]()
Ik kan je foto's hier niet zien Ymke, ben benieuwd wat je maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |