abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50427559
ik heb nog wel een pot bosbessen in de koelkast staan..

ik blijf eten zo zeg...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:00:30 #154
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50428256
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:46 schreef teigan het volgende:
ik heb nog wel een pot bosbessen in de koelkast staan..

ik blijf eten zo zeg...
Klinkt wel lekker!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 juni 2007 @ 22:03:17 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50428390
Wij hebben frambozen in de tuin, ontdekten we vandaag. Het is een waar fruitparadijs daar. Ik stuur Christan gewoon de tuin in als hij trek heeft
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:07:27 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_50428619
Wat zet je in een sollicitatiebrief als je online aan het solliciteren bent

Maak je daar echt een nette brief van die je zo zo uitprinten en opsturen of maak je er slechts een motivatie van (aangezien je het bestand moet koppelen)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 juni 2007 @ 22:11:39 #157
13151 crew  Rewimo
pi_50428830
Ik zou een motivatie schrijven en je cv eraan koppelen in een bijlage.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:13:50 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_50428931
Bert vindt het onverstandig om te solliciteren, dus ik doe het maar niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 juni 2007 @ 22:26:13 #159
13151 crew  Rewimo
pi_50429563
Wat jammer, je kunt het altijd proberen toch?
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:27:01 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_50429611
Ja, dat heb ik ook, maar doe het dus toch maar niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50430046
Ik zou een mail sturen, en de brief en mijn cv eraan koppelen als bijlage..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50431667
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef Troel het volgende:
Bert vindt het onverstandig om te solliciteren, dus ik doe het maar niet.
Zit je onder de plak?! Of is het een bedrijf dat Bert kent en waarvan hij weet dat het bedrijf totaal niet geschikt is voor jou?
pi_50438410
Hoihoi!
Ik ben weer terug uit het zwembad!
Nu lekker aan het ontbijten met een broodje 20+ kaas en een beetje mosterd ipv boter
En koffie natuurlijk!

pi_50438528
Wat ben je tegenwoordig toch geweldig fanatiek en gezond bezig, freecell
(en zo vroeg )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 14 juni 2007 @ 08:50:40 #165
57434 Marloes
Digital Love
pi_50438645
Kennen jullie het boek ''Dagboek van een doorzetter''? Is ook een boek over dieeten die niet lukken enzo, is wel leuk, ben er gister in begonnen
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_50438664
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat ben je tegenwoordig toch geweldig fanatiek en gezond bezig, freecell
(en zo vroeg )
Jah schokkend hè? Lig je opeens om 7 uur in het zwembad
Als ik overdag voor school bezig moet, heb ik de neiging om eerst ff uit te slapen. Dit is dé manier om 's morgens vroeg én wakker te beginnen

Is mosterd eigenlijk veel slechter dan boter? (interessante vergelijking )
  donderdag 14 juni 2007 @ 08:55:12 #167
79550 Ymke
your ghost
pi_50438728
Mogguh dames

Ik ga morgen ook weer sporten , heb er zin in
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50438736
Mosterd is beter freecell
Op internet vind ik een voedingswaarde van 80 kcal per 100 gram, veel minder dan boter dus.
Ook gebruik je er (meestal ) minder van vanwege de scherpe smaak en schijnen scherpe smaken een remmend effect te hebben op het hongergevoel.
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 14 juni 2007 @ 08:56:07 #169
79550 Ymke
your ghost
pi_50438746
Mosterd is toch niet slecht voor je?
pi_50438791
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 08:50 schreef Marloes het volgende:
Kennen jullie het boek ''Dagboek van een doorzetter''? Is ook een boek over dieeten die niet lukken enzo, is wel leuk, ben er gister in begonnen
Dat klinkt ook niet heel erg motiverend De hele dieetclub is bijna een "Dagboek van een doorzetter" geworden, dus het is misschien wel leuk om andermans worsteling met lijnen te lezen.

Freecell: ik ben lui. Ik zou ook veel eerder op kunnen staan en ik doe het niet. Dom eigenlijk, maar daarom heb ik des te meer waardering voor wat jij doet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50438809
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 08:56 schreef Ymke het volgende:
Mosterd is toch niet slecht voor je?
Nee hoor, mosterd is helemaal niet slecht voor je. Geloof zelfs dat er gezonde bestanddelen in mosterdzaadjes zitten. Weet even niet uit mijn hoofd hoe & wat.

Heb je vannacht een beetje goed geslapen?
  donderdag 14 juni 2007 @ 09:02:52 #172
79550 Ymke
your ghost
pi_50438905
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 08:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, mosterd is helemaal niet slecht voor je. Geloof zelfs dat er gezonde bestanddelen in mosterdzaadjes zitten. Weet even niet uit mijn hoofd hoe & wat.

Heb je vannacht een beetje goed geslapen?
Ja , heb een temazepam 10 genomen , kan geen kwaad en heb werkelijk als een blok geslapen , heerlijk verder praat ik er alleen nog maar over op het andere forum , ga ik hier verder over mn lijnen praten

Nog steeds happy met mn -10 , nog 10 te gaan
pi_50438908
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 08:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klinkt ook niet heel erg motiverend De hele dieetclub is bijna een "Dagboek van een doorzetter" geworden, dus het is misschien wel leuk om andermans worsteling met lijnen te lezen.

Freecell: ik ben lui. Ik zou ook veel eerder op kunnen staan en ik doe het niet. Dom eigenlijk, maar daarom heb ik des te meer waardering voor wat jij doet
Ik ben ook lui, daarom spreek ik ook altijd met iemand af bij het zwembad. Er zijn iig drie mensen uit het Groningentopic die 's morgens zwemmen wel lekker vinden, dus dan gaat er altijd wel één mee.
Als ik niet afspreek, kom ik echt m'n bed niet uit om 20 over 6!!

Heb je ook MSN tegenwoordig?
pi_50438927
MSN? Nee, dat warcraft zo moeilijk....
pi_50440561
Ik laat ook maar weer eens van me horen.
Ik baal verschikkelijk. 2 dagen geen last gehad van de hooikoorts, en nu..... ik nies aan één stuk door, zo vervelend. Mijn ogen zitten bijna dicht en krijg er hoofdpijn van

*baalmodus*

Vriendje lief is nog steeds thuis, en thuis zijn en niets doen, is echt niets voor hem. De frustaties vliegen eraf Maar goed, we moeten er maar het beste van maken. Het lijnen gaat weer ff shit. Gisteravond wel 2 km gelopen met de honden
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:24:08 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_50441124
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Zit je onder de plak?! Of is het een bedrijf dat Bert kent en waarvan hij weet dat het bedrijf totaal niet geschikt is voor jou?
Nah, er spelen wat andere dingen mee waarin hij eigenlijk wel gelijk heeft
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50441567
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:03 schreef Isabeau het volgende:
MSN? Nee, dat warcraft zo moeilijk....
Alleen op woensdagochtend is MSN beschikbaar, dan heeft Warcraft tot 11 am een update
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 juni 2007 @ 11:29:36 #178
13151 crew  Rewimo
pi_50443185
Uit de Telegraaf:
quote:
Eierkoek niet aan te slepen
AMSTERDAM - Dankzij Sonja Bakker is de eierkoek niet meer aan te slepen in dit land. Het grootste bedrijf dat de koeken verkoopt zag de omzet in korte tijd vertienvoudigen, in het zuiden steeg de verkoop met 3000 procent.

De verkoopcijfers zijn als een raket gestegen vanaf het moment dat de dieetgoeroe in haar nieuwste boek de eierkoek als 'verantword tussendoortje' aanprees, zo schrijft de Stentor.

In de magazijnen van de Gulden Krakeling in Zwolle hebben de werknemers de koek omgedoopt tot vliegende schotel. „Want ze vliegen de loodsen uit”, zegt verkoopleider Jan van Gerner tegen de regiokrant. De eierkoekproducenten draaien op volle toeren, en toch moeten veel winkels 'nee' verkopen. In een eierkoek zitten slechts 85 kilocalorieën - en in een gewoon ei al 82 - en dus is het niet verwonderlijk dat de koek zich in een grote populariteit kan verheugen.

Zeeuwen zijn overigens de grootste eierkoeketers. Besmeerd met boter, dat weer wel. Laat Sonja Bakker het maar niet horen.
pi_50444170
nog 11 dagen, en dan zit ik in de bus richting spanje heb er echt zo'n zin in
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50444742
85 calorieën nog in zo'n eierding?
Eet dan een kop cup-a-soep!

* freecell lunched nu met twee broodjes en cup-a-soup
pi_50444943
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Uit de Telegraaf:
[..]

quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:55 schreef gothic-blackie het volgende:
nog 11 dagen, en dan zit ik in de bus richting spanje heb er echt zo'n zin in
lekker
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:22:48 #182
79550 Ymke
your ghost
pi_50445107
Ik heb 2 boterhammen op vanmorgen en ze zitten er nog steeds in
pi_50445232
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:22 schreef Ymke het volgende:
Ik heb 2 boterhammen op vanmorgen en ze zitten er nog steeds in

en strakjes weer een boterham? of nu even rustig aan doen en lekker gaan verzinnen wat voor een lekkers je vanavond op tafel gaat zetten?
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:43:10 #184
79550 Ymke
your ghost
pi_50445735
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:26 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

en strakjes weer een boterham? of nu even rustig aan doen en lekker gaan verzinnen wat voor een lekkers je vanavond op tafel gaat zetten?
Ik eet nu even niks meer . gisteren een broodje falafel geprobeerd en heb er zo'n pijn in maag van gehad de hele avond. Was net iets te zwaar

Vanavond maak ik voor de kleine biefstuk met gebakken aardappelen en ik eet een licht salade
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:56:26 #185
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50446207
Goed dat je weer wat kan eten en het ook binnenhoudt Ymke.

* Jojogirl heeft hier een minimannetje dat papa lijkt me missen. Finn is heel mopperig, ik mag niet uit het zicht verdwijnen en als hij een foto van papa op de pc ziet dan gaat ie ineens heel breed lachen
Gelukkig gaan we papa straks ophalen.

Vanavond trouwens weer softballen (als het weer mee wil werken) dus nu maar vast veel brood gegeten, want van warm eten komt dan niets.
pi_50446530
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:43 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik eet nu even niks meer . gisteren een broodje falafel geprobeerd en heb er zo'n pijn in maag van gehad de hele avond. Was net iets te zwaar

Vanavond maak ik voor de kleine biefstuk met gebakken aardappelen en ik eet een licht salade
anders neem je straks een cup-a-soupje is toch dat je iets binnen krijgt zeg maar. want gok dat je vanavond ook last krijgt van de biefstuk (is toch zwaar om te verteren volgens mij, maar pin me er niet op vast)
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:01:17 #187
79550 Ymke
your ghost
pi_50448736
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:56 schreef Jojogirl het volgende:
Goed dat je weer wat kan eten en het ook binnenhoudt Ymke.

* Jojogirl heeft hier een minimannetje dat papa lijkt me missen. Finn is heel mopperig, ik mag niet uit het zicht verdwijnen en als hij een foto van papa op de pc ziet dan gaat ie ineens heel breed lachen
Gelukkig gaan we papa straks ophalen.

Vanavond trouwens weer softballen (als het weer mee wil werken) dus nu maar vast veel brood gegeten, want van warm eten komt dan niets.
Softballen , wat lijkt me dat een leuke sport om te doen ,maar wel vreselijk vermoeiend. enne is de paps lang weggeweest?
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:02:29 #188
79550 Ymke
your ghost
pi_50448781
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:04 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

anders neem je straks een cup-a-soupje is toch dat je iets binnen krijgt zeg maar. want gok dat je vanavond ook last krijgt van de biefstuk (is toch zwaar om te verteren volgens mij, maar pin me er niet op vast)
Ik ga geen biefstuk eten maar mijn zoon

-edit- en nu bedoel ik dus niet dat ik mijn zoon ga eten he?
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:07:04 #189
4177 Jojogirl
pi_50448948
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:01 schreef Ymke het volgende:

[..]

Softballen , wat lijkt me dat een leuke sport om te doen ,maar wel vreselijk vermoeiend. enne is de paps lang weggeweest?
Vermoeiend? Dat valt reuze mee hoor, je staat soms best veel stil in het veld. Aan slag ook trouwens.

is vorige week donderdagochtend vertrokken, een hele week weggeweest dus. Ik dacht eigenlijk dat Finn (net 1 geworden) te klein was om er wat van te merken, maar daar lijkt het dus niet op.
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:11:08 #190
79550 Ymke
your ghost
pi_50449097
Wat een feestje dan als hij straks weer thuis is
pi_50450721
Heb een beetje buikkriebels.. over een week sta ik op Schiphol! Heel veel zin in, maar ik vind het ook elke keer weer spannend. Moet nog even Teva's (oid) kopen en een passende afritsbroek zoeken... pas niet meer in mijn vakantiekleren van voorgaande jaren. Ben te dik.
***Levi was here***
pi_50450957
Oeh, dus dat wordt nog flink shoppen Levi..

Jammer dat het niet om de juiste reden is.. (alhoewel, vakantie is natuurlijk altijd een goede reden)

Ik heb mijn laatste lessen van dit schooljaar gegeven, ben mijn afspraak met de haptotherapeut vergeten, en ik heb teveel suiker gehad.. Gevolg, ik voel me wat weemoedig en verdrietig.. En gestressed omdat ik voordat ik morgen een weekendje weg ga zoveel mogelijk wil hebben gedaan..
pi_50464782
Wat is het hier stil joh, waar hangt iedereen toch uit zeg?
pi_50464835
Hier
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 juni 2007 @ 21:20:51 #195
13151 crew  Rewimo
pi_50464973
In gedachten in Duitsland
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:21:19 #196
79550 Ymke
your ghost
pi_50464990
Ik ben er ook , zoon ligt op bed en ik lig mn fotos door te bladeren , mijn camera is stuk en ik mis hem , ik kan mn passie al een tijdje niet uit oefenen en dat frustreerd me enorm
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:24:15 #197
79550 Ymke
your ghost
pi_50465109
Kijk dit waren mijn laatse 2 fotos en nu kan ik al een tijd niks , grrrrrrrrrrrrr

pi_50465163
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:24 schreef Ymke het volgende:
Kijk dit waren mijn laatse 2 fotos en nu kan ik al een tijd niks , grrrrrrrrrrrrr

[afbeelding]

[afbeelding]
Wow! Super mooi!
Kan me voorstellen dat je er van baalt dat je toestel stuk is.
Is het niet meer te repareren?
***Levi was here***
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:28:13 #199
79550 Ymke
your ghost
pi_50465264
Ik hoop het wel , hij ligt al een tijd ter reaparatie bij canon , kost me weer een hoop geld maar dat geeft niet , Ik wil gewoon weer aan de slag , het is zo lekker bezig zijn , verstand op nul en alleen maar met 1 ding bezig zijn
pi_50465299
Supermooi
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:31:35 #201
79550 Ymke
your ghost
pi_50465388
Nog een vd laatste , en dan hou ik op met spammen hoor

donderdag 14 juni 2007 @ 21:33:40 #202
79550 Ymke
your ghost
pi_50465491
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:29 schreef freecell het volgende:
Supermooi
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?
Dat is eigenlijk een kwestie van heel veel geduld hebben

Ik heb een glazen ovenschaal genomen , daar een drukbedrukt shirtje ingelegt , water er in laten lopen en druppelen maar en een hoop fotos nemen. Kan daar dus rustig een hele avond mee bezig zijn en heb dan 1 of 2 foto;s.

Erg rustgevende hobby
pi_50465605
Hele mooie foto's ymke!!!!
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:37:43 #204
79550 Ymke
your ghost
pi_50465663
Dank je

Ik hou al de hele dag mn eten binnen , het gaat vandaag best ok met me ( nou ja een beetje dan )
pi_50465711
Gelukkig dat het in ieder geval weer ietsjes beter gaan ymke..

Ik vraag me trouwens af of Isa nog is weggewaaid:
quote:
Daken afgewaaid door noodweer
DE BILT - Het zware onweer dat over Nederland trekt, heeft in de Drentse plaats Hoogeveen voor grote overlast gezorgd. Volgens een woordvoerder van de politie zijn daken afgewaaid.

Ook werden bomen geveld door de harde wind die met het noodweer gepaard gaat.
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:40:35 #206
79550 Ymke
your ghost
pi_50465771
Jeeeeeeeee is het zo erg daar???? Kan niemand haar even bellen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 juni 2007 @ 21:44:05 #207
13151 crew  Rewimo
pi_50465918
Ymke, wat voor camera heb je ook alweer? Prachtige foto's Foto's maken is een geweldige hobby
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:47:41 #208
79550 Ymke
your ghost
pi_50466048
Ik heb een eos300d , ja leuk is het he? Waarom kom jij nooit meer in Fot Rewimo?
pi_50466110
als ik het zo lees was het echt in het centrum, en daar woont ze nog wel een stukje buiten.

ik denk dat het wel een beetje meevalt ymke, isa zal zich vast nog wel melden..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 juni 2007 @ 21:57:12 #210
13151 crew  Rewimo
pi_50466464
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:47 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een eos300d , ja leuk is het he? Waarom kom jij nooit meer in Fot Rewimo?
Ik heb ook een 300D, nou ja twee zelfs Ik heb een beetje onenigheid gehad met FOT, ze hebben me niet zo netjes behandeld toen ik wilde stoppen met de wedstrijdcoördinatie. Sindsdien zit ik lekker op ons eigen fotofanforum
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:59:01 #211
79550 Ymke
your ghost
pi_50466532
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb ook een 300D, nou ja twee zelfs Ik heb een beetje onenigheid gehad met FOT, ze hebben me niet zo netjes behandeld toen ik wilde stoppen met de wedstrijdcoördinatie. Sindsdien zit ik lekker op ons eigen fotofanforum
Jij hebt er 2 en ik geen?????

Enne , ik wist dat niet van Fot , sorry
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 juni 2007 @ 21:59:38 #212
13151 crew  Rewimo
pi_50466556
Geeft niet hoor
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:31:31 #213
79550 Ymke
your ghost
pi_50467985
Oof weer even dikke taren hier , weg ben
pi_50471235
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:31 schreef Ymke het volgende:
Oof weer even dikke taren hier , weg ben
knuf ymke, ik hoop dat je vanavond lekker kan slapen, ik stuur in ieder geval vanaf de pc een dikke knuffel naar je toe.

@de rest
ik kreeg vandaag een vacature in de handen van, niemand minder dan de tante van snabbi (mijn vriend die ook hier op fok zit, ergens). vond het wel grappig en het is ook nog een vacature die helemaal geschikt is voor mij, part-time als receptioniste/telefoniste bij een bedrijf wat met schaderegelingen werkt (toch nog iets juridisch ) oftewel morgen briefje schrijven.

en voor nu slaap lekker iedereen, en isa, gooi het even hier als je nog leeft na die hoos
pi_50472007
Isa?

@ Ymke: slaap lekker joh!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 juni 2007 @ 06:52:39 #216
13151 crew  Rewimo
pi_50475522
g-b, dat klinkt leuk! Succes met schrijven

Isa, leef je nog?

Ymke, hoe gaat het nu?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 07:07:22 #217
79550 Ymke
your ghost
pi_50475567
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 06:52 schreef Rewimo het volgende:
g-b, dat klinkt leuk! Succes met schrijven

Isa, leef je nog?

Ymke, hoe gaat het nu?
Slecht rewimo echt heel erg slecht
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 juni 2007 @ 07:11:30 #218
13151 crew  Rewimo
pi_50475574
Hè meid toch Misschien even uitblazen op dieetweb?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 07:13:01 #219
79550 Ymke
your ghost
pi_50475581
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 07:11 schreef Rewimo het volgende:
Hè meid toch Misschien even uitblazen op dieetweb?
Ik ga eerst peter uit bed halen en naar school sturen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 juni 2007 @ 07:22:51 #220
13151 crew  Rewimo
pi_50475620
Ik moet hier ook zo een kind wegbrengen en dan naar mijn werk. Maar het is daar erg rustig
  vrijdag 15 juni 2007 @ 07:23:04 #221
4177 Jojogirl
pi_50475622
Ymke
Wat een ontzettend mooie foto's maak jij zeg. Ze waren me in FOT ook al wel eens opgevallen. Echt knap.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:10:17 #222
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50475931
Fijne vakantie Yppy!

Ik heb gister de hele avond staan dansen op een feest op mijn werk en nu werd ik toch stiekem wel een beetje blij van de weegschaal vanochtend!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:32:53 #223
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50476170
Goodmorning hiero!

Ymke, echt hele mooie foto's... je moet het geduld maar hebben zeg... maar heel mooi.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:33:28 #224
79550 Ymke
your ghost
pi_50476181
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:10 schreef Liejannuh het volgende:
Fijne vakantie Yppy!

Ik heb gister de hele avond staan dansen op een feest op mijn werk en nu werd ik toch stiekem wel een beetje blij van de weegschaal vanochtend!
Ook spierpijn?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:36:29 #225
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50476227
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:33 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ook spierpijn?
Nee! Dat fiets ik er altijd wel uit.
Maar het was erg gezellig.

Ik kan je foto's hier niet zien Ymke, ben benieuwd wat je maakt.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:42:37 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_50476321
Wuaw die foto's!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:43:03 #227
79550 Ymke
your ghost
pi_50476325
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee! Dat fiets ik er altijd wel uit.
Maar het was erg gezellig.

Ik kan je foto's hier niet zien Ymke, ben benieuwd wat je maakt.
Ik ga over een tijdje ook maar weer eens een avondje dansen , kan me niet heugen wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan .

Lekker op een leuke manier kcal verbranden
pi_50476452
Ik ben 1,6 kilo afgevallen in een week. Het gaat nu ineens wel hard hier. Dat is dus 7 kilo in 7 weken SB
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')