Dat is eigenlijk een kwestie van heel veel geduld hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:29 schreef freecell het volgende:
Supermooi
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?
quote:Daken afgewaaid door noodweer
DE BILT - Het zware onweer dat over Nederland trekt, heeft in de Drentse plaats Hoogeveen voor grote overlast gezorgd. Volgens een woordvoerder van de politie zijn daken afgewaaid.
Ook werden bomen geveld door de harde wind die met het noodweer gepaard gaat.
Ik heb ook een 300D, nou ja twee zelfsquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:47 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een eos300d , ja leuk is het he? Waarom kom jij nooit meer in Fot Rewimo?
Jij hebt er 2 en ik geen?????quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook een 300D, nou ja twee zelfsIk heb een beetje onenigheid gehad met FOT, ze hebben me niet zo netjes behandeld toen ik wilde stoppen met de wedstrijdcoördinatie. Sindsdien zit ik lekker op ons eigen fotofanforum
knuf ymke, ik hoop dat je vanavond lekker kan slapen, ik stuur in ieder geval vanaf de pc een dikke knuffel naar je toe.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:31 schreef Ymke het volgende:
Oof weer even dikke taren hier , weg ben
Slecht rewimo echt heel erg slechtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:52 schreef Rewimo het volgende:
g-b, dat klinkt leuk! Succes met schrijven
Isa, leef je nog?
Ymke, hoe gaat het nu?
Ik ga eerst peter uit bed halen en naar school sturenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:11 schreef Rewimo het volgende:
Hè meid tochMisschien even uitblazen op dieetweb?
Ook spierpijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:10 schreef Liejannuh het volgende:
Fijne vakantie Yppy!
Ik heb gister de hele avond staan dansen op een feest op mijn werk en nu werd ik toch stiekem wel een beetje blij van de weegschaal vanochtend!
Nee!quote:
Ik ga over een tijdje ook maar weer eens een avondje dansen , kan me niet heugen wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan .quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee!Dat fiets ik er altijd wel uit.
Maar het was erg gezellig.![]()
Ik kan je foto's hier niet zien Ymke, ben benieuwd wat je maakt.
Zo , dat is lekker zeg , 7 kilo is hartstikke goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:51 schreef botterfly het volgende:
Ik ben 1,6 kilo afgevallen in een week. Het gaat nu ineens wel hard hier. Dat is dus 7 kilo in 7 weken SB![]()
![]()
gaat lekker dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:51 schreef botterfly het volgende:
Ik ben 1,6 kilo afgevallen in een week. Het gaat nu ineens wel hard hier. Dat is dus 7 kilo in 7 weken SB![]()
![]()
Het gaat echt goed nu! Ik heb alleen een klein probleempje nu. Ik had in mei voor de 80 ste verjaardag van mijn moeder een nieuwe broek gekocht met de gedacht die ook aan te trekken op de 50 jarige bruiloft van een oom en tante morgenavond. Ben bang dat die te groot is.quote:
Ken je niemand die de broek voor je kan innemen? Dat gaat meestal prima.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:09 schreef botterfly het volgende:
[..]
Het gaat echt goed nu! Ik heb alleen een klein probleempje nu. Ik had in mei voor de 80 ste verjaardag van mijn moeder een nieuwe broek gekocht met de gedacht die ook aan te trekken op de 50 jarige bruiloft van een oom en tante morgenavond. Ben bang dat die te groot is.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:54 schreef Riann het volgende:
ymke mooie foto's
jojo gefeliciteerd
botterfly dat is wel veel en fijn natuurlijkEn dat allemaal met sonja bakker
Mijn schoonouders hebben dat boek ook gekocht die gaan er na tilburgse kermis mee beginnen. Ik heb dat boek zo'n beetje doorgelezen. De "succes" verhaaltjes vond ik een beetje onzin heb ik dus ook maar een paar van gelezen. Maar verder heb ik alleen nog maar goede resultaten gehoord over Sonja Bakker. Er word ook veel commentaar gegeven. Maar ik heb dus ook de weekmenu's bekeken en ik vind dat je toch behoorlijk mag eten. Misschien dat ik daar ook nog ooit aan begin. Ik wacht eerst nog even mijn schoonouders afof het daar allemaal lukt enzo. Het nadeel bij mij is dat ik geen fruitmens ben.
En Sonja bakker is zelf helemaal door gedraaid. Is zelf ook nooit echt super en super dik geweest.
gewoon zo door blijven gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:52 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen allemaal en Jojogirl van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Ik heb deze week een uitstekende dieetweek gehad. Goed gegeten, heel veel fruit en veel
gedronken. Ik voel me lichter en merk dat ik makkelijker de trap opkom. Ervan overtuigd
dus dat ik weer was afgevallen sprong ik op de weegschaal om erachter te komen dat die
op 102.2 bleef hangen. Lekker vaag wel, dat weeg ik nu alweer bijna 2 weken volgens mij.
Het lijkt wel hoe meer ik ernaar verlang om onder de 100 te komen hoe meer mijn lichaam
dwars gaat doen. Ik dacht toch dat de menselijke geest sterker was dan het lichaam![]()
Ik was gelukkig niet buiten, maar ik werd oprecht heel erg bang van het weer. Gewoon hartkloppingen en bang. Het was net of er een zwembad uit de lucht kwam... En een lawaai! Straten zagen er hier uit alsof het herfst was, maar dan groen. Gewoon één groot veld met bladeren overal.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:38 schreef teigan het volgende:
Gelukkig dat het in ieder geval weer ietsjes beter gaan ymke..
Ik vraag me trouwens af of Isa nog is weggewaaid:
Van nu.nlquote:Uitzonderlijk
In Hoogeveen was de regenintensiteit 'heel uitzonderlijk', zei de woordvoerder van het KNMI. "Er viel 280 millimeter water per uur. Zelfs bij extreem zware buien is dat normaal gesproken niet meer dan 160 millimeter per uur."
Ik denk dat als ik buiten was geweest ik snel overal had aangebeld om maar binnen te kunnen komenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt best eng, IsaGelukkig dat alles goed is met jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |