quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Oh god nee hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef Fugie het volgende:
Opzich lijkt het me ook wel leuk om eens naar de ring te gaan, en laat ik zondag nou ff niets te doen hebben
Volgens mij kun jij beter met Bo meerijdenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
nah misschien niet zo slim om met nieuwe remmen te gaan :x
ik heb geen oordopjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij beter met Bo meerijden
goed... nog eentje die ik liever voor me uit heb rijden dan achter mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
nah misschien niet zo slim om met nieuwe remmen te gaan :x
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:55 schreef ook_gek het volgende:
[Otto] Canon EOS 400D voor 129 euro
Whehehe geweldig topic
nieuwe remmen == goed remmen itt mijn oude zooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
goed... nog eentje die ik liever voor me uit heb rijden dan achter me![]()
Zo vroegquote:
je hoeft natuurlijk niet per se op de Ring zelf te rijdenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
nieuwe remmen == goed remmen itt mijn oude zooi
Maar dan trek ik mijn schijven weer krom denk ik, beetje domEn ik heb geen zin om mijn oude schijven erop te gaan zetten.
ik had dan ook over de weg er naar toequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hoeft natuurlijk niet per se op de Ring zelf te rijden![]()
Nee ik probeer nu rustig te rijdenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dus je rijd nu ook niet rond omdat anders je schijven krom raken?![]()
Fielseteerd ouwe! Nu moet je eigenlijk nog 1 jaar toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:29 schreef Hugster het volgende:
Hiiiiiihoiiiiiiiii
School helemaal afgrond, 7.5 voor project gekregen net bij de eindpresentatie![]()
![]()
Ik zt niet meer op schoolSchool zit niet meer in mijn hoofd
.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:29 schreef Hugster het volgende:
Hiiiiiihoiiiiiiiii
School helemaal afgrond, 7.5 voor project gekregen net bij de eindpresentatie![]()
![]()
Ik zt niet meer op schoolSchool zit niet meer in mijn hoofd
.
U riep?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:45 schreef Fugie het volgende:
beter ook, anders kwam die richboy weer fappen
nieuwe actie van bona. Je krijgt het bij een pakje boterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:44 schreef Fugie het volgende:
wel raar, ik studeer af en echt allemaal mensen om me heen ook
Gewoon wachten tot de baansluiting over isquote:
Daar heb ik maar een antwoord opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:12 schreef ThaFreak het volgende:
Alonso: \"Hamilton wordt voorgetrokken\"![]()
![]()
hij rijdt fucking zelf 4x bij het zelfde punt van de baan, en dan dit bericht![]()
ik hoop dat mclaren hem flinkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo. Alonso. Dat zegt toch al genoeg.
een prachtige actie inderdaad van satoquote:
Vertelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kom zonet even een PERFECTE stage tegen
Bedrijf dat geschiedkundig onderzoek doet en daar op maatgemaakte videoproducties over maakt.quote:
Dat is ongeveer wel zo helemaal precies exact op je lijf geschrevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bedrijf dat geschiedkundig onderzoek doet en daar op maatgemaakte videoproducties over maakt.
Photoshop en Videomontage ervaring als een pre, en een officieele stageplaats voor een GS-student.Morgen maar eens een dijk van een mail schrijven.
wordt echt tijd dat de fia meer van die circuits terugbrengtquote:
vrijdag regen in Biddinghuizen, ben benieuwd naar de rest van het weekeindequote:
ik las net pas dat je ze moest ontdooien... maar het was smakelijk hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je dat niet beter vanmorgen kunnen doen?
rond de 80% kans op neerslag iidquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:48 schreef lipje het volgende:
[..]
vrijdag regen in Biddinghuizen, ben benieuwd naar de rest van het weekeinde
dat wordt Modderpoel of Rock
die drink ik de volgende dag gewoon weer weg met een verse fles danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
je hoofd is ook best zwaar ja, de volgende dag.
Johquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef Fugie het volgende:
2daagse katers zijn mij niet vreemd though, zker na whisky of tequila avonturen
Meestal ben ik bier vrij snel beu, het logische gevolg is dat ik dan baco's ga drinken en dat drink ik echt net als waterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JohWel eens een bacofeestje gehad?
Zo voelde het niet echt, eerste uur in de bus en op het bootje zat ik echt dood te gaan op die boot zo brak was ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
Nee jullie waren nog dronken toen, aap![]()
En ben je bier vrij snel beu?Frisdrinker
wtf, jij gaat komend weekend ook naar de ring?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:06 schreef ook_gek het volgende:
Alfisti als ik mee ga zal iedereen weten dat Bo weg gaat![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:06 schreef ook_gek het volgende:
Kan je niet beter zelf heen rijden, ik kom je daar wel tegenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:06 schreef ook_gek het volgende:
a: geen muntenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:41 schreef BoJo het volgende:
Waarom ga jij niet mee Alfristi?
DevilsAndDust: jij moet echt nodig geneukt wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
Lex echtJij moet dringend weer een vriendin hebben
Dat is dus een quote uit mn chat he? DaD neukt al nodig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DevilsAndDust: jij moet echt nodig geneukt worden
4 dagen geledenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DevilsAndDust: jij moet echt nodig geneukt worden
jongen het interesseert me geen reet wanneer jij voorhet laats iemand op een breezer hebt getracteerdquote:
Ik ga ook bijna vanuit Emmeloord direct door naar de Ring denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
a: geen munten
b: ik moet zondag brak in coma liggen
c: geen zin an
2!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jongen het interesseert me geen reet wanneer jij voorhet laats iemand op een breezer hebt getracteerd
Met de niksan kun je niet aankomen hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ga ook bijna vanuit Emmeloord direct door naar de Ring denk ik.
Rij ik met jou mee zaterdag?![]()
Ja, hoi, ik wil neuken, geef me tips, jij bent vrouw.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hup Alex.
Ik doe hetzlefde werk als jij btwquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef hermandeperman het volgende:
Te laat, ik moet gaan
Het "werk" zit er weer op
Mwah kan de 155 wel pakken maar die spaar ik lieverquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Met de niksan kun je niet aankomen hewe gaan wel met de 16v non-turbo
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik wil neuken, geef me tips, jij bent vrouw.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
zullen ze zal heel de bijlmer leuk vinden in het midden van de nacht![]()
Vooral niet zeggen dat je wilt neuken. Bij de meeste vrouwen dan, ik heb daar persoonlijk geen moeite mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik wil neuken, geef me tips, jij bent vrouw.
quote:
is dat met gratis kapotte turbo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Vakantieauto nodig, dan is Autolok autoverhuur voor u het juiste adres.
Super vakantie aanbieding !!
Vw Golf 5 drs 1.9 TDI
2 weken incl. 2100 vrije km.
¤ 595,00
Meerprijs p. km. ¤ 0,14
Aanbieding geldig van 01-07-2007 t/m 31-08-2007
die krijg je als je onderweg bent als verrassingquote:
probeer een MB T1 te hurenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
alsof ik in een golf V ga als huurautoheerlijke auto's hoor, daar niet van, voroal met dat TDI motortje... maar die had ik al als lesauto
ja, dat ook, maar das om mn Visa van Stiens naar Cornjum te brengenquote:
2100 km is ECHT weinig.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Vakantieauto nodig, dan is Autolok autoverhuur voor u het juiste adres.
Super vakantie aanbieding !!
Vw Golf 5 drs 1.6
¤ 495,00
Meerprijs p. km. ¤ 0,14
Vw Golf 5 drs 1.9 TDI
¤ 595,00
Meerprijs p. km. ¤ 0,14
Aanbieding geldig van 01-07-2007 t/m 31-08-2007
klote, maar denk positiefquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef hermandeperman het volgende:
Hebben jullie je examen al gedaan?
Ik zat aan het zelfde te denken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef hermandeperman het volgende:
Zo raar is dat idee van Sjoe dus niet
Ik zag Peu branden, dat is een veel mooier beeldquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zat aan het zelfde te denken.
Ik zag sjoewe al met een aansteker en benzine lopen![]()
ik heb je nog steets in mijn msn staan zo te zienquote:
W00t, gekke vogel nog steeds xD.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb je nog steets in mijn msn staan zo te zien![]()
Ben je alleen thuis dat je opeens op fok komt kijken![]()
Ben net onkruid. Ik verga nooitquote:
Sommige zijn mij graag dood ben ik bangquote:
Kut, relatie van 8.5 jaar voorbij, net huis gekocht maar voor de rest tja.. welke rest? Ach het moet maarquote:
Ai, dat zuigt wel jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Kut, relatie van 8.5 jaar voorbij, net huis gekocht maar voor de rest tja.. welke rest? Ach het moet maar.
deels want het goede nieuws is dat D weer terug isquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
Hmmm... Met minder goed nieuws.... Bummert
hangt het in de lucht ofzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Kut, relatie van 8.5 jaar voorbij, net huis gekocht maar voor de rest tja.. welke rest? Ach het moet maar.
sinds vorige week zondag, na bijna 6 jaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
Sinds wanneer is het bij jou eigenlijk over Vladski?
Geen ideequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:40 schreef Fugie het volgende:
is dat goed dan, beetje spammen op een forum
Zaterdagquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de knoop definitief doorgehakt?
Damnquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:49 schreef vlad het volgende:
[..]
sinds vorige week zondag, na bijna 6 jaar
Achteraf is altijd alles beter ja...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef D-Devil het volgende:
True that. Had het nooit willen kopen, als als.. maar ja dat weet je toch niet
.
heb er even de buik van volquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DamnDat is wel redelijk heavy ja.
Aan de andere kant kun je nu wel flink de beest uithangen tijdens FOR.
Dat is dan inderdaad wel beter zo ja. Jij bent er mee opgehouden dus? En waar ga je zeilen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef vlad het volgende:
[..]
heb er even de buik van vol![]()
Zij wou samenwonen en huisje, boompje, beestje... Ben ik nog helemaal niet aan toe. Dus is wel beter zo.
Ik ga genieten van m'n vrijheidben bezig met het plannen/sparen voor een 3-weekse zeilreis
![]()
samen beslotenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad wel beter zo ja. Jij bent er mee opgehouden dus? En waar ga je zeilen?Goed idee
![]()
![]()
*jaloers.
Gothic hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:12 schreef hermandeperman het volgende:
Me like black
Valt het op?
[afbeelding]
Ga toch eens volwassen worden jo schijt jong dat je er bent. Je durft de verrantwoordelijkheid van volwassen zijn gewoon niet aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef vlad het volgende:
[..]
heb er even de buik van vol![]()
Zij wou samenwonen en huisje, boompje, beestje... Ben ik nog helemaal niet aan toe. Dus is wel beter zo.
Ik ga genieten van m'n vrijheidben bezig met het plannen/sparen voor een 3-weekse zeilreis
![]()
Dat werkt toch nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:12 schreef vlad het volgende:
[..]
samen beslotenWe willen proberen goede vrienden te blijven, maar mijn ervaringen daarmee zijn niet al te positief, dus we zien wel hoe het loopt.
Ik heb in de planning om drie weken lang rond Antartica te gaan zeilen (vandaar ook het sparen) Zal waarschijnlijk op z'n vroegst eind volgend jaar worden, dat is dan wel weer jammer
![]()
No fucking wayquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:13 schreef vlad het volgende:
[..]
Gothic hoor![]()
Ga je dit weekend mee anders?![]()
" mannen blijven altijd kleine kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder "quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga toch eens volwassen worden jo schijt jong dat je er bent. Je durft de verrantwoordelijkheid van volwassen zijn gewoon niet aan
kansloos excuus ditquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:18 schreef vlad het volgende:
[..]
" mannen blijven altijd kleine kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder "![]()
je lijkt me idd meer een van guus meeuwis en zooiquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat werkt toch nietTenminste, is ook mijn ervaring. Wel relaxed dat je het samen besloten hebt ja...
Mooie reis zegMaar ik kan me voorstellen dat dat sparen is ja
.
[..]
No fucking wayIk luister echt bijna nooit meer naar die harde herrie
GUUS IS OK!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef vlad het volgende:
[..]
je lijkt me idd meer een van guus meeuwis en zooi![]()
hoeveel jaar woon jij al samen eigenlijk?quote:
Volgende vraagquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:20 schreef vlad het volgende:
[..]
hoeveel jaar woon jij al samen eigenlijk?
je zet er ZOOI bui. Dat is dus troep, rommel en dat soort dingen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga toch eens volwassen worden jo schijt jong dat je er bent. Je durft de verrantwoordelijkheid van volwassen zijn gewoon niet aan
klopt, wou alleen weten of jij het wel zagquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je zet er ZOOI bui. Dat is dus troep, rommel en dat soort dingen.
DAAR DUS DAAAAAAAAAAAAAR
Gastquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef vlad het volgende:
[..]
je lijkt me idd meer een van guus meeuwis en zooi![]()
zo oud ben ik nu ook weer nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
toen jij nog in je luier lag te schijten man
Ik ben bij Guus Meeuwis geweest in 013quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GastIk haat die bende
Ik heb Ill Niño al gezien in de Melkweg toen jij nog in je luier lag te schijten man
Hey dat is mijn levensstijl. Zo leef ik en jij niet.quote:
I know. Maar dat zei ik dus, ik ben een beetje van die muziek af... Ben nu meer van de Indie en zulks.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:25 schreef vlad het volgende:
[..]
zo oud ben ik nu ook weer niet![]()
![]()
Ill nino komt ook dit weekend![]()
Ik had van jou dan ook niet anders verwacht. Met je vriendin zeker? En jaar Jamie Collum?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben bij Guus Meeuwis geweest in 013![]()
jij weet wat mijn levenstijl is?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey dat is mijn levensstijl. Zo leef ik en jij niet.
Ik ben de eeuwig vrij gezel jij niet. Doe je niet anders voor dan dat je bent.
Kedengedeng Kedengedeng Kedengedeng !quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben bij Guus Meeuwis geweest in 013![]()
ja klein beetje. Ik vind je wel zo iemand die graag gaat snijdenquote:
Emoquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja klein beetje. Ik vind je wel zo iemand die graag gaat snijden![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Kedengedeng Kedengedeng Kedengedeng !.
van het weekend naar het gebroederlijke snijfestivalquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja klein beetje. Ik vind je wel zo iemand die graag gaat snijden![]()
Kijk dat zijn de juiste berichten. DOOD moeten ze DOODquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:32 schreef vlad het volgende:
[..]
van het weekend naar het gebroederlijke snijfestival![]()
dit jaar gaan we 25 jumpers ritueel offeren![]()
Rechts trekken vanavondquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de juiste berichten. DOOD moeten ze DOOD
pfff heel mijn linker schouder en nek gaat weer vast zitten![]()
dat kan ik helemaal niet. Dan is het een ongeleid projectielquote:
Vervelend als je ma binnenkomt op het moment supremequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat kan ik helemaal niet. Dan is het een ongeleid projectiel![]()
beetje goed richten dan ziet ze opeens niks meer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:38 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Vervelend als je ma binnenkomt op het moment supreme.
Pluspuntquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
beetje goed richten dan ziet ze opeens niks meer.
Maar ik woon op me zelf dus de kans dat iemand opeens binnen komt is klein.
Ik raak liever een poesje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:57 schreef ook_gek het volgende:
heb wel een klein katje die ik kan raken![]()
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had van jou dan ook niet anders verwacht. Met je vriendin zeker? En jaar Jamie Collum?
Geen commentaarquote:
Ter verdediging: met nog 2 Tilburgse vrouwfiguren erbij..... Morele verplichting...Als je in Tilburg studeert MOET je 1x naar Guus....quote:
Yup, was ook niet echt wat ik verwachttequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef BoJo het volgende:
D-Devildamn dude, laatst dat we sproken was het nog ok.
![]()
Rootsquote:Maar je bent weer terug waar je hoort![]()
![]()
Waarom ben je niet op msnquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef BoJo het volgende:
D-Devildamn dude, laatst dat we sproken was het nog ok.
![]()
Maar je bent weer terug waar je hoort![]()
![]()
Ik ben om 9:30 terug naar huis gegaan en heb tot 14:30 liggen pitten, voel me nu wel iets beter.![]()
![]()
Wat een dom verhaal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ter verdediging: met nog 2 Tilburgse vrouwfiguren erbij..... Morele verplichting...Als je in Tilburg studeert MOET je 1x naar Guus....
Goa je kippe houwe?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:15 schreef BoJo het volgende:
Ohja m'n sportstoel frame is gisteren binnen gekomen
En net (daarom werd ik wakker) m'n gaas![]()
He, ik heb tenminste een avond Tilburgs mee kunnen lallenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef BoJo het volgende:
Herm... nu snel eens vertellen waarom je in een bieb werkt![]()
![]()
JA DAT ZEG IK TOCH. WAT EEN DOM VERHAAL.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, ik heb tenminste een avond Tilburgs mee kunnen lallen
Dat geeft wel vlekken trouwensquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Joa is te kei vet toch, kippen achter je grille dat heeft geen andere riceboy![]()
![]()
Baal er wel van want ik wil er een keer heenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef BoJo het volgende:
Maar Markje toch ik had niet anders verwacht![]()
Nee helaas, maar ik ben toch van plan vaker te gaan dus zie maar een keer
Die heeft ze ervoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Joa is te kei vet toch, kippen achter je grille dat heeft geen andere riceboy![]()
![]()
He. Knurft. Je CapsLock staat aan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JA DAT ZEG IK TOCH. WAT EEN DOM VERHAAL.
hihih jij zegt achteren hihihiquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
IK NEEM HET MEE NAAR ACHTEREN.
tentamenperiode zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
AH OKE. BEDANKT VOOR DE TIP. IK NEEM HET MEE NAAR ACHTEREN.
Hihi, ik zei achteren.
Verrassend.quote:
dat is een kuikenquote:
lijkt er trouwens op dat het toch redelijk droog gaat blijvenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:26 schreef BoJo het volgende:
ik zeg, D-Devil moet ook gewoon ff komen zondag, ff andere gedachten![]()
Gisteren stond er nog 20 graden en zelfde plaatje... we hebben goede hoopquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lijkt er trouwens op dat het toch redelijk droog gaat blijven
[afbeelding]
we gaan naar de ring dus een beetje mooi weer zou mooi zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:36 schreef D-Devil het volgende:
Gewoon op vakantie gaan, dan maakt het weer hier ook geen zak uit.
Conclusie: Zelfs de 'elitemerken' van VW zijn bagger.quote:
De eigenaaar van de lambo had al een slechte dag. Want ook zijn Zonda wilde die ochtend al niet starten. En later viel de lambo ook uitquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
moe
watjequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:16 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga het zondag niet halen. Krijg net te horen dat we zaterdag een borrel hebben tijdens het werken en die gaat tot 02:00 duren en er na nog opruimen. Dat houd simpel in dat we rond 03:00 klaar zijn dan zelf nog even drankje met collega's doen waar door ik rond 04:00 a 04:30 thuis ben.
dus ga ik een volgende keer mee. Jammer maar helaas![]()
je hoeft alleen maar AnneAnne te zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoop dat ik zaterdag extreem brak ben.
Geen bierquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:41 schreef lipje het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar AnneAnne te zijn
en zaterdagavond aan het bier
Ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand in welke map outlook mijn emails en contact personn bewaard?
de clultuurbarbaar.quote:
De meeste mensen bewaren de mailtjes die jij hebt gestuurd in de map "Prullenbak"quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand in welke map outlook mijn emails en contact personn bewaard?
t zou gewaardeerd worden als deze informatie werd gedeeldquote:
ik was langer als 15sec bezig ja, ik zocht die map om alles te kopieren naar mn externe HD, zodat Vista erop kanquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:54 schreef Sjoewe het volgende:
Heb je al langer dan 15 seconden moeite gedaan, waardoor je erachterkomt dat je dat bij opties kan instellen
heb je de negeerknop gevonden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:54 schreef Sjoewe het volgende:
Heb je al langer dan 15 seconden moeite gedaan, waardoor je erachterkomt dat je dat bij opties kan instellen
die heeftr iedereen gevonden lijkt het wel, zo stil als het isquote:
ik ben idd ingestort, bijslapen zo, en vrijdag ga ik ook niet drinken. denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:27 schreef lipje het volgende:
Alexxxx is ingestort, en die moet nu bijslapen, wantvrijdag wordt ie (voor het eerst) dronken
Sterkte.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:00 schreef D-Devil het volgende:
Ik moet de deur wel uit, ik ga dood hier nu er een punt is gezet achter de hele relatie.
reden te meer om je te bezattenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik weet precies hoe het voelt
Mn broer is gister ook bij zn vriendin weg gegaan na meer dan 6 jaar.. Op zn verjaardag
en zondag moeten jullie nog met bojo over de ringquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:44 schreef lipje het volgende:
ik kruip wel achter in de jetta, heb je een mooi geurtje achterin als je m weer inlevert voor je golf
en jij erdoorheenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
Had ik maandag ook![]()
Ik vroeg of ik auto van collega even kon lenen. Stap ik in die bak, echt een zieke gore putlucht!
Blijkt dat weekend z'n hond over de bank over z'n nek is gegaan![]()
Brrrrrrr
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het rook naar rotte kaas in de zonGelukkig hoefde ik maar 3 minuutjes te rijden
![]()
Dankjequote:Op woensdag 13 juni 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik weet precies hoe het voelt
Mn broer is gister ook bij zn vriendin weg gegaan na meer dan 6 jaar.. Op zn verjaardag
kijk dit weekend voor de grap eens naar het kleurverschil in mn armenquote:
Oh, dat weet jij natuurlijk ook niet.. Paar maanden geleden ben ik door mn ex-verloofde uit huis geschoptquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, dat weet jij natuurlijk ook niet.. Paar maanden geleden ben ik door mn ex-verloofde uit huis geschopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |