quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Oh god nee hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef Fugie het volgende:
Opzich lijkt het me ook wel leuk om eens naar de ring te gaan, en laat ik zondag nou ff niets te doen hebben
Volgens mij kun jij beter met Bo meerijdenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
nah misschien niet zo slim om met nieuwe remmen te gaan :x
ik heb geen oordopjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij beter met Bo meerijden
goed... nog eentje die ik liever voor me uit heb rijden dan achter mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
nah misschien niet zo slim om met nieuwe remmen te gaan :x
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:55 schreef ook_gek het volgende:
[Otto] Canon EOS 400D voor 129 euro
Whehehe geweldig topic
nieuwe remmen == goed remmen itt mijn oude zooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
goed... nog eentje die ik liever voor me uit heb rijden dan achter me![]()
Zo vroegquote:
je hoeft natuurlijk niet per se op de Ring zelf te rijdenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
nieuwe remmen == goed remmen itt mijn oude zooi
Maar dan trek ik mijn schijven weer krom denk ik, beetje domEn ik heb geen zin om mijn oude schijven erop te gaan zetten.
ik had dan ook over de weg er naar toequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hoeft natuurlijk niet per se op de Ring zelf te rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |