Die streep is een beetje voorbarig.quote:
fabeltjeskrantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:09 schreef DivineJester het volgende:
Worden we kampioen volgend jaar?
Bron?
Dan krijg je wel een heel "jong" middenveld....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:14 schreef Keltie het volgende:
Mjah, wissel dan Bronckhorst en Drenthe om
die neus zet je erin om ons te pesten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef PyTh het volgende:
Ik denk serieus dat van Bronckhorst voor feyenoord speelt aankomend seizoen.
En ik kan best een aardige opstelling voor jullie maken voor volgend seizoen:
Timmer
Lucius-Vlaar-Bahia-Drenthe
Bruins-Hofs-De Guzman-Bronckhorst
Slory-Charisteas
Helemaal niet gek eigenlijk
Hoeveel van de aankopen van vorig (dit) seizoen spelen daar dan van?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef PyTh het volgende:
Ik denk serieus dat van Bronckhorst voor feyenoord speelt aankomend seizoen.
Timmer
Lucius-Vlaar-Bahia-Drenthe
Bruins-Hofs-De Guzman-Bronckhorst
Slory-Charisteas
Helemaal niet gek eigenlijk
Speciaal voor jou en happelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:16 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
die neus zet je erin om ons te pesten?
MAKAAAAAY...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en happel![]()
Maar ff serieus, denk dat hij best van waarde kan zijn in een elftal wat vertrouwen heeft.
En ik zou zo 1,2,3 geen betere haalbare opties weten.
Jij wel?
Ze zoeken toevallig nog iemand voor die functie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef PyTh het volgende:
Ik zou Castelen er ook inzetten ipv Bahia (maar natuurlijk niet op eenzelfde positie).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en happel![]()
Maar ff serieus, denk dat hij best van waarde kan zijn in een elftal wat vertrouwen heeft.
Jij wel?
Hofs kan rouleren met Bruins, Castelen met De Guzman, Greene kan, mits ie weer in vorm komt, rechtsback, dan kan Lucius als VM. Blijft eigenlijk staan dat er een goede centrale verdediger bij moet komen, een verdedigende middenvelder, en een spits.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:47 schreef EnactedChaos het volgende:
Lekker positieve TT
Ik zou t zo doen(mits Makaay, Gio, VM en CV komen
)
.....................Timmer/Ekramy
...........Lucius ???? Vlaar Drenthe/Gio
............................????
de Guzman............................Gio/Drenthe
............................Bruins
.......................Slory Makaay
Het is trouwens nog best lastig ookCastelen, Hofs, Greene, Buijs, Tiendalli horen eigenlijk wel redelijk wat minuten te krijgen.
Het liefste zou ik denk ik trouwens Greene met een goede ervaren CV zien staan, van Vlaar ben ik nooit echt weg geweest.
Ohh, dus Perez, Sollied, Makaay, Schaars, enz staan er niet terrecht op?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:48 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat loop jij nou elke keer dom te lullen man?
En nog hetzelfde posten ook![]()
De enige die terecht op dat lijstje van je staat is Adriaanse lul![]()
Adriaanse is de enige die daadwerkelijk afgezegd heeft nadat Feyenoord ermee in bespreking is geweest. De rest is gebaseerd op interesse, en niet op (contract-)besprekingen. Verder is het nogal een zwaktebod om alleen een lijstje van, in jouw ogen, gefaalde transfers van Feyenoord neer te zetten, zonder daarbij enig argument, onderbouwing of vraag, kortom iets constructiefs waarmee je een discussie aan kunt gaan. En de herhaling was helemaal niet nodig geweest. Maar goed, ik heb alweer veel te veel tijd besteed aan je pleziertje...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ohh, dus Perez, Sollied, Makaay, Schaars, enz staan er niet terrecht op?
Ja, zo dacht ik er ook over eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:56 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hofs kan rouleren met Bruins, Castelen met De Guzman, Greene kan, mits ie weer in vorm komt, rechtsback, dan kan Lucius als VM. Blijft eigenlijk staan dat er een goede centrale verdediger bij moet komen, een verdedigende middenvelder, en een spits.
Blijven hopen. Zal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:13 schreef Tovaho het volgende:
Ik hoop toch van harte dat de TT uit zal komen...
Dat wordt niet echt gewaardeerd.quote:
Hagary uit de jeugd. Oprotten met die sirtaki vretende Griek..quote:Maar ff serieus, denk dat hij best van waarde kan zijn in een elftal wat vertrouwen heeft.
Jij wel?
Het zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:13 schreef Tovaho het volgende:
Ik hoop toch van harte dat de TT uit zal komen...
Kan je nagaan. Het is gewoon een kannibaal!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:31 schreef DeSiever het volgende:
De sirtaki is een dans.
Wij zijn Feyenoord, wij zijn de beste!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Altijd weer die rotterdamse arrogantie.
En dat zonder trainer! Kun je nagaan als we straks wel een trainer hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Wij zijn Feyenoord, wij zijn de beste!
Bertje Bertje, we worden kampioen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En dat zonder trainer! Kun je nagaan als we straks wel een trainer hebben.
Nee, we willen niet alles winnen, dat is ook zo'n overkill. We laten wat kruimels over voor de rest!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Jammer dat jullie niet europees spelen, anders hadden jullie daar zeker een prijs gepakt!
Die trap is ver onder de gordel zeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Jammer dat jullie niet europees spelen, anders hadden jullie daar zeker een prijs gepakt!
Geeft niet, dan kunnen we ons focussen op de eredivisie !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:07 schreef PizzaSalami het volgende:
En een trainerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:56 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hofs kan rouleren met Bruins, Castelen met De Guzman, Greene kan, mits ie weer in vorm komt, rechtsback, dan kan Lucius als VM. Blijft eigenlijk staan dat er een goede centrale verdediger bij moet komen, een verdedigende middenvelder, en een spits.
Dat begrijp ik ook wel, de prijzenkast is immers al zo vol!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nee, we willen niet alles winnen, dat is ook zo'n overkill. We laten wat kruimels over voor de rest!
Nee joh, gewoon alle selectiespelers een account op Fok!, elke dag even team overleg, en we spelen iedereen van de mat!quote:
En een nieuwe bouwen is ook niet gratis hè!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:37 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, de prijzenkast is immers al zo vol!
Kun je nagaan wat hij losmaakt bij mij. Ik raak er gewoon verward van. Tzatziki-vretende kut Griek.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:31 schreef DeSiever het volgende:
De sirtaki is een dans.
en robot-dansjes in je avater nie wou je zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef Erasmusch het volgende:
Kampioenschappen zijn zó 1999
Je moer is een avaterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en robot-dansjes in je avater nie wou je zeggen![]()
Voetbalzone...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef patrickt37 het volgende:
‘Eisen Van Marwijk te gortig voor Feyenoord'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 12 juni om 08:09
De onderhandelingen tussen Feyenoord en Bert van Marwijk verkeren nog altijd in een impasse. De Rotterdammers zouden maandag uitsluitsel geven over de stand van zaken, maar kwamen hun belofte niet na.
Volgens verschillende ochtendkranten zijn beide partijen het eens over de arbeidsvoorwaarden voor een contract voor één seizoen, maar hikt de club uit Rotterdam-Zuid tegen het eisenpakket van Van Marwijk aan.
De oefenmeester zou eisen dat bepaalde spelers de Rotterdamse selectie zouden moeten versterken. Het financiële pakhuis is echter niet het meest krachtige, waardoor namen als Kevin Hofland (VfL Wolfsburg), Jon Dahl Tomasson (VfB Stuttgart) en Stijn Schaars (AZ) niet haalbaar zijn.
Ze hebben zeker wel een kinder/gezinstribune (van de kidsclub ofzo).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:37 schreef PizzaSalami het volgende:
Dacht dat jorientje in een ander vak zat.
Wel een flinke danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:40 schreef Erasmusch het volgende:
Waar is ie eigenlijk heen? Ban?
Zat me al af te vragen wie m in zou koppenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ze hebben zeker wel een kindertribune (van de kidsclub ofzo).
quote:12/6/2007 - KV Mechelen gaat nauwer samenwerken met Feyenoord
(Gepost door K)
Nu KV Mechelen in België is gepromoveerd naar de hoogste klasse wordt de samenwerking tussen de Belgische club en Feyenoord voortgezet. 'En zelfs nog geïntensifieerd', aldus technisch directeur Vanhoof van KV Mechelen in Het Nieuwsblad. 'Het wordt moeilijk Asare (uitblinker bij KV Mechelen, maar eigendom van Feyenoord, red.) te houden, al gaan we zeker een bod uitbrengen. Maar Feyenoord heeft nog enkele andere spelers die interessant zijn voor ons.'
Ik meende het eigenlijk serieus.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zat me al af te vragen wie m in zou koppen![]()
[..]
Dus nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Gelukkig hebben we van de samenwerking met KV Mechelen al meerdere malen de vruchten geplukt!
Het is trouwens eens een dagje stil met "geruchten", heerlijk!
Waarom niet? Kan Greene naar het centrum, hebben we toch 4 redelijke centrale verdedigers (inclusief Lucius).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Erasmusch het volgende:
Rechtsback heeft niet echt prioriteit...![]()
Greenequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef Sloggi het volgende:
Crosspostje:
[..]
Waarom niet? Kan Greene naar het centrum, hebben we toch 4 redelijke centrale verdedigers (inclusief Lucius).
Damn!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dus niet![]()
Transfergeruchten #77: Hoe onrustig wordt de zomer?
Beste is transfervrij laten vertrekken. Ben je tenminste van zijn salaris af.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:38 schreef Grulez het volgende:
Wat gaat er met Tiendalli gebeuren of komt hij er weer bovenop?
Op dit moment wel ja.quote:
Omdat we voor die positie al Tiendalli, Greene, Lucius, Buys en Collen hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef Sloggi het volgende:
Crosspostje:
[..]
Waarom niet? Kan Greene naar het centrum, hebben we toch 4 redelijke centrale verdedigers (inclusief Lucius).
Lucius heeft op die plek Oranje gehaald, Buys zie ik ook liever op het middenveld, Collen heeft fantastische wedstrijden gespeeld daar, Tiendalli was MotM tegen NEC. Misschien niet ideaal, maar voldoende mogelijkheden en ik heb wel vertrouwen in Dwight. Itt de CV en de spits bv.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef blueangel_ het volgende:
Lucius en Buys zijn geen backs, Collen is schijt en Tiendalli doet het in z'n broek als ie het Legioen ziet
Wie wou je nog over houden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:40 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Beste is transfervrij laten vertrekken. Ben je tenminste van zijn salaris af.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:09 schreef Snatsie het volgende:
Vak S gaat morgen naar het Maasgebouw toe!
Collenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Omdat we voor die positie al Tiendalli, Greene, Lucius, Buys en Collen hebben.
Heb ik je goed geleerd he, dat strepen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:56 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wie wou je nog over houden?
Dit is de Feyenoord een selectie zoals ie op Feyenoord.nl staat (heb zelf Slory en Bruins toegevoegd en alles wat weg, overbodig etc. is doorgestreept). Hou je lekker veel over![]()
Doel:
Timmer
Ekramy
Verdediging:
Pieter Collen
Andre Bahia
Serginho Greene
Dwight Tiendalli
Ron Vlaar
Middenveld:
Nicky Hofs
Bruins
Jonathan De Guzman
Royston Drenthe
Theo Lucius
Danny Buijs
Jacob Lensky
Aanval:
Romeo Castelen
Tim Vincken
Stein Huysegems
Slory
Angelos Charisteas
Georginio Wijnaldum
Pierre van Hooijdonk weg
Patrick Lodewijks weg
Sebastián Pardo mag weg
Alfred Schreuder weg
Joonas Kolkka weg
Philippe Léonard mag weg
Karim Saidi mag weg
Timothy Derijck mag weg
Mohammed Abubakari uhm... tja
Jammer dat ik morgen niet vrij benquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Misschien kan je nog meedoen met de bestorming morgen.
En denk je dat de heren in het maasgebouw daar wakker van zullen liggen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Jammer dat ik morgen niet vrij ben![]()
Nee, ze gaan niets bestormen. Als het goed is moet alles zonder geweld gaan morgen![]()
Nee je moet dit wanbeleid zonder slag of stoot accepteren!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En denk je dat de heren in het maasgebouw daar wakker van zullen liggen?
Mij niet gezien daar hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:11 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee, dat zeg ik niet hoor. Integendeel. Vraag het me alleen af.
Maar succes ermee.
Uhu.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:07 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Vak S is hedendaags toch HET pannenkoeken vak bij uitstek van Feyenoord?
Foutjequote:'Feyenoord verliest niet omdat ik een pet opzet'
12/6/2007 23:03
Romeo Castelen was maanden uitgeschakeld door een enkelblessure, maar mocht van bondscoach Marco van Basten mee naar Azië op het moment dat hij weer topfit was. De enige international van Feyenoord over zijn revalidatie, zijn Oranje-gevoel en het rampjaar bij Feyenoord.
'Je bent nooit vrij in je hoofd', vertelt Castelen in de nieuwe Voetbal International over het proces van fit worden en je rentree maken. 'Mensen verwachten dat je de ploeg weer op een hoger niveau brengt, terwijl je daar lichamelijk en geestelijk nog helemaal niet aan toe bent.'
Castelen zag veel misgaan bij Feyenoord dit jaar, vooral het wijzen naar elkaar. 'Dan krijg je zoiets van: willen we eigenlijk nog wel samen vooruit?' De Amsterdammer vindt ook dat bijzaken werden opgeblazen. 'Je denkt toch niet dat Feyenoord verliest omdat Romeo Castelen een petje heeft opgezet?'
In VI nummer 24, die vanaf woensdag in de winkel ligt, weidt Castelen uit over het afgelopen seizoen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Als het er al staat is het nog niet echt handig, zo van te voren. Maar goed, we zullen de nieuwszenders in de gaten houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Uhu.
Begrijp dan ook niet, waarom dat er staat? Zouden ze met hun broodtrommeltjes gaan inhakken op Bosz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |