Die streep is een beetje voorbarig.quote:
fabeltjeskrantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:09 schreef DivineJester het volgende:
Worden we kampioen volgend jaar?
Bron?
Dan krijg je wel een heel "jong" middenveld....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:14 schreef Keltie het volgende:
Mjah, wissel dan Bronckhorst en Drenthe om
die neus zet je erin om ons te pesten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef PyTh het volgende:
Ik denk serieus dat van Bronckhorst voor feyenoord speelt aankomend seizoen.
En ik kan best een aardige opstelling voor jullie maken voor volgend seizoen:
Timmer
Lucius-Vlaar-Bahia-Drenthe
Bruins-Hofs-De Guzman-Bronckhorst
Slory-Charisteas
Helemaal niet gek eigenlijk
Hoeveel van de aankopen van vorig (dit) seizoen spelen daar dan van?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef PyTh het volgende:
Ik denk serieus dat van Bronckhorst voor feyenoord speelt aankomend seizoen.
Timmer
Lucius-Vlaar-Bahia-Drenthe
Bruins-Hofs-De Guzman-Bronckhorst
Slory-Charisteas
Helemaal niet gek eigenlijk
Speciaal voor jou en happelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:16 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
die neus zet je erin om ons te pesten?
MAKAAAAAY...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en happel![]()
Maar ff serieus, denk dat hij best van waarde kan zijn in een elftal wat vertrouwen heeft.
En ik zou zo 1,2,3 geen betere haalbare opties weten.
Jij wel?
Ze zoeken toevallig nog iemand voor die functie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef PyTh het volgende:
Ik zou Castelen er ook inzetten ipv Bahia (maar natuurlijk niet op eenzelfde positie).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en happel![]()
Maar ff serieus, denk dat hij best van waarde kan zijn in een elftal wat vertrouwen heeft.
Jij wel?
Hofs kan rouleren met Bruins, Castelen met De Guzman, Greene kan, mits ie weer in vorm komt, rechtsback, dan kan Lucius als VM. Blijft eigenlijk staan dat er een goede centrale verdediger bij moet komen, een verdedigende middenvelder, en een spits.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:47 schreef EnactedChaos het volgende:
Lekker positieve TT
Ik zou t zo doen(mits Makaay, Gio, VM en CV komen
)
.....................Timmer/Ekramy
...........Lucius ???? Vlaar Drenthe/Gio
............................????
de Guzman............................Gio/Drenthe
............................Bruins
.......................Slory Makaay
Het is trouwens nog best lastig ookCastelen, Hofs, Greene, Buijs, Tiendalli horen eigenlijk wel redelijk wat minuten te krijgen.
Het liefste zou ik denk ik trouwens Greene met een goede ervaren CV zien staan, van Vlaar ben ik nooit echt weg geweest.
Ohh, dus Perez, Sollied, Makaay, Schaars, enz staan er niet terrecht op?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:48 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat loop jij nou elke keer dom te lullen man?
En nog hetzelfde posten ook![]()
De enige die terecht op dat lijstje van je staat is Adriaanse lul![]()
Adriaanse is de enige die daadwerkelijk afgezegd heeft nadat Feyenoord ermee in bespreking is geweest. De rest is gebaseerd op interesse, en niet op (contract-)besprekingen. Verder is het nogal een zwaktebod om alleen een lijstje van, in jouw ogen, gefaalde transfers van Feyenoord neer te zetten, zonder daarbij enig argument, onderbouwing of vraag, kortom iets constructiefs waarmee je een discussie aan kunt gaan. En de herhaling was helemaal niet nodig geweest. Maar goed, ik heb alweer veel te veel tijd besteed aan je pleziertje...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ohh, dus Perez, Sollied, Makaay, Schaars, enz staan er niet terrecht op?
Ja, zo dacht ik er ook over eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:56 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hofs kan rouleren met Bruins, Castelen met De Guzman, Greene kan, mits ie weer in vorm komt, rechtsback, dan kan Lucius als VM. Blijft eigenlijk staan dat er een goede centrale verdediger bij moet komen, een verdedigende middenvelder, en een spits.
Blijven hopen. Zal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:13 schreef Tovaho het volgende:
Ik hoop toch van harte dat de TT uit zal komen...
Dat wordt niet echt gewaardeerd.quote:
Hagary uit de jeugd. Oprotten met die sirtaki vretende Griek..quote:Maar ff serieus, denk dat hij best van waarde kan zijn in een elftal wat vertrouwen heeft.
Jij wel?
Het zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:13 schreef Tovaho het volgende:
Ik hoop toch van harte dat de TT uit zal komen...
Kan je nagaan. Het is gewoon een kannibaal!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:31 schreef DeSiever het volgende:
De sirtaki is een dans.
Wij zijn Feyenoord, wij zijn de beste!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Altijd weer die rotterdamse arrogantie.
En dat zonder trainer! Kun je nagaan als we straks wel een trainer hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Wij zijn Feyenoord, wij zijn de beste!
Bertje Bertje, we worden kampioen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En dat zonder trainer! Kun je nagaan als we straks wel een trainer hebben.
Nee, we willen niet alles winnen, dat is ook zo'n overkill. We laten wat kruimels over voor de rest!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Jammer dat jullie niet europees spelen, anders hadden jullie daar zeker een prijs gepakt!
Die trap is ver onder de gordel zeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Jammer dat jullie niet europees spelen, anders hadden jullie daar zeker een prijs gepakt!
Geeft niet, dan kunnen we ons focussen op de eredivisie !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:07 schreef PizzaSalami het volgende:
En een trainerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:56 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hofs kan rouleren met Bruins, Castelen met De Guzman, Greene kan, mits ie weer in vorm komt, rechtsback, dan kan Lucius als VM. Blijft eigenlijk staan dat er een goede centrale verdediger bij moet komen, een verdedigende middenvelder, en een spits.
Dat begrijp ik ook wel, de prijzenkast is immers al zo vol!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nee, we willen niet alles winnen, dat is ook zo'n overkill. We laten wat kruimels over voor de rest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |