Dan kan ik het wel vergeten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Oblivion wil minstens een 3Ghz proc (of vergelijkbaar) en een 6800 series Geforce (oid).
Dus het draait soepeltjes.
2,2 Ghz en 6800LE wil ook primaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Oblivion wil minstens een 3Ghz proc (of vergelijkbaar) en een 6800 series Geforce (oid).
Dus het draait soepeltjes.
Arma.quote:
[419 Scam] Ome Arma en zijn Negerianen. Deel IIIquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Arma..
Wat is er met je negertopic gebeurd? Ik zie em niet meer in mn AT?
Helaas, proc had nog wel gegaan, maar die videokaart is het net nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan kan ik het wel vergeten.
1,66ghz dual core intel
Intel video adapter
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef Leia het volgende:
Ik vind het een tof spel, ik was zo'n black nogwattus. In iedergeval alles en nogwat door elkaar! En ik ging overal lopend naar toe , toen ik er later achterkwam dat je ook gewoon quick transport ( ofzo ) kunt doen
!
Ik ben juist weer begonnen de laatste tijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:44 schreef Leia het volgende:
Dat Dark Brotherhood bedoelde ik met blacknogwattus ja. Die was het leukst.
Ik doe haast geen spelletjes meer. Ik wil alleen BF2 nog origineel hebben omdat die online gewoon leuk is. En verder op mn gameboy micro pokémon
Heb nog een GBA 1ste GEN, 7.50 op K'dagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:58 schreef Leia het volgende:
Ik vind dat scherm van mijn Gameboy Micro echt geweldigzó helder en scherp!
Ja, maar een Micro is 50 euro. En daarbij hoef ik alle functies die een DS biedt niet te hebben. Ik wil gewoon spelletjes doen en voor de rest geen poespas.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb nog een GBA 1ste GEN, 7.50 op K'dag.
Zat ook aan een Micro te denken, maar ja een DS is ook wel te doen dan......
Klopt, maar daar past mijn Supercard weer niet helemaal lekker in denk ik....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef Leia het volgende:
[..]
Ja, maar een Micro is 50 euro. En daarbij hoef ik alle functies die een DS biedt niet te hebben. Ik wil gewoon spelletjes doen en voor de rest geen poespas.
True, alleen GBA spelletjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar daar past mijn Supercard weer niet helemaal lekker in denk ik....
Gewoon niet gaan en je Outlook de schuld gevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
Outlook zegt dat ik over twee dagen naar de tandarts moet, yay...
Dat is een GBA spelquote:
quote:Dus joehoe aluminiumhoedjes, bitte melden op de G-pier. U vliegt met Chemtrails Airways en uw gezagvoerder is Micha Kat...
*proest*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef Armageddon het volgende:
HW!
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/910841.html
Hey bleuquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:33 schreef miss_bleu het volgende:
gallo
Te erg!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef Armageddon het volgende:
HW!
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/910841.html
werk sucktquote:
Even doorhalen op je werk en gewoon blij zijn over die optie! Tof.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
werk suckt
maar wel de eerste optie op een nieuwbouwproject toegewezen gekregen
Joené! Nog gefeliciteerd. Hoe was het allemaal? Arma zei al dat het in iedergeval wél mooi weer was.quote:
ToF!quote:
Hij had in ieder geval tijd om teh SMSen.quote:
Helaas niet!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:45 schreef Armageddon het volgende:
Is dat je wijf nooc? geyl!
quote:
Moderators die denken dat ze alles maar kunnen maken....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:52 schreef Jarno het volgende:
Wat een kutmod is die remlof ook, wist jij dat A?.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moderators die denken dat ze alles maar kunnen maken....
Welnee, ik doe gewoon wat er van mij verwacht wordt binnen bepaalde grenzen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lach maar. Je bent gewoon een kneus.![]()
Van mij ook geen hard feelings maar ik vind het een beetje raar dat je meteen die posts begint te verwijderen. Helemaal als de aanleiding is als er een paar van die huilies je gaan pm'en. Jarno en ik waren heus wel weggegaan en niet het hele topic lopen onderspammen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ik doe gewoon wat er van mij verwacht wordt binnen bepaalde grenzen.
En jullie gingen net over een grens, maar verder geen hard feelings hoor.
Meteen? Er staat nog veel teveel eigenlijk. En als ik niet had gedelete was het op een discussie daar uitgelopen en dat is al helemaal niet de bedoeling van het ONZFB topic. Dan maar liever een apart topic in FB, zoals nu.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Van mij ook geen hard feelings maar ik vind het een beetje raar dat je meteen die posts begint te verwijderen. Helemaal als de aanleiding is als er een paar van die huilies je gaan pm'en. Jarno en ik waren heus wel weggegaan en niet het hele topic lopen onderspammen.
Ik zag er anders niemand zich ermee bemoeien. Ze kijken wel uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Meteen? Er staat nog veel teveel eigenlijk. En als ik niet had gedelete was het op een discussie daar uitgelopen en dat is al helemaal niet de bedoeling van het ONZFB topic. Dan maar liever een apart topic in FB, zoals nu.
Ik stoor me niet aan jullie "status"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zag er anders niemand zich ermee bemoeien. Ze kijken wel uit.![]()
Ik ben dan ook niet voor niets blauw he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij niet nee, was je niet blauw dan zou je je grote muil wel houden.
Hoever moest jij je eigenlijk inlikken om dat kleurtje te krijgen? Ik bedoel, ze komen niet zomaar naar je toe met de vraag, wil jij blauw worden? Hoeveel meetings moesten er voorbij gaan? etc....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet voor niets blauw he?![]()
Ooit, na die stakingsrel, eens gezegd dat ze me wel op de reservebank mochten zetten voor ONZ, maand later was ik blauw.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoever moest jij je eigenlijk inlikken om dat kleurtje te krijgen? Ik bedoel, ze komen niet zomaar naar je toe met de vraag, wil jij blauw worden? Hoeveel meetings moesten er voorbij gaan? etc....
Beleef je er ook plezier van? Je kan toch beter gewoon posten als een normale user of niet dan? Je krijgt nu alleen gezeik naar je hoofd. En je krijgt er niet eens voor betaald. Wat moet je er dan mee?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ooit, na die stakingsrel, eens gezegd dat ze me wel op de reservebank mochten zetten voor ONZ, maand later was ik blauw.
Niks meer, niks minder.
Ik heb het naar m'n zin en ik post overal buiten ONZ als een gewone user. En in ONZ ook nog wel regelmatig. En desnoods trek ik een kloon uit 2002 uit de kastquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Beleef je er ook plezier van? Je kan toch beter gewoon posten als een normale user of niet dan? Je krijgt nu alleen gezeik naar je hoofd. En je krijgt er niet eens voor betaald. Wat moet je er dan mee?
We worden Collega's A.quote:De inrichting van onze werkruimte is zogezegd relaxed. Dus niks saai kantoor, eerder gezellig en een beetje huiselijk. Pakkendragers worden niet binnengelaten, dus je stropdas kun je bewaren voor andere gelegenheden. Als je je schoenen uit wilt, dan doe je dat (trek alleen wel schone sokken aan). De koffie is gratis – ja er zijn echt ook bedrijven waar dat niet zo is, al kunnen wij ons daar weinig bij voorstellen. Lunch en hapjes wordt ook voor gezorgd en op vrijdagmiddag wordt er een pintje genoten. Meer dan eens duurt dat tot in de late avonduren..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog gratis hoeren in de kantine.
*brief schrijft*
quote:Zie je deze advertentie als “te vaag” in alle opzichten, reageer dan alsjeblieft vooral NIET (doe je het toch verwacht dan vooral geen reactie terug).
quote:Die wel eens een paar uur langer werken als het nodig is maar op vrijdag ook alles om vier uur durven te laten vallen om in de stamkroeg te gaan zitten.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Er gaat echt een dooie vallen bij het GVB binnenkort.....
Wat een grafjosti's werken daar toch, ik word er dag in, dag uit agressiever van....
HW, wij met OA BV gaan massaal solliciteren bij bovenstaande.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Er gaat echt een dooie vallen bij het GVB binnenkort.....
Wat een grafjosti's werken daar toch, ik word er dag in, dag uit agressiever van....
Ik heb echt vakantie nodig, maar mijn vriendin reist deze week met me mee naar werk, en die snapte het ook nooit. Maar na vandaag heeft ze het door.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]We merken je vooruitgang in agressiviteit aan de hand van dit topic. Binnenkort ga ik er denk ik grafieken aan wijden.
Sweet! Leuke foto's J!quote:
Jawel, "oemaar iek kan ere ooke niets aanne doen, isse baas..... "quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, "oemaar iek kan ere ooke niets aanne doen, isse baas..... "
Jullie gaan echt gave collega's krijgen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog gratis hoeren in de kantine.
*brief schrijft*
*check*quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:10 schreef Leia het volgende:
En kom gewoon ook solliciteren, dan kun je vrijdag avond in de stamkroeg pintjes nuttigen !
Liet je me gisteren even mooi in de steek J!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:13 schreef Jarno het volgende:
Lo.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:24 schreef Jarno het volgende:
Ik moest eh, naar bed. Enzo.
Ah! Nou ja ik hield me moedig staande tegen al dat blauwe tuig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:24 schreef Jarno het volgende:
Ik moest eh, naar bed. Enzo.
Mén. De moderatie is echt tranentrekkend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef Blight het volgende:
Ze hebben het nog zomaar vanuit WGR naar ONZ gekicked ook!
Goed omschreven is het welquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:50 schreef Jarno het volgende:
Het zijn allemaal kutnewbies. Het boeit me ook weinig, ik trek me er toch niks van aan allemaal. Daarnaast is ONZ op nivo proberen te krijgen hetzelfde als Maikuul een studie geneeskunde laten doen: het klinkt allemaal leuk, maar is in de praktijk behoorlijk kansloos.
En dat vond (en vind) ik best ff wennen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:06 schreef Joene het volgende:
Zeau werken voelt ook niks anders als je getrouwd bent ,alleen heb je het over je vrouw ipv je vriendin.
oe en wat wil je daar allemaal inzetten dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:05 schreef Armageddon het volgende:
Kreator en ik gaan trouwens een oldbie WiKi schrijven.
Dat zie je straks vanzelf allemaal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
oe en wat wil je daar allemaal inzetten dan?
Je profiel zegt man. Weet je het zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:09 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ach, zo heb ik de laatste tijd een Rose fetish... best shocking eigenlijk!
Weet je vrouw dan wel dat je een vriendin hebt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef GI het volgende:
Ik zeg nog steeds wel eens "mijn vriendin" en dan vragen ze om mijn vrouw weet dat ik een vriendin heb
hehehequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef GI het volgende:
Ik zeg nog steeds wel eens "mijn vriendin" en dan vragen ze om mijn vrouw weet dat ik een vriendin heb
Ok.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef SignOTheTimes het volgende:
Als het vrouw was, was ik mezelf eerst een dag gaan vingeren en vervolgens had ik zelfmoord gepleegt!
Waardeloos.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:12 schreef SignOTheTimes het volgende:
En even later weer broodnuchter (dus je moet nog blijven doorkeilen ook!)
Nu je het zegt.....quote:
Pak gelijk even mijn pantoffels en de krant!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Bier.
Het ziet er érg roze uit.quote:
Als jij mijn slippers en boek fixt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:17 schreef SignOTheTimes het volgende:
Pak gelijk even mijn pantoffels en de krant!
Tuurlijk niet, F1 is veul toffer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
Niet dat ik voetbal wil kijken ofzo!
Guitar Hero! Ik wil ook!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef SignOTheTimes het volgende:
Had ik al verteld hoe cool mijn dochter is?
[afbeelding]
Gitaren hebben dan ook een hoog coolheidsgehalte.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:37 schreef SignOTheTimes het volgende:
Niet dat ze er iets van snapt hoor... maar ze vind het wel heel erg cool!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Gave dochter SoTT! Stuur d'r maar door als ze 18 is.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:37 schreef SignOTheTimes het volgende:
Als ze 18 is, dan helpt ze mannetjes als jij de weg oversteken!
Ik zat ook op blokfluitles vroeger totdat mijn fluit tussen mijn spaken zat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef Leia het volgende:
[..]!!
Daarbij is Guitar Hero wel Tof![]()
Moet je haar op blokfluit les doen net als mijn zusje vroegerje lacht je dood!
fuuuut, fuut, fuuuut, fuuuut. maar fatsoenlijke liedjes kwamen er niet uit.
Je geeft zo'n talent een pruts gitaar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef SignOTheTimes het volgende:
Had ik al verteld hoe cool mijn dochter is?
[afbeelding]
Alle grote talenten beginnen op een prutsding.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:44 schreef kraakvandaal het volgende:
Je geeft zo'n talent een pruts gitaar?![]()
quote:Asus P5K Retail
ASUS I S775 P5K ATX (10001700) (90-mbb670-g0eay00z) ¤ 121,63
Intel C2D E6600
CORE 2 DUO E6600 2.4GHZ SKT775 FSB1066 4MB CACHE BOXED (BX80557E6600) ¤ 207,45
Corsair TwinX CL4 PC 6400 2x1GB (88Mhz DDR2)
2GB 800MHz DDR2 Non-ECC CL5 DIMM (Kit of 2) (KVR800D2N5K2/2G) (*) ¤ 99,65
XFX Geforce 8800GTS 640MB
XFX GF 8800 GTS 640MB DDR3 XT PCI-E DUAL-DVI HDTV OUT (PVT80GTHE9)(*) ¤ 404,38
WD SE16 400GB Sata
CAVIAR SE16 400GB SATA 300MB/S 7200RPM 16MB CACHE (WD4000AAKS) (*) ¤ 95.30
Toch fijn dat je een talent zo snel herkent!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:44 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Je geeft zo'n talent een pruts gitaar?![]()
Proc en Grafische kaart zijn wat prijzig, mobo+ram+HD weer iets goedkoperquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:49 schreef Armageddon het volgende:
HW!
Ik krijg deze prijzen op bij mijn leverancier. Beetje schappelijk?
[..]
Voordeel is dat het de leverancier van mijn werk is. Ik kan het dus ook in delen betalen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Proc en Grafische kaart zijn wat prijzig, mobo+ram+HD weer iets goedkoper.
Denk dat het wel redelijk is, je bespaart ook op verzendkosten bij 1 leverancier natuurlijk.
Wat voor kast/voeding heb je? Die HD wordt bij mij namelijk 52 graden zonder extra fan erop.. airflow sucks.
Ik kom niet meer bij K.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:56 schreef Kreator het volgende:
Arma, check je PM.
Helemaal lekker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voordeel is dat het de leverancier van mijn werk is. Ik kan het dus ook in delen betalen.![]()
Een kast+voeding moet ik ook nog hebben. Jij een aanrader?
Het is meer dat ik geen geld heb daarvoorquote:
Ik ook niet maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is meer dat ik geen geld heb daarvoor![]()
Whehe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat mag de pret niet drukken.
Gooi dingen in de groep die jij interessant vindtquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:31 schreef Misstique het volgende:
Ow.. het gaat hier weer over nerddingen die ik niet begrijp.
Een beetje PCI-E kaart heeft aparte voeding nodig. En dat was eerst gewoon een Molex connector (zoals op je Harddisks, DVD speler) maar die 8800GTS wil een aparte 6 polige stekker, en die zat er bij mij dus niet opquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef Armageddon het volgende:
Wat zijn in godsnaam PCI-E lanen? Men ik ben er alweer een tijdje uit zie ik alweer.
Ok bedankt! Ik denk dat ik zo'n kast ga zoeken met allemaal van die neon verlichting erin.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje PCI-E kaart heeft aparte voeding nodig. En dat was eerst gewoon een Molex connector (zoals op je Harddisks, DVD speler) maar die 8800GTS wil een aparte 6 polige stekker, en die zat er bij mij dus niet op.
Nieuwe voedingen hebben het vrijwel allemaal,maar wel ff iets om op te letten.
Heb nu een Zalman 460W voeding, niet de allerbeste opzich, maar hij blijft redelijk stabiel. Ik had alles al gekocht en kwam er pas om 16:45 op Zaterdag achter dat het niet paste, dus heb de eerste de beste voeding gekocht bij de Dynabyte, ik vertikte het om nog langer te wachten.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ok bedankt! Ik denk dat ik zo'n kast ga zoeken met allemaal van die neon verlichting erin.
Tijdelijk Tiek, nu komt er vast nog een stukje overquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:31 schreef Misstique het volgende:
Ow.. het gaat hier weer over nerddingen die ik niet begrijp.
Vanavond weer pils en kickboxenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tijdelijk Tiek, nu komt er vast nog een stukje overkinderen
en dan kunnen we weer over dingen praten die mensen met een leven leuk vinden
.
Nee man voor thuis. Wat moet ik met zo'n megabak op mijn werk. Ik zit hier alleen te internetten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:39 schreef Leia het volgende:
[..]Voor op je werk? Hehe. Ik heb dat ook, zelf plexiglas zijkantje gemaakt en blauwe neon + fans erin. Ziet er wel leuk uit hoor, maar je hebt er niet zoveel aan.
vanavond bier en "voetbal".. en seks denk ik, als ik zin hebquote:
Oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je van je werkgever om de zoveel jaar een systeem bij-één mocht kiezen? Of is dat voor thuis, of heb ik het verkeerd gelezen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee man voor thuis. Wat moet ik met zo'n megabak op mijn werk. Ik zit hier alleen te internetten.![]()
seks moet ik nog even mee wachten tot volgende week. Maar pilsquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vanavond bier en "voetbal".. en seks denk ik, als ik zin heb.
Ik heb ook een laptop van de zaak thuis staan. Ze willen dat ik dingen vanaf thuis kan doen, dus regelen ze maar een PC, ookal heb ik er al 1. Ik vertik het om de verplichte kut virusscanner+VPN meuk op mijn game bak te proppen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef Leia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je van je werkgever om de zoveel jaar een systeem bij-één mocht kiezen? Of is dat voor thuis, of heb ik het verkeerd gelezen?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook een laptop van de zaak thuis staan. Ze willen dat ik dingen vanaf thuis kan doen, dus regelen ze maar een PC, ookal heb ik er al 1. Ik vertik het om de verplichte kut virusscanner+VPN meuk op mijn game bak te proppen.
Dat was ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef Leia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je van je werkgever om de zoveel jaar een systeem bij-één mocht kiezen? Of is dat voor thuis, of heb ik het verkeerd gelezen?
Zo moet je het gewoon spelen ja. Gaat een stuk beter met zo'n kaart.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:46 schreef Leia het volgende:
[..]ik wil ook wel een 8800 kaartje in mijn werk pc thuis. Dat heeft namelijk véél voordelen als je VPN gaat gebruiken !
Ik ook dus, traag klote dingquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Armageddon het volgende:
Maar ik heb ook een laptop voor op mijn werk en voor thuis hoor. VPN inderdaad.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo moet je het gewoon spelen ja. Gaat een stuk beter met zo'n kaart.
Die van mij is nog best te doen. HP nc6320.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook dus, traag klote ding.
Maar het 24inch scherm maakt weer veel goed.
Dell Inspiron 5160. P4 3.06Ghz, Radeon 7000 ofzo. Lijkt ok, maar ding heeft een ontwerpfout waardoor hij na 10 sec al 60 graden wordt en de fans op full gaan pompenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die van mij is nog best te doen. HP nc6320.
Kun je in de winter op je auto neerzetten dan hoef je niet te krabbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dell Inspiron 5160. P4 3.06Ghz, Radeon 7000 ofzo. Lijkt ok, maar ding heeft een ontwerpfout waardoor hij na 10 sec al 60 graden wordt en de fans op full gaan pompen.
Niet vooruit te rammen
Idd, kutdingquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:03 schreef Leia het volgende:
[..]
Kun je in de winter op je auto neerzetten dan hoef je niet te krabben!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, kutding.
Maar goed, ik heb nog een normale laptop zelf en een iBookje, mobiele meuk zat.
Vergeet mijn 3 Libretto;s niet.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef Leia het volgende:
Haha. Leuk is het wel. Ben jij ook zo iemand die dan iets ziet , meteen verliefd is en het dan ook metéén wil kopen?
Ik ben ook zo iemand maar geld zit bij mij tegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Als je mijn kast zou zien thuis......
Gameboys, PSP, zeker 4 windows Mobile GSM's, Libretto's, tonnen hardware.....
En wat doe ik ermee? Op de PSP na, helemaal niets. Al heb ik sinds de Supercard de GBA weer een beetje herontdenkt voor korte spelletjes in de bus. Dat kan ook wel op mijn GSM, maar speelt toch minder..
Vind het de moeite niet. Het meeste is nog wel in orde, maar soms is er wel iets mee, klepje weg, krasje etc... Levert toch geen moer op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:23 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik ben ook zo iemand maar geld zit bij mij tegen. Waarom verkoop je niet wat dingen?
Nee, ik had de Dag vanochtend, leuk die vechtende kneuzen als je de bus uitkomt, wie MAG mij een krantje geven..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef Armageddon het volgende:
HW, heb je de spits gelezen? Sinds de publicaties in de spits zijn er geen chemtrails meer waargenomen.![]()
![]()
![]()
http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=16425quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik had de Dag vanochtend, leuk die vechtende kneuzen als je de bus uitkomt, wie MAG mij een krantje geven...
Maar logisch toch?.
Niet alleen de overheid. Gewoon wereldwijd gek!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
OMG.
1 artikel in een gratis blaadje en de evil-overheid is ermee gestopt!
TRU, eat your heart out lutsers!!!!!
Wereldwijde overheidquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet alleen de overheid. Gewoon wereldwijd gek!
Ow zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wereldwijde overheid.
Wat een belachelijke shit geloven mensen toch. Die krijgen zeker geen voortplantingsbewijs.
Vraag 19a: Heeft U meer dan 5 inhoudelijke posts in TRU op FOK!?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow zo
Inderdaad geen voortplantingsbewijs voor dit soort idioten.![]()
Mennnnnnnnnnnnnnnn.. Ik dacht dat deze al klaar was?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:05 schreef Armageddon het volgende:
Kreator en ik gaan trouwens een oldbie WiKi schrijven.
Wat een bereik zeg, die Spits. Nu gaat vast de prijs voor advertenties omhoogquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet alleen de overheid. Gewoon wereldwijd gek!
System error, fix dat breuls!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:05 schreef Armageddon het volgende:
Warning
main({config_root}/www.inc/global/classes/topic.class.php): failed to open stream: No such file or directory in line 183 of file {config_root}/www.inc/repliqueCore.php
TRU, BNW... Poteeto, potaato...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
System error, fix dat breuls!
Chemtrail staat in BNW tegenwoordig...
Heb er al gepostquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
TRU, BNW... Poteeto, potaato...
Lekker hoor.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Zo buiten de deur eten, zal wel sate friet worden....
Prutser.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
System error, fix dat breuls!
Chemtrail staat in BNW tegenwoordig...
Whehe. Het wachten is op de huilies.quote:
Dat is je Clock Latency, past allemaal. Het enige is dat als de rest 4 is en je er een 5 bij stopt alles op 5 gaat werken. In de praktijk merk je hier geen drol van als je geen overclocker bent.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:13 schreef Armageddon het volgende:
HW, wat is het verschil tussen CL4 en CL5 geheugen, kan dat allebei op dat bord?
Wat DD zegt, timing van het RAM tov de rest. Erg veel mis je er niet mee opzich zo, maar als je weet dat de E6600 echt heel makkelijk overclockt zou ik toch CL4 nemenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:13 schreef Armageddon het volgende:
HW, wat is het verschil tussen CL4 en CL5 geheugen, kan dat allebei op dat bord?
Kan helaas gebeuren ja. Maar wel een kwestie van pech gehad denk ik. MIjn oude AMD heeft 3 jaar prima gedraaid op 25% OC.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:22 schreef Kreator het volgende:
Overclocken is best zonde. Mijn P4 2.4ghz doet het na een jaar of 2 op 3.2ghz te hebben gedraaid nu alleen nog stabiel als ik em underclock op 2.0
quote:
Crysis wordt ook zo'n geweldig spel, daarvoor alleen zou ik mijn hele pc al wel updaten denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook nog niet gedaan hoor, mijn kast is dermate kut dat ik al moeite heb om het nu rond de 45 graden te krijgen binnenin.
Zodra ik een goeie kast heb, met goeie airflow, beetje goeie fans en een Arctic Pro koeler kijk ik er nog wel eens naar. Nu draait toch alles op high settings vloeiend nog. Tegen de tijd dat Crysis uit is zien we wel weer..
Het is ook wel een pareltje Krea!quote:
Ja maar krea , je weet toch dat men over lappen tekst heen leest ?quote:
Minister Arma.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef Armageddon het volgende:
nooc, vergis je niet, ooit ga ik nog minister president worden van dit land.
Premier Geddonquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Minister Arma.
Dat wordt nog wat.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef Armageddon het volgende:
nooc, vergis je niet, ooit ga ik nog minister president worden van dit land.
Heb je al wat geregeld voor Nikky voor a.s. dinsdagquote:
ssssstquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je al wat geregeld voor Nikky voor a.s. dinsdag?
![]()
Silence is the best sound you could wish.quote:
Kut met peren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef Leia het volgende:
Goed silence gedicht heb ik toch wel bedacht eigelijk.
Wát een flutweer trouwensHoe wordt het weekend?
quote:
Er staat meestal wel informatie bij over de voeding die erin zit, dan zoek je daar even wat over op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef Armageddon het volgende:
Zeg HW, Ik zit nu hier te koekeloeren:
http://www.beslist.nl/com(...)aN2YwCFQPUlAodrwoLEQ
Hoe weet ik dan of er zoeen speciale voeding in zit en meer van zulks?
het is niet echt speciaal tegenwoordig hoor, alleen mijn "oude" voeding van 1 jaar oud had die PCI-E aansluitingen dus niet. Maar ik ga er wel vanuit dat alles wat je nu koopt ze wel heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef Armageddon het volgende:
Zeg HW, Ik zit nu hier te koekeloeren:
http://www.beslist.nl/com(...)aN2YwCFQPUlAodrwoLEQ
Hoe weet ik dan of er zoeen speciale voeding in zit en meer van zulks?
Antec voedingen uit de Sonata serie zijn prima, heb dezelfde kast.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:41 schreef Armageddon het volgende:
Dit zou moeten werken dan!
http://www.beslist.nl/com(...)onata_II_EC_%29.html
Het zal opzich best kunnen, maar in de gebruiksaanwijzing van mijn 8800 werd gezegd dat dat NIET mag dus.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Antec voedingen uit de Sonata serie zijn prima, heb dezelfde kast.
Mocht je geen PCI-E aansluiting hebben, dan kan je gewoon een verloopje vanaf molex halen voor een paar euro.
Ik heb op m'n voeding een aparte 12 volt lijn speciaal voor de videokaartquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal opzich best kunnen, maar in de gebruiksaanwijzing van mijn 8800 werd gezegd dat dat NIET mag dus.....
Hoi.quote:
Ik denk dat je dan een ander probleem hebt.quote:
En dat is?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een ander probleem hebt.
Zie J's sig.quote:
Een kutnewbiemod.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |