Dan kan ik het wel vergeten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Oblivion wil minstens een 3Ghz proc (of vergelijkbaar) en een 6800 series Geforce (oid).
Dus het draait soepeltjes.
2,2 Ghz en 6800LE wil ook primaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Oblivion wil minstens een 3Ghz proc (of vergelijkbaar) en een 6800 series Geforce (oid).
Dus het draait soepeltjes.
Arma.quote:
[419 Scam] Ome Arma en zijn Negerianen. Deel IIIquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Arma..
Wat is er met je negertopic gebeurd? Ik zie em niet meer in mn AT?
Helaas, proc had nog wel gegaan, maar die videokaart is het net nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan kan ik het wel vergeten.
1,66ghz dual core intel
Intel video adapter
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef Leia het volgende:
Ik vind het een tof spel, ik was zo'n black nogwattus. In iedergeval alles en nogwat door elkaar! En ik ging overal lopend naar toe , toen ik er later achterkwam dat je ook gewoon quick transport ( ofzo ) kunt doen
!
Ik ben juist weer begonnen de laatste tijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:44 schreef Leia het volgende:
Dat Dark Brotherhood bedoelde ik met blacknogwattus ja. Die was het leukst.
Ik doe haast geen spelletjes meer. Ik wil alleen BF2 nog origineel hebben omdat die online gewoon leuk is. En verder op mn gameboy micro pokémon
Heb nog een GBA 1ste GEN, 7.50 op K'dagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:58 schreef Leia het volgende:
Ik vind dat scherm van mijn Gameboy Micro echt geweldigzó helder en scherp!
Ja, maar een Micro is 50 euro. En daarbij hoef ik alle functies die een DS biedt niet te hebben. Ik wil gewoon spelletjes doen en voor de rest geen poespas.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb nog een GBA 1ste GEN, 7.50 op K'dag.
Zat ook aan een Micro te denken, maar ja een DS is ook wel te doen dan......
Klopt, maar daar past mijn Supercard weer niet helemaal lekker in denk ik....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef Leia het volgende:
[..]
Ja, maar een Micro is 50 euro. En daarbij hoef ik alle functies die een DS biedt niet te hebben. Ik wil gewoon spelletjes doen en voor de rest geen poespas.
True, alleen GBA spelletjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar daar past mijn Supercard weer niet helemaal lekker in denk ik....
Gewoon niet gaan en je Outlook de schuld gevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
Outlook zegt dat ik over twee dagen naar de tandarts moet, yay...
Dat is een GBA spelquote:
quote:Dus joehoe aluminiumhoedjes, bitte melden op de G-pier. U vliegt met Chemtrails Airways en uw gezagvoerder is Micha Kat...
*proest*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef Armageddon het volgende:
HW!
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/910841.html
Hey bleuquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:33 schreef miss_bleu het volgende:
gallo
Te erg!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef Armageddon het volgende:
HW!
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/910841.html
Forum Opties | |
---|---|