doe ik ook altijd hoor? zeker bij een langere tripquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:38 schreef thats-me het volgende:
Gisteren ook nog wat geinigs meegemaakt, Zit lekker in een DM'90 richting Enschede. Begint de persoon schuin tegen overmij zijn lunch voor te bereiden.
Pakt eerst 2x volkoren brood uit zijn tas, Daarna een plakje kaas, toen een plakje ham. Vervolgens pakt hij zijn zakmes om een tomaat aan stukjes te snijden. Daar ging nog een sla blaadje boven op, die hij eerst nog even met wat water schoonspoelde.Vervolgens at hij het lekker op, deed me toen ik het zag erg denken aan dit.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:38 schreef thats-me het volgende:
Gisteren ook nog wat geinigs meegemaakt, Zit lekker in een DM'90 richting Enschede. Begint de persoon schuin tegen overmij zijn lunch voor te bereiden.
Pakt eerst 2x volkoren brood uit zijn tas, Daarna een plakje kaas, toen een plakje ham. Vervolgens pakt hij zijn zakmes om een tomaat aan stukjes te snijden. Daar ging nog een sla blaadje boven op, die hij eerst nog even met wat water schoonspoelde.Vervolgens at hij het lekker op, deed me toen ik het zag erg denken aan dit.
Joquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:31 schreef NordicBlue het volgende:
Zug-Chef, kun je me nu is vertellen welke camera-apparatuur je gebruikt?
4e keer![]()
DM'90 in de 3700, doe is eff normaal! Das veelste, veelste modern voor die lijn. Missschien hebben ze nog wel wat bij de VSM rijden ... Met echte rijtuigen en balkon en nog een 3e klasse voor de ov-studentenkaartquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dm90 mag toch 140?![]()
en DH-1/2 is prima voor t schrootlijntje toch?
kunnen ze op nijmegen tenminste nog zwaaien naar de andere DH1/2en van veolia
Thanks, vind dat je erg mooie kiekjes maaktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:12 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
JoIk heb een Canon EOS 350D met Tamron 28-75 F2.8 lens
njah dr komt van de zomer wel DM90 vrij.. dus t zou niet raar zijn om dat op de 3700 te gooien..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:00 schreef Brembo het volgende:
[..]
DM'90 in de 3700, doe is eff normaal! Das veelste, veelste modern voor die lijn. Missschien hebben ze nog wel wat bij de VSM rijden ... Met echte rijtuigen en balkon en nog een 3e klasse voor de ov-studentenkaart.
Dm'90 of Plan T de stoelen zijn hetzelfde alleen DM'90 ziet er wel wat leuker uit!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
njah dr komt van de zomer wel DM90 vrij.. dus t zou niet raar zijn om dat op de 3700 te gooien..
mischien de DM90 stopper van Zwolle - Groningen vervangen door 2x plan V
* Ou-Tannu parkeert zich maar eens voor BahnTV.. trein door de regen en onweer
Die 19.20 vertrok op Zwolle naar Leeuwarden had 10 bakken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:37 schreef Zug-Chef het volgende:
Gisteren was het ook feest in de 19.32 IC Rtd - Lw, met slechts 1 ICM 3tje kon ik nog net zitten op het balkon, maar het was overvol. Beetje triest, as usual
nou das snelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:54 schreef Duvel het volgende:
Er ligt een betonblok op de Betuweroute.
Het hele ding is van betonquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:54 schreef Duvel het volgende:
Er ligt een betonblok op de Betuweroute.
Enigste mooie was die Siemens Dispolok, en die paar andere goederen vervoerders.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:40 schreef Duvel het volgende:
Wat een kneuterige boel trouwens, die opening...
Wat dacht je van het koninklijke rijtuig?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:27 schreef Brembo het volgende:
[..]
Enigste mooie was die Siemens Dispolok, en die paar andere goederen vervoerders.
Zag laatst in Ut ook een vreemde ICR(m?) deze was blauw (vrij donker) met gele strepenVroeg me nog af wat dat was...
Dat is hemquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat dacht je van het koninklijke rijtuig?
mischien ist handig als je ff er bij meld waar deze rond rijd?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:08 schreef Wadloper het volgende:
DH-II 3221 heeft een rangeerongelukje gehad... Deze heeft zich in een stootjuk geboord bij het emplacement. Schade is 2 frontseinen kapot + koppeldozen ingedeukt. Hij is gerangeerd naar een kopspoortje op het midden van het emplacement.
En door welke wadloper denk je?
De 3209 en 3203
tuurlijk.. maar mischien is de lokatie van het ongelukje ook wel handig ?:pquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef Wadloper het volgende:
Deze rijdt rond in het Noorden des lands, of bedoel je dat niet?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:11 schreef Wadloper het volgende:
Hehe, het emplacement van het mooie station Groningen
Vlak over het Emmaviaduct zie je een spoor, met daarnaast een weg waar je met auto's op kan. En dat spoor bedoel ik. Zal morgen ofzo wel even een foto posten
Het is weekend en zie je gelijk, want DD-AR komt er standaard niet voor. Normaal is het Plan T/V aangevuld met wat V-IRM.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:09 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Vandaag genoeg materieel in de 3700:
- VIRM-VI
- 2x een DD-AR 78xx
- 1x V + T
- 2x 3 V'tjes
![]()
Geen idee, maar het is denk ik einde verhaal voor deze bak. Misschien dat ze de onbeschadigde nog kunnen gebruiken, maar ik kan me niet voorstellen dat ze deze nog uitdeuken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:09 schreef vw_caddy het volgende:
Zouden ze hier werk van maken of gewoon laten rusten? Door een stootblok heen gaan is volgens mij formeel het negeren van een sts.
Hij heeft zo te zien ook wat problemen met de juiste afstelling van de koplampen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
die DH kan nog wel rijden.. alleen je moet um niet willen koppelen![]()
lampjes vervangen is nog wel te doen
je wordt toch wel gezien dan toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij heeft zo te zien ook wat problemen met de juiste afstelling van de koplampen.
DH-2 bakken zijn toch bijde gelijk.. op de plee na?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:39 schreef Wadloper het volgende:
Er hingen 2 lantaarns in de cabine, in beide hoeken van het raam. Deze lantaarns zitten in elke cabine van een trein. Dus in principe kan je deze dus gebruiken als front en sluit seinen
Overigens kan je hem misschien koppelen met de onbeschadigde bak van de 3210
3221 onbeschadigd + 3210 onbeschadigd = 3232![]()
Ik heb geen idee, en ik heb geen zin om 't op te zoeken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
DH-2 bakken zijn toch bijde gelijk.. op de plee na?
Oh, en als er geen gewonden zijn, wat gaat die lifeliner daar dan doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:01 schreef Duvel het volgende:
OK, ik zal deze overdadige berichtgeving even samenvatten.
Aanrijding tussen twee treinen bij Weesp. Er zijn geen gewonden, een van beide treinen is gedeeltelijk ontspoord.
Aldus het radionieuws zojuist.
en de GTWs die misterieus uitvallen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:01 schreef Eix het volgende:
Arriva had zoiets van "Wat Veolia kan kunnen wij ook"?
-edit- bedoel die wadloper die tegen dat stootjuk op rijd, niet dat ongeluk in Weesp.
Daar zal Veolia vast ook wel mee te maken krijgen als de GTW's in december (toch?) komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en de GTWs die misterieus uitvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |