quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:16 schreef thats-me het volgende:
Was net ff aan het kijken naar het uitleg over het Combi plan van de A35 te Nijverdal, kom ik dit pdfje tegen, Hier geven ze uitleg met tekst en plaatjes. Op de pagina's 20-21-22 laten ze een paar tekeningen zien, met vervangend materiaal voor de DM'90 stellen.![]()
![]()
Whehe, ze zien zichzelf dus nu al als ICE station na een verplaatsingquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:16 schreef thats-me het volgende:
Was net ff aan het kijken naar het uitleg over het Combi plan van de A35 te Nijverdal, kom ik dit pdfje tegen, Hier geven ze uitleg met tekst en plaatjes. Op de pagina's 20-21-22 laten ze een paar tekeningen zien, met vervangend materiaal voor de DM'90 stellen.![]()
![]()
voor welke waslijn?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef MREn het volgende:
Ze hebben er wel een stroomafnemer opgeknutseld
hehe! scheelt wel vertragingen.. alleen zouden ze hem wel heel kunnen laten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:26 schreef Eix het volgende:
Trouwens, zo'n ICE TD is natuurlijk wel de oplossing voor Veolia.![]()
![]()
Begint iedereen in de complottheorie te geloven dat het aan Veolia ligt dat die wrakken het begeven?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hehe! scheelt wel vertragingen.. alleen zouden ze hem wel heel kunnen laten?
Truequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef MREn het volgende:
[..]
Begint iedereen in de complottheorie te geloven dat het aan Veolia ligt dat die wrakken het begeven?
Die dingen zijn gewoon versleten en worden op de maaslijn net even een stuk intensiever gebruikt dan op die suffe 80km-lijntjes door de weilanden.
Hier in het noorden is de dienstregeling ruim opgezet, zodat er hier idd minder last is. Suf wil ik die lijntjes niet noemen, behalve die pure Groninger lijnen door de weilanden dan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef MREn het volgende:
[..]
Begint iedereen in de complottheorie te geloven dat het aan Veolia ligt dat die wrakken het begeven?
Die dingen zijn gewoon versleten en worden op de maaslijn net even een stuk intensiever gebruikt dan op die suffe 80km-lijntjes door de weilanden.
Ach de NS lacht momenteel nog wel eff op de manier hoe Veolia al deze problemen probeert op te lossen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef MREn het volgende:
[..]
Begint iedereen in de complottheorie te geloven dat het aan Veolia ligt dat die wrakken het begeven?
Die dingen zijn gewoon versleten en worden op de maaslijn net even een stuk intensiever gebruikt dan op die suffe 80km-lijntjes door de weilanden.
Volgens mij kan de Veolia al langere treinen maken dan de NS in de 3700quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
Het leidt tenminste wel de aandacht van het stellentekort van de NS af.
Volgens mij zijn daar inderdaad geen problemen mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Truede Vtjes houden ze redelijk heel geloof ik
mja ze beulen ze wel af, als ze nou eens niet zo stug die dienstregeling willen rijden.. dan blijven ze mischien iets langer heel...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar inderdaad geen problemen mee.
En ja, die wadlopers... Dat Veolia er niet al te zuinig mee om gaat klopt denk ik enigzins wel, maar die dingen zijn ook zo'n beetje op gereden dus het is niet verwonderlijk dat er zoveel uitvallen.![]()
Dit is het afleverschema van de Arriva GTW'tjes.quote:Heb dinsdagavond op het perron in Lw gesproken met de 'Nederlandse Zwitser' van
Stadler (hier gestationeerd zolang de aflevering loopt). De 313 en 318 zijn bij
uitzondering in Gn in dienst genomen vanwege hoge nood aldaar (waarschijnlijk wel na test). De reden dat er nummergaten vallen tijdens de aflevering is ('t zat er in natuurlijk) dat er op twee lokaties tegelijk gebouwd wordt, naast Bussnang waarschijnlijk Altenrhein (jammer dat dit niet op de bak wordt aangegeven). Toevallig had ie het afleveringsschema in z'n Hand, voor wat het waard is: A. Gn 26-6: 315+319, 10-7: 316+317, 24-7: 320+321, 21-8: 322+323,
4-9: 324+325, 18-9: 326+327.
stuur ze allemaal maar naar t zuidenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
Als Arriva slim is, zet het midden juli de wadjes definitief terzijde. Dat moet met 4 extra stellen en een zomervakantie nu wel lukken. Dan kunnen de buffels er begin/half september uit.
De buffels heeft de NS al andere plannen mee.. Die gaan dus niet naar Veolia.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
stuur ze allemaal maar naar t zuiden
Aan de nummers te zien, zijn dat er dus een stuk of 90?quote:
Niet helemaal, de 'transferruimte' is eigendom van ProRail, de schil daar omheen is van NS Poort (combinatie van vroegere NS Vastgoed en NS Stations).quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
Klagen moet via de NS. NSStations is verantwoordelijk voor wat zich op en rond de stations afspeelt.
Wat zijn de specs van je camera, wat gebruik je?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:37 schreef Zug-Chef het volgende:
ICE TD in Heerlen bij aankomst (nashot ivm zon):
[afbeelding]
ICE TD bij Roermond op de terugreis:
[afbeelding]
Rest van de foto's volgen vanmiddag
Daar staat het meestal vol met VIRM's -correctie- DDAR's, kom er toch zeker een paar keer in de maand voorbij met de auto en dan staat er altijd een hele meutquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef FredvZ het volgende:
Reed net langs de werkplaats bij Leidschendam en daar stond het helemaal vol met VIRM... Iemand enig idee waarom ze daar staan?
Zie de post boven jequote:Op donderdag 14 juni 2007 13:35 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Daar staat het meestal vol met VIRM's -correctie- DDAR's, kom er toch zeker een paar keer in de maand voorbij met de auto en dan staat er altijd een hele meut
Waarom die VIRM's er dan opeens staan weet ik niet
zo te zien duidelijk het rokerscoupequote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
Wat doet dat treinstel midden in een intercity"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |