abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50360721
Hoi mensen...

Dit is vreemd.. Ik ga nu me verhaal vertellen en heb geen idee wie het zal lezen en of mensen er überhaupt op zullen reageren.. (hoop het wel) Het is vreemd allemaal... Ik ben er een paar weken geleden achter gekomen dat ik zwanger ben. Weet niet wat ik moet doen, dit is overigens al de tweede keer. Ik ben nu 3,5 jaar samen met mijn vriend.. Ben er vandaag achter gekomen (via zijn mobiel) dat hij ook 'contact' heeft met andere meiden.. Heb hem ermee geconfronteerd, maar hij zegt van niets te weten en dat het niks is... Overigens vind ik ook dat hij niet genoeg klaar staat voor.. Ik zit erg met mezelf in de knoop en weet niet wat ik moet doen.. Hij blijft maar roepen dat ik me aanstel en dat ik zeur... Ik hoor van familieleden en vrienden dat ie op stap is terwijl hij tegen mij zegt dat hij niet bij me kan zijn, omdat hij het druk heeft met werk..
Heb voor volgende week een afspraak staan om een abortus te plegen, maar ik twijfel nog heel erg... Ik weet dat ik nu een punt moet zetten achter onze relatie, maar dan sta ik er helemaal alleen voor en dat maakt me echt bang... Ik weet niet wat erger is alleen dit probleem op lossen of het oplossen met iemand die liegt en me bedriegt?

:'(
  dinsdag 12 juni 2007 @ 04:49:57 #2
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_50360724
Abortus plegen terwijl je er niet 100% zeker van bent lijkt me geen optie. Uit je verhaal wordt duidelijk dat je vriend er een actief stapleven op nahoudt, zonder jou daar bij te betrekken. Kan me indenken dat dit vervelend is, maar heb je al eens nagedacht over de reden hiervan? En wat nog belangrijker is: Hoe kijkt je vriend tegen je zwangerschap aan?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_50360728
Hij vindt dat we er nog niet klaar voor zijn... En de reden van het achterhouden van zijn stapleven? Heb ik geen idee over...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 05:45:47 #4
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_50360778
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 04:52 schreef Evil-brunette het volgende:
Hij vindt dat we er nog niet klaar voor zijn... En de reden van het achterhouden van zijn stapleven? Heb ik geen idee over...
En is zijn mening ook de reden dat je voor een abortus gaat? Ik denk persoonlijk dat je een heel goed gesprek met je partner zult moeten aangaan. Of ie het nou wil of niet. Het is nl nogal een grote stap die je maakt. Ik wil overigens niet zeggen dat je geen abortus moet nemen, verre van zelfs.

Sjah...Ik probeer eigenlijk wat meer info te krijgen zodat ik je misschien nog een goede raad kan geven, so far heb ik eigenlijk totaal geen idee wat je met de situatie zou aankunnen, sorry!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_50360784
Laat je voor de zekerheid ook eens op SOA, hepatitis-B en HIV testen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_50360787
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 05:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat je voor de zekerheid ook eens op SOA, hepatitis-B en HIV testen.
pi_50360788
Je kan wel lachen, maar als je een rondneukende vriend hebt... Is ook in het belang van het eventuele kind.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_50360806
De tweede keer dat je ongewenst zwanger bent en abortus wil plegen? Wordt het niet eens tijd dat je een beetje meer volwassen wordt en wat gaat nadenken?

Afijn, sterkte gewenst.
pi_50360811
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 06:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, sterkte gewenst.
Het is 'enfin', een fout die ik heel vaak zie. 'En fin', op het eind in het Frans.
pi_50360815
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 06:13 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het is 'enfin', een fout die ik heel vaak zie. 'En fin', op het eind in het Frans.
Hoezo fout???

afijn (tw.)
1 [inf.] enfin, welnu

Aldus de Dikke, niet zwangere, van Dale
pi_50360818
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 06:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoezo fout???

afijn (tw.)
1 [inf.] enfin, welnu

Aldus de Dikke, niet zwangere, van Dale
Hmmm, daar ook al taalverloedering.
pi_50360821
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 06:19 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

dinsdag 12 juni 2007 @ 06:23:43 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_50360824
Ik denk dat het eerder belangrijk is wat jij wilt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_50360832
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 06:23 schreef Megumi het volgende:
Ik denk dat het eerder belangrijk is wat jij wilt.
Huh??? Is het je ontgaan dat het een vrouw betreft? Sinds wanneer weten die wat ze willen?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 06:31:22 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_50360834
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 06:19 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Taal-evolutie heet dat. Heel normaal in een levende taal.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 07:31:38 #16
34726 Fratz
Max
pi_50361066
Weet hij eigenlijk dat je zwanger bent?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_50361087
Dus je wil het kind houden om je vriend die tegen je liegt bij je te houden? Niet doen.
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_50361110
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 04:45 schreef Evil-brunette het volgende:
Hoi mensen...

Dit is vreemd.. Ik ga nu me verhaal vertellen en heb geen idee wie het zal lezen en of mensen er überhaupt op zullen reageren.. (hoop het wel) Het is vreemd allemaal... Ik ben er een paar weken geleden achter gekomen dat ik zwanger ben. Weet niet wat ik moet doen, dit is overigens al de tweede keer. Ik ben nu 3,5 jaar samen met mijn vriend.. Ben er vandaag achter gekomen (via zijn mobiel) dat hij ook 'contact' heeft met andere meiden.. Heb hem ermee geconfronteerd, maar hij zegt van niets te weten en dat het niks is... Overigens vind ik ook dat hij niet genoeg klaar staat voor.. Ik zit erg met mezelf in de knoop en weet niet wat ik moet doen.. Hij blijft maar roepen dat ik me aanstel en dat ik zeur... Ik hoor van familieleden en vrienden dat ie op stap is terwijl hij tegen mij zegt dat hij niet bij me kan zijn, omdat hij het druk heeft met werk..
Heb voor volgende week een afspraak staan om een abortus te plegen, maar ik twijfel nog heel erg... Ik weet dat ik nu een punt moet zetten achter onze relatie, maar dan sta ik er helemaal alleen voor en dat maakt me echt bang... Ik weet niet wat erger is alleen dit probleem op lossen of het oplossen met iemand die liegt en me bedriegt?

:'(
het is de tweede keer dat je ongepland zwanger raakt?
en je weet het al een paar weken, maar hebt je vriend niets gezegd nog?

weet je echt pas sinds kort dat je vriend vreemd gaat?
of had je ergens al lang een vermoeden, en is die ongeplande zwangerschap ms helemaal niet zo ongepland , onbewust een manier om hem te binden?
zie je wel vaker namelijk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 12 juni 2007 @ 07:38:20 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_50361129
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 06:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huh??? Is het je ontgaan dat het een vrouw betreft? Sinds wanneer weten die wat ze willen?
Dat is mij niet ontgaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_50361197
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 07:33 schreef CodeCaster het volgende:
Dus je wil het kind houden om je vriend die tegen je liegt bij je te houden? Niet doen.
precies... geen kind houden om hem aan je te binden!!
  Admin dinsdag 12 juni 2007 @ 07:50:17 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50361211
quote:
"We"
Heb jij geen eigen mening dan?
Bepaalt hij dat voor jou?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 07:53:34 #22
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_50361236
zoals velen al zeggen. gebruik het kind iig niet om je "vriend" bij je te houden.. als hij zn handjes niet thuis kan houden van andere vrouwen, is hij je niet waard.

ik had (vanuit mijn optiek als man) abortus gepleegd en verder gegaan met mijn leven, zonder hem.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 12 juni 2007 @ 07:54:31 #23
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_50361249
quote:
Hij vindt dat we er nog niet klaar voor zijn... (...)
En wat vindt JIJ?

Neem zelf de touwtjes in handen! Er zijn veel alleenstaande moeders die NIET voldoen aan het stereotiep van kansloze bijstandsmoeder.
Er zal veel van je gevraagd worden en het is niet altijd makkelijk, maar dat geldt voor elke weg die je kiest. Belangrijkst is, dat je gaat beslissen wat JIJ wil.

Abortus kan soms de beste (enige) weg zijn, maar vergis je niet in de impact die het op een vrouw kan hebben.
Het moederschap is ook niet altijd een roze wolk, zeker niet als je alleenstaand ben.
Ik heb geen ervaring met abortus (godzijdank), wel met alleenstaand moederschap. En geloof me... het is heel goed te doen! Beter dan blijven bij een vriend die liegt, bepaalt wat jij met je lichaam laat doen (abortus) en jou onzeker maakt!

Het is doodeng, maar ik weet zeker dat je het kan!!!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_50361307
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 07:54 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Het is doodeng, maar ik weet zeker dat je het kan!!!
Een nogal dommige en zinlose opmerking.......Als ze het nu toevallig niet kan, mag ze dan bij jou aankloppen?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:05:40 #25
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_50361333
Zie hier weer het voorbeeld voor het bevruchtingsbewijs. We moeten dit snel in gaan voeren. Stel nu dat dit kind op de wereld komt. De moeder is nog niet eens volwassen, wat moet er dan van dat kind terechtkomen.

Ik zeg aborteren, zowel het kind als je kerel.
pi_50361338
Wat wil jij zelf? Je zegt al erg te twijfelen over een abortus. Wat nou als je het liever niet wil maar toch doet? Daar heb je je leven lang spijt van. Stoppen met de relatie als je vriend vreemd zou gaan zou ik zeker gelijk doen. Het is voor een kindje niet ideaal maar alleen kun je het ook opvoeden. Een kindje wordt altijd wel groot. Ik zeg niet dat het makkelijk is maar opgroeien doet het altijd.

In ieder geval succes.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:09:07 #27
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_50361363
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 04:45 schreef Evil-brunette het volgende:
Ben er vandaag achter gekomen (via zijn mobiel) dat hij ook 'contact' heeft met andere meiden.. Heb hem ermee geconfronteerd, maar hij zegt van niets te weten en dat het niks is...

.. Hij blijft maar roepen dat ik me aanstel en dat ik zeur...

Ik hoor van familieleden en vrienden dat ie op stap is terwijl hij tegen mij zegt dat hij niet bij me kan zijn, omdat hij het druk heeft met werk..

me bedriegt?
Het lijk me eerst wel even handig om uit te vinden of hij ook daadwerkelijk is vreemdgegaan. In het sms-geheugen van mijn telefoontje staan genoeg 'warme' smsjes gestuurd of ontvangen van andere meiden. Betekent niet dat ik niet zielsveel van mijn vriendinnetje houd, laat staan vreemdgaan.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_50361377
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:05 schreef Armageddon het volgende:
Zie hier weer het voorbeeld voor het bevruchtingsbewijs. We moeten dit snel in gaan voeren. Stel nu dat dit kind op de wereld komt. De moeder is nog niet eens volwassen, wat moet er dan van dat kind terechtkomen.

Ik zeg aborteren, zowel het kind als je kerel.
Waarom die kerel ook? Komt het niet bij je op dat wanneer mannen vreemd gaan of ongewenst gedrag vertonen dat dat ook wel eens te maken zou kunnen hebben met "de muts" waar ze een relatie mee hebben?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:15:21 #29
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_50361440
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarom die kerel ook? Komt het niet bij je op dat wanneer mannen vreemd gaan of ongewenst gedrag vertonen dat dat ook wel eens te maken zou kunnen hebben met "de muts" waar ze een relatie mee hebben?
Neemt niet weg dat de TS nou eenmaal zwanger is. En je ziet ook dat veel mannen van hun verantwoordelijkheid weglopen. Wat er met het kindje gebeurt is uiteindelijk haar beslissing.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:29:43 #30
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_50361609
hoe oud ben je btw? en ik ben nog steeds voor abortus. een kind die zonder papa opgroeid, zal minder kansen hebben in de wereld aangezien je amper geld voor je kind zal hebben.

maar goed. blijkbaar worden vrouwen emo als ze zwanger zijn, en kunnen ze niet meer rationeel denken
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')