ik vond die van hem in die tuinbroek engerquote:
Ik vraag me nu opeens af hoe 'ie anno 2007 naar zijn eigen videoclips van tien jaar terug kijkt. Dat gejank van toen 'ie een jaar of 8 was. Wetende dat die ellende zich over de gehele aardbol heeft verspreid.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
Die Aaron Carter ziet er nóg meer verlopen uit dan zijn grote broer. Op zich een kunst.
only a mother could love this face....quote:
Gatverdammequote:
en ik hoorde Peter Andre in zijn reality-show (met haar) zeggen dat 'geen man deze vrouw zou kunnen weigeren'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:35 schreef Étoile het volgende:
De altijd charmante katie price
[afbeelding]
ik vind hem er niet flatteus op staan...raar bekkie...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Toch een leuke foto......? Niks mis mee behalve dat kinderachtige tekeningetje van Perez.
't Is bijna een verademing om Posh eens met een andere gezichtsuitdrukking te zien dan met die chagrijnige pissebedharses die ze altijd trekt... Is dit zelfs een poging tot lollig doen?quote:
Dat cliffjumping stoer is zal best, maar haar gezichtsuitdrukking is toch echt niet flatteus te noemen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:12 schreef liesell het volgende:
Michelle staat er stoer op juist, echt niet onflatteus, imho
Ja, echt stoer hoor, ogen dicht en gezicht als een oorwurmquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef liesell het volgende:
LEES
ZE staat er stoer op
cliffjumping of whatever, vind ik niet stoer
Ja inderdaad, dit is echt het toppunt van onflatteusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, echt stoer hoor, ogen dicht en gezicht als een oorwurm![]()
Ze kijkt niet heel aantrekkelijk, maar hey Apple.. das een goede keus!!quote:
ze is bloed aantrekkelijk, ja?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:25 schreef Fostar82 het volgende:
[..]
Ze kijkt niet heel aantrekkelijk, maar hey Apple.. das een goede keus!!![]()
Echt he?! Ik heb hem zelf gepost, maar dat terzijde. Ik vind dr sipjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:33 schreef hydraulix het volgende:
Jankende Paris Hilton staat bij mij op 1![]()
Ze schijnt in het dagelijks gebruik behoorlijk mee te vallen, ze komt in interviews ook altijd wel aardig vriendelijk over. Het zou alleen fijn zijn als ze eens wat vaker zou lachen in het openbaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:38 schreef Malahide het volgende:
t Is bijna een verademing om Posh eens met een andere gezichtsuitdrukking te zien dan met die chagrijnige pissebedharses die ze altijd trekt... Is dit zelfs een poging tot lollig doen?
Ik heb de stille hoop dat ze ieder moment neergerost wordt met een honkbalknuppel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef Pearl22 het volgende:
Ze heeft een vreemde houding: maar verder vind ik dat ze er oke uit ziet: beter dan anders eigenlijk.
He looks 'special"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
only a mother could love this face....
[afbeelding]
Dit is zoooo gephotoshopt, net als de vorige Britneyfoto dat is gepostquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:49 schreef SEMTEX het volgende:
Het slaat uiteindelijk bij iedereen toe: cellulitis.
[afbeelding]
STOER??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef liesell het volgende:
LEES
ZE staat er stoer op
cliffjumping of whatever, vind ik niet stoer
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:57 schreef female81 het volgende:
Even een scan van m'n eigen site: Dit is Marco Borsato, héél lang geleden. Leuk hè, veranderende modetrends.
[afbeelding]
Ik geloof dat hij gitarist is in Fall Out Boy ofzo.quote:
Bassist als goed is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij gitarist is in Fall Out Boy ofzo.
Charmingquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:31 schreef Kings het volgende:
Amy Winehouse (staat die ooit wel eens goed op de foto?)
[afbeelding]
En oudquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dit is zoooo gephotoshopt, net als de vorige Britneyfoto dat is gepost![]()
Amy Winehouse is een jazz-zangeresje en brak hier door met haar hit: 'Rehab'.quote:
Ik vind dat Sarah naar een andere kapper moet...en vlugquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
OMG... Sarah Jessica Parker !!
[afbeelding]
Ik wist dat ze lelijk was maar dit slaat alles...
Zucht, ze heeft een mooie zwangere buik hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:51 schreef SEMTEX het volgende:
Jordan en Peter André go überkitsch:
[afbeelding]
Daar gaat het ook niet om, het gaat om de stijl van die foto's.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:58 schreef Cici het volgende:
[..]
Zucht, ze heeft een mooie zwangere buik hoor
(Alleen die kop he)![]()
Eens, die krullen staan haar best goed, dat lange haar maakt haar gezicht zo langquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind dat Sarah naar een andere kapper moet...en vlug![]()
Geef haar die mooie krullenbos terug staat haar veel beter![]()
[afbeelding]
(verschrikkelijke jas btw)
Precies zoals hun reallife soap, afgrijselijk maar toch om te lachenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, het gaat om de stijl van die foto's.
Christina Aguilera draagt echt overdreven veel make up altijd vind ik..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef Greys het volgende:
Sarah Jessica Parker 'lelijk'?Nou dat vind ik toch wel meevallen. Ze staat er niet flatteus op, maar ik vind haar geen lelijke vrouw.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Serena is no w a y 65 kiloquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Venus is de lange 'leggy' one, 1.85 m en 72 kilo. Dit is wel een mooie foto van haar!
[afbeelding]
Serena is kleiner en gedrongener met 1.75 m en 65 kilo.
Ze zijn dus helemaal niet zwaar ofzo. Maar ze hebben ook geen vet; dit is een en al spierbonk.
Even dacht ik aan Saddam..quote:
Ze kijken ook echt alsof ze de dag van hun leven hebbenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:53 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
Die zonnebrillen...en Tom Cruise in 3-delig pak naar een voetbalwedstrijd
Jeetje.. deze vind ik wel heel ergquote:Op maandag 18 juni 2007 10:53 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
Nee joh, ze heeft haar schouder wat vreemd naar achteren gedraaid, daardoor krijgen haar boobs een diagonale aanblikquote:
En Katie's having fuuun. (not)quote:Op maandag 18 juni 2007 10:53 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn letters, als mijn groep-3 diploma zijn vruchten afwerpt tenminste.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:37 schreef Chrispeter het volgende:
Het zal vast wel vaker zijn gevraagd, maar wat zijn die witte dingen op al die foto's?
Je bedoelt die teksten?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:37 schreef Chrispeter het volgende:
Het zal vast wel vaker zijn gevraagd, maar wat zijn die witte dingen op al die foto's?
quote:
Oh ja, boring: mevroi was vereerd vanwege een awardquote:
Amy kan trouwens ondertussen wel milieuvriendelijk ongedierte bestrijden... als ik rat was ging ik echt op de loopquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:31 schreef Kings het volgende:
Lilly Allen
[afbeelding]
Amy Winehouse (staat die ooit wel eens goed op de foto?)
[afbeelding]
Nou, ik hoop dat die dreun haar tevens duidelijk maakt dat Tom Cruise géén goed idee is. Weirdo.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef Malahide het volgende:
OMFG, kan iemand Katie een dreun geven en zeggen dat steeds meer op Victoria Beckham gaan lijken géén goed idee is!
Zij ging toch Victoria spelen in een film over de Beckhampjes? Vandaar dat ze ineens zo close zijn enzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef Malahide het volgende:
OMFG, kan iemand Katie een dreun geven en zeggen dat steeds meer op Victoria Beckham gaan lijken géén goed idee is!
en niemand die wat zegt over victoria?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:53 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef liesell het volgende:
ze lijkt op courtney love
Wat is dat voor hobbezak!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:53 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
Dat kan kloppen. Hij woont volgens mij op Mallorca, en volgens mij won Madrid net van Mallorca. Maar het kan ook zijn dat hij voor Barcelona was, zijn oom is Miguel Nadal. Die speelde jarenlang voor Barcelona, en Madrid werd kampioen, en Barca niet. Dubbel zo zuur dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:02 schreef Takkembah het volgende:
Check Rafael Nadal ook linksbovenin. Geen Real Madrid fan
nadal komt uit mallorca, zijn oom speelde voor barcelona, maar zelf is nadal een groot Madrid-fan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:15 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Hij woont volgens mij op Mallorca, en volgens mij won Madrid net van Mallorca. Maar het kan ook zijn dat hij voor Barcelona was, zijn oom is Miguel Nadal. Die speelde jarenlang voor Barcelona, en Madrid werd kampioen, en Barca niet. Dubbel zo zuur dus.
Hij is ook fan van Mallorca.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:11 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
nadal komt uit mallorca, zijn oom speelde voor barcelona, maar zelf is nadal een groot Madrid-fan.
dus niks dubbel zuur.
Misschien is Scientology een dekmantel voor een groep vampierenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:07 schreef Scandalous het volgende:
Katie Holmes ziet er miserable uit zeg.... alsof al het leven uit haar is gezogen
Die is toch best ok?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
die is best flatteus, ik ken hem niet anders
[afbeelding]
Door haar gezichtsuitdrukking lijkt ze net een biggetjequote:Op donderdag 21 juni 2007 11:27 schreef Ephemera het volgende:
[..]
nee... zij staat er ook leuk op! Ze straalt en kijkt vet lief![]()
Ik heb deze al een keer eerder in een deel gezien maar hij blijft echt geweldigquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:56 schreef Malahide het volgende:
Serena...Zij moet wel hele goede push up beha's hebben, want in haar tennispakjes wekt ze toch de indruk flinke jongens te hebben...
[afbeelding]
"As the 33-year-old model dashed across the forecourt at a service station, a close examination revealed wrinkled skin gathering on her thigh and showing every sinew of her skinny legs." Volgens de Daily Mail.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:22 schreef Pearl22 het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk? Toch niet ouder dan 35?
Van Kate Moss heb ik als geheel nooit begrepen waarom ze een veelgevraagd model is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:54 schreef Suko het volgende:
That Moss gloss shows signs of fading and it's all in the thighs
"She wasn't at work on an expensive photo-shoot, just making her way to Glastonbury for the music festival. So Kate Moss could be forgiven for not looking her best. Which is probably just as well, if the state of her legs was anything to go by." DailyMail
[afbeelding verwijderd]
In detail. Eerder waren haar knietjes al in beeld.![]()
Ik snap van dat kapsel ook niet veel.quote:
Ja, heeft iemand daar soms een handleiding van?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, heeft iemand daar soms een handleiding van?
quote:
Linda had echter wel talent. Anders haal je de cover van de Rolling Stone nietquote:
Die foto van Brad aan de muur ookquote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Malahide het volgende:
[..]
Da's Angelina's lichaam niet... Me dunkt fotosoep.
Of dit is hartstikke gephotoshoptquote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:54 schreef Suko het volgende:
That Moss gloss shows signs of fading and it's all in the thighs
"She wasn't at work on an expensive photo-shoot, just making her way to Glastonbury for the music festival. So Kate Moss could be forgiven for not looking her best. Which is probably just as well, if the state of her legs was anything to go by." DailyMail
[afbeelding]
In detail. Eerder waren haar knietjes al in beeld.![]()
Tering, der haar komt tot der billen. Zou ze soms der reet er mee afvegen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef Smash-it het volgende:
Nogmaals Amy, we hadden het er al eerder over, hoe doet ze haar kapsel toch zo? Zou ze het vaak wassen? Gaat ze er zo mee naar bed? Wonen er geen beestjes in?
[afbeelding]
Haha inderdaad, welke van de driequote:Op maandag 25 juni 2007 21:03 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Britney krabt eens aan haar kin(nen)......
Lijkt me sterk dat de huid eerder oud wordt. komt denk ik gewoon omdat er dan geen vet is om op te vullen zeg maar. als die dan ineens dikker wordt ziet de huid er minder oud uit. ofzoietsquote:Op maandag 25 juni 2007 18:50 schreef bloodymary het volgende:
Toch vind ik vaak dat je bij hele dunne mensen ziet dat de huid snel oud wordt. Ook eerder rimpels in het gezicht en zo.
Ik heb 'ns naar oude foto's van haar gekeken....... wat is die afgetakeld !!!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:03 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Britney krabt eens aan haar kin(nen)......
Ze zit wat te veel aan de drugs lijkt het wel. Ja, daar wordt je vroeg oud van.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:50 schreef bloodymary het volgende:
Toch vind ik vaak dat je bij hele dunne mensen ziet dat de huid snel oud wordt. Ook eerder rimpels in het gezicht en zo.
Eerder bij mensen die veel zonnebankenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:50 schreef bloodymary het volgende:
Wat lul je nouquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Deze reeks is één van de slechtste tot nu toe.. De helft (zo ook de laatste 3) past echt niet in dit topic.
Lul niet zo domquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Deze reeks is één van de slechtste tot nu toe.. De helft (zo ook de laatste 3) past echt niet in dit topic.
Nou, vind het alledrie behoorlijk lullige foto's.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Het gaat niet alleen om wat jij vindt, het is wel de bedoeling dat je plaatjes post die over het algemeen onflatteus gevonden zullen worden.
Het 1e en 3e plaatje dat je postte zijn doodgewone foto's, de middelste is ook gewoon een foto van iemand die in een bepaalde pose staat.
Beetje op je teentjes getrapt?![]()
Je zegt het zelf: het gaat niet alleen om wat jij vindt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Het gaat niet alleen om wat jij vindt, het is wel de bedoeling dat je plaatjes post die over het algemeen onflatteus gevonden zullen worden.
Het 1e en 3e plaatje dat je postte zijn doodgewone foto's, de middelste is ook gewoon een foto van iemand die in een bepaalde pose staat.
Moet elke user anders even komen vertellen wat ze van de foto's vinden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben helemaal niet op mijn teentjes getraptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja doe maarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:27 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op mijn teentjes getrapt![]()
Nogmaals IK vind ze onflatteus en ik weet heus wel dat er mensen zijn die daar anders over denken. Maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet mag posten!
Maar goed, wat is algemeen onflatteus??? Of zal ik ze de volgende keer naar je PM-en zodat je ze kan screenen![]()
Ja heus. Erg onflatteus.quote:
Ik zal weer eens wat vaker gaan posten hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat je ene verschil moet maken van mensen die van nature dun zijn en mensen die dik waren en zijn afgevallen of gewoon mensen die veel moeten laten om dun te blijven... bij die laatste groep kan het idd zijn dan het vel juist gaat hangen en daardoor lijken ze ouderquote:Op maandag 25 juni 2007 18:50 schreef bloodymary het volgende:
Zeg wijffie....ben jij blind ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Zou kunnen, er gaat een reportage over: Kate: The brutal truth about her fading looks Tja, wie zal het zeggen...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:23 schreef liesell het volgende:
[..]
Of dit is hartstikke gephotoshopt
of dit is was cocaine doet
of ze is 100 kilo afgevallen en dat is dus niet het geval
anders lijkt het me onmogelijk om zoiets te hebben
Eh, wat is hier onflatteus aan?quote:
Ja, en dat is dus onflatteusquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, wat is hier onflatteus aan?
Gewoon een moeder en kind die zijn aan het spelen, dan kan je er best 'gek' uitzien.
Pff, dat gezeur altijd over wel of niet onflatteus. Het is toch niet meteen negatief ofzo, een gekke foto kan ook onflatteus zijn. En als we moeten wachten op die ene legendarische foto, zo krijg je nooit een leuk topic vol (laat staan 45!). Gewoon leuk kijken naar de foto's en klaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Eh, wat is hier onflatteus aan?
Gewoon een moeder en kind die zijn aan het spelen, dan kan je er best 'gek' uitzien.
Dit vind ik dan wel weer raar. Ze trekt geen rare bek, ze ziet er niet dun uit, ze is ook niet dik, geen nipslipquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:32 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Pff, dat gezeur altijd over wel of niet onflatteus. Het is toch niet meteen negatief ofzo, een gekke foto kan ook onflatteus zijn. En als we moeten wachten op die ene legendarische foto, zo krijg je nooit een leuk topic vol (laat staan 45!). Gewoon leuk kijken naar de foto's en klaar.
Om dit niet totaal nutteloos te laten zijn, een foto van Lindsay Lohan op een driewieler
[afbeelding]
ik denk dat t-shirtje oid wat ze niet meer aan heeft.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:46 schreef Pearl22 het volgende:
Ze heeft een 'oma-onderbroek' in der handen? Of wat is het.
weet je het zeker? Britt heeft toch wel dikkere tieten volgens mij, en dat donkere haar heeft ze ook allang niet meer...quote:
Het grappige is namelijk dat de plaatster van de foto eerst zelf iemand afzeikte omdat de foto's volgens haar niet onflatteus genoeg waren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:32 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Pff, dat gezeur altijd over wel of niet onflatteus. Het is toch niet meteen negatief ofzo, een gekke foto kan ook onflatteus zijn. En als we moeten wachten op die ene legendarische foto, zo krijg je nooit een leuk topic vol (laat staan 45!). Gewoon leuk kijken naar de foto's en klaar.
Om dit niet totaal nutteloos te laten zijn, een foto van Lindsay Lohan op een driewieler
[afbeelding]
Het lijkt haar zusje welquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
weet je het zeker? Britt heeft toch wel dikkere tieten volgens mij, en dat donkere haar heeft ze ook allang niet meer...
Ja dat weet ik zekerquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
weet je het zeker? Britt heeft toch wel dikkere tieten volgens mij, en dat donkere haar heeft ze ook allang niet meer...
Britney heeft idd weer donker haar :quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die staat al op de vorige pagina.quote:
Zonde hequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
O! M! F! G!
[afbeelding]
Claire Danes in 'Romeo and Juliet'
ik snap niet wat hier zonde aan is. Ze komt net uit het water na een (scuba) duik. Dan ziet NIEMAND er goed uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef rena het volgende:
[..]
Zonde he![]()
Ik moet die film weer eens kijken![]()
![]()
Alicia met haar zwoele oogjes en pruilmondjequote:
Nee ik zei alleen dat mensen niet moesten zeuren of de foto nou wel of niet genoeg onflatteus was. Lezen. Die van Lindsay viel inderdaad mee, maar alleen maar tekst posten in een fototopic vind ik loos. Goed, laten we het leuk houden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het grappige is namelijk dat de plaatster van de foto eerst zelf iemand afzeikte omdat de foto's volgens haar niet onflatteus genoeg waren.
Die vormen kan je niet echt mooi laten uitkomen denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een paar van Kelly Clarkson. Heeft die geen stylist die haar vormen beter uit kan laten komen? Zonde.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit wel onflatteus genoeg naar jouw maatstaven grote bazin der flateus to be or not flateus to be?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die vormen kan je niet echt mooi laten uitkomen denk ik
grow up ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Is dit wel onflatteus genoeg naar jouw maatstaven grote bazin der flateus to be or not flateus to be?!![]()
Mo'nique is een actrice/comediennequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Mo'nique.. een of andere Amerikaanse zangeres.
Die vleugels op d'r doos...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een paar van Kelly Clarkson. Heeft die geen stylist die haar vormen beter uit kan laten komen? Zonde.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is dat je toegeeft dat ik hier de bazin ben, anders had ik je genegeerd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Is dit wel onflatteus genoeg naar jouw maatstaven grote bazin der flateus to be or not flateus to be?!![]()
nou tis dat je je grote zus bij je hebt anders zou ik je in elkaar slaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het is dat je toegeeft dat ik hier de bazin ben, anders had ik je genegeerd.
En nu hup naar bed, anders word ik boos![]()
Dat zij zo dicht langs dat putje durft te lopen..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef Suko het volgende:
Blijft eng hoor:
[afbeelding]
Fragile: Angelina Jolie showed her tiny frame during an outing in Prague
Oh come on, get a life. Was die discussie net afgelopen, ga jij weer beginnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Is dit niet dat actrice uit dat leuke comedyserie? Zij speelde de moeder in de serie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Mo'nique.. een of andere Amerikaanse zangeres.
same girl? miss perfect zie ik gewoon op een andere foto en daar is het niks meer dan "normaal"quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
O! M! F! G!
[afbeelding]
Claire Danes in 'Romeo and Juliet'
fjiiieuw ik schrok alquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik snap niet wat hier zonde aan is. Ze komt net uit het water na een (scuba) duik. Dan ziet NIEMAND er goed uit.
zo ziet ze er tegenwoordig uit als ze niet net een duikmasker op haar kop heeft gehad:
[afbeelding]
en ja, ik heb een zwak voor Claire Danes sinds my so called life
Ik ben blij dat je me op waarde weet te schatten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
nou tis dat je je grote zus bij je hebt anders zou ik je in elkaar slaan![]()
ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:02 schreef octopussy het volgende:
en ja, ik heb een zwak voor Claire Danes sinds my so called life
Sjezus, ik weet niet van welke planeet jij komt, maar op alle 4 de foto's staan heel normale mensen, heel normaal afgebeeld. Ik zie niets geks, noch onflatteus' op die foto's.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:45 schreef ivetje het volgende:
Ow my, die Quentin Tarantino vind ik altijd al zo'n misselijke bakkes hebben maar die pics slaan echt alles
[afbeelding]
Melissa Etheridge + vrouw
[afbeelding]
Jessica
[afbeelding]
Miss Beckham met pijpsmoeltje
[afbeelding]
Heath Ledger...en nee, niet heel onflatteus maar het gaat me meer om de rimpels in z'n wangenHij was ooit zo ongelooflijk yummie...
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan moet ze die tieten nog maar wat verder op laten pompen zodat die kuiltjes erachter verdwijnen. Ze kan natuurlijk ook protheses in haar wangen stoppen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef female81 het volgende:
De Spice Girls anno nu. Brrr, wat staat Victoria er toch erg op.
Dat mens weigert trouwens te lachen in het openbaar omdat ze zich schaamt voor de kuiltjes in haar wangen die ze dan krijgt, heeft ze ooit gezegd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |